| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:33
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Nou, volgens mij weten wij wel beter, toch...?  |
ssssttt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:37
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | o ja da's ook weer zo...... Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt) Maarre Mario... waar staat jou naam?? |
Frank eet zóveel dat ie er op kan teren tot de volgende pn. Hij moet het morgen alleen wel doen zónder bolussen. Maar dan heeft ie wéér een goede reden om de dikste plak cake te pakken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:47
|
|
|
|
"De meeste van ons denken beter na over wat we met 2 weken vakantie gaan doen, dan over wat we met de rest van ons leven gaan doen." - P. Sookdhew
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:52
|
|
|
|
|
Bescheidenheid is vaak eerzucht die zijn tijd afwacht. (Cees Buddingh)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geen idee heb je tips  |
Een advertentie zetten, afwashulp gevraagd, voor de feestdagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
Berichten: 340
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 00:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vandaag is het 23 september... Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...
Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit?? |
een kanarie kopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Nou ja, je kan ook zorgen dat je dan een vrije dag hebt. Het is heel leuk zo'n pn. Lekkere Belgische bonbons enzo van Frankt. |
Sofie, ook een Belgje, zorgde voor die lekkere Belgische dingetjes... Ik bracht alleen mezelf mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | o ja da's ook weer zo...... Hoorde inderdaad ook dat Frank een aanhangwagen meenam voor al zn lekkers.... (bijna spijt) Maarre Mario... waar staat jou naam?? |
Niks aanhangwagen...ik ben geen Nederlander hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:41
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes..... |
Waar is die tid van de lama's???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 24 september 2011, 04:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 03:43
|
|
|
|
Slapeloosheid?!? Ik weet er alles van...hier zit ik weer al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Vandaag geen reacties hier, dus .....iedereen blij met deze nazomerdag. |
Ik vind het maar frisjes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waar is die van de lama's???  |
de lama's zijn weg...foetsie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Slapeloosheid?!? Ik weet er alles van...hier zit ik weer al  |
neh...nog steeds....welkom, ik ben blij dat je er bent, ik ben er ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik vind het maar frisjes... |
moet je bij komen...op de ene afdeling is het niet om uit te houden zo heet...op de mijne is het extra koud.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:24
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | moet je bij komen...op de ene afdeling is het niet om uit te houden zo heet...op de mijne is het extra koud..... |
kan je niet je overplaatsing naar die subtropische afdeling aanvragen?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 25 september 2011, 06:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 04:39
|
|
|
|
|
Zen is net een kopje thee: het smaakt christenen net zo goed als boeddhisten. (PATER ENOMIYA LASSALLE)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
Berichten: 158
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 05:36
|
|
|
|
Je houding is het penseel van je denken :
elke situatie wordt er door gekleurd.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
Berichten: 22
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 06:47
|
|
|
|
Beste PN'ers ook vanuit Maarssen een gezegende dag toegewenst.
Aan het weer zal het niet liggen, daar is genoeg gelijkgestemd voor gebeden. En die Minimumtemperatuur daar zullen jullie vanmiddag niet over in hoeven zitten. Toch wil ik jullie daar wel op wijzen want dit heeft meer met de picknick te maken dan jullie in eerste instantie zullen denken.
Als de schaduwen zich gaan lengen en de koude rillingen een enkeling zal doen sidderen dan zal er vuur gemaakt moeten worden voor diegene die het zo gezellig vinden dat ze nog niet aan het huiswaarts gaan willen denken. Een warm vuur dat met opzet niet heet genoeg zal zijn om de gehele mens te warmen maar slechts het vlees, toch zal ook door het eten van dat vlees dat andere deel gewarmd worden. Maar pas op welk vlees er door de tang op uw bordje gelegd zal worden vooral voor de grotere eters onder u want als de drumsticks op zijn en de honger nog niet gestild is zullen ogen rond gaan en voor diegenen die nagelaten hebben voor een warm schapen vachtje te zorgen en daar met kippenvel in de naderende schemering zitten kan het zo gebeuren dat niet geheel onschuldig het volgende stuk vlees geslachtofofferd word. Desalniettemin zal het voor diegene die ogen hebben om te zien dat het tijd geworden is je spullen te pakken en huiswaarts te gaan een heel geslaagde picknick zijn, want ook de niet geheelonbelangrijke vettemientjes zullen hoogst waarschijnlijk rijkelijk aanwezig zijn, zoniet dan zal misschien een argeloze voorbijganger vanaf de heide een appeltje over het hek aan de in de bijna hof gelijkende staande Ede toewerpen.
Helaas zal ik zelf niet aanwezig kunnen zijn dit schouwspel gade te slaan, ik heb mij toegeweid een elven tal puberende schaapjes te begeleiden en behoeden een balgelijkend voorwerp aan de in schaapskleding gaande wolfjes toe te spelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 07:28
|
|
|
|
|
Iedereen een hele leuke en zonnige dag toegewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 07:59
|
|
|
|
|
Zou er een verband zijn tussen het toenemen van de angst in de "wereld" en de explosieve verkoop van anti-depressiva?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
Berichten: 494
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 08:53
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ssssttt......  |
Nee, kom... Jij weet net zo goed als ik dat dat patiëntenverhaal bullshit is....
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op zaterdag 24 september 2011, 08:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:43
|
|
|
|
Wauw, ik heb anderhalfuur kunnen slapen. Ben enorm zombie en zit hier te beven als een riet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:48
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | | Zou er een verband zijn tussen het toenemen van de angst in de "wereld" en de explosieve verkoop van anti-depressiva? |
Je maakt de aardig druk omtrent onderwerp angst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:50
|
|
|
|
Iedereen een hele fijne dag toegewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank eet zóveel dat ie er op kan teren tot de volgende pn. Hij moet het morgen alleen wel doen zónder bolussen. Maar dan heeft ie wéér een goede reden om de dikste plak cake te pakken.  |
Ik denk eerder de grootste kippenbout
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
Berichten: 159
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
|
|
|
|
Ja, dat dacht ik dus ook. Ze was aan het wave boarden naar school, mistte een takje en werd gelanceerd. het is nu veel pijnlijker dus wel sneu.
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:55
|
|
|
|
| ELOY997 schreef: | [color=8B0000]Beste PN'ers ook vanuit Maarssen een gezegende dag toegewenst.
Aan het weer zal het niet liggen, daar is genoeg gelijkgestemd voor gebeden. En die Minimumtemperatuur daar zullen jullie vanmiddag niet over in hoeven zitten. Toch wil ik jullie daar wel op wijzen want dit heeft meer met de picknick te maken dan jullie in eerste instantie zullen denken.
Als de schaduwen zich gaan lengen en de koude rillingen een enkeling zal doen sidderen dan zal er vuur gemaakt moeten worden voor diegene die het zo gezellig vinden dat ze nog niet aan het huiswaarts gaan willen denken. Een warm vuur dat met opzet niet heet genoeg zal zijn om de gehele mens te warmen maar slechts het vlees, toch zal ook door het eten van dat vlees dat andere deel gewarmd worden. [color=#FF0000]Maar pas op welk vlees er door de tang op uw bordje gelegd zal worden vooral voor de grotere eters onder u want als de drumsticks op zijn en de honger nog niet gestild is zullen ogen rond gaan en voor diegenen die nagelaten hebben voor een warm schapen vachtje te zorgen en daar met kippenvel in de naderende schemering zitten kan het zo gebeuren dat niet geheel onschuldig het volgende stuk vlees geslachtofofferd word. [/color]Desalniettemin zal het voor diegene die ogen hebben om te zien dat het tijd geworden is je spullen te pakken en huiswaarts te gaan een heel geslaagde picknick zijn, want ook de niet geheelonbelangrijke vettemientjes zullen hoogst waarschijnlijk rijkelijk aanwezig zijn, zoniet dan zal misschien een argeloze voorbijganger vanaf de heide een appeltje over het hek aan de in de bijna hof gelijkende staande Ede toewerpen. Helaas zal ik zelf niet aanwezig kunnen zijn dit schouwspel gade te slaan, ik heb mij toegeweid een elven tal puberende schaapjes te begeleiden en behoeden een balgelijkend voorwerp aan de in schaapskleding gaande wolfjes toe te spelen. [/color] |
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 24 september 2011, 09:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:56
|
|
|
|
Door omstandigheden kan ik niet mee vandaag maar ik zal zéker aan jullie denken. Veel plezier en geniet van dit prachtige weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wauw, ik heb anderhalfuur kunnen slapen. Ben enorm zombie en zit hier te beven als een riet...  |
Ik ga even moederen
De 3 R's Frank;rust,reinheid,regelmaat
Rust,vooral in je hoofd,spreek uit wat je dwars zit,bewaar het piekeren voor overdag en niet voor als je op bed ligt Reinheid;een opgeruimd en gezellig huis geeft ook rust in je hoofd Regelmaat:GEEN dutjes overdag,op vaste tijden opstaan,zorg dat je moe bent(pak die heg maar flink aan ),ga een eind wandelen,doe boodschappen etc als je geen werk hebt.
Ik ben een nachtbraker maar als je elke ochtend om 6 uur op moet staan gaat dat steeds mis Nu ben ik alle ochtenden vroeg en lig ik ook vroeg,ik slaap als een roosje
En nu moet ik rennen richting voetbalveld,word je ook goed wakker van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit?? |
ehm...waarschijnlijk niks. men houdt het niet met mij uit, dus waarom moeite doen?
bovendien zal ik dan wel moeten werken.
|
|
| Naar boven |
|
|