ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2681 2682 2683 2684 2685 2686 2687 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:07
 
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 24 augustus 2011, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:15
 
Woensdag 25 augustus, Jeremia 1: 4-19; Nooit te jong voor God.

Iemand die het in eigen land ook zwaar had, was de profeet Jeremia. Hij is nog piepjong als God hem opdraagt om zijn zware beroep te gaan uitoefenen. Té jong, vindt de kersverse profeet zelf, maar voor God is leeftijd onbelangrijk: ‘Richt je tot iedereen naar wie Ik je zend en zeg alles wat je opdraagt. Wees voor niemand bang, want Ik zal je ter zijde staan en je redden.’ Moeilijk wordt het wel, want de ernstige boodschappen die Jeremia vanaf het jaar 627 voor Christus aan Israël brengt, worden hem niet in dank afgenomen. Het is zoals Jezus eeuwen later zegt: een profeet wordt in zijn vaderland niet geeërd.
Jeremia houdt veel van zijn volk, maar ziet ook heel goed hoe afgrijselijk ongehoorzaam het is. Hij waarschuwt keer op keer voor ballingschap als het zich niet bekeert. Maar hoon en gevangenschap zijn zijn deel. Menigmaal wordt Jeremia bedreigd: ‘Profeteer niet de naam van de HEER, anders brengen we je eigenhandig om.’ De mensen mogen hem niet, ontdekt hij: ‘Ik wek overal ergernis, iedereen bestijdt mij.’ En hij voelt zich vaak alleen: ‘Nooit was ik in vrolijk gezelschap, nooit heb ik plezier gemaakt, eenzaam was ik, door Uw toedoen.’ Maar hoewel hij meermalen verzucht dat hij wilde dat hij nooit geboren was, toch gaat hij door. Hij verlaat zich, ondanks alles, op God: ‘O HEER, mijn kracht en mijn burcht, mijn toevlucht in tijden van nood.’
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:20
 
JOSINA022 schreef:
Ben vanavond bij het grafje van mijn hondje geweest om het te verzorgen en ook al is het bijna 1,5 jaar geleden, ik mis hem nog steeds!

Het blijft emotioneel om daar te zijn.


Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:21
 
Zo W-tje ben je er weer, gelukkig geen slecht moment van deze dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:22
 
MARISKA601 schreef:
Ik weet dat er bij het uitzenden van Schindlers List, geen reclame blokken tussendoor mogen verschijnen.

Spielberg, de regisseur, heeft dat verzoek ingediend. Je moet ook als bedrijf wel van een zeldzame grofheid zijn als je je reclameboodschappen in die film durft te zetten. RTL4 heeft dat gerespecteerd, hoewel dat ook kan zijn omdat er geen of te weinig aanbod was, dan wel dat ze bang waren voor imagoschade. In principe zenden ze alleen programma's uit om reclame te verkopen. Hoe dan ook, petje af voor RTL4 als ze zich daar uit zich zelf aan hebben gehouden.

Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn.....

Je hebt helemaal gelijk! Liet mij even teveel leiden door mijn emoties.
En ik kan zeker terugkijken op bijna 16 mooie jaren met hem!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:25
 
[quote=VISSER278]

Ze is weer terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:41
 
THOMAS968 schreef:
Spielberg, de regisseur, heeft dat verzoek ingediend. Je moet ook als bedrijf wel van een zeldzame grofheid zijn als je je reclameboodschappen in die film durft te zetten. RTL4 heeft dat gerespecteerd, hoewel dat ook kan zijn omdat er geen of te weinig aanbod was, dan wel dat ze bang waren voor imagoschade. In principe zenden ze alleen programma's uit om reclame te verkopen. Hoe dan ook, petje af voor RTL4 als ze zich daar uit zich zelf aan hebben gehouden.

Thomas.


Zou wel een goede alternatieve straf zijn voor degene die de 4 mei vieringen verstoren......9 uur kijken en dan nog eens bedenken of het wel zo stoer was wat je deed....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:47
 
THOMAS968 schreef:
Het is toen in twee zondagen uitgezonden door de VPRO in twee afleveringen van ongeveer vier en een half uur. De NDR heeft Shoah wel herhaald, in Nederland is dat niet gebeurd. De VPRO heeft het toen zonder onderbreking uitgezonden. Het zou ook wel erg smakeloos worden als het door reclame zou worden onderbroken. Je moet er toch niet aan denken dat een dergelijke film in de handen van de commerciële reclametv-verkopers zou zijn gekomen. Je kunt de dvd's nog wel kopen bij de VPRO.

Thomas

Zijn ze ook te huur denk je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:51
 
JOSINA022 schreef:
Zijn ze ook te huur denk je?

Zou kunnen, Josina. Je zou dan even moeten informeren. Een hardloper zal het na al die tijd niet meer zijn, Overigens kreeg ik zonet de tip binnen dat bol.com ze levert voor 14,99.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:53
 
THOMAS968 schreef:
Zou kunnen, Josina. Je zou dan even moeten informeren. Een hardloper zal het na al die tijd niet meer zijn, Overigens kreeg ik zonet de tip binnen dat bol.com ze levert voor 14,99.

Thomas

Ok, thnx!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:54
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zou wel een goede alternatieve straf zijn voor degene die de 4 mei vieringen verstoren......9 uur kijken en dan nog eens bedenken of het wel zo stoer was wat je deed....

Als je zoiets doet, hoor je waarschijnlijk tot een respectloze cultuur met minachting voor de niet-islamitische bevolking in het algemeen en de Joodse in het bijzonder. De strafmaat was trouwens bijzonder laag voor deze "helden".


Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 24 augustus 2011, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:00
 
ZEELAND736 schreef:
kZou gaan verven buiten...het regent...

Kom ik er makkelijk vanaf...ik had namelijk geen zin


Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen.
We kunnen er weer tegenaan.
Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel.
Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINDA770





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:02
 
Mijn mooiste moment vandaag is, dat mijn vriendin, op haar werk, over mijn heeft gepraat, En dat ik kan solliciteren op een hele leuke baan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:03
 
LINDA770 schreef:
Mijn mooiste moment vandaag is, dat mijn vriendin, op haar werk, over mijn heeft gepraat, En dat ik kan solliciteren op een hele leuke baan.

Fijn voor je, succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:04
 
VISSER278 schreef:
Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen.
We kunnen er weer tegenaan.
Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel.
Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar.

Dat werd...eindelijk tijd voor...Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 24 augustus 2011, 22:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:06
 
VISSER278 schreef:
Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen.
We kunnen er weer tegenaan.
Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel.
Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar.

Verraste, verbaasde smiley Nu al???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:06
 
HERMAN388 schreef:
Haar vriend is een Zeeuwse
Hoe rijk zijn de Zeeuwsen Smiley die vol vragen zit Zieke smiley




Herman, we houden het wel netjes he? Verraste, verbaasde smiley


Of zou het weer een schrijffoutje zijn? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:07
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Nu al???

Istie goed hè? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:07
 
[quote=MARIO216]



He, he, ...................EINDELIJK. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:11
 
Lachende smiley Toen mn zwager naar huis ging. Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:11
 
MARISKA601 schreef:
Ik weet dat er bij het uitzenden van Schindlers List, geen reclame blokken tussendoor mogen verschijnen.
Hoewel Schindler's List een geweldig indrukwekkende film is, heeft het mijn kijk op de vernietiging niet veranderd. Shoah heeft dat wel gedaan. Ik ben er zeker een paar maanden overstuur van geweest. De kracht van deze film heeft nog steeds niet ingeboet en zelf vind ik dat het aan kracht wint.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:13
 
JOSINA022 schreef:
Dat werd...eindelijk tijd voor...Smiley met dichtgeplakte mond

Josina, ik hoop dat je 1000e bericht nog even op zich laat wachten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:15
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Nu al???



Ja, net ja, ..............ruim voor dat mn vakantie voorbij is. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:15
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoewel Schindler's List een geweldig indrukwekkende film is, heeft het mijn kijk op de vernietiging niet veranderd. Shoah heeft dat wel gedaan. Ik ben er zeker een paar maanden overstuur van geweest. De kracht van deze film heeft nog steeds niet ingeboet en zelf vind ik dat het aan kracht wint.


Je moet ze ook niet met elkaar vergelijken vind ik zelf. Wat bij Shoah zo erg is dat er mensen in voorkwamen die vol enthousiasme vertelden hoe ze in de kampen omgingen met hun medemens......gewoon dramatisch en niet te geloven als je dat ziet.........en je realiseert je dan ook dat er anno 2011 ook mensen zijn die nog zo denken en geloven....
Schindlers List is een prachtig oorlogsverhaal over moed en wanhoop....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:17
 
VISSER278 schreef:
Visser is heeeeeeelemaal klaar . Heerlijk. Zowel buiten als binnen alles geschilderd. Binnen op één slaapkamer na álles ook nog behangen.
We kunnen er weer tegenaan.
Over de uren die er in gestoken zijn ,zullen we het maar niet hebben , dat zijn er veel.
Nu is de blokhut aan de beurt, maar dat is voor volgend jaar.

Ook de la.... ? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:17
 
VISSER278 schreef:
Josina, ik hoop dat je 1000e bericht nog even op zich laat wachten Boze smiley


Ik heb je een mooiste moment bezorgd vandaag en je hebt het er niet eens vermeld Boze smiley

Daarom...lampen...kampvuur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Enne...1000 Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:30
 
VISSER278 schreef:
Lachende smiley Toen mn zwager naar huis ging. Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Hallo Visser
Was hij zo lastig of heb je hem leifelijk de deur gewezen ???????????
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:31
 
JOSINA022 schreef:
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!

Heel veel sterkte Josina , zal voor je bidden .

liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:32
 
JOSINA022 schreef:
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!

Sterkte meid, best heftig allemaal !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2681 2682 2683 2684 2685 2686 2687 ... 6194 Volgende
Pagina 2684 van 6194