| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je het is mooi weer envrouwen zijn dan te vermoeiend voor die ouwe man  |
OUd? wie? ....laat het hem maar niet horen.. en dan...een mens is zo jong als ie zich voelt, nietwaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGRID192
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:50
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Na het werk lekker in de zon zitten ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
Berichten: 30
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:51
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Na de zondeval
Toen gingen hun beiden de ogen open en merkten ze dat ze naakt waren. Daarom regen ze vijgenbladeren aan elkaar en maakten er lendenschorten van.
Waarom deden ze dat?
Beide handen heb je wel nodig voor dagelijks werk. Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien. |
Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.
Ga dat eens in Staphorst vertellen Herman?
Ook jij verfraait je uiterlijk (denk aan modegrillen zoals kledij, brilmontuur en die chips meer).
Ik geef je gelijk Herman dat het in de bijbel staat.Het gaat hier echter om... of je een tattoo mag zetten. Is het kerven als we rouwen om een dode 'of'... is het een vorm van verfraaing.
Is prima als iemand mij erop kan wijzen dat het niet Gods bedoeling is, maar ga niet denken dat wat "jij" (niet persoonlijk bedoeld) mij gaat vertellen dat ik nu geen christen ben. Is een zaak tussen mij en God, hoe ik Hem belijd.
Mooie is, ze zeggen vaak: ja heb ik van andere, christenen, gehoord .
Mijn inziens luister je dan naar wat je wilt horen en heb je alleen delen en flarden van de bijbel gelezen og gehoord.
Het zou fijn zijn als mensen hier op cm achter hun mening ook willen zetten: mensen , dat is mijn mening en mijn mening hoeft niet de waarheid te zijn, maar... ik zie het als 'mijn waarheid'(Subjectief).
Lady, als jij er last van hebt dan sterkte meid en als jij het ziet als iets wat tussen jou en God staat... dan kan ik je vertellen dat door jouw openbaring naar Hem toe je natuurlijk allang vergeven bent, Hij stierf immers voor jou.
Laatst aangepast door
|
VIJFNUL285
|
op zaterdag 3 september 2011, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:52
|
|
|
|
| INGRID192 schreef: | | Na het werk lekker in de zon zitten ;) |
Was erg lekker hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:53
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Zonde is zonde, dat is waar. Alleen de gevolgen van de ene zonde werken veel verder uit dan de andere. Maar zowieso brengt de zonde beschadiging voort, voor de zondaar, als degene met wie de zondaar relatie heeft. | Als het gaat om uitwerking, kan ik je zeggen, dat juist roddel verwoestend kan werken in welke sociale omgeving dan ook. Het leidt tot groepjesvorming, onderlinge minachting en uitsluiting. Het is één van de meest verwoestende zondes die je je kunt voorstellen. En het ergste is, dat niemand zich er verantwoordelijk voor stelt. Elke zonde is er één te veel...Maar voor elke zonde is vergeving mogelijk, laten we dat ook niet vergeten he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:03
|
|
|
|
Wie heeft er zin om mee te gaan naar de band Trinity
Wanneer: 22 oktober 2011 Waar: 2de Exloërmond (Drenthe) Aanvang: 20.30 Einde: 22.30
Kosten: € 12.50 + € 2,- reserveringskosten per ticket
Voor wie: Iedereen die van muziek houdt en het leuk vind om andere CM'ers te ontmoeten. Introducees zijn natuurlijk welkom ...
Meer informatie ...
http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-
Klein voorproefje -- Trinity -- 4*4 -- X-Noizz Flevofestival
http://www.youtube.com/watch?v=0bxzxniN7zk
Crossroad Billy .. .. .. ..
Zet je naam er maar bij
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 8 september 2011, 12:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
Berichten: 58
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als het gaat om uitwerking, kan ik je zeggen, dat juist roddel verwoestend kan werken in welke sociale omgeving dan ook. Het leidt tot groepjesvorming, onderlinge minachting en uitsluiting. Het is één van de meest verwoestende zondes die je je kunt voorstellen. En het ergste is, dat niemand zich er verantwoordelijk voor stelt. Elke zonde is er één te veel...Maar voor elke zonde is vergeving mogelijk, laten we dat ook niet vergeten he. |
Ik denk dat we t ook mooi kunnen invullen in t stukje wat Mariska schreef.
Zonden; Roddels verstoren de eenheid Zonden; Roddels beschadigen de liefdeband Zonden; Roddels verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt Zonden; Roddels verzieken onze geest Zonden; Roddels ondergraven onze moraal Zonden; Roddels verstoren de ware vrede van ons hart
Ik wens ieder een vredig hart toe. Liefs, Sweets.
Laatst aangepast door
|
SWEETLADY943
|
op zaterdag 3 september 2011, 20:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:33
|
|
|
|
Dat is het gevaar Mariska, mensen hebben er baat bij en dus is het goed ... De uitleg van het, door jou geplaatste stukje, geeft duidelijk aan dat het niet bijbels is.
Persoonlijk denk ik dat satan de macht heeft om te kunnen genezen, maar dat hij daardoor wel mensen aan zich bindt, en dat zowel yoga als reiki door hem zijn geintroduceert als zijn antwoord op "gebedsgenezing". En wat satan aanbiedt is nooit goed ... Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:36
|
|
|
|
|
Weer naar de Wereldhavendagen geweest. Wat een feest! Over een jaar gaann we weer het feestje overdoen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Weer naar de Wereldhavendagen geweest. Wat een feest! Over een jaar gaann we weer het feestje overdoen! |
Maar er volgend jaar een CM-uitje van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:41
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:43
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Oké...jij organiseert!!! |
Huh, Mario wil volgend jaar het feestje overdoen en aangezien hij weet hoe het blijkbaar werkt...hoeven wij alleen maar mee te genieten Goed geregeld, toch?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 3 september 2011, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:44
|
|
|
|
Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...
Zoals jij er tegen kijkt he? Ik vind Yoga en christen zijn prima samengaan......zoals je weet..... Het is voornamelijk lekker voor je lijf......en ach...of ik nu in de krokodillenhouding of de sprinkhaanhoudig moet........daar glimlach ik een beetje om........en dat is nog knap ingewikkeld trouwens.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:48
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:50
|
|
|
|
De meesten lezen de Bijbel wel maar toch: wat een kernachtige zin van Jacobus over de roddel dan wel de zonden van de tong:
Zij is een onberekenbaar kwaad, vol dodelijk venijn.
http://gemeente-van-christus.org/preken/Dijkstra/Remco/roddel.html
Thomas, let op onberekenbaar.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 3 september 2011, 20:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:51
|
|
|
|
|
heeeee, ps op hè Griff, ze zijn wel geteld hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:55
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Jij wilde er toch een cm-uitje van gaan maken....  |
Oeps, weer te rap van tong geweest Dan maar samen, Mario, please? Ik weet nl niets in Rotjeknor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...
Zoals jij er tegen kijkt he? Ik vind Yoga en christen zijn prima samengaan......zoals je weet..... Het is voornamelijk lekker voor je lijf......en ach...of ik nu in de krokodillenhouding of de sprinkhaanhoudig moet........daar glimlach ik een beetje om........en dat is nog knap ingewikkeld trouwens..... |
Jij kan de vorm van een windhoos aannemen dus voor jouw niet echt ingewikkeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:57
|
|
|
|
Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...
Melodie opwekking 566
Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid Bij alles wat ik doe Mijn liefde voor jou alles overstijgt Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe
Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed Bij alles wat wij doen Dat de liefde onze wegen leidt En ons jawoord on voor altijd verblijdt
Refrein: Dank U Heer, voor wat U geeft Zegen ons Heer, als nieuw gezin Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.
De tijd van alleen zijn is nu voorbij Eén plus één maakt ZES Ja, de kinderen horen er ook bij!! Samen zijn is een hele levensles
Jezus koning van de eeuwigheid Wij geloven in Uw Woord Wat geschreven staat geeft zekerheid Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort
Refrein: Machtig Heer, alles wat leeft zingt tot Uw eer in eeuwigheid Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, weer te rap van tong geweest Dan maar samen, Mario, please? Ik weet nl niets in Rotjeknor  |
Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar...............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:00
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...
Melodie opwekking 566
Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid Bij alles wat ik doe Mijn liefde voor jou alles overstijgt Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe
Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed Bij alles wat wij doen Dat de liefde onze wegen leidt En ons jawoord on voor altijd verblijdt
Refrein: Dank U Heer, voor wat U geeft Zegen ons Heer, als nieuw gezin Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.
De tijd van alleen zijn is nu voorbij Eén plus één maakt ZES Ja, de kinderen horen er ook bij!! Samen zijn is een hele levensles
Jezus koning van de eeuwigheid Wij geloven in Uw Woord Wat geschreven staat geeft zekerheid Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort
Refrein: Machtig Heer, alles wat leeft zingt tot Uw eer in eeuwigheid Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U |
Wow...wat mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar...............  |
En bedankt hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:12
|
|
|
|
(is niet zoveel werk dan toch, tinkel? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
Berichten: 766
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:18
|
|
|
|
[quote=MARISKA601]YOGA
Deze 'discussie' is al eerder gevoerd met alle onverkwikkelijke uitwassen van dien. Er worden gelukkig geen heksen meer verbrand en zwarte katten verdronken..... Het enthousiasme en de veelheid van woorden (lees hierop de bijbel maar na) waarmee dit onderwerp te berde wordt gebracht terwijl het al uitgebreid is uitgekauwd hebben een onaangename geur.....zwavel....verdachtmakerij, zwartmakerij, roddel, achterklap, lynchpartijen met woorden, achterhaalde bangmakerij. Het oprakelen van een vreugdevuur....
Ga je eigen bron maar eens na.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:20
|
|
|
|
De vraag is gewoon, ben je bereid om de bedreiging onder ogen te zien? Is het uitvoeren van de bedreiging erg genoeg om aan toe te geven?
Realiseer je wel dat het toegeven aan chantage de situatie dat je chantabel bent, niet veranderd.
Stel dat je gechanteerd word over bijv. een jeugdzonde die je ouders niet weten... speel dan zelf open kaart en sla zijn bedreiging daarmee uit zn handen.
sucses!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:42
|
|
|
|
[quote=MIEKE364]
Mieke, misschien hebben de mensen die er tegen zijn nog nooit een yoga les gehad en dus ook niet ervaren hoe heerlijk het is voor lijf en geest... Ze hebben het maar van horen zeggen he? Vergeet dat niet.... En als je wel op yoga zit hoef je je gelukkig niet op cm te verantwoorden maar is dat je eigen keus......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar...............  |
Jij bent echt een galante ridder hoor........ Wij moeten natuurlijk ook de Italiaan uitzoeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:50
|
|
|
|
Toen ik zo een aantal onderwerpen las op het forum, moest ik automatisch aan een bijbelstudie denken die ik jaren geleden gehoord had. De spreker vergeleek het geloof met het autorijden de berg op. Als je veilig de berg op wil rijden, rijd je zo dicht mogelijk tegen de berg. Maar sommigen die houden van meer risico en gaan helemaal aan de buitenkant rijden, vlak langs het ravijn. Hij vergeleek de berg dan met God. Als je dichtbij God blijft, zit je het veiligst...
Wat ik merk aan sommige onderwerpen is, dat mensen zo graag de grenzen willen opzoeken. Is het goed om dit of dat te doen, terwijl ik bij mezelf denk: waarom zou je dat risico willen lopen. Stel je eens voor dat het fout is, dan heb je een probleem. Waarom rijd je eigenlijk zover mogelijk aan de kant van het ravijn??? Waarom zoeken zoveel christenen alleen maar de grenzen op, en waarom genieten ze niet van de liefde die God geeft?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Toen ik zo een aantal onderwerpen las op het forum, moest ik automatisch aan een bijbelstudie denken die ik jaren geleden gehoord had. De spreker vergeleek het geloof met het autorijden de berg op. Als je veilig de berg op wil rijden, rijd je zo dicht mogelijk tegen de berg. Maar sommigen die houden van meer risico en gaan helemaal aan de buitenkant rijden, vlak langs het ravijn. Hij vergeleek de berg dan met God. Als je dichtbij God blijft, zit je het veiligst...
Wat ik merk aan sommige onderwerpen is, dat mensen zo graag de grenzen willen opzoeken. Is het goed om dit of dat te doen, terwijl ik bij mezelf denk: waarom zou je dat risico willen lopen. Stel je eens voor dat het fout is, dan heb je een probleem. Waarom rijd je eigenlijk zover mogelijk aan de kant van het ravijn??? Waarom zoeken zoveel christenen alleen maar de grenzen op, en waarom genieten ze niet van de liefde die God geeft? |
Maar Chatuliem, ik begijp niet zo heel goed wat je nu met grenzen wilt zeggen? Wat is de grens opzoeken binnen je geloof? Bedoel je nu over kerkmuren heen kijken? Of dat je op yoga of christelijke meditatie zit? En het één sluit het ander toch niet uit?
|
|
| Naar boven |
|
|