ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3004 3005 3006 3007 3008 3009 3010 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:03

HERMAN388 schreef:
Nieuwe wandelschoenen zijn net binnen en kwam rechtstreeks uit Engeland.
Gekocht via internet en past precies goed. Lachende smiley
Vanmorgen rondje gelopen en het was geweldig en erg lekker.
New Balance MW888BR geschikt voor zeer lange wandeling, zoals Vierdaagse van Nijmegen.

Als we ingeloot worden ga ik volgend jaar de Vierdaagse lopen.....dus wat zijn dat voor bijzondere schoenen? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:03

Voor mijn gevoel...gaan we wel erg ver...zie ik het verkeerd???
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:04

CROSSROAD317 schreef:
Van de media ?? Ik las zojuist dat de pensioenfondsen rond een dekkingsgraad van 90 zitten i.p.v. het minimum van 105 ...

Geen geld naar Griekenland ... zou voor ons straks wel eens kunnen betekenen geen geld uit het pensioenfonds ... of erger nog, hoe zit het straks met bijv. de WIA, WAJONG, IVA uitkeringen ??

Zie de link in dit verband niet direct. Wat heeft het pensioenfondsen daarmee te maken? De besmetting van de Zuid-Europese landen kunnen heel snel overslaan naar andere gebieden/landen binnen de EU. Je moet feitelijk kiezen tussen welke van de twee rampscenario’s het minst dramatische is.
Let wel het is op dit moment heel slecht in de Eurozone en zelfs China wil hieraan zijn steentje bijdragen.
Het vertrouwen in het financiële stelsel is volledig weg en zelfs banken onder lenen vrijwel niets meer aan elkaar, maar storten hele flinke sommen geld op de Centrale Bank van Europa. Dit laatste geeft zeer te denken.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:06

WILLEMIJN232 schreef:
Als we ingeloot worden ga ik volgend jaar de Vierdaagse lopen.....dus wat zijn dat voor bijzondere schoenen? Verraste, verbaasde smiley

New Balance MW888BR...heb je dat niet gelezen????
Alleen de letters en de cijfers zeggen toch al genoeg...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:08

ZEELAND736 schreef:

Natuurlijk heb ik dat gelezen....maar wat betekenen die letters dan???
Die zeggen mij niets hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:14

ZEELAND736 schreef:
Zou dat waar zijn Leonard???
De ware bestaat voor iedereen???
Dan zouden er toch geen vrijgezellen zijn?
Past op ieder potje een deksel?....toch weet ik dat niet zo zeker...

Zou toch fantastisch zijn Zeeland en weet vrijwel zeker dat God ons niet op de wereld het leven gaf, om alleen te zijn. Maar in reactie op Erika …...zit zeker een waarheid.
Denk alleen dat we het met gebed voor de Heer mogen en kunnen brengen en in de toekomst zal duidelijk mogen zijn of het ook ons is gegeven.

Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 20 oktober 2011, 18:14
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:15

SHANITA130 schreef:
Ja, en als iemand dan met een heel plausibele verklaring komt, van wáárom die het een en ander wel of niet heeft aangevinkt?

Was dat om te liegen en daar voordeel mee te doen?

Of is er een begrijpelijke verklaring voor.

Wat de een begrijpelijk vindt, is voor de ander niet begrijpelijk.

Bijvoorbeeld, als iemand getrouwd is geweest, en dat voelt niet als getrouwd geweest zijn.
Bijvoorbeeld, omdat het ´moest´ van de kerk, omdat men wel met elkaar sliep of had geslapen.

Omdat samenwonen niet werd getolereerd.

Of als men veel te snel is getrouwd, en niet alles kon overzien, zoals een objectieve buitenstaander dat soms beter kan. En alsnog alles misliep na verloop van tijd, terwijl de liefde er ´an sich´ wel was.

Of mensen die veel te jong trouwen en kinderen nemen of krijgen.

Of die door ouders werden gemanipuleerd om te trouwen...

Of om de verkeerde reden zijn gaan trouwen, om nooit meer alleen te hoeven zijn.

Enzovoort.

Voorbode, ik zal wel verwijten krijgen dat ik het met een auto vergelijk, maar doe het toch Verraste, verbaasde smiley Je koopt een nieuwe auto, rijd er 999.9 km mee. Je zet hem voor de deur, je kijkt er 2 jaar niet meer naar om,wordt wakker, kijkt naar buiten, en denkt, jakkies wat staat daar nu, die mot i niet meer. Je zet hem in de krant. Te koop nieuwe auto, geen km mee gerede. Denk jij nu waarlijk dat iemand onder deze conditie hem moet hebben Slapende smiley Ze stappen er in, en er weer uit, en zeggen keurig netjes ik mot hem niet, u heeft.....gelogen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:16

Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn.....
Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:17

HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan.
Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor?
Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?

Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:18

PIETER649 schreef:
Bovenstaand geef je redenen op om te scheiden, dat je een reden hebt om te scheiden, maakt nog steeds niet dat je niet getrouwd bent geweest.

Waarom zou iemand die in het verkeerde lichaam is geboren niet een ander geslacht aan mogen vinken?
Dat is dus ook niet liegen??
Omdat het AANVOELD als vrouw zijnde, gewoon jezelf als vrouw profileren ondanks je fysieke kenmerken Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Met bovenstaand voorbeeld zie je hopelijk in dat je complete onzin uit loopt te kramen.

Ja, en als zo iemand is omgebouwd. ìk zie dat niet hoor, dat zo iemand eerst bijvoorbeeld een man was...

Ja, of als ik dat hoor, na een tijd van iemand, dat ie is omgebouwd, dan zie ik het wel, dan ga ik erop letten...

Ik denk dat er wel een verschil tussen zit, of iemand in een verkeerd lichaam is geboren, én wel getrouwd is geweest, maar dat niet zo voelt.

Dat is geen vergelijkbaar iets.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:19

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn allermooiste moment was dinsdagmiddag toen ik hoorde dat er eind april niet één klein mensje bijkomt maar dat het er twee blijken te zijn.....
Gelijk oma van een tweeling.....geweldig toch? Hoewel oma wel een beetje oud klinkt..... Knipoog smiley

56 klinkt toch ook oud? Smiley die vol vragen zit

feli W-tje!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:20

GERRIT084 schreef:
Voorbode, ik zal wel verwijten krijgen dat ik het met een auto vergelijk, maar doe het toch Verraste, verbaasde smiley Je koopt een nieuwe auto, rijd er 999.9 km mee. Je zet hem voor de deur, je kijkt er 2 jaar niet meer naar om,wordt wakker, kijkt naar buiten, en denkt, jakkies wat staat daar nu, die mot i niet meer. Je zet hem in de krant. Te koop nieuwe auto, geen km mee gerede. Denk jij nu waarlijk dat iemand onder deze conditie hem moet hebben Slapende smiley Ze stappen er in, en er weer uit, en zeggen keurig netjes ik mot hem niet, u heeft.....gelogen. Huilende smiley, smiley in tranen

Hier moet ik nog even over denken....

Later.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:21

SHANITA130 schreef:
Ja, en als zo iemand is omgebouwd. ìk zie dat niet hoor, dat zo iemand eerst bijvoorbeeld een man was...

Ja, of als ik dat hoor, na een tijd van iemand, dat ie is omgebouwd, dan zie ik het wel, dan ga ik erop letten...

Ik denk dat er wel een verschil tussen zit, of iemand in een verkeerd lichaam is geboren, én wel getrouwd is geweest, maar dat niet zo voelt.

Dat is geen vergelijkbaar iets.

ik heb t woord omgebouwd niet gebruikt, niks erbij verzinnen he Knipoog smiley

enne.. tis VOLKOMEN vergelijkbaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:31

ZEELAND736 schreef:

nee je ziet het goed!
dit topic begint behoorlijk uit het verband te schieten Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 20 oktober 2011, 19:08
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:32

LEONARD480 schreef:
Zie de link in dit verband niet direct. Wat heeft het pensioenfondsen daarmee te maken? De besmetting van de Zuid-Europese landen kunnen heel snel overslaan naar andere gebieden/landen binnen de EU. Je moet feitelijk kiezen tussen welke van de twee rampscenario’s het minst dramatische is.
Let wel het is op dit moment heel slecht in de Eurozone en zelfs China wil hieraan zijn steentje bijdragen.
Het vertrouwen in het financiële stelsel is volledig weg en zelfs banken onder lenen vrijwel niets meer aan elkaar, maar storten hele flinke sommen geld op de Centrale Bank van Europa. Dit laatste geeft zeer te denken.

De link in dit verband is de media ... ik reageerde op de uitspraak van Beun "Das indoctrine van de media! Bangmakerij!"

Niet alles wat de media schrijft is "bangmakerij" ...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:34

WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk heb ik dat gelezen....maar wat betekenen die letters dan???
Die zeggen mij niets hoor...

Ben ik samen met jou een leek snap dr geen ene .... van Verraste, verbaasde smiley

Enne gefeliciteerd Oma Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:36

PIETER649 schreef:
Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan.
Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor?
Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?

Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan.

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:36

CROSSROAD317 schreef:
De link in dit verband is de media ... ik reageerde op de uitspraak van Beun "Das indoctrine van de media! Bangmakerij!"

Niet alles wat de media schrijft is "bangmakerij" ...

Gaan we hiermee weer naar topic angst Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:41

Heel veel mensen die gescheiden zijn, noemen zich alleenstaand. En dat is niet gelogen want dat ben je ook. Het is een kwestie van gevoelswaarde: als je zegt gescheiden te zijn, laat je de typering van je burgerlijke staat nog steeds afhangen van degene van wie je nou juist gescheiden bent en bepaalt die dus nog steeds dingen in je leven. Sommige mensen willen dat niet. Ook dat is te respecteren en de grote datingsites doen dat ook.

Op CM heb je een kleine groep die eigenlijk geen gescheiden partner wil. Als je dan zegt dat je alleenstaand met kinderen bent, is het wel helder dat je gehuwd of samenwonend bent geweest en dus gescheiden. Liegen is bewust de zaken verdraaien. Daar hoeft met de term alleenstaand dus geen sprake van te zijn. Maar of dat nou gebeurt vanwege de groep die geen gescheiden partner wenst, vraag ik me af. Het is toch niet te verbloemen?

Thomas, gescheiden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:46

WILLEMIJN232 schreef:

Da's nog 's een mooiste moment, van harte!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:47

ZEELAND736 schreef:

Die geven aan dat het een herenschoen is .... Knipoog smiley

MW = Men Walking
WW = Woman Walking

BR = Brown

De New Balance MW of WW888BR is de officiele schoen van Nijmeegse wandelvierdaagse ...

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 20 oktober 2011, 18:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:47

PIETER649 schreef:

Kijk maar eens wat een popconcert kost.....daar is deze prijs niets bij....

Willemijn, die net 69 euro heeft betaald voor een kaartje voor de Vrienden van Amstel live.......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:54

ZEELAND736 schreef:

Het gaat nog steeds over het profiel Knipoog smiley of toch niet.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:56

ERIKA129 schreef:
Gaan we hiermee weer naar topic angst Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Ik ben "bang" van niet ... blijft gewoon kreet van de week

De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:33

THOMAS968 schreef:
Op CM heb je een kleine groep die eigenlijk geen gescheiden partner wil. Als je dan zegt dat je alleenstaand met kinderen bent, is het wel helder dat je gehuwd of samenwonend bent geweest en dus gescheiden. Liegen is bewust de zaken verdraaien. Daar hoeft met de term alleenstaand dus geen sprake van te zijn. Maar of dat nou gebeurt vanwege de groep die geen gescheiden partner wenst, vraag ik me af. Het is toch niet te verbloemen?

Thomas, gescheiden.

Die optie heeft CM niet,je bent of "vrijgezel,nooit getrouwd geweest" óf "gescheiden".........

Leanne,die het allemaal worst zal zijn,een relatie laat je niet afhangen van 1 optie op een ontmoetingssite(dat laat ik over aan de kortzichtigen Engeltje smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:36

HERMAN388 schreef:
Dure toegang pffff
Waarvoor is die geld?
Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten.
Dat is toch handig Smiley die vol vragen zit

Wandelen is ook gratis maar sommige mensen kopen daar retedure schoenen voor......... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 20 oktober 2011, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:41

Wakker worden in de armen van de man van wie ik hou...en die ik helemaal te gek vind Clown smiley ...en...hij houdt ook van mij.. Lachende smiley Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:42

WILLEMIJN232 schreef:

Wow,prachtig nieuws,gefeliciteerd!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:45

WILLEMIJN232 schreef:

Wow Willemijn wat een prachtig nieuws!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 19:47

MARRY942 schreef:
Hoe het met die linken doorgeven zit, daar ben ik nog steeds niet achter, dus ik geef dit lied maar op de ouderwetse wijze door: (op Youtube te vinden)
Light up the sky - The Afters
Alle eenzamen onder ons: trek je daar maar aan op, en Hij zal het maken!

Marry,klik op URL,plak de link uit de bovenste regel,klik weer op URL
http://www.youtube.com/watch?v=6X_E2t7r1pY

Voila Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3004 3005 3006 3007 3008 3009 3010 ... 6194 Volgende
Pagina 3007 van 6194