| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:14
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | | Ik kom eraan !!! |
Weetje wel waar je heen moet? Is wel handig namelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dank je!
Ik blijf voor je bidden!
:) |
Thanks!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:15
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | | Ik kom eraan !!! |
...toch niet om te ontploffen zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik ben geen sinterklaas hoor Ik moet helaas bezuiniging, dit jaar geen sinterklaasje Niet huilen Tessy  |
Tja Herman bied ze aan om te blijven weer niet goed Mannen zal ze wel nooit begrijpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
|
|
|
|
Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weetje wel waar je heen moet? Is wel handig namelijk  |
Naar z,n armen toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...toch niet om te ontploffen zeker  |
jakkie dat wordt dan een puinhoop Laten we het ermaar ophouden dat ze voor dat andere gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...toch niet om te ontploffen zeker  |
Je kunt op veel manieren ontploffen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Ga je erg missen Frank zowel hier op het Forum als onze andere gesprekken het gaat je goed hopelijk mogen we je over een tijdje weer begroeten.
Dikke van Mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:21
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Naar z,n armen toch  |
Ja en die zitten aan zijn lijf maar waar kan je dat lijf vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:29
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | | Je kunt op veel manieren ontploffen |
euh ja, denk ik...kan je dat nader toelichten, aub, want Josina, Erik en Anne zijn enorm nieuwsgierig...en niet in het Latijn, aub
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
Berichten: 65
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:37
|
|
|
|
|
Frank is niet nieuwsgierig,..............hij wil alleen alles weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | moet ik het dan maar doen?? Wat betekent het ben een dom blondje  |
Sol omnibus lucet...betekent: de zon schijnt voor iedereen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:40
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | | Frank is niet nieuwsgierig,..............hij wil alleen alles weten. |
En dat gaan we niet doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja Herman bied ze aan om te blijven weer niet goed Mannen zal ze wel nooit begrijpen  |
Sja Erika, dat krijg je dus... Maar ondertussen wel mekkeren!
Ach, hij mag zich in elk geval nog 48 uur verheugen door mijn aanwezigheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:44
|
|
|
|
Frank, dikke
Wees zuinig op datgeen waar je je aandacht op wilt richten, tis zeer waardevol! Enneh...tot laters!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
Berichten: 65
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:45
|
|
|
|
Jammer...............Frankie,..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | euh ja, denk ik...kan je dat nader toelichten, aub, want Josina, Erik en Anne zijn enorm nieuwsgierig...en niet in het Latijn, aub  |
ik ben ook erg nieuwsgierig...vertel, voor ik ontplof....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Speciaal voor jou FrankT ... van de Belgische band Clousseau ... en de titel ... heel passend denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=lgABh1nhCTs
En nog een nadenkertje
Audentes Deus iuvat
Tot spreeks,
Willem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:10
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik ben ook erg nieuwsgierig...vertel, voor ik ontplof.... |
Jij hebt toch al armen waar je in kan ontploffen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mooiste moment vandaag,
Nou... ik was net even bij mijn buurman.
Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".
Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...
Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.
Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.
Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.
:) |
Wow, gaaf Shanita ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? Er zijn maar twee dingen waarin je kunt laten zien wie je bent...de foto en je schrijftaal. Veel mensen die nemen niet eens de moeite zichzelf te laten zien via een foto, dus er blijft eigenlijk maar één ding over, datgene wat je opschrijft. | Daar ben ik het niet helemaal mee eens, eigenlijk helemaal niet. Die gene die de meeste taal fouten maken hebben veelal een hoge opleiding genoten. Die gene met een lagere opleiding, zijn door de band genomen veel preciezer, en kijken voor ze wat versturen, alles een paar keer na. En daar bij gelaten, het is niet het geen iemand zegt over zich zelf, of schrijft. Het is hoe iemand is, en dat leer je pas kennen door een persoonlijke ontmoeting, en, of omgang.
(daarom ben ik nog vrijgezel)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
|
|
|
|
De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan) Shanita130, 39 jaar , regio 078 Nathanya830, 34 jaar , regio 0251 Abigail621, 33 jaar, regio 070
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.) Nes 158 53 jaar , regio 030 Wim 080 , 40 jaar , regio 0187
Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN[/quote]
Visser heitter sin in!
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 9 oktober 2011, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nee, niet happen, jozien!!  |
Grrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja en die zitten aan zijn lijf maar waar kan je dat lijf vinden  |
Dat lijf vind de weg naar mij toe Ik weet ook niet hoe Mijn lichtje wijst hem de weg Vind hij mij niet heb ik pech
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Sol omnibus lucet...betekent: de zon schijnt voor iedereen  |
Jahoor...Erika hoeft het maar 1x te vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Wéér Latijn...pffft, ik zeg geeeeeeeeeen gedag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:19
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Dat lijf vind de weg naar mij toe Ik weet ook niet hoe Mijn lichtje wijst hem de weg Vind hij mij niet heb ik pech |
Dit lijkt meer op een noodkreet oftewel: Vox clamantis in deserto...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:23
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Dat lijf vind de weg naar mij toe Ik weet ook niet hoe Mijn lichtje wijst hem de weg Vind hij mij niet heb ik pech |
Leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat ik lees, vanuit dit gedicht de weg naar jou is al verlicht Schrijven zonder inkt ... digitaal iets moois blinkt ... vervolgverhaal ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:24
|
|
|
|
|
Super Shanita! volhouden!
|
|
| Naar boven |
|
|