| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als jij dat nu doet, doe ik het op mijn manier ok? Niets mis mee.....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:07
|
|
|
|
| KEIGAAF254 schreef: | Helaas die avond is Hillsong met Darlene Zech in Apeldoorn.....
No matter what, daar wil ik graag heen....
Have fun! |
Komen we elkaar misschien wel tegen ..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
Berichten: 80
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als je goed de geschiedenis van de yoga leest bestond yoga al voordat het boedhisme bestond.......En hoe fout kan het zijn om daar weer zo'n oordeel over te hebben........... We dienen en geloven in dezelfde God, doen het alleen op een andere wijze........wat is daar toch mis mee? Maar ja, zelfs in het Oude Testament speelde dat al, men had moeite met de Kanaanitische God Baal maar veel minder met de Kanaanitische God El (El is verwant aan het arabische Allah)....Kan je zien dat er in de loop van de eeuwen nog niet veel verandert is.... Maar om het nu een grote en gevaarlijke onbijbelse leugen te noemen??????? Je durft...... |
Willemijn, lees even goed wat ik schrijf. Je vult hier dingen in die ik niet schrijf en zeker niet bedoelde toen in mijn reaktie schreef. Ik schrijf hier namelijk, dat ik Jezus de Messias gelijk stellen aan Buddha en andere Meesters een groot en gevaarlijke leugen vind. Daarnaast oordeel ik nergens over en heb het al helemaal niet over yoga of iets wat daar ook op lijkt. Ik snap dat je baalt van al het oordelen, maar nu doe je het zelfde met mij, terwijl ik het niet eens over yoga heb. Had ik daar iets over willen zeggen, dan had ik dat zeker wel onder het topic over yoga gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:18
|
|
|
|
Als ik nou straks een topic over het opknappen van roze cadillacs op forum ga openen, gaan jullie dan met zn allen weer zeuren over yoga??
Laat W-tje en Mieke lekker dr bejaardengymnastiek doen en ga verder met je leven.
Pieter die nu met weemoed terugdenkt aan de tijd dat we t hier op forum voornamelijk over SEX VOOR T HUWELIJK hadden...
(in tegenstelling tot yoga is sex wel tastbaar... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
Berichten: 766
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Als ik nou straks een topic over het opknappen van roze cadillacs op forum ga openen, gaan jullie dan met zn allen weer zeuren over yoga??
Laat W-tje en Mieke lekker dr bejaardengymnastiek doen en ga verder met je leven.
Pieter die nu met weemoed terugdenkt aan de tijd dat we t hier op forum voornamelijk over SEX VOOR T HUWELIJK hadden...
(in tegenstelling tot yoga is sex wel tastbaar... ) |
Zeg, vriend.......bejaardengymnastiek, hè........er is bejaardenyoga en dat is GEEN gymnastiek......en W en ik zijn daar nog LANG niet aan toe...en je bent nu een nette getrouwde meneer, hè.....de goeie ouwe tijd.....ligt ver achter je nu hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Als ik nou straks een topic over het opknappen van roze cadillacs op forum ga openen, gaan jullie dan met zn allen weer zeuren over yoga??
Laat W-tje en Mieke lekker dr bejaardengymnastiek doen en ga verder met je leven.
Pieter die nu met weemoed terugdenkt aan de tijd dat we t hier op forum voornamelijk over SEX VOOR T HUWELIJK hadden...
(in tegenstelling tot yoga is sex wel tastbaar... ) |
Zijn er nog een W-tje en Mieke op CM? Omdat je over bejaard spreekt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:30
|
|
|
|
wees blij dat ik het nog niet over monumentenzorg heb...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:31
|
|
|
|
|
En als we nu echt goed bezig willen zijn maken we nooit geen ruzie meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wees blij dat ik het nog niet over monumentenzorg heb...  |
Mag hoor, ik voel me absoluut niet aangesproken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:39
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | De hele dag zon vandaag, met recht zondag,  |
ja ja jij weer wel je lijkt Frankt wel die heeft ook altijd zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | hier in huis straks een dvd van harry potter  |
Alweer Harry snotter?? Gisteravond ook al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Alweer Harry snotter?? Gisteravond ook al  |
ja und?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ja und? |
Tja je moet er maar van houden he Zo'nmooie vrouw in huus en dan kijkt tie harry snotter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:52
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Toch blijf ik bij mijn standpunt Pieter dat elk mens dezelfde basisangst heeft.
Ik moet ook telkens denken aan die prachtige tekst en belofte uit 1 Joh 4:
" Zo is de liefde bij ons werkelijkheid geworden, en daardoor kunnen we op de dag van het oordeel vol vertrouwen zijn, want hoewel wij nog in deze wereld zijn, zijn we als Jezus. 18 De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden. "
Een van mijn favorieten, omdat ze me zo ontzettend geholpen heeft in lastige tijden... |
Je praat zo langzamerhand iedereen een angst aan.
Ieder christen weet dat hij/zij behouden is. Op de dag des oordeels zullen wij beoordeeld worden op onze woorden en daden. Wij weten dat onze zonden vergeven zijn. Dus we hoeven niet bang te zijn voor de eeuwige straf.
Als het goed is , heeft geen enkele christen last van deze angst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja je moet er maar van houden he Zo'nmooie vrouw in huus en dan kijkt tie harry snotter  |
Gun die vrouw ook een avondje rust!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ja ja jij weer wel je lijkt Frankt wel die heeft ook altijd zon  | Aan de goede kant van de kust he Daar waar we niet zo zunig zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:59
|
|
|
|
|
het is te donker om te kijken wat voor weer het is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mag hoor, ik voel me absoluut niet aangesproken......  |
Voor sommige ben je wel een monument hoor, W-tje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | het is te donker om te kijken wat voor weer het is. |
Het zal wel zacht zijn, de bezem van me buuf is weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Voor sommige ben je wel een monument hoor, W-tje  |
In de positieve zin des woords hoop ik dan maar.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | In de positieve zin des woords hoop ik dan maar.......  |
Over 3 jaar komt er nog iemand op de minumenten lijst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:10
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Gun die vrouw ook een avondje rust! |
Nou voorruit tis dat ik dr mag dan zal ik dr dat gunnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
Berichten: 766
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:12
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Daarvan raak ik in z'n geheel niet onder de indruk...
U geeft nog steeds geen antwoord op een simpele vraag: Dient u Jezus Christus met heel uw hart, of dient u een afgod? |
Met welk recht sla jij zo'n toon aan, Roady? Wat is dat voor een manier om iemands geloof aan de kaak te stellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
Berichten: 766
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik vind sowieso dat je naar andere christenen toe niet moet praten over een onbijbelse leugen.......dat zijn opmerkingen die niet echt getuigen van omzien naar elkaar...........en het is ook niet zo....het kan je beleving zijn maar daarom nog niet de waarheid.......De geest van God waait waar zij wil he?En de geest van God streeft niet naar verheven vroomheid en betweterigheid. Gods geest laat ons steeds weer op nieuwe manieren Gods nabijheid ervaren en inspireert ons om vanuit die nabijheid te gaan leven.....En dat kan dus op verschillende manieren......En wordt er dan niet een bepaalde levenshouding van ons verwacht? Zonder veroordeling over wat goed of fout is......Wat voor jou fout is is voor mij juist goed en andersom........Probeer ook eens met zo'n blik te kijken..........Ook daar is de bijbel erg duidelijk in lijkt me...... |
Mooi uitgelegd, Willemijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:23
|
|
|
|
ziekte met een naam maar zonder gezicht Van buiten niet te zien, wat het bij mij van binnen heeft aangericht
De vermoeidheid, het niet kunnen , soms pijn worden niet begrepen in een wereld waar alles te zien moet zijn
Ik lach, doe vrolijk en niet altijd even oprecht Het sloopt me van binnen, het is een lang en eenzaam gevecht
Ik ben nog steeds wie ik ooit was ik kan niet meer wat ik ooit kon Maar ook voor mij schijnt nog steeds de warme levenszon
Ik heb familie en lieve vrienden, Ze kennen mijn enige wens: zij luisteren en beschouwen mij niet als een ziekte, maar als een mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:26
|
|
|
|
Besloten om met iemand helemaal te kappen.
En dát geeft mij wel zo een heel erg goed en gelukkig gevoel.
Dat ik overal weer zin in heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 22:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Besloten om met iemand helemaal te kappen.
En dát geeft mij wel zo een heel erg goed en gelukkig gevoel.
Dat ik overal weer zin in heb.
 |
Mag ik je feliciteren met deze beslissing?
|
|
| Naar boven |
|
|