ChristianMatch
 


Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2860 2861 2862 2863 2864 2865 2866 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:33
 
BEUN656 schreef:
Nou, volgens mij weten wij wel beter, toch...? Twijfelende smiley

ssssttt...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:37
 
COOTJE711 schreef:
o ja da's ook weer zo...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt)
Maarre Mario... waar staat jou naam??


Frank eet zóveel dat ie er op kan teren tot de volgende pn.
Hij moet het morgen alleen wel doen zónder bolussen.
Maar dan heeft ie wéér een goede reden om de dikste plak cake te pakken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:47
 
"De meeste van ons denken beter na over wat we met 2 weken vakantie gaan doen, dan over wat we met de rest van ons leven gaan doen."
- P. Sookdhew
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:52
 
Bescheidenheid is vaak eerzucht die zijn tijd afwacht. (Cees Buddingh)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:56
 
ERIKA129 schreef:
Geen idee heb je tips Clown smiley

Een advertentie zetten, afwashulp gevraagd, voor de feestdagen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 00:17
 
PIETER649 schreef:
Vandaag is het 23 september...
Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...

Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit??


een kanarie kopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:36
 
MARIO216 schreef:
Nou ja, je kan ook zorgen dat je dan een vrije dag hebt. Het is heel leuk zo'n pn. Lekkere Belgische bonbons enzo van Frankt.

Sofie, ook een Belgje, zorgde voor die lekkere Belgische dingetjes... Kwijlende smiley
Ik bracht alleen mezelf mee... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:39
 
COOTJE711 schreef:
o ja da's ook weer zo...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt)
Maarre Mario... waar staat jou naam??

Niks aanhangwagen...ik ben geen Nederlander hoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:41
 
TINK100 schreef:
pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes.....

Waar is die tid van de lama's??? Clown smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 24 september 2011, 04:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:43
 
Slapeloosheid?!? Ik weet er alles van...hier zit ik weer al Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:04
 
VISSER278 schreef:
Vandaag geen reacties hier, dus .....iedereen blij met deze nazomerdag.

Ik vind het maar frisjes...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:07
 
FRANKT627 schreef:
Waar is die van de lama's??? Clown smiley


de lama's zijn weg...foetsie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:08
 
FRANKT627 schreef:
Slapeloosheid?!? Ik weet er alles van...hier zit ik weer al Boze smiley

neh...nog steeds....welkom, ik ben blij dat je er bent, ik ben er ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:09
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind het maar frisjes...

moet je bij komen...op de ene afdeling is het niet om uit te houden zo heet...op de mijne is het extra koud.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:24
 
TINK100 schreef:
moet je bij komen...op de ene afdeling is het niet om uit te houden zo heet...op de mijne is het extra koud.....

kan je niet je overplaatsing naar die subtropische afdeling aanvragen?


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 25 september 2011, 06:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:39
 
Zen is net een kopje thee: het smaakt christenen net zo goed als boeddhisten. (PATER ENOMIYA LASSALLE)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 05:36
 


Je houding is het penseel van je denken :

elke situatie wordt er door gekleurd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELOY997





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 06:47
 
Beste PN'ers ook vanuit Maarssen een gezegende dag toegewenst.

Aan het weer zal het niet liggen, daar is genoeg gelijkgestemd voor gebeden.
En die Minimumtemperatuur daar zullen jullie vanmiddag niet over in hoeven zitten.
Toch wil ik jullie daar wel op wijzen want dit heeft meer met de picknick te maken dan jullie in eerste instantie zullen denken.

Als de schaduwen zich gaan lengen en de koude rillingen een enkeling zal doen sidderen dan zal er vuur gemaakt moeten worden voor diegene die het zo gezellig vinden dat ze nog niet aan het huiswaarts gaan willen denken. Een warm vuur dat met opzet niet heet genoeg zal zijn om de gehele mens te warmen maar slechts het vlees, toch zal ook door het eten van dat vlees dat andere deel gewarmd worden.
Maar pas op welk vlees er door de tang op uw bordje gelegd zal worden vooral voor de grotere eters onder u want als de drumsticks op zijn en de honger nog niet gestild is zullen ogen rond gaan en voor diegenen die nagelaten hebben voor een warm schapen vachtje te zorgen en daar met kippenvel in de naderende schemering zitten kan het zo gebeuren dat niet geheel onschuldig het volgende stuk vlees geslachtofofferd word.
Desalniettemin zal het voor diegene die ogen hebben om te zien dat het tijd geworden is je spullen te pakken en huiswaarts te gaan een heel geslaagde picknick zijn, want ook de niet geheelonbelangrijke vettemientjes zullen hoogst waarschijnlijk rijkelijk aanwezig zijn, zoniet dan zal misschien een argeloze voorbijganger vanaf de heide een appeltje over het hek aan de in de bijna hof gelijkende staande Ede toewerpen.

Helaas zal ik zelf niet aanwezig kunnen zijn dit schouwspel gade te slaan, ik heb mij toegeweid een elven tal puberende schaapjes te begeleiden en behoeden een balgelijkend voorwerp aan de in schaapskleding gaande wolfjes toe te spelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 07:28
 
Iedereen een hele leuke en zonnige dag toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 07:59
 
Zou er een verband zijn tussen het toenemen van de angst in de "wereld" en de explosieve verkoop van anti-depressiva?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 08:53
 
COOTJE711 schreef:
ssssttt...... Smiley met dichtgeplakte mond

Nee, kom... Jij weet net zo goed als ik dat dat patiëntenverhaal bullshit is.... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op zaterdag 24 september 2011, 08:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:43
 
Wauw, ik heb anderhalfuur kunnen slapen. Ben enorm zombie en zit hier te beven als een riet... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:48
 
ROADY641 schreef:
Zou er een verband zijn tussen het toenemen van de angst in de "wereld" en de explosieve verkoop van anti-depressiva?


Je maakt de aardig druk omtrent onderwerp angst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:50
 
Iedereen een hele fijne dag toegewenst. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
 
VISSER278 schreef:
Frank eet zóveel dat ie er op kan teren tot de volgende pn.
Hij moet het morgen alleen wel doen zónder bolussen.
Maar dan heeft ie wéér een goede reden om de dikste plak cake te pakken. Knipoog smiley

Ik denk eerder de grootste kippenbout Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
 
Ja, dat dacht ik dus ook.
Ze was aan het wave boarden naar school, mistte een takje en werd gelanceerd.
het is nu veel pijnlijker dus wel sneu.

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:55
 
ELOY997 schreef:
[color=8B0000]Beste PN'ers ook vanuit Maarssen een gezegende dag toegewenst.

Aan het weer zal het niet liggen, daar is genoeg gelijkgestemd voor gebeden.
En die Minimumtemperatuur daar zullen jullie vanmiddag niet over in hoeven zitten.
Toch wil ik jullie daar wel op wijzen want dit heeft meer met de picknick te maken dan jullie in eerste instantie zullen denken.

Als de schaduwen zich gaan lengen en de koude rillingen een enkeling zal doen sidderen dan zal er vuur gemaakt moeten worden voor diegene die het zo gezellig vinden dat ze nog niet aan het huiswaarts gaan willen denken. Een warm vuur dat met opzet niet heet genoeg zal zijn om de gehele mens te warmen maar slechts het vlees, toch zal ook door het eten van dat vlees dat andere deel gewarmd worden.
[color=#FF0000]Maar pas op welk vlees er door de tang op uw bordje gelegd zal worden vooral voor de grotere eters onder u want als de drumsticks op zijn en de honger nog niet gestild is zullen ogen rond gaan en voor diegenen die nagelaten hebben voor een warm schapen vachtje te zorgen en daar met kippenvel in de naderende schemering zitten kan het zo gebeuren dat niet geheel onschuldig het volgende stuk vlees geslachtofofferd word. [/color]Desalniettemin zal het voor diegene die ogen hebben om te zien dat het tijd geworden is je spullen te pakken en huiswaarts te gaan een heel geslaagde picknick zijn, want ook de niet geheelonbelangrijke vettemientjes zullen hoogst waarschijnlijk rijkelijk aanwezig zijn, zoniet dan zal misschien een argeloze voorbijganger vanaf de heide een appeltje over het hek aan de in de bijna hof gelijkende staande Ede toewerpen.
Helaas zal ik zelf niet aanwezig kunnen zijn dit schouwspel gade te slaan, ik heb mij toegeweid een elven tal puberende schaapjes te begeleiden en behoeden een balgelijkend voorwerp aan de in schaapskleding gaande wolfjes toe te spelen.
[/color]

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 24 september 2011, 09:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:56
 
Door omstandigheden kan ik niet mee vandaag maar ik zal zéker aan jullie denken. Veel plezier en geniet van dit prachtige weer! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:01
 
FRANKT627 schreef:
Wauw, ik heb anderhalfuur kunnen slapen. Ben enorm zombie en zit hier te beven als een riet... Zieke smiley

Ik ga even moederen Engeltje smiley

De 3 R's Frank;rust,reinheid,regelmaat

Rust,vooral in je hoofd,spreek uit wat je dwars zit,bewaar het piekeren voor overdag en niet voor als je op bed ligt
Reinheid;een opgeruimd en gezellig huis geeft ook rust in je hoofd
Regelmaat:GEEN dutjes overdag,op vaste tijden opstaan,zorg dat je moe bent(pak die heg maar flink aan Knipoog smiley ),ga een eind wandelen,doe boodschappen etc als je geen werk hebt.

Ik ben een nachtbraker maar als je elke ochtend om 6 uur op moet staan gaat dat steeds mis Gefrustreerde smiley Nu ben ik alle ochtenden vroeg en lig ik ook vroeg,ik slaap als een roosje Clown smiley

En nu moet ik rennen richting voetbalveld,word je ook goed wakker van Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:02
 
PIETER649 schreef:
Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit??

ehm...waarschijnlijk niks. men houdt het niet met mij uit, dus waarom moeite doen?

bovendien zal ik dan wel moeten werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2860 2861 2862 2863 2864 2865 2866 ... 6194 Volgende
Pagina 2863 van 6194