| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:27
|
|
|
|
Dat nummer doet mij erg denken aan mijn tweede echtgenote, want ik heb dat nummer zelf ook gedownload
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:27
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Susanah
Je zou de oordoppen kunnen gebruiken die hebben zo ook in de F1 en die lui horen niets . Sjalom. Martin |
Die lui hebben dan niet zulke goede oren als ik, ik hoor het gekraak door mijn oordoppen heen... bovendien kan ik dan weer niet slapen vanwege de hartklop in mijn oren... maar goed bedankt voor de tip... het helpt me meer om God te vragen of ie me rust wil geven... dat helpt soms echt als het me teveel wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:33
|
|
|
|
| CHRISTEN307 schreef: | | Dat nummer doet mij erg denken aan mijn tweede echtgenote, want ik heb dat nummer zelf ook gedownload |
Dus je bent al twee keer getrouwd???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:33
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Bedoel je die serie over dat legergebeuren??? Met die dokters?? | Ja, ik ben een grote fan van Alan Alda, de hoofdrolspeler. Heb dus alle 11 seizoenen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja, ik ben een grote fan van Alan Alda, de hoofdrolspeler. Heb dus alle 11 seizoenen... |
Oei Chat verliefd op dehoofdzuster??haha Maar hele leuke serie keek er ook altijd naar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat ik voor het eerst sinds 7 maanden weer twee uurtjes gewerkt heb op mijn werk Het lijkt misschien weinig twee uur per week maar na zoveel maanden is het heel wat en ik ben er zeeeeeeeeeeeeer blij mee  |
Leuk voor je Erika... al is het voor 2 uurtjes, t'is toch een begin he'...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:39
|
|
|
|
|
Nee, 3(!) Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:45
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Thomas nog naar Smurfen, the movie ?  |
Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het Smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ach, het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar weer.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 4 augustus 2011, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb mijn bericht inderdaad maar snel aangepast, ja! het klinkt anders dan bedoeld. ik behoor zelf ook tot de cathegorie van mensen die als "getrouwd" op de site gestaan hebben; ik heb veel steun gehad aan single's hier op cm, om mijn ervaringen toendertijd mee te delen. ik ben het met je eens, dat wanneer het huwelijk nog niet officieel ontbonden is, er nog geen ruimte is voor een nieuwe relatie, (met uitzondering van overspel). |
Ik ervoer het als verwarrend als een nog getrouwde man met mij wilde privechatten (wat ik een paar keer meegemaakt heb), maar zodra mij duidelijk werd dat iemand nog officieel getrouwd was heb ik de boot afgehouden... je weet niet wat er speelt en ik ben niet van plan tussen een getrouwd stel te staan, ook al is het stel van plan om uit elkaar te gaan... voor mij voelde dat niet goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:50
|
|
|
|
Meebidden in de gebedsroom!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:51
|
|
|
|
|
volgens mij is er maar één mogelijkheid: zoek Amos 5; 13 welke uitvoering of bijbel vertaling je ook kiest.....wie de schoen past trekt hem aan......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:54
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | volgens mij is er maar één mogelijkheid: zoek Amos 5; 13 welke uitvoering of bijbel vertaling je ook kiest.....wie de schoen past trekt hem aan...... |
Moet ik binnenshuis ook al die schoen aan doen?
En hoe moet het op 5 december?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:55
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Moet ik binnenshuis ook al die schoen aan doen?
En hoe moet het op 5 december? |
eh......een extra paar winter laarzen...of je flipflops van deze zomer????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:01
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Alweer een mooie en héél zonnige dag gehad in de Franse provence .... gelukkig maar , want zou niet weten wat ik hier zou zitten doen bij regenweer ...  |
Kun je je niet vermaken met regenweer? Ik vind dat ook heel lastig hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:06
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Heerlijk, zo lekker rustig buiten zitten, in de zon, koffie...lekker muziekje...echt genieten van het moment..... |
mooi dat je genieten kunt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:10
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ja het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft |
neem dan ook gewoon een gezellig smurfinnetje mee, smulsmurf; het maakt het smurfen van een smurfenfilm een stuk smurfiger, verwacht ik!!
(dat je dat een smul-smurf met smul......eh...levens-ervaring nu nog vertellen moet, he! dat snappie toch nie? grote smurf zou zijn oren niet geloven.......)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:12
|
|
|
|
|
Antoine Bodar: "Laat de tijd de tijd, het is alleen de eeuwigheid die blijft."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:16
|
|
|
|
Het is de bedoeling van dit topic om zo snel mogelijk off topic te gaan kinders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:21
|
|
|
|
Genieten van de mooie dingen (zegeningen) die gebeuren. Naar een tuincentrum met een cliente, mijn laatste verjaardagscentjes opmaken. Samen genieten van een flesje frisdrank en een taartje....en dan tovert ze een kaartje uit haar tas. .....Dank je wel, omdat je er altijd voor me bent....
Zo kan een gewone werkdag ineens een dag met een gouden randje worden
Dankbaar zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:22
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Tja, ik ben het aan mijn imago hier haast verplicht. Maar ik heb het smulsmurfje er een keer voor de lol opgezet omdat ik ook wel een beetje een bourgondische Fries ben en van lekker eten en ook van lekker koken hou. Mijn nichtjes zullen vast proberen oom Thomas zo ver te krijgen en het liefst met 3Dbril, vrees ik. Bovendien ben ik wat makkelijker met ijsjes en zo dan hun moeder, dus ja, ik vrees dat ik toch moet kijken. Maar ja het zijn ook wel lieve Smurfjes, dus toe maar.
Oom Thomas, voelt zich toch wat gesmurft |
neem dan ook gewoon een gezellig smurfinnetje mee, smulsmurf; het maakt het smurfen van een smurfenfilm een stuk smurfiger, verwacht ik!!
(dat je dat een smul-smurf met smul......eh...levens-ervaring nu nog vertellen moet, he! dat snappie toch nie? grote smurf zou zijn oren niet geloven.......)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:42
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ik ervoer het als verwarrend als een nog getrouwde man met mij wilde privechatten (wat ik een paar keer meegemaakt heb), maar zodra mij duidelijk werd dat iemand nog officieel getrouwd was heb ik de boot afgehouden... je weet niet wat er speelt en ik ben niet van plan tussen een getrouwd stel te staan, ook al is het stel van plan om uit elkaar te gaan... voor mij voelde dat niet goed. |
Hallo Susannah Maar moet je niet eerst het boek sluiten voordat je een ander uit de kast pakt?? Lijkt mij wel anders val je steeds in herhaling denk ik. Sjalom. martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mn schilderwerk is mooi klaar.  |
Hallo Visser Dat kan ook niet anders met dit mooie weer van de afgelopen dagen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb niet zo zeer een allergie aan de heg maar wel (ik zal het zelf maar zeggen...) aan (bij-) werken...  |
Hallo Frankt.
Je kan toch alleen maar afwerken net als bij knippen dat kan je ook niet bijknippen dat gaat ook niet volgens mij hahaha Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:48
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Frankt.
Je kan toch alleen maar afwerken net als bij knippen dat kan je ook niet bijknippen dat gaat ook niet volgens mij hahaha Sjalom. Martin |
Hij is nu eenmaal een belg en zal dat altijd zo blijven martin..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het mooiste moment was toen ik mn dochter weer eens zag. Ze had voor mij de hele serie MASH meegenomen. |
Hallo Chatuliem. Daar zijn toch ook dochters voor die letten overal op dat merk ik ook. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Hij is nu eenmaal een belg en zal dat altijd zo blijven martin.. |
Hallo Mariska.
Dat zou kunnen maar ze weten wel lekkere patateke s te maken . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|