ChristianMatch
 


Forum

Lichtje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2888 2889 2890 2891 2892 2893 2894 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:14
 
LAIKA882 schreef:
Ik kom eraan !!!

Weetje wel waar je heen moet? Is wel handig namelijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:14
 
SHANITA130 schreef:
Dank je!

Ik blijf voor je bidden!

:)

Thanks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:15
 
LAIKA882 schreef:
Ik kom eraan !!!

Geschokte, onthutste smiley ...toch niet om te ontploffen zeker Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:17
 
HERMAN388 schreef:
Ik ben geen sinterklaas hoor
Ik moet helaas bezuiniging, dit jaar geen sinterklaasje
Niet huilen Tessy Smiley met dichtgeplakte mond

Tja Herman bied ze aan om te blijven weer niet goed Gefrustreerde smiley
Mannen zal ze wel nooit begrijpen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
 
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
 
ERIKA129 schreef:
Weetje wel waar je heen moet? Is wel handig namelijk Knipoog smiley

Naar z,n armen toch Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...toch niet om te ontploffen zeker Zieke smiley

jakkie dat wordt dan een puinhoop Zieke smiley
Laten we het ermaar ophouden dat ze voor dat andere gaat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:20
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...toch niet om te ontploffen zeker Zieke smiley



Je kunt op veel manieren ontploffen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:20
 
FRANKT627 schreef:
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley

Ga je erg missen Frank zowel hier op het Forum als onze andere gesprekken het gaat je goed hopelijk mogen we je over een tijdje weer begroeten.

Dikke Kussende smiley van Mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:21
 
LAIKA882 schreef:
Naar z,n armen toch Verraste, verbaasde smiley

Ja en die zitten aan zijn lijf maar waar kan je dat lijf vinden Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:29
 
LAIKA882 schreef:
Je kunt op veel manieren ontploffen

euh ja, denk ik...kan je dat nader toelichten, aub, want Josina, Erik en Anne zijn enorm nieuwsgierig...en niet in het Latijn, aub Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKTVIS960





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:37
 
Frank is niet nieuwsgierig,..............hij wil alleen alles weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:38
 
ERIKA129 schreef:
moet ik het dan maar doen??
Wat betekent het ben een dom blondje Clown smiley

Sol omnibus lucet...betekent: de zon schijnt voor iedereen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:40
 
INKTVIS960 schreef:
Frank is niet nieuwsgierig,..............hij wil alleen alles weten.


En dat gaan we niet doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:42
 
ERIKA129 schreef:
Tja Herman bied ze aan om te blijven weer niet goed Gefrustreerde smiley
Mannen zal ze wel nooit begrijpen Smiley die vol vragen zit

Sja Erika, dat krijg je dus...
Maar ondertussen wel mekkeren! Verraste, verbaasde smiley

Ach, hij mag zich in elk geval nog 48 uur verheugen door mijn aanwezigheid Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:44
 
Frank, dikke Kussende smiley

Wees zuinig op datgeen waar je je aandacht op wilt richten, tis zeer waardevol!
Enneh...tot laters! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKTVIS960





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:45
 
Jammer...............Frankie,.............. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:58
 
FRANKT627 schreef:
euh ja, denk ik...kan je dat nader toelichten, aub, want Josina, Erik en Anne zijn enorm nieuwsgierig...en niet in het Latijn, aub Knipoog smiley

ik ben ook erg nieuwsgierig...vertel, voor ik ontplof....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:08
 
FRANKT627 schreef:
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley

Speciaal voor jou FrankT ... van de Belgische band Clousseau ... en de titel ... heel passend denk ik Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=lgABh1nhCTs

En nog een nadenkertje Lachende smiley

Audentes Deus iuvat

Tot spreeks,

Willem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:10
 
TINK100 schreef:
ik ben ook erg nieuwsgierig...vertel, voor ik ontplof....


Jij hebt toch al armen waar je in kan ontploffen ... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:12
 
SHANITA130 schreef:
Mooiste moment vandaag,

Nou... ik was net even bij mijn buurman.

Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".

Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...

Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.

Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.

Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.

:)

Wow, gaaf Shanita ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? Er zijn maar twee dingen waarin je kunt laten zien wie je bent...de foto en je schrijftaal. Veel mensen die nemen niet eens de moeite zichzelf te laten zien via een foto, dus er blijft eigenlijk maar één ding over, datgene wat je opschrijft.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, eigenlijk helemaal niet. Die gene die de meeste taal fouten maken hebben veelal een hoge opleiding genoten. Die gene met een lagere opleiding, zijn door de band genomen veel preciezer, en kijken voor ze wat versturen, alles een paar keer na. En daar bij gelaten, het is niet het geen iemand zegt over zich zelf, of schrijft. Het is hoe iemand is, en dat leer je pas kennen door een persoonlijke ontmoeting, en, of omgang.

(daarom ben ik nog vrijgezel) Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
 
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)
Shanita130, 39 jaar , regio 078
Nathanya830, 34 jaar , regio 0251
Abigail621, 33 jaar, regio 070


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)
Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.)
Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.)
Nes 158 53 jaar , regio 030
Wim 080 , 40 jaar , regio 0187

Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN[/quote]



Visser heitter sin in! Lachende smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 9 oktober 2011, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:14
 
HANNAH810 schreef:
nee, niet happen, jozien!! Clown smiley


Grrrrrrrrr Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:15
 
ERIKA129 schreef:
Ja en die zitten aan zijn lijf maar waar kan je dat lijf vinden Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Dat lijf vind de weg naar mij toe
Ik weet ook niet hoe
Mijn lichtje wijst hem de weg
Vind hij mij niet heb ik pech
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:15
 
FRANKT627 schreef:
Sol omnibus lucet...betekent: de zon schijnt voor iedereen Coole smiley met zonnebril

Jahoor...Erika hoeft het maar 1x te vragen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:18
 
FRANKT627 schreef:
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…

…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae… Knipoog smiley

Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…

Frank… Lachende smiley

Wéér Latijn...pffft, ik zeg geeeeeeeeeen gedag Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:19
 
LAIKA882 schreef:
Dat lijf vind de weg naar mij toe
Ik weet ook niet hoe
Mijn lichtje wijst hem de weg
Vind hij mij niet heb ik pech

Dit lijkt meer op een noodkreet Geschokte, onthutste smiley oftewel: Vox clamantis in deserto...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:23
 
LAIKA882 schreef:
Dat lijf vind de weg naar mij toe
Ik weet ook niet hoe
Mijn lichtje wijst hem de weg
Vind hij mij niet heb ik pech


Leuke manier van reageren
en gemakkelijk te verteren
Wat ik lees, vanuit dit gedicht
de weg naar jou is al verlicht
Schrijven zonder inkt ... digitaal
iets moois blinkt ... vervolgverhaal ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:24
 
Super Shanita! volhouden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2888 2889 2890 2891 2892 2893 2894 ... 6194 Volgende
Pagina 2891 van 6194