ChristianMatch
 


Forum

slapeloosheid
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2917 2918 2919 2920 2921 2922 2923 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:14
 
Ik heb vannochtend naar psalmen geluisterd die op de pc staan, en toen een kerkdienst gekeken voor de tv.

Was een hele oude opname.

En nee ik zal vast komende nacht niet wakker liggen van de preek.
Het ging over vertrouwen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Niet verder vertellen he? Knipoog smiley Het was vast de laatste dag dat het zulk mooi weer was dat je buiten kon zitten....... Engeltje smiley

Ik zeg niks Smiley met dichtgeplakte mond maar een ouderling die spijbelt Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley waar gaat het heen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:22
 
ERIKA129 schreef:
Ik zeg niks Smiley met dichtgeplakte mond maar een ouderling die spijbelt Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley waar gaat het heen Knipoog smiley


Die zijn ook niet meer zoals het vroeger was he? Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Die zijn ook niet meer zoals het vroeger was he? Knipoog smiley Engeltje smiley


Als ze er maar goed van kunnen slapen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:40
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat heb je goed gezien.

Raar he, dat mensen dat geloven daar in mee gaan..

Kunnen wij ons niet indenken.
Denk dat die mensen wanhopig zijn ergens in, is maar een gedachte hoor!
Probeer me in te denken wat deze mensen hier toe doet komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 17:42
 
GERRIT084 schreef:
Ook de Horeca valt gewoon onder de plaatselijke regelgeving, anders geen vergunning.

Ow dan is Veenendaal ook hypocriet Smiley met dichtgeplakte mond
Maar toch blij dat de winkels dicht zijn op zondag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:08
 
Mijn zoontje heeft vanmiddag met zn klas gedanst op het oogstfeest dat hier vandaag gevierd wordt. Schitterrend om te zien hoe hij zn probleempje (hij wordt momenteel onderzocht, heeft waarschijnlijk adhd) in dit geval perfect wist te gebruiken: ik sta hier te dansen en de rest van de wereld zie ik dan toch niet. En zonder aarzeling staat hij even voor 500 man te dansen Lachende smiley

Kan ik meteen door na het slechtste moment van de dag: bij 26 graden 2 uur lang in een feesttent staan met 500 polka dansende duitsers Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:17
 
PIETER649 schreef:
Eigenlijk wel humor...
Ik kom ook uit zo´n dorpje waar vroeger de SGP de scepter zwaaide, diverse sgp-boeren hebben schofterig geld verdiend door hun bouwland te verkopen voor woningbouw....
Nu stemmen de nieuwe inwoners geeneens allemaal sgp, vinden ze de chr.school toch wel errug strak, etc etc...
De grootste klagerts van het vroegah was alles betah, hebben dr telf stevig van geprofiteerd he

Hier hebben diezelfde boeren schofterig verdiend door oude mensen hun land voor een prikkie op te kopen en voor een bak geld door te verkopen aan projectontwikkelaars.........
Omdat diezelfde mensen mij vroeger vertelden dat ik naar de hel zou gaan als ik op zondag ook maar een stap zou zetten(of breien,lezen,eten koken,fietsen etc,kindjes maken mocht wel Clown smiley )en ik nu wel beter weet wilde ik vanmiddag tijdens mijn fietstocht wel graag wat drinken............bleek alles op onze route van ruim 20 km gesloten te zijn Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:42
 
LEANNE226 schreef:
Hier hebben diezelfde boeren schofterig verdiend door oude mensen hun land voor een prikkie op te kopen en voor een bak geld door te verkopen aan projectontwikkelaars.........
Omdat diezelfde mensen mij vroeger vertelden dat ik naar de hel zou gaan als ik op zondag ook maar een stap zou zetten(of breien,lezen,eten koken,fietsen etc,kindjes maken mocht wel Clown smiley )en ik nu wel beter weet wilde ik vanmiddag tijdens mijn fietstocht wel graag wat drinken............bleek alles op onze route van ruim 20 km gesloten te zijn Boze smiley Knipoog smiley

Als ik je verhaal zo lees, hadden ze wat betreft dat fietsen, wel een vooruitziende blik Smiley met dichtgeplakte mond je had ook HELder water mee kunnen nemen, jij dus niet, een heldere vooruitziende blik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:48
 
ANNETTE792 schreef:
Mijn zoontje heeft vanmiddag met zn klas gedanst op het oogstfeest dat hier vandaag gevierd wordt. Schitterrend om te zien hoe hij zn probleempje (hij wordt momenteel onderzocht, heeft waarschijnlijk adhd) in dit geval perfect wist te gebruiken: ik sta hier te dansen en de rest van de wereld zie ik dan toch niet. En zonder aarzeling staat hij even voor 500 man te dansen Lachende smiley

Kan ik meteen door na het slechtste moment van de dag: bij 26 graden 2 uur lang in een feesttent staan met 500 polka dansende duitsers Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley

heb je het in iedergeval niet koud gehad Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:49
 
LEANNE226 schreef:
Hier hebben diezelfde boeren schofterig verdiend door oude mensen hun land voor een prikkie op te kopen en voor een bak geld door te verkopen aan projectontwikkelaars.........
Omdat diezelfde mensen mij vroeger vertelden dat ik naar de hel zou gaan als ik op zondag ook maar een stap zou zetten(of breien,lezen,eten koken,fietsen etc,kindjes maken mocht wel Clown smiley )en ik nu wel beter weet wilde ik vanmiddag tijdens mijn fietstocht wel graag wat drinken............bleek alles op onze route van ruim 20 km gesloten te zijn Boze smiley Knipoog smiley

Woon jij even in een nette christelijke omgeving Clown smiley
En tja altijd wat te drinken meenemen he je weet maar nooit waar je strand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:54
 
ERIKA129 schreef:
Dan mijn vraag erop:
Bij ons hebben ze zwarte toga's maar weet dat er in andere kerken andere kleurren zijn weet iemand daar de reden van?

Ja,te heet gewassen denk ik Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:56
 
GERRIT084 schreef:
Ja,te heet gewassen denk ik Gefrustreerde smiley

En dan wordt zwart, rood Smiley die vol vragen zit
Dat vind ik nu knap Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 19:40
 
ERIKA129 schreef:
En dan wordt zwart, rood Smiley die vol vragen zit
Dat vind ik nu knap Clown smiley


Ach.. te heet gewassen zwarte kleding hangt zowiezo al in een grijs gebied.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 19:46
 
ERIKA129 schreef:
Woon jij even in een nette christelijke omgeving Clown smiley
En tja altijd wat te drinken meenemen he je weet maar nooit waar je strand Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Water had ik mee(IK wel,de rest niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)maar aangezien Drenthe de bankjes wegbezuinigd heeft(en ik me nog net in kon houden om de bejaarden van dat eenzame bankje te verjagen),de bermen niet meer gemaaid worden en op het enige korte gras van die keffende viervoeters hun behoefte doen was het een lange......warme...... middag........ik ga weer wandelen! Lachende smiley (we kwamen nog een kerkje tegen,wilden even binnen kijken,lekker koel,kerken zijn toch altijd open?Nou,disse dus niet Boze smiley )

Maar foei Erika,kaarten maken op zondag is een ledigheid,een frivoliteit en dat is des duivels oorkussen Engeltje smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:00
 
ERIKA129 schreef:
Dan mijn vraag erop:
Bij ons hebben ze zwarte toga's maar weet dat er in andere kerken andere kleurren zijn weet iemand daar de reden van?

Bedoel je echt de toga of bedoel je de stola?Bij ons worden die(ook de kanselkleden etc) nl aangepast aan de liturgische kleuren voor de tijd van het kerkelijk jaar,daarbij draagt de dominee (soms)een zwarte toga met witte bef maar dat schijnt een persoonlijke keuze te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:01
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Arjan.
Gefeliciteert

Dank je! De 2de ging nog veel beter! Lachende smiley Lachende smiley

Er is een klik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:19
 
[quote=PIETER649]Als we er nou van uit gaan dat kinderen zich spiegelen aan hun ouders, is wel duidelijk dat jij je in dit huwelijk heel anders gedraagd dan in je vorige huwelijk.... tsss de koningin spreekt....

....Annie je weet t wel he, als jij er eens een paar daagjes uit wilt is er hier ook altijd een logeerkamertje voor jou Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt....laat die ouwe maar kletsen..... Clown smiley


Laatst aangepast door
SANDRA206
op zondag 2 oktober 2011, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM080





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:23
 
Lachende smiley

he leuk om mee te gaan
wim 40 jaar vader van 4 kids
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:29
 
Bedankt Erika,

Hoi Sweet,

Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en je boft voor vandaag vanwege mooi weer.



Groetjes Herman en Marian
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:30
 
SHANITA130 schreef:
Gewijzigd, had een verkeerde smiley neergezet.

Volgens mij, is hij het gelijk gaan doen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:31
 
Hé Sweetlady,

De dag is al bijna om, maar ook van mij nog ff de hartelijke gelukwensen!

Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt!

Liefs, José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:32
 
ERIKA129 schreef:
Wat wil je hiermee zeggen dat we allemaal in zeeland moeten komen wonen? Knipoog smiley Wordt volle bak daar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Overigens hebben wij hier denk minder regen gehad dan jullie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Waarom kwamen steeds minder toeristen naar Zeeland?
Is er iets mis, Visser?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:35
 
ERIKA129 schreef:
Ik zeg niks Smiley met dichtgeplakte mond maar een ouderling die spijbelt Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley waar gaat het heen Knipoog smiley

Kerkdienst gesloten ivm mooie strandweer Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:42
 
sweetje van harte gefeliciteerd met kaarsje 46....


Laatst aangepast door
MARISKA601
op zondag 2 oktober 2011, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:47
 
ERIKA129 schreef:
Yep in Amsterdam Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben je daar geweest Erika Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 20:57
 
ARJAN024 schreef:
Dank je! De 2de ging nog veel beter! Lachende smiley Lachende smiley

Er is een klik

Gefeliciteerd en veel succes ermee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 21:19
 
WILLEM080 schreef:
Lachende smiley

he leuk om mee te gaan
wim 40 jaar vader van 4 kids



Leuk Wim. Welkom .Je staat erbij op de lijst.Neem je je kids ook mee?

Wie is de volgende? Er kunnen er nog véél meer bij.


Visser heitter sin in. Lachende smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 2 oktober 2011, 21:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN146





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 21:20
 
Ik ben een verlate deelnemer maar ik vind de stellingname eigenlijk vrij negatief voor een breed bijbels onderwerp. Vergelijk het met een fictieve stelling: armenzorg zin of onzin? Meer neutrale stellingnames zouden zijn: 1) was gebedsgenezing exclusief beperkt tot de Here Jezus en de apostelen, 2) of beperkt tot de tijd dat de bijbel geschreven was? Bijbelstudie zou dan simpele antwoorden kunnen geven op deze vragen.

Wat me opvalt is dat er veelal niet wordt gefocused op de bijbel maar op misstanden. Een beetje een flauwe houding: zo focussen ook sommige niet-Christenen, niet allemaal dus, op misstanden in kerk en gemeente om op die manier een excuus te hebben om niet verder over het bestaan van God na te denken.

Het is anders als je zelf slachtoffer bent geweest van misstanden, ik heb begrip voor slachtoffers van misstanden of ze nu RK, protestant of evangelisch zijn.

Verder is er volgens mij sprake van een spraakverwarring: calvinistische christenen vragen volgens mij bij gebed om genezing aan God om de medicijnen en de doktoren te zegenen in behandeling van de ernstige ziekte, ik betwijfel of zij God aanroepen voor een wonderlijk ingrijpen. Evangelische christenen vragen bij gebed om genezing aan God om een wonderlijk ingrijpen van God, hoewel dat gebed artsen en medicijnen niet uitsluit. MVG.


Laatst aangepast door
CHRISTIAN146
op dinsdag 4 oktober 2011, 03:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 21:43
 
De melkboer is een flexibel ondernemer en kan tegemoet komen aan de wisselende wensen van zijn klanten, als deze tenminste een briefje achterlaat.
Maar niet alle briefjes zijn zo eenvoudig .......vaak wel grappig.

bv: Melkman, doe aub het hekje dicht , want de vogels pikken steeds de doppen van de flessen stuk......

wordt vervolgd. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2917 2918 2919 2920 2921 2922 2923 ... 6194 Volgende
Pagina 2920 van 6194