ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2875 2876 2877 2878 2879 2880 2881 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:39
 
pffff warme week verwacht Kotsende smiley
Hittegolf misschien Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:39
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Roady,

Kan alleen maar zeggen , God wil ons genezen in lichaam, ziel en geest.

Daarop spreek ik God aan, daarop geeft God mijn zijn belofte

Alles wat mensen daartussen doen is niet mijn verantwoordelijkheid.

Ik volg mijn weg met Jezus, daarin is hij toegwijdt aan mij en ben ik toegewijdt aan hem

Amen

Hallo LJ

Natuurlijk is het jou verantwoording van je mede mens en naaste want dat is het grote gebod.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:42
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ach, Visser had gisteren (weer) een zeur-dag.

Hij is best wel schattig maar ik denk dat het tijd is voor een ander behang aan de muur...Het is daar ook maar een beetje donker vind ik. Knipoog smiley

Kan je nagaan hoe die 's maandags 's ochtends is. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:43
 
FRANKT627 schreef:
Ik geef juist geen adres...ik zie je nog goed in staat om ook op de eiland te komen wonen. Ik zal wel vissen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser 2 Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:06
 
dat het niet regende toen ik moest fietsen!! want er was regen opgegeven, en dat wist ik niet, en was dus zonder jas van huis weg gegaan.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:07
 
THOMAS968 schreef:
Harry Muskee is overleden. Hij was Cuby van Cuby and the Blizzards.

Klein eerbetoon dan maar:

http://www.youtube.com/watch?v=BHuY8-GBzCg

Thomas, uit het land van turf, jenever en achterdocht....


Ah, Harry Muskee overleden???? Ik weet niet wat ik lees... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:11
 
THOMAS968 schreef:
Maria,

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt.
Ook jammer voor het forum!

Thomas.

Dank je wel Thomas!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:12
 
ik denk dat je automatisch naar het uiterlijk kijkt, maar als je iemand leert kennen, en je het karakter leert kennen, dan maakt het `voor mij` in ieder geval niet uit of ie nu flaporen heeft of dik is, groot of juist klein. je wordt toch ouder, en je uiterlijk dat van jezelf ook veranderd ook, dan laat die ander je daar toch ook niet voor in de steek Twijfelende smiley

en dat geldt ook voor chronische ziektes, natuurlijk is het een last soms, ziekenhuisbezoeken, soms medicijnen, meer zorg, maar om daar nu iemand voor te laten vallen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:14
 
Dit is ook een nummer van de good old Seekers, ik hoorde dit nummer pas als titelsong van de film Lemon tree....
Een prachtige indrukwekkende film over het Israelisch Palestijns conflict waar geen winnaars maar alleen maar verliezers zijn......

http://youtu.be/C2DWunCunhI
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:17
 
RENATE619 schreef:
Uiterlijk is in mijn ogen wel belangrijk. Niet dat iemand er heel knap uit moet zien. Maar dat er iets in iemand is wat me aanspreekt. Dan denk ik aan de manier van bewegen, kijken, praten en lachen. Dat is wat me bij iemand aantrekt, of niet. Maar om dat nu uiterlijk te noemen is misschien niet handig, ik zou zeggen, noem het uitstraling.


Ik snap wel een beetje wat je bedoelt denk ik, als je een afspraak met iemand hebt en die verschijnt met witte tennissokken in sandalen? Nou, dat is echt geen plus voor mij.......dat trekt mij in ieder geval niet aan.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:20
 
zo ik schop gelijk dit topic weer even omhoog, heb net ook getekend, hoop dat nog velen na mij dit gaan doen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:25
 
INKTVIS960 schreef:
Watskeburt ???


Lachende smiley Horen,........zien,........en schrijven Smiley die vol vragen zit


Watskeburt.......dan.......man !

Nou Knipoog smiley ............ Clown smiley .......... Gefrustreerde smiley ............en Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:26
 
FRANKT627 schreef:
Als ik dat hier allemaal zo lees en die poppetjes zie vraag ik me plots af: is hier meer aan de hand (lees: bloeien)? Knipoog smiley


Wie weet ..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:39
 
PIETER649 schreef:
dat heet beproeving frank Engeltje smiley


Je kunt het moeilijk verleiding noemen ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:46
 
router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:50
 
TINK100 schreef:
router herkent lappie niet en omgekeerd lijken ze elkaar ook niet te herkennen...wat nu gedaan???

Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:51
 
HERMAN388 schreef:
Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista?


XP of Vista .. ??

Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:57
 
COOTJE711 schreef:
Cootje vandaag op de fiets...... Coole smiley met zonnebril
Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)

Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Oftewel onmogelijke stand om te fietsen....
Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen....
Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Huilende smiley, smiley in tranen
Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Verlegen lachende smiley
Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten.....
Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb.... Twijfelende smiley

Dus.... wie wil er vannacht voor me werken?? Knipoog smiley
Zit er wel licht op die fiets dan..er zat in iedergeval geen ligt op
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:00
 
CROSSROAD317 schreef:
XP of Vista .. ??

Windows 7 denk ik eerder aan bij een nw lappie ...

oude lappie met KPN router....
geen idee wat er op staat....
contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:00
 
MAGDA088 schreef:
en dat geldt ook voor chronische ziektes, natuurlijk is het een last soms, ziekenhuisbezoeken, soms medicijnen, meer zorg, maar om daar nu iemand voor te laten vallen?

Toch zijn dat dingen die je hele leven op zijn kop kunnen zetten. Ook voor je aan een relatie begint kan het al een grote invloed hebben. Je toekomst verwachtingen zul je in veel van die gevallen wel bij moeten stellen. En dat moet je wel kunnen en willen.
Ik denk dat het in ieder geval wel dingen zijn waar je goed over na moet denken omdat ze grote gevolgen voor de rest van je leven kunnen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt denk ik, als je een afspraak met iemand hebt en die verschijnt met witte tennissokken in sandalen? Nou, dat is echt geen plus voor mij.......dat trekt mij in ieder geval niet aan.......

Over kledingkeuze doe ik niet zo moeilijk. Heb je gelijk een doel voor je 2e date.... shoppen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:03
 
TINK100 schreef:
oude lappie met KPN router....
geen idee wat er op staat....
contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt....

Hannah heeft daar haar "eigen mannetjes" wel voor Tink Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEFFREY984





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:04
 
....

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zaterdag 25 februari 2012, 18:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:12
 
TINK100 schreef:
oude lappie met KPN router....
geen idee wat er op staat....
contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt....

Hmm eventueel wel de WLAN toets aan staan Tink?

Welk merk en type laptop?

Besturingsversie is wat minder van belang.....

Sommige routers kun je de WLAN functie per knop uit zetten...

Hoop... dat je er wat mee kunt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:18
 
TINK100 schreef:
oude lappie met KPN router....
geen idee wat er op staat....
contact op nemen met Hannah...is haar lappie, die niet werkt....

Balen voor Hannah
Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding?
Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:19
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel!

Hoe is het verder na 1 week?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:22
 
GRIFFIN748 schreef:
voor zolang Bels nog bestaat...als de taalgrens landsgrens tussen Nederland en Frankrijk wordt, zit je toch weer hier Clown smiley


Als we Frank ..nou eens gewoon verwennen of trakteren in Scheveningen en als klap op de vuurpijl een kus van elke dame die meegaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:24
 
HERMAN388 schreef:
Balen voor Hannah
Heeft ze wel op tijd betaald voor telefoon- en internetverbinding?
Internetten via mobieltelefoon is veel simpeler.

Gelukkig dat er toch mannen zijn in deze ICT wereld Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...

Als dat niet lukt kun je altijd nog dynamiet gooien (in het water dan he ...) (en niet in een zwembad vol mooie vrouwen) Gefrustreerde smiley

Mocht het dan nog niet gelukt zijn ... ga dan naar een GOEDE bloemist en koop daar een boeket DROOGbloemen Knipoog smiley

Bloemen werken altijd positief Cross....

Bloemen zijn emotie en dat is vaak waar het omdraait... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:45
 
LEONARD480 schreef:
Bloemen werken altijd positief Cross....

Bloemen zijn emotie en dat is vaak waar het omdraait... Verlegen lachende smiley


Ik wist wel dat je zou reageren bij het woord "droog"bloemen ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2875 2876 2877 2878 2879 2880 2881 ... 6194 Volgende
Pagina 2878 van 6194