ChristianMatch

Forum

Misleiding door satan
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2872 2873 2874 2875 2876 2877 2878 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:05

MARISKA601 schreef:
Op de dag des oordeels zal God niet kijken naar wie wij waren, maar naar wat wij gedaan hebben.
We zullen geoordeeld worden naar onze daden.

Het laatste oordeel: Openbaring 20:

11 En ik zag een groten witten troon, en Dengene, Die daarop zat, van Wiens aangezicht de aarde en de hemel wegvloden, en geen plaats is voor die gevonden.
12 En ik zag de doden, klein en groot, staande voor God; en de boeken werden geopend; en een ander boek werd geopend, dat des levens is; en de doden werden geoordeeld uit hetgeen in de boeken geschreven was, naar hun werken.
13 En de zee gaf de doden, die in haar waren; en de dood en de hel gaven de doden, die in hen waren; en zij werden geoordeeld, een iegelijk naar hun werken.
14 En de dood en de hel werden geworpen in den poel des vuurs; dit is de tweede dood.
15 En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.

vs 12 laat duidelijk zien dat wij geoordeeld worden naar onze daden/werken.

Zeker worden wij, iedereen die leeft en heeft geleefd, geoordeeld ...
Hoe dit zal gaan staat ook beschreven in de Bijbel en wel in 1 Korintiërs 3:11 want niemand kan een ander fundament leggen dan er al ligt – Jezus Christus zelf. 12 Of er op dat fundament nu verder wordt gebouwd met goud, zilver en edelstenen of met hout, hooi en stro, 13 van ieders werk zal duidelijk worden wat het waard is. Op de dag van het oordeel zal dat blijken, want dan zal het door vuur aan het licht worden gebracht. Het vuur zal laten zien wat ieders werk waard is. 14 Wanneer iemands bouwwerk blijft staan, zal hij worden beloond. 15 Wanneer het verbrandt, zal hij daarvoor de prijs betalen; hijzelf zal echter worden gered, maar door het vuur heen.

Een christen, dus een mens die wederomgeboren is, die Jezus Christus heeft aangenomen als zijn persoonlijke Verlosser, Redder en Zaligmaker, is gered voor de eeuwigheid. Kan hij/zij er dan maar op los leven, nee, ook hierover staat heel duidelijk geschreven in de Bijbel en wel in Romeinen 6:1 Betekent dit nu dat we moeten blijven zondigen om de genade te laten toenemen? 2 Dat in geen geval. Hoe zouden wij, die dood zijn voor de zonde, nog in zonde kunnen leven? 3 Weet u niet dat wij die gedoopt zijn in Christus Jezus, zijn gedoopt in zijn dood? 4 We zijn door de doop in zijn dood met hem begraven om, zoals Christus door de macht van de Vader uit de dood is opgewekt, een nieuw leven te leiden. 5 Als wij delen in zijn dood, zullen wij ook delen in zijn opstanding. 6 Immers, we weten dat ons oude bestaan met hem gekruisigd is omdat er een einde moest komen aan ons zondige leven: we mochten niet langer slaven van de zonde zijn. 7 Wie gestorven is, is rechtens vrij van de zonde. 8 Wanneer wij met Christus zijn gestorven, geloven we dat we ook met hem zullen leven, 9 omdat we weten dat hij, die uit de dood is opgewekt, niet meer sterft. De dood heeft geen macht meer over hem. 10 Hij is gestorven om een einde te maken aan de zonde, voor eens en altijd; en nu hij leeft, leeft hij voor God. 11 Zo moet u ook uzelf zien: dood voor de zonde, maar in Christus Jezus levend voor God. 12 Laat de zonde dus niet heersen over uw sterfelijke bestaan, geef niet toe aan uw begeerten. 13 Stel uzelf niet langer in dienst van de zonde als een werktuig voor het onrecht, maar stel uzelf in dienst van God. Denk aan uzelf als levenden die uit de dood zijn opgewekt en stel uzelf in dienst van God als een werktuig voor de gerechtigheid. 14 De zonde mag niet langer over u heersen, want u staat niet onder de wet, maar leeft onder de genade.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:06

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik kan het woord uitstraling niet meer horen of lezen...

te dicht bij Borssele?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:07

GRIFFIN748 schreef:
nee 'tuurlijk niet, want 'niet-handsfree' bellen kost tegenwoordig 160 euro...en da's met een Fünfer toch al gauw een volle tank benzine... Clown smiley

een de-watteh?
dat is geen frans, volgens mij............ Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:10

ERIKA129 schreef:
Lekker dan laat je Frank de ronde lopen enjij lekker alleen met marsj zitten zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nee dat vind ikke zielig voor hem Twijfelende smileyMaar misschienhelpt het dat als tie mensen ziet slapen en dan ook slaapt Knipoog smiley

Maarre deze topic ging over mij Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
En ik slaap weer steeds slechter Gefrustreerde smiley

hmmm.... da's minder erica Twijfelende smiley
Zal ik vannacht een slaappil brengen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:12

ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwd dan je wilt? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je hem/haar daarin respecteren?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of er "raar" uitziet?

Wat vind jij belangrijker. Uiterlijk of hoe een persoon echt is.

voor mij is uiteindelijk doorslaggevend of ik van iemand zou kunnen houden; dus hoe ik me bij diegene voel.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:14

Dat het er op leek dat mijn vader weer een hartinfarct had, maar dat het, op dit moment, vals alarm lijkt te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:16

MARISKA601 schreef:
Ik concludeerde uit een eerder stuk van jouw, dat het Onze Vader wel geschrapt kon worden.
Omdat we niet meer om vergeving hoeven te vragen.

Dit pertinent niet waar Mariska, nergens maar dan ook nergens zeg ik dat het onze Vader voor wat mij betreft wel geschrapt kan worden ... Wat ik wel heb geschreven is dat het onze Vader geen gebed is voor redding van zonde zoals jij aangaf.

Ik liet daarop zien welke regel.
Je liet helemaal niets zien, je ging niet eens op mijn antwoord in maar komt met een nieuwe vraag, die totaal los staat van je eerder vraag waarop ik je antwoorde. Je maakt van een appel een peer om het daarna een banaan te noemen ...

Ik probeer duidelijk te maken, dat we dagelijks zondigen.
We weten dat we zondigen door de 10 leefregels.
We weten ook dat er verlossing is.
We hoeven dus aleen nog maar vergeving te vragen om onze zonden.
En we weten dat ze vergeven zijn.
Ja en dat noem ik dus niet vragen om redding maar om vergeving van je dagelijkse zonden. Door je wedergeboorte hoef je niet elke dag opnieuw Jezus Christus te vragen of Hij elke dag opnieuw voor jouw zonden wil sterven. Door de regel die jij aangaf uit het onze Vader zeg je spijt te hebben van je zonden die hebt begaan / gemaakt die dag en het is je al op voorhand vergeven ... doordat je een wederomgeboren christen bent

Wat is belangrijk om te weten voor mij:

De 10 geboden, en het Onze Vader.

Het zou m.i. veel belangrijker zijn dat je weet wat het is om uit Genade te leven en niet zo krampachtig vast te houden aan de 10 geboden, maar te weten wat het is om Vrijgekocht te zijn door het Volmaakte werk van Jezus Christus ...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:17

MARISKA601 schreef:
Ik concludeerde uit een eerder stuk van jouw, dat het Onze Vader wel geschrapt kon worden.
Omdat we niet meer om vergeving hoeven te vragen.

Ik liet daarop zien welke regel.

Ik probeer duidelijk te maken, dat we dagelijks zondigen.
We weten dat we zondigen door de 10 leefregels.
We weten ook dat er verlossing is.
We hoeven dus aleen nog maar vergeving te vragen om onze zonden.
En we weten dat ze vergeven zijn.

Wat is belangrijk om te weten voor mij:

Ik ben het wel met je eens Mariska.... het .zijn de pijlers van het christelijk geloof.....en zo heeft Jezus het ons ook geleerd........

Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:18

ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je hem/haar voor repecteren?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?

Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is.

Het zijn een heleboel vragen maar wat vind je er zelf van? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:19

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het wel met je eens Mariska.... het .zijn de pijlers van het christelijk geloof.....en zo heeft Jezus het ons ook geleerd........

De 10 geboden, en het Onze Vader

ik ook

Laatst aangepast door
COOTJE711
op maandag 26 september 2011, 17:20
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:22

COOTJE711 schreef:
Cootje vandaag op de fiets...... Coole smiley met zonnebril
Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)

Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Oftewel onmogelijke stand om te fietsen....
Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen....
Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Huilende smiley, smiley in tranen
Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Verlegen lachende smiley
Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten.....
Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb.... Twijfelende smiley

Dus.... wie wil er vannacht voor me werken?? Knipoog smiley

Wat schuift het..... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:27

HANNAH810 schreef:
een de-watteh?
dat is geen frans, volgens mij............ Geschokte, onthutste smiley

nein das ist Deutsch... (iets met BMW, toch?)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN024

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:29

WILLEMIJN232 schreef:
Het zijn een heleboel vragen maar wat vind je er zelf van? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Wat ikzelf er van vint, dat het mij niet uitmaakt of iemand bijv. stevig is gebouwt en of ze "iets" onder de leden heeft. Ik accepteer iemand zoals ze is. Het is juist zo dat het iemand op die mannier juist bijzonder is. Dat is, vint ik, leuk. Uitleg? Dan krijg je niet z'n standaard relatie. Uit mijn ervaring geeft dat juist een sterkere relatie!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:34

ARJAN024 schreef:
Wat ikzelf er van vint, dat het mij niet uitmaakt of iemand bijv. stevig is gebouwt en of ze "iets" onder de leden heeft. Ik accepteer iemand zoals ze is. Het is juist zo dat het iemand op die mannier juist bijzonder is. Dat is, vint ik, leuk. Uitleg? Dan krijg je niet z'n standaard relatie. Uit mijn ervaring geeft dat juist een sterkere relatie!

Ik vind wel dat je een beetje rare uitdrukking gebruikt met iemand of 'ze iets onder de leden heeft'
Ik dacht vroeger altijd dat ik op donkerharige mannen viel en ben jaren getrouwd geweest met een zeer blonde man.....dus mijn ervaring is dat eisen en verwachtingen niet altijd wat zeggen.....
Soms loopt het zoals het loopt......en totaal anders dan je verwacht....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:37

ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?

Het uiterlijk e.d. doet er voor mij niet echt wat toe. Belangrijk voor mij is hoe iemand als persoon is.
Naar boven

Auteur Bericht
INKTVIS960

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:40

Watskeburt ???

Lachende smiley Horen,........zien,........en schrijven Smiley die vol vragen zit

Watskeburt.......dan.......man !

Laatst aangepast door
INKTVIS960
op maandag 26 september 2011, 17:46
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:51

JOSINA022 schreef:
Maar wat wanneer je idd zegt dat je Jezus als je Verlosser aanvaard hebt, maar er ondertussen maar op los leeft, dingen doet waar God verdriet van heeft?

Ok, je kunt dan om vergeving vragen en dankzij de genade krijg je die ook, maar dat betekent toch niet dat je daarna weer op de oude voet verder kunt gaan?

Ik denk dat het wel degelijk meespeelt hoe jij je leven geleefd hebt, of jouw leven tot eer en glorie van God geweest is.
Ik zie de relatie met God iets als een relatie met een partner. En als je echt van de ander houdt, doe je gewoon bepaalde dingen niet. En als je ze wel doet, voel je je automatisch schuldig tegenover de ander. En net zoals in een relatie moet je daaraan werken. En net zoals in een relatie voel je vanzelf aan waar de ander niet blij mee is. Maar een relatie is niet zomaar over als je eens een keer iets verkeerd doet.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:58

WILLEMIJN232 schreef:
Daar kom je dan wel makkelijk mee weg Chatuliem. Je hebt Mijn Zoon aanvaard als je Verlosser en weg is je verantwoording? Want vergeving krijg je toch wel?
Een mens heeft ook nog zoiets als zelfverantwoordelijkheid en kritisch naar zichzelf kijken, ook hoe je als christen in het leven staat.......
Het gaat juist wel om wat je doet of wat je gedaan hebt......Christen zijn brengt ook verantwoording met zich mee, in je daden en je leefwijze.......
De motivatie waarom je dingen laat is anders geworden. Je hebt nl. een relatie met God gekregen, je houdt van Hem. Mijn relatie met Hem wordt niet bepaald door de Wet, maar door Zijn aanvaarding van mijn tekort komingen. Toen mijn relatie nog goed was met mn vrouw, wist ik wat ze goed vond en wat niet. En dat was voldoende voor mij om bepaalde dingen niet te doen. Zo is het ook met God: ik doe bepaalde dingen niet, omdat ik weet dat Hij het niet leuk vindt. En dat gaat veel verder dan alleen de 10 geboden.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:59

COOTJE711 schreef:
Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)

Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Oftewel onmogelijke stand om te fietsen....
Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen....
Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Huilende smiley, smiley in tranen
Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Verlegen lachende smiley
Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten.....
Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb.... Twijfelende smiley

Enne, hoe is het nu met je fiets? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:04

WILLEMIJN232 schreef:

Wat een ongelukkig gekozen woorden, Wmijn. Het is haast vloeken. Het woord pijlers wordt gebruikt in de islam. En dan heeft het een hele andere betekenis.
Het Onze Vader is niet een pijler van ons christelijk geloof. Het is ook geen verplicht ritueel gebed. Het geeft aan hoe we het beste kunnen bidden.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:07

CHATULIEM619 schreef:
Ik zie de relatie met God iets als een relatie met een partner. En als je echt van de ander houdt, doe je gewoon bepaalde dingen niet. En als je ze wel doet, voel je je automatisch schuldig tegenover de ander. En net zoals in een relatie moet je daaraan werken. En net zoals in een relatie voel je vanzelf aan waar de ander niet blij mee is. Maar een relatie is niet zomaar over als je eens een keer iets verkeerd doet.

Mooi gezegd en ik wilde dat dat bij iedereen zo zou werken. Helaas laat de praktijk meer dan genoeg andere voorbeelden zien.

Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 26 september 2011, 18:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:21

CHATULIEM619 schreef:
Wat een ongelukkig gekozen woorden, Wmijn. Het is haast vloeken. Het woord pijlers wordt gebruikt in de islam. En dan heeft het een hele andere betekenis.
Het Onze Vader is niet een pijler van ons christelijk geloof. Het is ook geen verplicht ritueel gebed. Het geeft aan hoe we het beste kunnen bidden.....

Ik kreeg pas een boek: De kerk die leeft.....met als ondertitel: vijf pijlers van de christelijke gemeente
Denk dat dat in mijn geheugen is blijven hangen......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:34

JOSINA022 schreef:
Mooi gezegd en ik wilde dat dat bij iedereen zo zou werken. Helaas laat de praktijk meer dan genoeg andere voorbeelden zien.
Hoe zie jij dat dan voor ogen, is mijn vraag.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:

De 10 geboden, en het Onze Vader

Helemaal mee eens!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:43

Het gaat om een goede verstandhouding met elkaar, maar we zijn soms toch ook visueel ingesteld, helaas. Echter lopen we zo heel vaak Gods schoonheid mis, want een minder goed uitziend man/vrouw is soms heel wat van te leren wat vriendeijkheid en aandacht voor anderen van te leren.

Zelf probeer ik net zo als mijn moeder en vader voor een ander klaar testaan. Mijn moeder vroeger een schoonheid later flink uitgedijt, maar stond er ondanks haar drukke leven (groot gezin en moest ook haar boerderijtje van 6 koeien runnen) altijd klaar voor en ander. Jaren later besefte ik pas waarom zij het deed, goed Voorbeeld doet goed volgen.

Ware schoonheid is niet te zien, maar zal men door met elkaar om te gaan de ogen geopend laten worden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:43

COOTJE711 schreef:

Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Gefrustreerde smiley
Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Knipoog smiley
Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Knipoog smiley Succes ermee Kussende smiley

Erika die niet zo dom doet Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 26 september 2011, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:48

ARJAN024 schreef:

Klinkt als een cliche maar ik vind innerlijk echt belangrijker!!
Helaas zijn er echter zat mensen die dat ook zeggen maar puntje bij paaltje toch afhaken omdat je te dik bent Gefrustreerde smiley
Dan gaan ze dus niet op het innerlijk af want ik durf van mezelf te zeggen dat ik een vrolijke open meid ben alleen helaas overgewicht Huilende smiley, smiley in tranen
Ik vind dus hoe een persoon echt is veel belangrijker, het uiterlijk kan je zien het innerlijk niet!
Onder een mooi koppie of lichaam kan een vreselijk mens schuilgaan!
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN024

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:49

De werkelijke reden is dat ik er over begon is ook een beetje dat ik best stevig ben gebouwt. Maar dit heeft ook een medice reden. Wat ik heb kan je heel goed leven. Ik kan zelfs een normaal leven lijden. Maar toch wordt ik, atans de indruk heb ik, toch op afgewezen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:50

ANNE589 schreef:
niet vergeten het adres te geven voor de voedselpakketten he

Dat is toch niet zo moeilijk anne?
GA naar hoeven vraag naar een belg die een kat en een egel heeft en dan hebben we hem zo te pakken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:52

ANNETTE792 schreef:
Maak van je hart geen moordkuilVerraste, verbaasde smiley

Mn vingers jeuken nu eigenlijk om hier een anekdote over cross neer te zetten waarin hij ook voor potencieel gevaarlijk aangezien werd, maar ik zal me inhouden Engeltje smiley

Ik heb beide heren in groepsverband ontmoet en dan zijn ze vrij ongevaarlijk hoor Knipoog smiley
Volgens mij denk ik aan hetzelfde verhaal..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2872 2873 2874 2875 2876 2877 2878 ... 6194 Volgende
Pagina 2875 van 6194