| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:36
|
|
|
|
Over spel fouten gesproken, tis toch een datingsite
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Och Herman, Je mist me!! Wat leuk om te "horen".. 
Nou, weet je wat...ik maak je een deal: Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden!
Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname.. |
Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:38
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ...  |
Vergeet de trouwjurk niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:43
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer..... Affederciniz effendim  |
Je doet anders aardig je best Jij zet er ook al geen vertaling bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:49
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En een stuk warmer dan een panty  |
Ook dat. Vooral 's ochtends vroeg nu.
Maar ja, ik heb eventjes geen auto. dus heb ik een sportfiets, om van a naar b te kunnen gedurende de dag. Dat gaat toch wel redelijk snel.
Maar ja, dan zit je wel bijvoorbeeld een half uur vóórover. En als je eventjes iets ophaalt en weer terug, één uur. Ja en een rokje of een spijkerbroek zit strak. En dat is normaal niet erg, maar zo lang op zo'n fiets gaat dat behoorlijk irriteren.
Nou, een beetje wijd jurkje, niet te kort natuurlijk, met een riem en mijn laarzen. Dan zie je nog maar een klein stukje legging.
Dát bedoel ik, dan is de legging een soort accessoire.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:49
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer..... Affederciniz effendim  |
Het lijkt me wel Turks...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je doet anders aardig je best Jij zet er ook al geen vertaling bij  |
Ach Josina, de mensen hebben geen manieren meer. Dat zag je yesterday ook met die Latijnse zinnen van Pijlvis en Anne...
En ik, domme Belg, liet me nog inpakken door Anne ook om mee te doen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 28 september 2011, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
Berichten: 35
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat er toch om waar je op afknapt, nou dit is voor mij een goede afknapper... |
Even ter info. Ik ben geen HBOer. Ik ben 'maar'een MBOer. En daar ben ik blij mee! Ik kan het werk doen wat ik leuk vint. Dus wat eereder is gezegt, negeer de spellings fouten.
Trouwens. Kijken naar spellings fouten heeft totaal niks te maken met het onderwerp. Ik ben nieuwschierig wat men belangrijk vinden in een relatie en niet naar spellings fouten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:55
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Over spel fouten gesproken, tis toch een datingsite  | Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? Er zijn maar twee dingen waarin je kunt laten zien wie je bent...de foto en je schrijftaal. Veel mensen die nemen niet eens de moeite zichzelf te laten zien via een foto, dus er blijft eigenlijk maar één ding over, datgene wat je opschrijft.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 28 september 2011, 13:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? |
Het is belangrijk dat je op de ander over komt zoals je bent!
Incl: spelfouten, leggings en overgewicht
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 28 september 2011, 14:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach Josina, de mensen hebben geen manieren meer. Dat zag je yesterday ook met die Latijnse zinnen van Pijlvis en Anne...
En ik, domme Belg, liet me nog inpakken door Anne ook om me te doen... |
jaja, met een strikje erom zeker ... arme Anne zul je bedoelen, dat ze moeite wou doen om jou in te pakken en nu ook nog klagen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
Berichten: 35
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:58
|
|
|
|
eerder citaat van Frank627: Ja maar Chat, je gaat toch niet met Arjan daten zeker? Hij is wel wat jong...
| COOTJE711 schreef: | leuk stel |
Leeftijd is een verschil, maar ook dat we allebij mannen zijn. Ik hoop hier een leuke vrouw te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dan maar lopen in de stad, gezellig bij Statenplein, bakkie doen in het zonnetje  |
Da's een behoorlijk eind lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | jaja, met een strikje erom zeker ... arme Anne zul je bedoelen, dat ze moeite wou doen om jou in te pakken en nu ook nog klagen ...  |
Jaja, hij weet heel goed hoe het afschuifsysteem werkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
Berichten: 35
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:05
|
|
|
|
Om bij het onderwerp te blijven:
| ARJAN024 schreef: | Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft? Zou je hem/haar voor repecteren? Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?
Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het lijkt me wel Turks...  |
Haha, nu is voor jou ook acabadabra hè, weet je ook 's hoe dat voelt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:08
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | | Om bij het onderwerp te blijven: | Nog iets waar ik een hekel aan heb: okselhaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ehhhhhhhhhhh verstand op vakantie laten gaan Offe begin je last van ouderdomsverschijnselen te krijgen dat je tegen jezelf praat  |
Mijn verstand is overgezet in de laptop die kan meer opslaan dan in mijn hoofd. Daarom is mijn hoofdpijn weer over. Nu genieten in de zon. Ik hoeft voorlopig niet te hamsteren voor de komende winterslaap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings... |
Heb je ook een afkeer voor bepaald ondergoed, Chat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA405
|
Berichten: 4
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:09
|
|
|
|
Crossroad Billy Ilona .. .. ..
Zet je naam er maar bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Heb je ook een afkeer voor bepaald ondergoed, Chat? | Ik verwacht toch niet dat ik daar de eerste date mee geconfronteerd word....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:10
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | geniet ervan!!! |
Is Nederland soms verhuisd naar Zuid Europa, misschien Griekenland gekocht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:11
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | | Om bij het onderwerp te blijven: |
Ik stel dat het via internet uberhaupt niet verstandig is om "verwachtingen" te hebben bij iemand. In het echte leven stel je toch ook geen verwachtingen aan iemand voordat je hem/ haar ontmoet hebt? In mijn ervaring voldoet niemand ooit aan de verwachtingen, er zijn altijd dingen anders dan je gedacht had. Steek er tijd en energie in om iemand persoonlijk te leren kennen en ga dat contact zo blanco mogelijk aan. Dan kan het ook niet heel erg tegenvallen. En ja, iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren, maar zoals Annette al zei; Uiteindelijk zou juist wel eens degene voor wie je op het eerste gezicht nooit gekozen zou hebben, die ene kunnen zijn.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 28 september 2011, 14:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoe verstandig  |
En ze is nochtans een Noordelinge...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL934
|
Berichten: 5
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vergeet de trouwjurk niet  |
Ze heeft afgelopen zaterdag trouwjurk gekocht, arme papa moet nog dieper in de buidel tasten voor aanbetaling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Herman is net terug van vakantie, en mag nu de reparatie van de auto gaan betalen, euh van zijn dochter haar auto ...  |
Ik heb ook nog enkele rekeningen voor Herman...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Och Herman, Je mist me!! Wat leuk om te "horen".. 
Nou, weet je wat...ik maak je een deal: Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden!
Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname.. |
Ik ben geen sinterklaas hoor Ik moet helaas bezuiniging, dit jaar geen sinterklaasje Niet huilen Tessy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb ook nog enkele rekeningen voor Herman...  |
Zijn de Belgen ook zo gierig of nog dommer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zijn de Belgen ook zo gierig of nog dommer?  |
nog dommer dan sommige Nederlanders kan echt niet. En wat dat gierig betreft doe ik heel erg mijn best...
|
|
| Naar boven |
|
|