ChristianMatch
 


Forum

flirtcursus
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2857 2858 2859 2860 2861 2862 2863 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:14
 
LEONARD480 schreef:
Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley

Boze smiley ik denk dat Visser nu gaat stoppen met vissen en gaat biljarten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:15
 
FRANKT627 schreef:
Ik begrijp het niet meer hoor, spugende vlinders en lama's die rondfladderen in sommige buikjes...dat hier sprake is van een dierencomplex is overduidelijk Twijfelende smiley

ach het dierenrijk zie je wel meer opkomen: islamitische apen, schoothondjes.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:16
 
COOTJE711 schreef:
ach het dierenrijk zie je wel meer opkomen: islamitische apen, schoothondjes.....

Is het dan toch waar dat ik het enigste serieuze lid van CM ben? Ik vertel toch niet steeds zo van die gekke dingen. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:17
 
HERMAN388 schreef:
Weer nieuwe crisis?

lijkt er wel op.... Boze smiley
helaas rakelt 'links' het nog even verder op in de hoop dat alles instort...... Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:18
 
FRANKT627 schreef:
Is het dan toch waar dat ik het enigste serieuze lid van CM ben? Ik vertel toch niet steeds zo van die gekke dingen. Engeltje smiley

tja... nu je het zegt... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:21
 
COOTJE711 schreef:
tja... nu je het zegt... Engeltje smiley

Heel goed, Cootje, laat 'm maar in die waan Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:25
 
Ik ben het ermee eens dat schaarse kleding een middel kan zijn van de duivel om zo te kunnen provoceren.

Maar gaat het niet om meer dan de kleding die we dragen?
Is iemand die punkachtige kleding oid draagt minder waardevol voor God en waardevol voor de duivel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:03
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben het ermee eens dat schaarse kleding een middel kan zijn van de duivel om zo te kunnen provoceren.

Maar gaat het niet om meer dan de kleding die we dragen?
Is iemand die punkachtige kleding oid draagt minder waardevol voor God en waardevol voor de duivel?

Wat heeft de duivel er nu weer mee te maken???? Is gewoon een kwestie van normen en waarden die heel persoonlijk zijn .......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat heeft de duivel er nu weer mee te maken???? Is gewoon een kwestie van normen en waarden die heel persoonlijk zijn .......

Ik leg even de combinatie tussen de titel en de vraag van dit topic en de discussie over kleding die gaande was.

Maar ik weet inmiddels wel wat schaars geklede dames met een man kan doen en ik geloof dat de duivel daar zeker een rol in kan spelen dat de duivel dat kan gebruiken om bij een man bepaalde gedachten te geven.

Maar het is uiteraard ook een kwestie van normen en waarden die ook heel persoonlijk kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:14
 
Een stralende zon, een licht briesje...goed weer dus om de lakens te wassen en buiten te drogen...maar wie ligt volop op bed te slapen??? Inderdaad Floshke...ofwel ligt hij op de bank wanneer ik een middagdutje wilt doen of hij ligt op mijn stoel waar ik altijd zit als ik een radijsje eet of hij ligt in de kruiwagen wanneer ik met stomme onkruid en gras bezig ben...nogal goed dat ik geen klager ben... Boze smiley

pffff katten... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:21
 
JOSINA022 schreef:
Ik leg even de combinatie tussen de titel en de vraag van dit topic en de discussie over kleding die gaande was.

Maar ik weet inmiddels wel wat schaars geklede dames met een man kan doen en ik geloof dat de duivel daar zeker een rol in kan spelen dat de duivel dat kan gebruiken om bij een man bepaalde gedachten te geven.

Gaan zwemmen of naar het strand gaan met heel warm weer kan dan ook niet meer. Een sauna bezoeken mag dan ook niet meer. Een vrouw die niet schaars maar wel heel mooi gekleed is kan ook niet. Is dit niet allemaal erg overdreven? Waar is die duivel dan aan het werk? Bij de vrouw of bij die man? Bij beide dan maar? Moet achter elke handeling of levenswijze iets gezocht worden dat met de duivel te maken heeft?

Maar het is uiteraard ook een kwestie van normen en waarden die ook heel persoonlijk kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:22
 
JOSINA022 schreef:
Ik leg even de combinatie tussen de titel en de vraag van dit topic en de discussie over kleding die gaande was.

Maar ik weet inmiddels wel wat schaars geklede dames met een man kan doen en ik geloof dat de duivel daar zeker een rol in kan spelen dat de duivel dat kan gebruiken om bij een man bepaalde gedachten te geven.

Maar het is uiteraard ook een kwestie van normen en waarden die ook heel persoonlijk kunnen zijn.

Ik vind dat je gedachten een beetje met je op de loop gaan hoor..... Verraste, verbaasde smiley
Alles wat je niet bevalt kan je dan wel aan de duivel of aan satan of wie dan ook toeschrijven......
Een beetje realistisch denken kan ook geen kwaad af en toe....... Engeltje smiley
Ga straks naar de sauna.....zal ook wel aanstootgevend zijn......Ik vind het gewoon heerlijk..... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 23 september 2011, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:26
 
JOSINA022 schreef:
Precies, er bestaan ook roze matrozenpakjes, helaas dan wel zonder roesjes en kantjes, maar ook schattig hoor Clown smiley


matrozenpakjes .. roze .. brrr

ik moest denken aan een liedje, gaat wel over een soldaat, maar is ook op matrozen toe te passen

En dan zie ik F en V alias Peppie en Kokkie ...

http://www.youtube.com/watch?v=OYAxpI9cu2U


Probeer dan om achter enkele regels te zingen "zonder hemd zonder broek" Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:32
 
JOSINA022 schreef:
haha en dan op de foto met Visser in een matrozenpakje Clown smiley

Jaaaaaa dat wil ik meemaken Clown smiley
Wat een leuke reclame voor cm Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
IPV een zuurstok ze zo'n ronde lollie geven staat ze vast nog veel leuker Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:34
 
FRANKT627 schreef:
Een stralende zon, een licht briesje...goed weer dus om de lakens te wassen en buiten te drogen...maar wie ligt volop op bed te slapen??? Inderdaad Floshke...ofwel ligt hij op de bank wanneer ik een middagdutje wilt doen of hij ligt op mijn stoel waar ik altijd zit als ik een radijsje eet of hij ligt in de kruiwagen wanneer ik met stomme onkruid en gras bezig ben...nogal goed dat ik geen klager ben... Boze smiley

pffff katten... Gefrustreerde smiley

Wel eens gehoord dat katten de baas zijn over hun baasje??
Bij jou kennelijk van toepassing Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hier worden de dames gewoon verwijderd en daar neergelegd waar hun plekkie eigenlijk is Knipoog smiley
Dus Frank toon je mannelijkheid alhoewel dat in een roze jurk of kokkie pakkie moeilijk zal gaan denk Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:36
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind dat je gedachten een beetje met je op de loop gaan hoor..... Verraste, verbaasde smiley
Alles wat je niet bevalt kan je dan wel aan de duivel of aan satan of wie dan ook toeschrijven......
Een beetje realistisch denken kan ook geen kwaad af en toe....... Engeltje smiley
Ga straks naar de sauna.....zal ook wel aanstootgevend zijn......Ik vind het gewoon heerlijk..... Knipoog smiley

Misschien wel ja, ik realiseer mij dat er ook nog altijd eigen verantwoordelijkheid is.
Maar ik heb heel erg recent het een en ander meegemaakt hieromtrent dat ik daardoor wel anders ben gaan denken Boze smiley

maar geniet gerust van van de sauna hoor Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 23 september 2011, 12:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:37
 
LEONARD480 schreef:
Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley


Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...

Als dat niet lukt kun je altijd nog dynamiet gooien (in het water dan he ...) (en niet in een zwembad vol mooie vrouwen) Gefrustreerde smiley

Mocht het dan nog niet gelukt zijn ... ga dan naar een GOEDE bloemist en koop daar een boeket DROOGbloemen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:38
 
FRANKT627 schreef:

De discussie qua kleding ging over wat te dragen in de kerk en ik denk dat wanneer er een schaars geklede vrouw voor je zit, het je gedachten weg kan halen van datgene waar je daarvoor bent, nl God.
en is dat niet wat de duivel wil?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:41
 
CROSSROAD317 schreef:
matrozenpakjes .. roze .. brrr

ik moest denken aan een liedje, gaat wel over een soldaat, maar is ook op matrozen toe te passen

En dan zie ik F en V alias Peppie en Kokkie ...

http://www.youtube.com/watch?v=OYAxpI9cu2U


Probeer dan om achter enkele regels te zingen "zonder hemd zonder broek" Clown smiley

Whahahaha Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:41
 
JOSINA022 schreef:
Misschien wel ja, ik realiseer mij dat er ook nog altijd eigen verantwoordelijkheid is.
Maar ik heb heel erg recent het een en ander meegemaakt hieromtrent dat ik daardoor wel anders ben gaan denken Boze smiley

maar geniet gerust van van de sauna hoor Knipoog smiley


Je kan het een en ander meemaken maar of dat nu net van de duivel komt? Het zijn zaken die bij het leven horen en omdat nu gelijk daaraan te schrijven.........heb ik erge moeite mee......en ik denk ook dat het niet correct is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:49
 
JOSINA022 schreef:
De discussie qua kleding ging over wat te dragen in de kerk en ik denk dat wanneer er een schaars geklede vrouw voor je zit, het je gedachten weg kan halen van datgene waar je daarvoor bent, nl God.
en is dat niet wat de duivel wil?

Denk je nu niet heel negatief over mannen?Waar jij het over hebt is iets dat zich tussen de oren afspeelt,iets dat er al zat en hooguit aangewakkerd werd,een normaal denkend mens zal niet onmiddelijk geil(excuse my language)worden bij de aanblik van de andere sekse,het maakt niet uit of je dan 3 cm blote borst kunt zien........

Hier in de kerk loopt iedereen er netjes bij(maar van mij mogen ze fleecetruien voor vrouwen verbannen,God heeft niet voor niets mannen en vrouwen verschillend geschapen Zieke smiley Engeltje smiley Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:58
 
LEANNE226 schreef:
Denk je nu niet heel negatief over mannen?Waar jij het over hebt is iets dat zich tussen de oren afspeelt,iets dat er al zat en hooguit aangewakkerd werd,een normaal denkend mens zal niet onmiddelijk geil(excuse my language)worden bij de aanblik van de andere sekse,het maakt niet uit of je dan 3 cm blote borst kunt zien........

Hier in de kerk loopt iedereen er netjes bij(maar van mij mogen ze fleecetruien voor vrouwen verbannen,God heeft niet voor niets mannen en vrouwen verschillend geschapen Zieke smiley Engeltje smiley Knipoog smiley )

Een normaal denkend mens idd niet...en dat is nu net iets dat idd mijn kijk naar mannen veranderd heeft op een negatieve manier, helaas.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 23 september 2011, 13:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:04
 
COOTJE711 schreef:
lijkt er wel op.... Boze smiley
helaas rakelt 'links' het nog even verder op in de hoop dat alles instort...... Woedende smiley


Nou als dat het geval mocht zijn zou Wilders wel eens hele goede zaken kunnen doen bij de daaropvolgende verkiezingen ...

Dat iedereen valt over Wilders en zijn "botte, rood vlees de kamer insmijtende" opmerkingen ... Vond dat Rutte het zeer goed oppakte door niet in te gaan op de daaropvolgende preken van de zogenaamde moralisten die zich oppositie noemen. De voorman van de SGP verwoorde het wel goed, waarom moet Rutte zich verantwoorden/verdedigen voor uitspraken die Wilders doet, omdat het een gedoogpartner is .. ??

Crisis welke crisis ?? Het word pas crisis als de plannen die Merkel (CDU) voorheeft met Europa en de € werkelijkheid worden ...

Eén van de plannen ...

In Duitsland gaan er geruchten rond dat er voorbereidingen worden getroffen om al in oktober of november plotseling de eurozone te verlaten en de D-Mark weer in te voeren. De autoriteiten zouden dit echter tot op het allerlaatste moment willen ontkennen, om zo een massale run op de banken te voorkomen en de bevolking van de ene op de andere dag voor een voldongen feit te stellen. Een valuta hervorming is in Duitsland al lang geen complottheorie meer, zeker niet nu steeds meer gerenommeerde specialisten en economen hier openlijk over speculeren.

In heel Duitsland zeggen bankmedewerkers achter de schermen vreemde dingen te zien die erop wijzen dat er 'iets' staat te gebeuren. Handelaren in edelmetaal kunnen de vraag naar goud en zilver amper nog aan omdat steeds meer mensen de toekomstige waarde van hun euro's niet meer vertrouwen. Wereldwijd kopen Centrale Banken steeds meer goud op, zelfs in Europa, waar de Centrale Banken jarenlang tevergeefs geprobeerd hebben om door het verkopen van hun goudvoorraad de koers van het edelmetaal laag te houden. Kortom: zijn dit signalen dat de grote knal, de lang voorspelde 'grote crash', er nu echt snel aan zit te komen?

Nieuwe jobstijdingen uit Griekenland, Italië en Frankrijk doen een groot Duits blad zich afvragen: 'Is ons geld verloren? Miljarden voor niets, Merkel in nood'. Maar nee, volgens de bankiers zijn er geen aanwijzingen dat er op korte termijn een radicale valuta hervorming is gepland. Toch vragen steeds meer klanten openlijk aan hun banken wanneer deze zal plaatsvinden, en wat er dan met hun spaargeld zal gebeuren. Velen willen een concrete termijn horen. Naar verluidt zou het al in een weekend in oktober of november zover kunnen zijn.

Centrale Banken slaan massaal goud in

Paniekzaaierij, of steekt het meer achter? Het is hoe dan ook een feit dat het bar slecht gaat met de economische machtsblokken Europa, Amerika en Japan. De eerste staatsbankroeten -denk aan Griekenland- lijken niet meer te vermijden. Kopen Centrale Banken over de hele wereld misschien om die reden massaal goud op? Rusland kocht in 2011 tot nu toe al 48 ton, Kazachstan 40 ton en Mexico 99 ton, en alleen al in juli kocht Thailand 19 ton en Zuid Korea 25 ton goud. China is al jaren bezig zijn goudreserves fors te vergroten. Dit alles kan onmogelijk toeval zijn.

D-Mark op computerschermen Duitse banken

Daarnaast merken Duitse bankmedewerkers allerlei schijnbaar toevallige eigenaardigheden op. Zo bleek na een software update de euro ineens vervangen te zijn door de D-Mark, en stond er op de computerschermen ook een nieuwe wisselkoers tussen de euro en de D-Mark te lezen. In het blad Focus schetste economie professor Dirk Meyer (Helmut Schmidt Universiteit Hamburg) een gedetailleerd scenario hoe de herinvoering van de D-Mark in zijn werk zou kunnen gaan. Hij gaat ervan uit dat de huidige eurobiljetten in Duitsland een speciaal D-Mark teken krijgen, totdat er nieuwe munten en nieuwe biljetten beschikbaar zijn.

Streng geheim Smiley die vol vragen zit (lijkt wel wat op het geheim van prinsjesdag..)

Natuurlijk zullen onze regeringen en Centrale Banken zo'n rigoureuze valuta hervorming tot de allerlaatste minuut blijven ontkennen, vooral omdat men paniek en een massale vlucht uit de euro (de D-Mark zal waarschijnlijk een veel hogere koers krijgen) wil voorkomen. Ook stellen de huidige politici om gezichtsverlies te voorkomen en daarmee de eigen carrière veilig te stellen alles in het werk om een uitweg te vinden en alsnog de eurozone te redden.

Een exit uit de eurozone en de herinvoering van de D-Mark zal hoe dan ook streng geheim worden gehouden, en plotsklaps als voldongen feit aan de bevolking worden gepresenteerd. In 1948 gebeurde er iets vergelijkbaars. Ook toen gonsde het van de geruchten over een nieuwe Duitse munt. Ook toen werd de invoering hiervan tot op het laatste moment geheim gehouden.

Valuta hervorming niet meer te vermijden

Steeds meer mensen beginnen te beseffen dat het Europese Reddingsfonds keer op keer vergroot zal moeten worden met honderden miljarden euro's, die vooral afkomstig moeten zijn uit de 'veilige' landen Duitsland, Nederland, Finland en Oostenrijk. In Nederland zijn de mensen zoals gebruikelijk nog steeds voor het grootste deel apathisch en bewust onwetend, maar de Duitsers zijn minder naïef en voelen dat er een grote verandering op komst is omdat het zo niet langer kan. De staatsschulden lopen uit de hand, de goudprijs stijgt enorm en steeds meer landen krijgen hun staatsobligaties aan de straatstenen niet meer kwijt, behalve tegen een torenhoge rente.

Een valuta hervorming brengt tal van gevaren met zich mee, maar is volgens veel economen niet meer te vermijden. Wanneer het écht zover is zult u van geen enkele official te horen krijgen, maar misschien gebeurt het al over drie of vier weken. Het kan echter ook nog drie of vier jaar duren. Het kan hoe dan ook geen kwaad om serieus met deze mogelijkheid rekening te gaan houden, en te bedenken wat u nu al zou kunnen doen om uw welvaart veilig te stellen. Want als u net als iedereen wacht tot de officiële aankondiging, is het te laat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:10
 
JOSINA022 schreef:
Een normaal denkend mens idd niet...en dat is nu net iets dat idd mijn kijk naar mannen veranderd heeft op een negatieve manier, helaas.

Och meid toch,die ervaring heeft je blik vertroebeld,zodra die mist en pijn optrekken zul je zien dat de meeste mannen hele leuke mensen zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:10
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel Leonardus, jij bent tenminste erg lief...toch gelukkig nog iemand die net als ik zo lief is Engeltje smiley


Waarom moet ik nou ineens weer aan dat roze matrozenpakje denken .. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verliefde smiley gggrijns


..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 23 september 2011, 13:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:19
 
CROSSROAD317 schreef:
Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...

Ik las net in een ander topic dat goud een goede investering is Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:22
 
LEANNE226 schreef:
Och meid toch,die ervaring heeft je blik vertroebeld,zodra die mist en pijn optrekken zul je zien dat de meeste mannen hele leuke mensen zijn Knipoog smiley

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:35
 
LEANNE226 schreef:
Ik las net in een ander topic dat goud een goede investering is Engeltje smiley


Heb je daarom je kledinghandel aan/in de wilgen gehangen ... Knipoog smiley

Maar je mag wel aanmaken met goud inkopen, anders heeft de Duitse nationale bank alles al opgekocht ... Clown smiley

..


PS. Welkom terug vrijbuitertje ...

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 23 september 2011, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:44
 
Zullen we weer on topic gaan?? Anders verzandt de discussie weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:49
 
JOAN712 schreef:
dank je Shanita, maar niet iedereen kan goed met deze informatie omgaan zo is gebleken, vandaar dat ik het bericht heb verwijderd.
Ik heb overigens ontzettend veel om de persoon in kwestie gegeven.

Het blijft pijnlijk en vervelend (zacht uitgedrukt) als je met iemand moet breken waarvan je houdt..

Je zal wel moeten, ik ken dat. Bij mij was er spraken van iets anders dan autisme, maar ja, toch zie ik wel enkele raakvlakken.

Als je niet zou breken met zo iemand zou er je zelf psychisch aan onderdoor gaan.

Ik merk het aan mezelf, ik loop weer met een glimlach rond een groot deel van de dag. Mensen met grote karren laten me voorgaan in de supermarkt. Mensen op straat maken praatjes met me.
Mijn uitdrukking is weer zoals eerst.

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2857 2858 2859 2860 2861 2862 2863 ... 6194 Volgende
Pagina 2860 van 6194