ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2752 2753 2754 2755 2756 2757 2758 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:49
 
ERIKA129 schreef:
Weet je het is mooi weer envrouwen zijn dan te vermoeiend voor die ouwe man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley OUd? Smiley die vol vragen zit wie? Smiley die vol vragen zit ....laat het hem maar niet horen.. Smiley met dichtgeplakte mond
en dan...een mens is zo jong als ie zich voelt, nietwaar? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID192





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:50
 
JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

Na het werk lekker in de zon zitten ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:51
 
HERMAN388 schreef:
Na de zondeval

Toen gingen hun beiden de ogen open en merkten ze dat ze naakt waren. Daarom regen ze vijgenbladeren aan elkaar en maakten er lendenschorten van.

Waarom deden ze dat?

Beide handen heb je wel nodig voor dagelijks werk.
Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.

Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.

Ga dat eens in Staphorst vertellen Herman?

Ook jij verfraait je uiterlijk (denk aan modegrillen zoals kledij, brilmontuur en die chips meer).

Ik geef je gelijk Herman dat het in de bijbel staat.Het gaat hier echter om... of je een tattoo mag zetten. Is het kerven als we rouwen om een dode 'of'... is het een vorm van verfraaing.

Is prima als iemand mij erop kan wijzen dat het niet Gods bedoeling is, maar ga niet denken dat wat "jij" (niet persoonlijk bedoeld) mij gaat vertellen dat ik nu geen christen ben. Is een zaak tussen mij en God, hoe ik Hem belijd.

Mooie is, ze zeggen vaak: ja heb ik van andere, christenen, gehoord Knipoog smiley .

Mijn inziens luister je dan naar wat je wilt horen en heb je alleen delen en flarden van de bijbel gelezen og gehoord.

Het zou fijn zijn als mensen hier op cm achter hun mening ook willen zetten: mensen , dat is mijn mening en mijn mening hoeft niet de waarheid te zijn, maar... ik zie het als 'mijn waarheid'(Subjectief).

Lady, als jij er last van hebt dan sterkte meid Coole smiley met zonnebril en als jij het ziet als iets wat tussen jou en God staat... dan kan ik je vertellen dat door jouw openbaring naar Hem toe je natuurlijk allang vergeven bent, Hij stierf immers voor jou.


Laatst aangepast door
VIJFNUL285
op zaterdag 3 september 2011, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:52
 
INGRID192 schreef:
Na het werk lekker in de zon zitten ;)

Was erg lekker hè? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:53
 
ROADY641 schreef:
Zonde is zonde, dat is waar.
Alleen de gevolgen van de ene zonde werken veel verder uit dan de andere.
Maar zowieso brengt de zonde beschadiging voort, voor de zondaar, als degene met wie de zondaar relatie heeft.
Als het gaat om uitwerking, kan ik je zeggen, dat juist roddel verwoestend kan werken in welke sociale omgeving dan ook. Het leidt tot groepjesvorming, onderlinge minachting en uitsluiting. Het is één van de meest verwoestende zondes die je je kunt voorstellen. En het ergste is, dat niemand zich er verantwoordelijk voor stelt. Elke zonde is er één te veel...Maar voor elke zonde is vergeving mogelijk, laten we dat ook niet vergeten he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 19:59
 
Zondag 11 September 2011 is er weer een Bijbelstudie de serie over Openbaring.
Deze avond deel 7 met als onderwerp "Harmagedon en de bruiloft van het Lam"

Aanvang: 19.30
Einde: ± 21.00
Voorganger: Orlando Bottenbley

http://www.bethel.nl/actueel/actueel/diensten/openbaring_deel_7_harmagedon_en_de_bruiloft_van_het_lam.html

De delen 1 tot en met 6 zijn te beluisteren via onderstaande link, om vast in de stemming te komen ...
(hier staan ook studies uit 2006 / 2007 over Openbaring)

http://mediaspeler.bethel.nl/category/openbaring/


Crossroad
Leonard o.v.
Billy
..
..
..

zet je naam er maar bij Lachende smiley

..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:03
 
Wie heeft er zin om mee te gaan naar de band Trinity

Wanneer: 22 oktober 2011
Waar: 2de Exloërmond (Drenthe)
Aanvang: 20.30
Einde: 22.30

Kosten: € 12.50 + € 2,- reserveringskosten per ticket

Voor wie: Iedereen die van muziek houdt en het leuk vind om andere CM'ers te ontmoeten. Introducees zijn natuurlijk welkom ...

Meer informatie ...

http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-

Klein voorproefje -- Trinity -- 4*4 -- X-Noizz Flevofestival

http://www.youtube.com/watch?v=0bxzxniN7zk


Crossroad
Billy
..
..
..
..

Zet je naam er maar bij Lachende smiley

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 8 september 2011, 12:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het gaat om uitwerking, kan ik je zeggen, dat juist roddel verwoestend kan werken in welke sociale omgeving dan ook. Het leidt tot groepjesvorming, onderlinge minachting en uitsluiting. Het is één van de meest verwoestende zondes die je je kunt voorstellen. En het ergste is, dat niemand zich er verantwoordelijk voor stelt. Elke zonde is er één te veel...Maar voor elke zonde is vergeving mogelijk, laten we dat ook niet vergeten he.


Ik denk dat we t ook mooi kunnen invullen in t stukje wat Mariska schreef.

Zonden; Roddels verstoren de eenheid
Zonden; Roddels beschadigen de liefdeband
Zonden; Roddels verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt
Zonden; Roddels verzieken onze geest
Zonden; Roddels ondergraven onze moraal
Zonden; Roddels verstoren de ware vrede van ons hart

Ik wens ieder een vredig hart toe.
Liefs, Sweets.


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 3 september 2011, 20:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:33
 
Dat is het gevaar Mariska, mensen hebben er baat bij en dus is het goed ...
De uitleg van het, door jou geplaatste stukje, geeft duidelijk aan dat het niet bijbels is.

Persoonlijk denk ik dat satan de macht heeft om te kunnen genezen, maar dat hij daardoor wel mensen aan zich bindt, en dat zowel yoga als reiki door hem zijn geintroduceert als zijn antwoord op "gebedsgenezing". En wat satan aanbiedt is nooit goed ... Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:36
 
Weer naar de Wereldhavendagen geweest. Wat een feest! Over een jaar gaann we weer het feestje overdoen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:39
 
MARIO216 schreef:
Weer naar de Wereldhavendagen geweest. Wat een feest! Over een jaar gaann we weer het feestje overdoen!

Maar er volgend jaar een CM-uitje van Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:41
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:43
 
ANNETTE050 schreef:
Oké...jij organiseert!!!

Huh, Mario wil volgend jaar het feestje overdoen Geschokte, onthutste smiley en aangezien hij weet hoe het blijkbaar werkt...hoeven wij alleen maar mee te genieten Clown smiley Goed geregeld, toch? Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 3 september 2011, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:44
 
Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...




Zoals jij er tegen kijkt he? Ik vind Yoga en christen zijn prima samengaan......zoals je weet..... Knipoog smiley
Het is voornamelijk lekker voor je lijf......en ach...of ik nu in de krokodillenhouding of de sprinkhaanhoudig moet........daar glimlach ik een beetje om........en dat is nog knap ingewikkeld trouwens.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:48
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:50
 
De meesten lezen de Bijbel wel maar toch: wat een kernachtige zin van Jacobus over de roddel dan wel de zonden van de tong:

Zij is een onberekenbaar kwaad, vol dodelijk venijn.

http://gemeente-van-christus.org/preken/Dijkstra/Remco/roddel.html


Thomas, let op onberekenbaar.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 3 september 2011, 20:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:51
 
heeeee, ps op hè Griff, ze zijn wel geteld hoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:55
 
ANNETTE050 schreef:
Jij wilde er toch een cm-uitje van gaan maken.... Knipoog smiley

Oeps, weer te rap van tong geweest Gefrustreerde smiley Dan maar samen, Mario, please? Engeltje smiley Ik weet nl niets in Rotjeknor Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Occult is het enige juiste woord voor reiki en yoga ...




Zoals jij er tegen kijkt he? Ik vind Yoga en christen zijn prima samengaan......zoals je weet..... Knipoog smiley
Het is voornamelijk lekker voor je lijf......en ach...of ik nu in de krokodillenhouding of de sprinkhaanhoudig moet........daar glimlach ik een beetje om........en dat is nog knap ingewikkeld trouwens.....

Jij kan de vorm van een windhoos aannemen dus voor jouw niet echt ingewikkeld Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:57
 
Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...

Melodie opwekking 566

Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid
Bij alles wat ik doe
Mijn liefde voor jou alles overstijgt
Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe

Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed
Bij alles wat wij doen
Dat de liefde onze wegen leidt
En ons jawoord on voor altijd verblijdt

Refrein:
Dank U Heer, voor wat U geeft
Zegen ons Heer, als nieuw gezin
Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.


De tijd van alleen zijn is nu voorbij
Eén plus één maakt ZES
Ja, de kinderen horen er ook bij!!
Samen zijn is een hele levensles

Jezus koning van de eeuwigheid
Wij geloven in Uw Woord
Wat geschreven staat geeft zekerheid
Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort

Refrein:
Machtig Heer, alles wat leeft
zingt tot Uw eer in eeuwigheid
Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:58
 
JOSINA022 schreef:
Oeps, weer te rap van tong geweest Gefrustreerde smiley Dan maar samen, Mario, please? Engeltje smiley Ik weet nl niets in Rotjeknor Verlegen lachende smiley

Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar............... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:00
 
CROSSROAD317 schreef:
Sjaak zong nog een lied zingen voor zijn lieve vrouw ...

Melodie opwekking 566

Grace ik verlang naar jouw aanwezigheid
Bij alles wat ik doe
Mijn liefde voor jou alles overstijgt
Daarom wijd ik heel mijn leven aan jou toe

Grace mag ik er zijn in voor en tegenspoed
Bij alles wat wij doen
Dat de liefde onze wegen leidt
En ons jawoord on voor altijd verblijdt

Refrein:
Dank U Heer, voor wat U geeft
Zegen ons Heer, als nieuw gezin
Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden U.


De tijd van alleen zijn is nu voorbij
Eén plus één maakt ZES
Ja, de kinderen horen er ook bij!!
Samen zijn is een hele levensles

Jezus koning van de eeuwigheid
Wij geloven in Uw Woord
Wat geschreven staat geeft zekerheid
Want Uw woorden brengen Leven aan wie hoort

Refrein:
Machtig Heer, alles wat leeft
zingt tot Uw eer in eeuwigheid
Hier zijn wij, U toegewijd; wij aanbidden .. U Wij aanbidden U

Wow...wat mooi!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:02
 
MARIO216 schreef:
Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar............... Knipoog smiley

En bedankt hè? Kussende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:12
 
(is niet zoveel werk dan toch, tinkel? Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:18
 
[quote=MARISKA601]YOGA

Deze 'discussie' is al eerder gevoerd met alle onverkwikkelijke uitwassen van dien. Er worden gelukkig geen heksen meer verbrand en zwarte katten verdronken.....
Het enthousiasme en de veelheid van woorden (lees hierop de bijbel maar na) waarmee dit onderwerp te berde wordt gebracht terwijl het al uitgebreid is uitgekauwd hebben een onaangename geur.....zwavel....verdachtmakerij, zwartmakerij, roddel, achterklap, lynchpartijen met woorden, achterhaalde bangmakerij. Het oprakelen van een vreugdevuur....

Ga je eigen bron maar eens na.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:20
 
De vraag is gewoon, ben je bereid om de bedreiging onder ogen te zien?
Is het uitvoeren van de bedreiging erg genoeg om aan toe te geven?

Realiseer je wel dat het toegeven aan chantage de situatie dat je chantabel bent, niet veranderd.

Stel dat je gechanteerd word over bijv. een jeugdzonde die je ouders niet weten... speel dan zelf open kaart en sla zijn bedreiging daarmee uit zn handen.

sucses!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:42
 
[quote=MIEKE364]



Mieke, misschien hebben de mensen die er tegen zijn nog nooit een yoga les gehad en dus ook niet ervaren hoe heerlijk het is voor lijf en geest...
Ze hebben het maar van horen zeggen he? Vergeet dat niet....
En als je wel op yoga zit hoef je je gelukkig niet op cm te verantwoorden maar is dat je eigen keus......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:48
 
MARIO216 schreef:
Juist dan is het mooi, naar de VVV en ontdekken maar............... Knipoog smiley



Jij bent echt een galante ridder hoor........ Engeltje smiley
Wij moeten natuurlijk ook de Italiaan uitzoeken? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:50
 
Toen ik zo een aantal onderwerpen las op het forum, moest ik automatisch aan een bijbelstudie denken die ik jaren geleden gehoord had. De spreker vergeleek het geloof met het autorijden de berg op. Als je veilig de berg op wil rijden, rijd je zo dicht mogelijk tegen de berg. Maar sommigen die houden van meer risico en gaan helemaal aan de buitenkant rijden, vlak langs het ravijn. Hij vergeleek de berg dan met God. Als je dichtbij God blijft, zit je het veiligst...

Wat ik merk aan sommige onderwerpen is, dat mensen zo graag de grenzen willen opzoeken. Is het goed om dit of dat te doen, terwijl ik bij mezelf denk: waarom zou je dat risico willen lopen. Stel je eens voor dat het fout is, dan heb je een probleem. Waarom rijd je eigenlijk zover mogelijk aan de kant van het ravijn??? Waarom zoeken zoveel christenen alleen maar de grenzen op, en waarom genieten ze niet van de liefde die God geeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Toen ik zo een aantal onderwerpen las op het forum, moest ik automatisch aan een bijbelstudie denken die ik jaren geleden gehoord had. De spreker vergeleek het geloof met het autorijden de berg op. Als je veilig de berg op wil rijden, rijd je zo dicht mogelijk tegen de berg. Maar sommigen die houden van meer risico en gaan helemaal aan de buitenkant rijden, vlak langs het ravijn. Hij vergeleek de berg dan met God. Als je dichtbij God blijft, zit je het veiligst...

Wat ik merk aan sommige onderwerpen is, dat mensen zo graag de grenzen willen opzoeken. Is het goed om dit of dat te doen, terwijl ik bij mezelf denk: waarom zou je dat risico willen lopen. Stel je eens voor dat het fout is, dan heb je een probleem. Waarom rijd je eigenlijk zover mogelijk aan de kant van het ravijn??? Waarom zoeken zoveel christenen alleen maar de grenzen op, en waarom genieten ze niet van de liefde die God geeft?


Maar Chatuliem, ik begijp niet zo heel goed wat je nu met grenzen wilt zeggen? Wat is de grens opzoeken binnen je geloof? Bedoel je nu over kerkmuren heen kijken?
Of dat je op yoga of christelijke meditatie zit? En het één sluit het ander toch niet uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2752 2753 2754 2755 2756 2757 2758 ... 6194 Volgende
Pagina 2755 van 6194