ChristianMatch
 


Forum

Niet het perfecte plaatje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2886 2887 2888 2889 2890 2891 2892 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:36
 
Over spel Zieke smiley fouten gesproken, tis toch een datingsite Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:38
 
TESSYBEAR731 schreef:
Och Herman, Je mist me!!
Wat leuk om te "horen".. Verlegen lachende smiley

Nou, weet je wat...ik maak je een deal:
Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden! Coole smiley met zonnebril


Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname..


Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:38
 
CROSSROAD317 schreef:
Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ... Clown smiley

Vergeet de trouwjurk niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:43
 
TINK100 schreef:
ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer.....
Affederciniz effendim Verlegen lachende smiley

Je doet anders aardig je best Boze smiley Jij zet er ook al geen vertaling bij Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:49
 
ANNETTE792 schreef:
En een stuk warmer dan een panty Knipoog smiley

Ook dat. Vooral 's ochtends vroeg nu.

Maar ja, ik heb eventjes geen auto. dus heb ik een sportfiets, om van a naar b te kunnen gedurende de dag. Dat gaat toch wel redelijk snel.

Maar ja, dan zit je wel bijvoorbeeld een half uur vóórover. En als je eventjes iets ophaalt en weer terug, één uur. Ja en een rokje of een spijkerbroek zit strak. En dat is normaal niet erg, maar zo lang op zo'n fiets gaat dat behoorlijk irriteren.

Nou, een beetje wijd jurkje, niet te kort natuurlijk, met een riem en mijn laarzen. Dan zie je nog maar een klein stukje legging.

Dát bedoel ik, dan is de legging een soort accessoire.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:49
 
TINK100 schreef:
ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer.....
Affederciniz effendim Verlegen lachende smiley

Het lijkt me wel Turks... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:51
 
JOSINA022 schreef:
Je doet anders aardig je best Boze smiley Jij zet er ook al geen vertaling bij Huilende smiley, smiley in tranen

Ach Josina, de mensen hebben geen manieren meer. Dat zag je yesterday ook met die Latijnse zinnen van Pijlvis en Anne... Gefrustreerde smiley

En ik, domme Belg, liet me nog inpakken door Anne ook om mee te doen...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 28 september 2011, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:52
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat er toch om waar je op afknapt, nou dit is voor mij een goede afknapper...

Even ter info. Ik ben geen HBOer. Ik ben 'maar'een MBOer. En daar ben ik blij mee! Ik kan het werk doen wat ik leuk vint.
Dus wat eereder is gezegt, negeer de spellings fouten.

Trouwens. Kijken naar spellings fouten heeft totaal niks te maken met het onderwerp. Ik ben nieuwschierig wat men belangrijk vinden in een relatie en niet naar spellings fouten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:55
 
GERRIT084 schreef:
Over spel Zieke smiley fouten gesproken, tis toch een datingsite Smiley die vol vragen zit
Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? Er zijn maar twee dingen waarin je kunt laten zien wie je bent...de foto en je schrijftaal. Veel mensen die nemen niet eens de moeite zichzelf te laten zien via een foto, dus er blijft eigenlijk maar één ding over, datgene wat je opschrijft.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 28 september 2011, 13:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander???

Het is belangrijk dat je op de ander over komt zoals je bent!

Incl: spelfouten, leggings en overgewicht


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 28 september 2011, 14:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:57
 
FRANKT627 schreef:
Ach Josina, de mensen hebben geen manieren meer. Dat zag je yesterday ook met die Latijnse zinnen van Pijlvis en Anne... Gefrustreerde smiley

En ik, domme Belg, liet me nog inpakken door Anne ook om me te doen...

jaja, met een strikje erom zeker ... arme Anne zul je bedoelen, dat ze moeite wou doen om jou in te pakken en nu ook nog klagen ... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:58
 
eerder citaat van Frank627: Ja maar Chat, je gaat toch niet met Arjan daten zeker? Hij is wel wat jong...


COOTJE711 schreef:
Clown smiley leuk stel

Leeftijd is een verschil, maar ook dat we allebij mannen zijn. Ik hoop hier een leuke vrouw te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:00
 
HERMAN388 schreef:
Dan maar lopen in de stad, gezellig bij Statenplein, bakkie doen in het zonnetje Coole smiley met zonnebril

Da's een behoorlijk eind lopen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:01
 
CROSSROAD317 schreef:
jaja, met een strikje erom zeker ... arme Anne zul je bedoelen, dat ze moeite wou doen om jou in te pakken en nu ook nog klagen ... Gefrustreerde smiley

Jaja, hij weet heel goed hoe het afschuifsysteem werkt Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:05
 
Om bij het onderwerp te blijven:

ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je hem/haar voor repecteren?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?

Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:07
 
FRANKT627 schreef:
Het lijkt me wel Turks... Smiley die vol vragen zit

Haha, nu is voor jou ook acabadabra hè, weet je ook 's hoe dat voelt Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:08
 
ARJAN024 schreef:
Om bij het onderwerp te blijven:
Nog iets waar ik een hekel aan heb: okselhaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:08
 
ERIKA129 schreef:
ehhhhhhhhhhh verstand op vakantie laten gaan Smiley die vol vragen zit
Offe begin je last van ouderdomsverschijnselen te krijgen dat je tegen jezelf praat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Mijn verstand is overgezet in de laptop die kan meer opslaan dan in mijn hoofd.
Daarom is mijn hoofdpijn weer over.
Nu genieten in de zon.
Ik hoeft voorlopig niet te hamsteren voor de komende winterslaap. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...

Heb je ook een afkeer voor bepaald ondergoed, Chat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ILONA405





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:09
 
Crossroad
Billy
Ilona
..
..
..

Zet je naam er maar bij Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:10
 
FRANKT627 schreef:
Heb je ook een afkeer voor bepaald ondergoed, Chat?
Ik verwacht toch niet dat ik daar de eerste date mee geconfronteerd word....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:10
 
TINK100 schreef:
geniet ervan!!!

Is Nederland soms verhuisd naar Zuid Europa, misschien Griekenland gekocht? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:11
 
ARJAN024 schreef:
Om bij het onderwerp te blijven:

Ik stel dat het via internet uberhaupt niet verstandig is om "verwachtingen" te hebben bij iemand. In het echte leven stel je toch ook geen verwachtingen aan iemand voordat je hem/ haar ontmoet hebt?
In mijn ervaring voldoet niemand ooit aan de verwachtingen, er zijn altijd dingen anders dan je gedacht had. Steek er tijd en energie in om iemand persoonlijk te leren kennen en ga dat contact zo blanco mogelijk aan. Dan kan het ook niet heel erg tegenvallen.
En ja, iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren, maar zoals Annette al zei; Uiteindelijk zou juist wel eens degene voor wie je op het eerste gezicht nooit gekozen zou hebben, die ene kunnen zijn.


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 28 september 2011, 14:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:12
 
JOSINA022 schreef:
Hoe verstandig Knipoog smiley

En ze is nochtans een Noordelinge... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL934





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:13
 
Het gebed Onze Vader in de taal van onze Heer Jesus Christus

Laatst aangepast door
DANIEL934
op woensdag 28 september 2011, 14:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:13
 
JOSINA022 schreef:
Vergeet de trouwjurk niet Knipoog smiley

Ze heeft afgelopen zaterdag trouwjurk gekocht, arme papa moet nog dieper in de buidel tasten voor aanbetaling. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:15
 
CROSSROAD317 schreef:
Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ... Clown smiley

Ik heb ook nog enkele rekeningen voor Herman... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:15
 
TESSYBEAR731 schreef:
Och Herman, Je mist me!!
Wat leuk om te "horen".. Verlegen lachende smiley

Nou, weet je wat...ik maak je een deal:
Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden! Coole smiley met zonnebril


Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname..

Ik ben geen sinterklaas hoor
Ik moet helaas bezuiniging, dit jaar geen sinterklaasje
Niet huilen Tessy Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:16
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb ook nog enkele rekeningen voor Herman... Lachende smiley


Zijn de Belgen ook zo gierig of nog dommer? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:18
 
HERMAN388 schreef:
Zijn de Belgen ook zo gierig of nog dommer? Smiley met dichtgeplakte mond

nog dommer dan sommige Nederlanders kan echt niet. En wat dat gierig betreft doe ik heel erg mijn best... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2886 2887 2888 2889 2890 2891 2892 ... 6194 Volgende
Pagina 2889 van 6194