ChristianMatch
 


Forum

Loterij
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2670 2671 2672 2673 2674 2675 2676 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet.

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat het risico van geldzucht op de loer ligt als ik dit gedeelte lees
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:40
 
MARISKA601 schreef:
Ik geloof dat we er niks van kunnen leren...

maar we dwalen af...

het spetterd hier...
Let it rain, let it rain, open the floodgates of heaven...

http://www.youtube.com/watch?v=P-ptpu-OhUQ


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 23 augustus 2011, 10:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:40
 
Wat zou ik graag es wat willen winnen! Heerlijk lijkt me dat om gewoon wat extra geld op de rekening te hebben. Heerlijk lijkt me het om gewoon te kopen wat je leukt vind zonder na te denken of het wel kan.
Heerlijk lijkt het me om geld te storten op alle hulporganisaties die om hulp vragen. Heerlijk lijkt het me om iemand anders geld te geven die net op dat moment te kort komt!!!

Heb ik geldzucht??? Nee absoluut niet. Doe ik mee aan een lotto?? Nee ook dat niet. Maar.............wat lijkt het me heerlijk om een groot geldbedrag te winnen!!!


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:43
 
MARY052 schreef:
Wat zou ik graag es wat willen winnen! Heerlijk lijkt me dat om gewoon wat extra geld op de rekening te hebben. Heerlijk lijkt me het om gewoon te kopen wat je leukt vind zonder na te denken of het wel kan.
Heerlijk lijkt het me om geld te storten op alle hulporganisaties die om hulp vragen. Heerlijk lijkt het me om iemand anders geld te geven die net op dat moment te kort komt!!!

Heb ik geldzucht??? Nee absoluut niet. Doe ik mee aan een lotto?? Nee ook dat niet. Maar.............wat lijkt het me heerlijk om een groot geldbedrag te winnen!!!


Mary
Haha Mary...hoe herkenbaar.
En niet te vergeten m'n ex. Ik zou alles op zn rekening storten om maar van hem af te zijn denk ik...droom droom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:55
 
VISSER278 schreef:
Ik heb het in de kerk één keer gehoord waarom.
Die ds. legde de link naar de mantel van de Heere Jezus toen het lot geworpen werd omdat ze het zonde vonden om die mantel te verdelen.
Dat was voor hem dé reden om loterijen te verbieden.
Een heel vreemde associatie. Wat denken ze dan van Handelingen, waar een apostel aangewezen werd door een lot?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Een heel vreemde associatie. Wat denken ze dan van Handelingen, waar een apostel aangewezen werd door een lot?



Ik vind dat 2 hele verschillende zaken.

het ene gaat over hebben van de mantel,(hebzucht?)
en het andere gaat over de plaats innemen van judas.(apostel zijn)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:07
 
CHATULIEM619 schreef:
Je kunt er ook een beetje ontspannener mee omgaan. Denk je echt dat ik van mn geloof af val als ik eens een keer 100 euro win???

hoi, ik zat heel ontspannen na te denken en wat woorden op dit forum te typen ;)

Ik heb juist niet de theologische of geloofs kant van het onderwerp gekozen.
Daarom verbaast je reactie me enigzins. Ik denk dus zeker niet dat je van je fundament zult afvallen als je 100 euro wint.

Wat bedoel je precies met "je kunt er ook een beetje ontspannener mee omgaan"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:09
 
VISSER278 schreef:
Nou komt ie Frank: Nr2, JOSINA, die ook niet meer het lef heeft om naar die ......te vragen.
Erika, die op vakantie is.
Knijn, die de informatie over de hondsdagen van internet geplukt heeft, terwijl visser dat allang wist.
Frankt , die NU wel van zn hoofdpijn verlost zal zijn.

Fijn dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan je mooiste moment van vandaag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:12
 
JOSINA022 schreef:
Fijn dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan je mooiste moment van vandaag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

Ze is wel erg bijdehands...of moeten we zeggen bijdevingers Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:12
 
mooiste moment?

Visser die zijn zonnehemel heeft opgehangen. :D
het duurde zo lang omdat er een stevigere construktie gemaakt moest worden ivm de werking van de zwaartekracht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:13
 
MARISKA601 schreef:
Ik geloof dat we er niks van kunnen leren...

maar we dwalen af...

het spetterd hier...

Hier is het ook weer erg beginnen regenen en donderen. Het is ook donker...eigenlijk vind ik dit wel gezellig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:20
 
FRANKT627 schreef:
Ze is wel erg bijdehands...of moeten we zeggen bijdevingers Boze smiley

Had bijdehandjes voor het ontbijt vanochtend Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:22
 
FRANKT627 schreef:
Hier is het ook weer erg beginnen regenen en donderen. Het is ook donker...eigenlijk vind ik dit wel gezellig.

Hier ook weer donder en bliksem Boze smiley

Nah, gezellig is een ander verhaal Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:25
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:29
 
TRIJNIE671 schreef:
Hey Yes , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wens je een hele fijne en zonnige dag toe .

liefs uut Grunn Kussende smiley


He Grunneger, jij zoent ook maar met iedereen ... Smiley die vol vragen zit Kussende smiley


Yes, van harte gefeliciteerd, ook vanuit Coevorden een hele fijne zonnige en gezegende dag toegewenst


..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 23 augustus 2011, 11:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Deze leer gaat ervan uit dat uiteindelijk iedereen behouden wordt..

Als ík de Openbaring over de eindtijd in de Bijbel lees, lees ik dit:

"En de duivel, die hen misleidde, werd in de poel van vuur en zwavel geworpen, waar ook het beest en de valse profeet reeds zijn. En zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheid."

Hieruit blijkt dat er geen mensen in de hel, poel van vuur zijn..of lees ik dit verkeerd? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:50
 
JOSINA022 schreef:
Wijsneus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Visser is ook heel wijs, maar dat wisten de dames al neem ik aan ...


Hoe was het ook al weer ??

Jongens plagen ... kusjes vragen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:51
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, voor jullie gebied is weer 'code=oranje'afgekondigd.....nu ben ik zo nieuwsgierig wat 'code oranje is'....kun jij ons verder helpen.... Smiley die vol vragen zit


Als Frank de kussen maar snel binnen haalt, voordat code oranje losbreekt ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:58
 
MARIAN519 schreef:
Als ík de Openbaring over de eindtijd in de Bijbel lees, lees ik dit:

"En de duivel, die hen misleidde, werd in de poel van vuur en zwavel geworpen, waar ook het beest en de valse profeet reeds zijn. En zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheid."

Hieruit blijkt dat er geen mensen in de hel, poel van vuur zijn..of lees ik dit verkeerd? Smiley die vol vragen zit


Het staat in Openbaring hoofdstuk 20: 10 En de duivel, die hen misleidde, wordt in de poel van vuur en zwavel gegooid, bij het beest en de valse profeet. Daar zullen ze dag en nacht worden gepijnigd, tot in eeuwigheid.
11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.(NBV)

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 23 augustus 2011, 11:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:59
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, voor jullie gebied is weer 'code=oranje'afgekondigd.....nu ben ik zo nieuwsgierig wat 'code oranje is'....kun jij ons verder helpen.... Smiley die vol vragen zit

Bij het festival van pukkelpop in Hasselt was de code oranje afgekondigd... pfff...
Blij dat ik daar niet was... het weer was precies op die plek erg heftig... maar dat het zo zou uitvallen hadden ze niet voorzien...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 23 augustus 2011, 12:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:00
 
VISSER278 schreef:





Vraag het aan W-tje, die heeft er verstand van.
Wedden dat ze rose zou zeggen? Lachende smiley


Zou W-tje verstand hebben van groen gips ...
benieuwd of ze wel kleuren kan zien met die grote zonnebril op ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:05
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:14
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, voor jullie gebied is weer 'code oranje'afgekondigd.....nu ben ik zo nieuwsgierig wat 'code oranje is'....kun jij ons verder helpen.... Smiley die vol vragen zit

Euh...code orange? Heeft waarschijnlijk wat met Nederland te maken.
Ik las net dat enkele radioluisteraar-collega's in Antwerpen, wat eigenlijk hier niet zo ver vandaan is, heel hevig onweer hadden. Bakken regen, veel bliksems en enorme donder. Hier regent het al uren met af en toe een droge periode. We hadden wel veel gedonder en het laatste uur zie ik ook af en toe een bliksem. Op dit moment is alles aan het opklaren. Ik hoor in de verte nog gerommel. Nu mag het wel stoppen met dat onweer want het veroorzaakt ook storingen op de radiogolven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:15
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:17
 
CROSSROAD317 schreef:
Als Frank de kussen maar snel binnen haalt, voordat code oranje losbreekt ... Knipoog smiley

Frank heeft zondag de kussens al binnengelegd in het tuinhuisje. Een nieuw plekje voor Floshke zijn middagdutje zag ik gisteren. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:18
 
SUSANNAH475 schreef:
Bij het festival van pukkelpop in Hasselt was de code oranje afgekondigd... pfff...
Blij dat ik daar niet was... het weer was precies op die plek erg heftig... maar dat het zo zou uitvallen hadden ze niet voorzien...

Ze hadden natuurlijk ook af te rekenen met rondvliegende dinges van de podia en tenten. Er was ook een boom omgevallen hoorde ik. Vijf doden en vele gekwetsen. Het is me wat deze zomer... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:22
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, nu je het zegt, we hebben al 40 minuten niets meer van Frank gehoord... Verraste, verbaasde smiley ....als hij nu maar niet het kussen heeft binnengehaald terwijl 'code oranje'........... Geschokte, onthutste smiley.......... Geschokte, onthutste smiley

Die 40 minuten afwezigheid zijn te wijten aan het feit dat ik even naar de winkel moest. Mijn huisgenoot die naar de naam Floshke luistert (als hij zin heeft) had geen eten meer. Ik heb dan ook maar wat kaas, spinazie en koekje voor bij de thee meegebracht. Tien minuten later en zo'n 8 euro lichter stond ik alweer buiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:24
 
ANNETTE050 schreef:
http://youtu.be/W3T1v7d63Fo

heftig hier.... Zieke smiley ....

m'n vraag over 'code oranje' is opgelost.....het is natuurlijk het oranje vestje van de degene die het weerbericht aankondigd......dat iedereen het weet dat zíj het weerbericht gaat voorlezen...... Clown smiley
.

Dank je wel voor deze zeer educatieve inbreng. Het code orange raadsel is opgelost en we weten nu ook wat een gépressie is. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:24
 
FRANKT627 schreef:
Die 40 minuten afwezigheid zijn te wijten aan het feit dat ik even naar de winkel moest. Mijn huisgenoot die naar de naam Floshke luistert (als hij zin heeft) had geen eten meer. Ik heb dan ook maar wat kaas, spinazie en koekje voor bij de thee meegebracht. Tien minuten later en zo'n 8 euro lichter stond ik alweer buiten.


kaas spinazie en koekie bij de thee? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:25
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 15:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2670 2671 2672 2673 2674 2675 2676 ... 6194 Volgende
Pagina 2673 van 6194