| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:53
|
|
|
|
..
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 23 september 2011, 13:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tis een vrouw Frank ... Het praat ... en "Het denkt te kunnen lezen" ...  |
Je bent weer erg negatief over de vrouw Crossroad. Flauw.... Als dat je humor is misschien eens bedenken dat het niet fair is hoe je er over praat? Ik mag dan wel op Yoga zitten maar ik praat in ieder geval niet zo over mannen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:56
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen. |
Het is een kwestie van gewoonte en kerkelijke cultuur. In de meeste evangelische kerken die ik ken is de kleding casual en er is er verder een grote variatie. Toen mijn tante overleed, die van uit de Christelijk gereformeerde kerk werd begraven, deed ik mijn pak aan. Wat ik in mijn eigen kerk soms ook maar meestal niet doe. Het is niet zozeer respect voor God, die ziet het hart aan, maar een zeker respect voor de gewoonten in een geloofsgemeenschap. Al is het respect er niet altijd van de andere kant, dat weten we helaas allemaal. En ik vind dat verhaal van lustopwekkende kleding wat vergezocht hoor. Ik zie dat in de praktijk nooit. En misleiding door Satan? Als ik wordt afgeleid omdat de preek mij verveelt,is dat geen misleiding door Satan: dan boeit het me niet of de dominee preekt slecht, dat kan ook.
Thomas, vandaag ook in pak.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 23 september 2011, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De discussie qua kleding ging over wat te dragen in de kerk en ik denk dat wanneer er een schaars geklede vrouw voor je zit, het je gedachten weg kan halen van datgene waar je daarvoor bent, nl God. en is dat niet wat de duivel wil? |
Je kan ook ergens naar kijken zonder het te zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 14:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Whahahaha  |
en daar moet jij mee lachen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 14:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en daar moet jij mee lachen??? |
Ik wel, jij niet blijkbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 15:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Wees welkom, zowel hier als met de strandwandeling! |
Ik wil ook wel mee, omdat het pas in november is, dus niet gelijk over een paar dagen, kan ik dat wel inplannen.
Ik heb alleen geen auto op dit moment...
Hoe moet ik daar dan komen
En ook niet onbelangrijk...hoe moet ik terugkomen
Verder lijkt 't mij wel heel erg leuk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 15:11
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik wil ook wel mee, omdat het pas in november is, dus niet gelijk over een paar dagen, kan ik dat wel inplannen.
Ik heb alleen geen auto op dit moment...
Hoe moet ik daar dan komen
En ook niet onbelangrijk...hoe moet ik terugkomen
Verder lijkt 't mij wel heel erg leuk  |
Wanneer ik naar de lijst kijk, zitten er mensen tussen vanuit jouw regio. Misschien kun je wel meerijden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 15:33
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...
Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ... |
Heb even het een en ander gemist...i.v.m vakantie...maar deze opmerking( noem het raad) vind ik toch wel heel lief!!!!!!!!!!!!!!
Ach...mijn ex heeft ook een lichte vorm van autisme...en toch... Ik heb veel meegemaakt, maar vaak denk ik nog aan hem...maar in de vorm van medelijden...De liefde voor een medemens is gebleven...en ook een ex...is een medemens!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:52
|
|
|
|
Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
beterschap en heel veel sterkte.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
Hè wat naar nou. Heel veel sterkte, beterschap en ik zal voor jullie bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je bent weer erg negatief over de vrouw Crossroad. Flauw.... Als dat je humor is misschien eens bedenken dat het niet fair is hoe je er over praat? Ik mag dan wel op Yoga zitten maar ik praat in ieder geval niet zo over mannen.......  |
wow ... zo kun je dus ook iemand op een hele sarcastische manier afbranden .. dank je Willemijn, weer iets geleerd ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel Leonardus, jij bent tenminste erg lief...toch gelukkig nog iemand die net als ik zo lief is  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september. De bron is: KNMI...
Zonneschijn(%) 50 Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (°C) 7/10 Middagtemperatuur (°C) 18/22 Windrichting Z Windkracht (bft) 3
Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden... |
Zal ik dan toch even om het hoekje gaan kijken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
sterkte met alles zeeland!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Whahahaha  |
Zeeeeeeeeeeer lollig Past er goed bij Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:12
|
|
|
|
|
pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:14
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Wanneer ik naar de lijst kijk, zitten er mensen tussen vanuit jouw regio. Misschien kun je wel meerijden? |
Hoi Josina!
Ja, gewoon @#$ zonder auto. Elke keer afhankelijk en vragen of iemand je naar huis kan brengen. Komt bij dat ik 's avonds niet alleen over straat durf.
Ik ga vanavond ook naar een vriend, die heeft me uitgenodigd. Maar ja, hij kan me niet naar huis brengen, want hij drinkt. Niet veel hoor, drie glazen ofzo, maar ja, dan kan je toch al niet meer rijden.
Nou ja, nu kan ik daar op de bank slapen. en ik ken 'm al lang, dus ik voel me erg veilig daar en ik kan mezelf zijn. Maar ja, bij anderen is vaak de reden dat ik niet kwam, omdat ik geen auto meer had. Ik was ook jaren een auto gewent.
Maar even to the point, ja, als ik misschien mee kan rijden, en mee terug kan rijden dan wil ik wel komen.
Ik zie het wel.
Groetjes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:14
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8Sy7jkgQ65o&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |
 |
Frank heeft tenminste mensenkennis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:20
|
|
|
|
bron?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:32
|
|
|
|
ROADY641 schreef: God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ...
ERIKA: Dit klinkt alsof God een wrekend God is en dat is Hij niet!
Ja, en hij doet net alsof hij wéét wat God zal gaan zeggen
Ik ken dat van jaren geleden: zo van God zei dit en dat tegen mij over jou, zo van dat je dat en dat moet doen, of juist niet moet doen...
God spreekt tegen een ieder persoonlijk tot zijn/haar hart. Dat kan een ander niet weten!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:37
|
|
|
|
Ik wens jullie morgen heeeeeel veel plezier,lekker kletsen en eten he jongens! Het weer wordt prachtig........
Gedraag julie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Heb even het een en ander gemist...i.v.m vakantie...maar deze opmerking( noem het raad) vind ik toch wel heel lief!!!!!!!!!!!!!!
Ach...mijn ex heeft ook een lichte vorm van autisme...en toch... Ik heb veel meegemaakt, maar vaak denk ik nog aan hem...maar in de vorm van medelijden...De liefde voor een medemens is gebleven...en ook een ex...is een medemens!!!! |
Ja, je blijft toch ook van zo iemand houden, heb ik ook.
Ook al kan het niet meer, zeg maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik wens jullie morgen heeeeeel veel plezier,lekker kletsen en eten he jongens! Het weer wordt prachtig........
Gedraag julie!  |
Leg je ze de definitie van gedragen even uit Leanne? Dan snappen ze wat de bedoeling is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je kan ook ergens naar kijken zonder het te zien...  |
En soms, heel soms, kan je ook iets zien zonder er naar te kijken dat valt dan in eens op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:05
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | dat is geen vergelijk, een korte broek onthuld niets, maar een mini rokje, en topje dus wel. En daarbij gelaten, in de kerk pal bij het strand, heb ik nog nooit een kerel met een korte broek gezien. Maar wel dames met heel veel.... het onthulde nog al veel, en daar hoeft het niet eens zomer voor te zijn. Ik werd er door ernstig gehinderd, in mijn ogen naar de dienst  |
Ik bedoel het niet als vergelijk! Ik erger me meer aan de dames die zoals omschreven naar de kerk gaan dan de korte broek van de heren, en dan nog wat is kort? Kniebroek of echt een korte broek! Een nette kniebroek met echt warm weer heb ik geen moeite mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | bron?  |
Dat merkelen we van zelf wel
|
|
| Naar boven |
|
|