ChristianMatch
 


Forum

Misleiding door satan
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2859 2860 2861 2862 2863 2864 2865 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:08
 
ERIKA129 schreef:
Ik bedoel het niet als vergelijk!
Ik erger me meer aan de dames die zoals omschreven naar de kerk gaan dan de korte broek van de heren, en dan nog wat is kort?
Kniebroek of echt een korte broek!
Een nette kniebroek met echt warm weer heb ik geen moeite mee.

Ik ook niet hoor, van een minirok tot de enkels Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOAN712





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:12
 
SHANITA130 schreef:
Ja, je blijft toch ook van zo iemand houden, heb ik ook.

Ook al kan het niet meer, zeg maar.

Ik heb ook zeker geen wrok ofzo. Gelukkig niet.
Het heeft zijn tijd nodig, maar het gaat de goede kant op!! En er zijn ook mooie herinneringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:20
 
Na enkele pogingen ondernomen te hebben om het hier weer over het onderwerp te hebben, zal ik als laatste maar het volgende doen.
Pieter heeft aangegeven het niet eens te zijn met de benaming satanisch. De eerste vraag die je kunt stellen, is, mag je een andere kerkrichting satanisch noemen. We doen immers ons uiterste best om de ander in zijn of haar waarde te laten. Laten we eens dan naar de Dordtse leerregels kijken, de basis voor de refo kerken. Sorry alvast voor het lange citaat:
Quote:
Onder de zeer vele vertroostingen, dewelke onze Heere en Zaligmaker Jezus Christus aan zijn strijdende Kerk in deze ellendige pelgrimage gegeven heeft, wordt deze met recht de voornaamste geacht, die Hij haar heeft nagelaten, als Hij tot zijn Vader in het hemelse Heiligdom zoude ingaan, zeggenden: "Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding der wereld". De waarheid van deze vriendelijke belofte is blijkelijk in de Kerk van alle tijden. Want alzo zij niet alleen door openbaar geweld der vijanden en goddeloos geweld der ketteren, maar ook door bedekte listigheid der verleiders van den beginnen is gestreden, voorwaar, indien de Heere haar te eniger tijd van de heilzame hulp van zijn beloofde tegenwoordigheid had ontbloot, zij zoude al over lang òf door geweld der tyrannen zijn verdrukt geweest òf door de arglistigheid der bedriegers ten verderve geleid. Maar de goede Herder, die zijn kudde, voor welke Hij zijn leven heeft gelaten, zeer volstandiglijk bemint, heeft het woeden der vervolgers steeds ter rechter tijd en door zijn uitgestrekte hand, dikwijls wonderlijk, ternedergezet, en de kromme wegen en bedriegelijke raadslagen der verleiders ontdekt en te niet gedaan; in beide bewijzende, dat Hij waarlijk bij zijn Kerk tegenwoordig is. Hiervan hebben wij een zeer klaar bewijs in de Historiën der Godzalige Keizers, Koningen en Prinsen, dewelke de Zone Gods zo menigmaal tot hulp van zijn Kerk heeft verwekt, met een heilige ijver van zijn huis ontstoken, en door hun dienst niet alleen het woeden der tyrannen bedwongen, maar ook zijn Kerk, wanneer zij met valse leraars te strijden had, tegen hen met middelen ter genezing, van heilige Synoden voorzien, in welke de getrouwe dienstknechten van Christus met gezamenlijke gebeden, raad en arbeid kloekmoediglijk zich hebben gesteld voor de Kerk en waarheid Godes tegen de knechten des satans, alhoewel zij zich in engelen des lichts veranderden; en hebben het zaad der dwalingen en der tweedracht weggenomen, de Kerk in eendracht der reine religie behouden en de oprechte godsdienst ongeschonden op de nakomelingen voortgezet.

Met een gelijke weldaad heeft onze trouwe Zaligmaker zijn genadige tegenwoordigheid aan de Kerk van Nederland, die enige jaren zeer is verdrukt geweest, in deze tijd bewezen. Want deze Kerk, van de tyrannie van de Roomse Antichrist en de schrikkelijke afgoderij van het Pausdom, door Gods machtige hand verlost, en in de gevaren van zo langdurige oorlog menigmaal wonderbaarlijk bewaard zijnde, en in eendracht der ware leer en tucht tot lof van haar God, tot wonderlijke wasdom van het gemenebest, en vreugde van de gehele Gereformeerde wereld zeer heerlijk bloeiende, is van Jacobus Arminius en zijn navolgers, dragende de naam van Remonstranten, door verscheidene zo oude als nieuwe dwalingen, eerste heimelijk, daarna openlijk aangevochten, en, door ergerlijke twisten en scheuringen hardnekkiglijk verstoord zijnde, in zo groot gevaar gebracht, dat die zeer bloeiende Kerken door een schrikkelijke brand van tweedrachten en verdeeldheden ten laatste zouden zijn verteerd geworden, ten ware de ontferming van onze Zaligmaker ter bekwamer tijd daartussen ware gekomen. Doch geprezen zij in der eeuwigheid de Heere, dewelke, nadat Hij zijn aanschijn een ogenblik tijds van ons , die op menigerlei wijze zijn toorn en gramschap hadden verwekt, verborgen had, voor de ganse wereld heeft bewezen, dat Hij zijn Verbond niet vergeet en het zuchten der zijnen niet veracht. Want als daar nauwelijks enige hope van herstel naar menselijk oordeel scheen voorhanden te zijn, heeft Hij aan de Doorluchtige en Hoog-Mogende Heren, de Generale Staten der Verenigde Nederlanden, in het hart gegeven, dat zij, met advies en directie van den Doorluchtigsten Prince van Oranje, besloten hebbende deze woedende zwarigheden met wettelijke middelen te bejegenen, welke door de voorbeelden der Apostelen zelf en der Christelijke Kerk na hun tijd doorgaans zijn goed gekend, en zelfs ook in de Kerk van Nederland met grote vrucht vóór dezen gebruikt, en hebben een Synode uit al de Provinciën van hun gebied door hun autoriteit naar Dordrecht bijeengeroepen, nadat zij daartoe van tevoren verzocht en door gunst des grootmachtigsten Konings Jacobus, Koning van Groot-Brittannië, enz., en machte Republieken, verworven hadden vele voortreffelijke godgeleerde mannen, opdat door gemeen oordeel van zoveel theologanten der Gereformeerde Kerk, de leringen van Armimius en zijn navolgers in een zo vermaarde Synode rijpelijk zouden worden onderzocht, en alleen uit Gods Woord geoordeeld, de ware leer bevestigd, de valse verworpen, en de Nederlandse Kerken eendracht, vrede en rust door Godes zegen wedergebracht. Over deze weldaad Godes is het, dat de Nederlandse Kerken zich verheugen en haars Zaligmakers ootmoediglijk bekennen en dankbaar roemen.

Deze eerwaardige Synode , na voorgaand algemeen vasten en bidden door autoriteit der Hoge Overheid in al de Nederlandse Kerken tot afbidding van Gods toorn en verwerving van zijn genadige bijstand uitgeschreven en gehouden, in des Heeren naam binnen Dordrecht vergaderd zijnde, ontstoken in liefde tot God en de welstand der Kerk, en wezende, na aanroeping van Gods naam, met een heilige eed verplicht, van alleen naar het richtsnoer der Heilige Schrifture te oordelen, en in het onderzoek met een goede consciëntie te handelen, heeft zeer naarstiglijk en met grote lankmoedigheid gearbeid, om de voornaamste voorstanders dezer leringen, voor haar geciteerd zijnde, te bewegen, dat zij hun gevoelen van de bekende vijf Hoofdstukken der leer, mitsgaders de redenen van die volkomenlijk wilden verklaren. Maar als zij het oordeel der Synode verwierpen en op de vraagstukken, in de manier als billijk was, weigerden te antwoorden, en dat voorts geen vermaningen der Synode, noch resolutiën der Welgeboren Edele Gedeputeerde Staten van de Heren Generale Staten, ja zelfs niet de bevelen van de doorluchtige Hoogmogende Heren Generale Staten, bij hen iets vorderden, is de Synode genoodzaakt, met last van hun Hoog-Mogende en naar de gewoonte der ouderen Synoden, een andere weg in te gaan; en is het onderzoek van de voorzeide vijf leerstukken uit de schriften, bekentenissen en verklaringen, eensdeels te voren uitgegeven, anderdeels ook aan deze Synode overgeleverd, ter hand genomen. Hetwelk, alzo het nu door Gods bijzondere genade met zeer grote vlijt, getrouwigheid, consciëntie en overeenstemming van allen en een iegelijk is voleind, zo is 't, dat deze Synode tot Gods eer, behoudenis van de oprechtigheid der zaligmakende waarheid, gerustheid der consciëntiën, vrede en welstand der Nederlandse Kerken, besloten heeft het navolgende oordeel , waarin het waarachtige en met Gods Woord overeenkomende gevoelen van de vijf voorzegde leerpunten wordt verklaard, en het valse, en met Gods Woord strijdende verworpen, openlijk uit te spreken en aan een iegelijk bekend te maken.
Als ik dit zo lees, vind ik de benaming van Cross eigenlijk best wel meevallen...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 23 september 2011, 20:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:29
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley en daar moet jij mee lachen???


Het wordt tijd dat Judith gaat ingrijpen! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:33
 
TINK100 schreef:
pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes.....

Of het zijn lama's incognito Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:34
 
VISSER278 schreef:
Het wordt tijd dat Judith gaat ingrijpen! Boze smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:35
 
Vandaag is het 23 september...
Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...

Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:46
 
CROSSROAD317 schreef:
wow ... zo kun je dus ook iemand op een hele sarcastische manier afbranden .. dank je Willemijn, weer iets geleerd ...



Tja, vind je het sarcastisch? Of kan je niet tegen kritiek terwijl je zelf wel graag kritisch naar de ander kijkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 21:00
 
PIETER649 schreef:
Vandaag is het 23 september...
Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...

Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit??

Geen idee heb je tips Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 21:03
 
De Dordtse leerregels hebben geen gezag, zoals de Bijbel dat heeft. Het is niet meer dan een interpretatie en grijpt terug op de theologische kennis van de 17e eeuw. Met een verwijzing naar Arminius en wat we nu de tachtigjarige oorlog noemen, dan wel de opstand der Nederlanden. Buiten de reformatorische kerken is de invloed ervan ook gering en er binnen die kerken is er ook discussie over. Voor mij betekent dit geschrift helemaal niets. Het is tijdgebonden en men verweert zich tegen Remonstranten en de toenmalige (politieke tak van de) katholieke kerk.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 23 september 2011, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 21:35
 
Vandaag geen reacties hier, dus .....iedereen blij met deze nazomerdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 21:52
 
LEONARD480 schreef:
Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley


Drie keer dezelfde posting.De nood is wel heel erg hoog.


Maar goed.... Leo , om je te sparen om nog jaren voor een loze vissertje te moeten doorgaan, schaf éérst dat beruchte boek aan.
Werpt dat geen vruchten af, kan je altijd de datingtips van CM nog eens doorspitten. Lachende smiley

Ben je er dan nog niet uit............even Apeldoorn bellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Na enkele pogingen ondernomen te hebben om het hier weer over het onderwerp te hebben, zal ik als laatste maar het volgende doen.
Pieter heeft aangegeven het niet eens te zijn met de benaming satanisch. De eerste vraag die je kunt stellen, is, mag je een andere kerkrichting satanisch noemen. We doen immers ons uiterste best om de ander in zijn of haar waarde te laten. Laten we eens dan naar de Dordtse leerregels kijken, de basis voor de refo kerken. Sorry alvast voor het lange citaat:

Als ik dit zo lees, vind ik de benaming van Cross eigenlijk best wel meevallen...

Met alle respect, maar al die leren zeggen mij niets, als je alleen van de Bijbel uit zou gaan, en volgens mij is dat niet al te moeilijk, zou het er een stuk mooier uitzien. Dan zou het ook niet nodig zijn, elkaar te bestoken met, door derden uitgevonden mogelijkheden, en beweringen. En we moeten vooral niet met dat beschuldigende vingertje naar elkaar wijzen. Heeft ook allemaal geen zin, Cross en jij hebben best wel in veel dingen een punt, maar ook niet in alles. Met al die, vingerwijzingen naar elkaar, van wij doen het zo goed, en jullie verkeerd, doen we uiteindelijk, de duivel een hoop plezier. En gelukkig worden wij straks niet geoordeeld op onze goede werken, die hebben wij allemaal niet, dat hebben wij in ieder geval wel gemeen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:01
 
MAJARO438 schreef:
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro

Mij hebben ze wijs gemaakt dat als iemand iets gebroken heeft dat de volgende breuk nooit op dezelfde plaats zal zijn. Ze zeiden toen dat als de breuk genezen is dat er dan een soort extra groei over die breuk heen gaat. maar dat is dan dus een sprookje geweest.

visser die soms veel te goedgelovig is, en de eerste voetbalwedstrijd van dennis na zn armbreuk, met angst en beven heeft toegekeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:12
 
GERRIT084 schreef:
Met alle respect, maar al die leren zeggen mij niets, als je alleen van de Bijbel uit zou gaan, en volgens mij is dat niet al te moeilijk, zou het er een stuk mooier uitzien. Dan zou het ook niet nodig zijn, elkaar te bestoken met, door derden uitgevonden mogelijkheden, en beweringen. En we moeten vooral niet met dat beschuldigende vingertje naar elkaar wijzen. Heeft ook allemaal geen zin, Cross en jij hebben best wel in veel dingen een punt, maar ook niet in alles. Met al die, vingerwijzingen naar elkaar, van wij doen het zo goed, en jullie verkeerd, doen we uiteindelijk, de duivel een hoop plezier. En gelukkig worden wij straks niet geoordeeld op onze goede werken, die hebben wij allemaal niet, dat hebben wij in ieder geval wel gemeen.


Met je eens, temeer daar ook Chatuliem de ander in zijn of haar waarde wil laten.. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:21
 
MARIAN519 schreef:
Met je eens, temeer daar ook Chatuliem de ander in zijn of haar waarde wil laten.. Gefrustreerde smiley
Laten we een ding duidelijk stellen. Ik heb een vreselijke hekel aan die term elkaar in zijn waarde laten. Dat is een humanistische gedachte, die uiteindelijk leidt tot vervolging van christenen. In veel landen is het verboden te evangeliseren, zelfs in Israel geldt dat verbod, want je moet elkaar in je waarde laten. Het is de gevaarlijkste uitdrukking die je tegen een christen kunt zeggen.
Mijn moeder deed mee aan een project waarin een aantal mensen in verschillende appartementen gingen wonen. In persoonlijke contacten vertelde ze gewoon dat ze christen was en getuigde van haar liefde van de Heer, en met moeite kon ze er blijven wonen. Van te voren was nl. afgesproken dat je elkaar in je waarde moest laten.
Humanisme is het grootste vergif tegen het christendom, laten we dan ook niet de door hun geliefde citaten hier aanhalen.
Nee, mijn doel is niet iemand in zijn waarde te laten...Ik schrijf gewoon op wat ik denk en meestal blijf ik bij de argumenten, verder niet.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 23 september 2011, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:53
 
LEONARD480 schreef:
Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?

Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet.


een klein foutje mijnerzijds..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:14
 
Ik wens jullie morgen een heeeeeele fijne picknick en prachtig weer toe!!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:15
 
COOTJE711 schreef:
Ik wens jullie morgen een heeeeeele fijne picknick en prachtig weer toe!!!! Lachende smiley

Boze smiley en waarom kom je zelf eens niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:16
 
ERIKA129 schreef:
Leg je ze de definitie van gedragen even uit Leanne? Clown smiley
Dan snappen ze wat de bedoeling is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

We moeten ons niet gedragen want er zijn toch geen vrouwen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:16
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley en waarom kom je zelf eens niet?

Dan wordt mijn baas boos Boze smiley en patiënten Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:16
 
VISSER278 schreef:
Vandaag geen reacties hier, dus .....iedereen blij met deze nazomerdag.

Lekker een BQQ gehad in de zon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:17
 
CROSSROAD317 schreef:
Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...

Als dat niet lukt kun je altijd nog dynamiet gooien (in het water dan he ...) (en niet in een zwembad vol mooie vrouwen) Gefrustreerde smiley

Mocht het dan nog niet gelukt zijn ... ga dan naar een GOEDE bloemist en koop daar een boeket DROOGbloemen Knipoog smiley

Hij kan ook gewoon single blijven...er is naar het schijnt een boek over hoe je dat moet doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:19
 
COOTJE711 schreef:
Dan wordt mijn baas boos Boze smiley en patiënten Huilende smiley, smiley in tranen

ja ja, zo ken ik er nog een paar Gefrustreerde smiley pfffff, zo krijgen we je nooit eens te zien en te horen.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 23 september 2011, 23:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:19
 
COOTJE711 schreef:
Dan wordt mijn baas boos Boze smiley en patiënten Huilende smiley, smiley in tranen

Nou ja, je kan ook zorgen dat je dan een vrije dag hebt. Het is heel leuk zo'n pn. Lekkere Belgische bonbons enzo van Frankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:22
 
Ook vanuit Utrecht iedereen een hele gezellige pn toegewenst!

Enne...Frank lust heeeeeeeeel graag een kippeboutje (minimaal 1 graag) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:22
 
FRANKT627 schreef:
ja ja, zo ken ik er nog een paar Gefrustreerde smiley pfffff, zou krijgen we je nooit eens te zien en te horen.

Pas maar op dat jullie geen brandwonden krijgen, anders krijg je me misschien toch nog te zien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:24
 
MARIO216 schreef:
Nou ja, je kan ook zorgen dat je dan een vrije dag hebt. Het is heel leuk zo'n pn. Lekkere Belgische bonbons enzo van Frankt.

o ja da's ook weer zo...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt)
Maarre Mario... waar staat jou naam??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:30
 
COOTJE711 schreef:
Dan wordt mijn baas boos Boze smiley en patiënten Huilende smiley, smiley in tranen

Nou, volgens mij weten wij wel beter, toch...? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:31
 
COOTJE711 schreef:
o ja da's ook weer zo...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt)
Maarre Mario... waar staat jou naam??

Ben een keer in mei geweest, dus hier kun je mij niet vinden. Er waren heel wat Belgen (procentueel gezien dan). Alleen de friten ontbraken.

En W'tje ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2859 2860 2861 2862 2863 2864 2865 ... 6194 Volgende
Pagina 2862 van 6194