| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:48
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ga je niet naar buiten  |
Zou wel willen maar tja ehhhhhhhh........ Lig weer eens ziek op bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Waarom afzakken naar dat niveau?Ik denk dat jongeren serieus genomen willen worden en dat doe je met deze "Bijbel" niet.
* When tempted to fight fire with fire, remember that the Fire Department usually uses water* |
Hoezo afzakken naar dat niveau ... ???
Maak je geen denkfout? Men wil door het uitgeven van de straatbijbel de jongeren niet bestrijden maar juist bereiken. De oplage van 3000 was in twee dagen uitverkocht, dus blijkbaar is er wel vraag naar onder de "straat"jongeren.
Het klopt wat je schrijft ... gewoonlijk gebruikt de brandweer water om het vuur te bestijden, maar af en toe, bijv. bij sommige bosbranden, gebruikt de brandweer vuur om de brand te stoppen. Daarna gebruikt de brandweer water om na te blussen ...
Voor de "straat"jongeren kan hetzelfde principe dus toegepast worden, alleen wordt bestrijden dan bereiken. Eerst door de straatbijbel de "straat"jongeren bereiken en daarna een "volwassen leesbare" bijbelvertaling aanreiken om meer te weten te komen over de Bijbel. In de straatbijbel is trouwens alleen maar het evangelie van Mattheüs opgenomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Hier verdienen ze gewoon zon..in die zo vaak negatief benoemde uithoek van Nederland!!!!!!! | Zeeland staat toch bekend om het beste weer van Nl en de minste neerslag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:07
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Waarom afzakken naar dat niveau?Ik denk dat jongeren serieus genomen willen worden en dat doe je met deze "Bijbel" niet.
* When tempted to fight fire with fire, remember that the Fire Department usually uses water * |
Sprak Jezus ook over niveau??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:27
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Bij bruggen slaan denk ik aan de Nieuwe Bijbelvertaling,een bijbel in begrijpelijke taal, ook te begrijpen als je niet met de Bijbel bent opgegroeid. De straatbijbel komt op mij over als een parodie op de bijbel, tegenwoordig moet alles maar leuk en makkelijk zijn, maar zo zit het leven nu eenmaal niet in elkaar, en de bijbel ook niet. |
Het kan zijn dat het als een parodie overkomt bij je,maar zo is het zeer zeker niet bedoeld...en de Bijbel staat qua taal net even verder weg... trouwens ik meen mij te herinneren dat er ook al veel gedoe was over het taalgebruik in Het Boek..... Het gaat erom dat het Woord binnenkomt en de straatbijbel kan daar een brugfunktie bij hebben mijns inziens.
Laatst aangepast door
|
EDDY899
|
op zaterdag 12 november 2011, 13:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:28
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome. Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel. |
___________________________________________________________ bert168:
wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic. wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.
mogelijk ligt dat aan de provider? ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding. misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt? en ik woon nog wel in een uithoek.... weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie.. dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk...
als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien. chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...
dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch. ik reageer dus nu ook via IE...
in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. (Chrome en IE)
verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan. ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.
maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg!
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 12 november 2011, 13:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zeeland staat toch bekend om het beste weer van Nl en de minste neerslag? |
Ze zeggen het, maar ik zou het echt niet weten... Vandaag is het in ieder geval prachtig weer...hoop dat iedereen er van geniet!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:58
|
|
|
|
* When tempted to fight fire with fire, remember that the Fire Department usually uses water * |
Ahum...niveau..
Dat stukje bijbelvertaling wat ik heb gelezen in de posting van Thomas, dat klinkt volgens mij juist positief en respectvol in het referentiekader van de "straat" jongeren. Met ander woorden er zijn voor hun positieve woorden gebruikt. Geen nare en diskrespectvolle woorden ertussen enzo.
Reklame Douwe Egberts, in straattaal
Ik vind 'm zelf wel leuk.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 12 november 2011, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 14:17
|
|
|
|
Jullie hebben een mening(doen,sluit goed aan bij de jongeren)en ik heb een mening(respektloos,de Bijbel in straattaal)prima toch?
Scheelt weer een hoop gekissebis over Bijbelteksten in andere topics
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 14:18
|
|
|
|
Ik ben bang dat er met elke keer weer een andere Bijbel, dan het orgineel je ook weer andere belevingen gaat krijgen. En de totale verwarring nog completer maakt, met weer andere verklaringen met betrekking tot het wegnemen van een brood (stelen vrij vertaald. Ik was ook geen voorstander van het boek, maar in sommige kerk gemeenschappen wordt soms ook daar naar door verwezen. Temeer die meer te begrijpen was voor sommige lieden, in dit geval een inloophuis voor verslaafden. Daar ging dus de vraag, over het brood als je honger hebt en geen geld. Er werd verwezen naar de Bijbel, en toen vroeg, of eigenlijk zei er iemand, volgens het boek mag het in sommige gevallen wel. En dan nu een straat vertaling, waar komt dan de grens te liggen, als het nog simpeler wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:47
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Is dat macaroni met goudkorrels en te jonge dames als disgenoot? ....................................... Thomas, pizza vandaag want ik heb geen zin in koken na een dag vergaderen - of wat daar voor door moet gaan. |
Pasta carbonara a la Berlusconi! Cartbonara komt van corbone en dat betekent kool, dus een pasta van armoe met spek, ei en als het meezit een stukje parmazaan ......de jonge dames zijn het toetje vrees ik....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 12 november 2011, 15:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:52
|
|
|
|
31-08-2011
VEG Nieuw Leven
Sliedrecht
Aan de leden en bezoekers van VEG Nieuw Leven
Begin vorige week heeft de rechter de asielaanvraag van Roneela gegrond verklaard. Een aantal mensen, waaronder Roneela, had hieruit begrepen dat er geen proces meer zou komen en dat Roneela in Nederland zou mogen blijven. Er is toen een e-mail verstuurd om dit blijde nieuws te melden.
Helaas is achteraf gebleken dat het (nog) niet zo is dat Roneela al toestemming heeft om definitief in Nederland te blijven. De uitspraak van de rechter houdt in dat Roneela opnieuw in hoger beroep mag gaan. Omdat Roneela nu weer in de procedure zit (terwijl ze eerst uitgeprocedeerd was), zou ze de uitspraak van het proces af mogen wachten buiten het detentiecentrum, in een azc. Het is echter niet duidelijk waarom Roneela nog steeds in het detentiecentrum moet verblijven.
Tegen de zaak van Adeel, een vriend van Roneela die samen met haar uit Pakistan naar Nederland gevlucht is omdat hij vervolgd werd vanwege zijn christelijke geloof, heeft de IND zelfs weer een hoger beroep aangespannen, terwijl deze in eerste instantie positief beoordeeld was. Dit zou ook ongunstig kunnen zijn voor het proces van Roneela.
Hoewel er een positieve wending is gekomen in de situatie van Roneela, is haar situatie helaas nog niet zo gunstig als we zouden wensen. Gebed is nog hard nodig!
Afgelopen donderdag is Joke Schild bij Roneela op bezoek geweest. Een verslag van het bezoek van Joke aan Roneela kunnen jullie lezen op:
http://www.king-site.nl/27-10-2011.html
Graag roepen we iedereen op om te blijven bidden voor Roneela.
Hartelijke groet, Hans de Jongh
============================================
VEG Nieuw Leven
Sliedrecht
In vervolg op onderstaande e mail is nu bekend geworden dat Roneela vanaf morgen gelukkig niet meer in detentie (cel) hoeft te blijven; Joke Schild gaat haar ophalen. Roneela gaat daarna morgen naar het A.Z.C. (AssielZoekersCentrum) Schiphol; daar wordt gekeken naar welk A.Z.C. elders in Nederland Roneela wordt geplaatst, waar ze dan het verdere verloop van het proces kan afwachten.
Groet, Hans.
Laatst aangepast door
|
MARCOWAAL200
|
op zaterdag 12 november 2011, 15:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:54
|
|
|
|
25-10-2011
Goed nieuws
Het onderstaande bericht ontving ik vanmiddag van Roneela's advocaat
Roneela belde mij vanmiddag we hebben de Heer uitbundig gedankt ik ben zo geweldig blij.
Donderdagmiddag heb ik een afspraak met Roneela om haar te bezoeken, ze weet niet hoelang het duurt
totdat zij vrijgelaten word uit detentie, Halleluja alle glorie aan de Here !!!!!!!!!!!!!!!!
Hoera! Beroep Roneela Eijaz in herhaalde asielaanvraag gegrond. Zegt het voort. Heb bewaringsadvocaat gevraagd direct actie te ondernemen en beroep tegen voortduren bewaring in te dienen.Nader nieuws volgt,
Het betekend dat de rechter de asiel aanvraag gegrond heeft verklaart, dat het voor hem bewezen is dat Roneela niet terug kan en er asiel moet worden verleend.
en Roneela in Nederland mag blijven, dus geweldig nieuws.
De I.N.D kan binnen 3 maanden tegen deze uitspraak in hoger beroep gaan, dus hier blijven we voor bidden. dat zij niet succesvol zullen zijn in hun voornemen als zij dit besluiten.
Geweldig he, in ieder geval is dit al een eerste en belangrijke stap tot haar definitieve verblijf hier in Nederland en komt Roneela deze of volgende week uit de gevangenis.
GOD IS GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
===============================================
VEG Nieuw Leven
Sliedrecht
Beste allemaal,
God is een verhoorder van gebeden: lees het onderstaande goede nieuws.
Laten we Hem daarvoor danken en tevens bidden dat Roneela nu definitief in Nederland mag blijven.
Met groet en zegen,
Hans de Jongh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:54
|
|
|
|
31-10-2011
VEG Nieuw Leven
Sliedrecht
Begin vorige week heeft de rechter de asielaanvraag van Roneela gegrond verklaard. Een aantal mensen, waaronder Roneela, had hieruit begrepen dat er geen proces meer zou komen en dat Roneela in Nederland zou mogen blijven. Er is toen een e-mail verstuurd om dit blijde nieuws te melden.
Helaas is achteraf gebleken dat het (nog) niet zo is dat Roneela al toestemming heeft om definitief in Nederland te blijven. De uitspraak van de rechter houdt in dat Roneela opnieuw in hoger beroep mag gaan. Omdat Roneela nu weer in de procedure zit (terwijl ze eerst uitgeprocedeerd was), zou ze de uitspraak van het proces af mogen wachten buiten het detentiecentrum, in een azc. Het is echter niet duidelijk waarom Roneela nog steeds in het detentiecentrum moet verblijven.
Tegen de zaak van Adeel, een vriend van Roneela die samen met haar uit Pakistan naar Nederland gevlucht is omdat hij vervolgd werd vanwege zijn christelijke geloof, heeft de IND zelfs weer een hoger beroep aangespannen, terwijl deze in eerste instantie positief beoordeeld was. Dit zou ook ongunstig kunnen zijn voor het proces van Roneela.
Hoewel er een positieve wending is gekomen in de situatie van Roneela, is haar situatie helaas nog niet zo gunstig als we zouden wensen. Gebed is nog hard nodig!
Afgelopen donderdag is Joke Schild bij Roneela op bezoek geweest. Een verslag van het bezoek van Joke aan Roneela kunnen jullie lezen op:
http://www.king-site.nl/27-10-2011.html
Graag roepen we iedereen op om te blijven bidden voor Roneela.
Hartelijke groet, Hans de Jongh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:57
|
|
|
|
Zaterdag, 12 – 11 – 2011
Gisteren heb ik Roneela telefonisch gesproken. Zij verblijft nu in het AZC Luttelgeest. Er wordt geprobeerd om papieren in orde te maken zodat zij de komende tijd kan verblijven in een woonruimte boven het kantoor van de Oost Europa Zending in Krimpen aan de Lek.
Binnenkort wil Roneela graag gemeente Nieuw Leven bezoeken. Zij vroeg mij of ik iedereen de hartelijke groeten wil overbrengen namens haar.
Ook wil Roneela iedereen hartelijk bedanken voor het meeleven. Zij is erg blij en bemoedigd door alle post die zij heeft ontvangen.
Roneela bedankt ook iedereen die voor haar gebeden heeft. Zij vroeg of wij willen blijven bidden dat de IND haar toestemming geeft om definitief in Nederland te blijven.
Roneela wenst iedereen Gods zegen toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:06
|
|
|
|
Wat een mooie en fijne berichten..... Dank dat je ze wilde plaatsen... We blijven bidden.....
Ineke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:11
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik ben bang dat er met elke keer weer een andere Bijbel, dan het orgineel je ook weer andere belevingen gaat krijgen. En de totale verwarring nog completer maakt, met weer andere verklaringen met betrekking tot het wegnemen van een brood (stelen vrij vertaald. Ik was ook geen voorstander van het boek, maar in sommige kerk gemeenschappen wordt soms ook daar naar door verwezen. Temeer die meer te begrijpen was voor sommige lieden, in dit geval een inloophuis voor verslaafden. Daar ging dus de vraag, over het brood als je honger hebt en geen geld. Er werd verwezen naar de Bijbel, en toen vroeg, of eigenlijk zei er iemand, volgens het boek mag het in sommige gevallen wel. En dan nu een straat vertaling, waar komt dan de grens te liggen, als het nog simpeler wordt. |
Wie weet is er wel ergens een rappende dominee/voorganger...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:35
|
|
|
|
Misschien zou het zinvol zijn geweest om, alvorens dit topic te openen, even een korte motivatie van het NBG e.a. op te vragen. Ook hiervoor geldt m.i. wat het hart achter uitgave van deze vertaling is. Als er ook maar één persoon hierdoor de Here Jezus zou mogen leren kennen dan is het toch al dubbel en dwars de moeite waard??
Er is helaas in de grote steden een enorme ghetto-vorming waar 'slang' de enige taal is. Dit zijn veelal kinderen van immigranten....dus een gigantische kloof met de gewone maatschappij.
Het lijkt me heel erg oneerbiedig, om buiten de evangelisatie onder deze jongeren om, deze Bijbel te gebruiken.
Nogmaals...de motivatie van waaruit de Bijbel gebruikt wordt is voor mij van het uiterste belang.
k Zal zelf eens proberen of ik het NBG aan kan schrijven en hun vragen naar hun motivatie om deze vertaling uit te geven.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 12 november 2011, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:43
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | [i]De Bijbel in straattaal. Ik las dit verhaal en natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet de Statenvertaling is. In hoeverre is het goed jongeren uit de grootstedelijke milieus met deze taal te bereiken? Bedenk daarbij dat de meeste mensen hier met een kerk of gemeente zijn opgevoed, waarbij het kennismaken met Gods Woord vanzelfsprekend was. Dat is nu in de verste verte en met de meeste jongeren niet het geval....................... Je kunt \'De torrie van Mattie\' vanaf half november kopen als boek (9,95) of gratis luisteren als MP3. Bij elk verhaal in het boek is er een explanation, zodat je echt begrijpt wat Jezus bedoelt.
De tekst is, behalve de cursieve inleiding, genomen van het Web en dus niet van mij.
Thomas |
Waarom er naar luisteren...voor ons niet te begrijpen! Waarom niet eentje kopen en deze, als je eens naar één van de grote steden gaat, weggeven aan een straatjongere...deze zal niet weten wat hem/haar overkomt als ze zien dat iemand de moeite heeft genomen zich te verdiepen in zíjn taal! Telefoonnummer van iemand uit de evangelisatie van die grote stad erin leggen.....wie weet.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:48
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Misschien zou het zinvol zijn geweest om, alvorens dit topic te openen, even een korte motivatie van het NBG e.a. op te vragen. Ook hiervoor geldt m.i. wat het hart achter uitgave van deze vertaling is. Als er ook maar één persoon hierdoor de Here Jezus zou mogen leren kennen dan is het toch al dubbel en dwars de moeite waard??
Er is helaas in de grote steden een enorme ghetho-vorming waar 'slang' de enige taal is. Dit zijn veelal kinderen van immigranten....dus een enorme kloof met de gewone maatschappij.
Het lijkt me heel erg oneerbiedig, om buiten de evangelisatie onder deze jongeren om, deze Bijbel te gebruiken.
Nogmaals...de motivatie van waaruit de Bijbel gebruikt wordt is voor mij van het uiterste belang.
k Zal zelf eens proberen of ik het NBG aan kan schrijven en hun vragen naar hun motivatie om deze vertaling uit te geven. |
Er zijn toch zovele Bijbelvertalingen? je hebt de Friese Bijbel, de Twentse Bijbel en dan vast nog wel een aantal meer . Waarom mag dit dan niet? Het is niet mijn taal maar dat is het Twents ook niet en die lees ik ook niet....Je hoeft toch ook niet alle vertalingen te lezen? Oh ja, ik heb ook nog de literaire Bijbel in mijn boekenkast staan....En Het Boek wordt hier ook veel genoemd.....Het gaat maar om één evangelie niet eens de hele Bijbel...... Waar gaat het om? Om de inhoud of omdat de taal je niet aanstaat?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 12 november 2011, 17:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:00
|
|
|
|
| JAEL651 schreef: | Hallo allemaal,
Binnenkort hopen we een avondje door te brengen in 't poolcafe Oké. We bestaan uit een groep (op dit moment ca. 10 mensen/''vissen'') van Funky Fish. Bijpraten, actief mee poolen, bar-hangen , het kan allemaal!! We beginnen rond 20.30 uur, maar uiteraard kun je ook later aanschuiven en ben je vrij om elk tijdstip te vertrekken....we blijven meestal tot na 0.00 uur ''hangen''.
Locatie: Café Oké Tolbrugstraat Landzijde 11 3311 EK Dordrecht
Parkeren: In de binnenstad is tot 22:00u betaald parkeren. Dit geldt overigens niet voor de parkeergarages! Parkeergarages Veemarkt en Spuihaven zijn het goedkoopst, namelijk eenmalig 1 euro, en zijn tot 03.00u geopend.
Kosten: € 10,- als bijdrage in de pot. (bedrag goed voor tafelhuur en +/- 3 drankjes)
tot ziens!!!
Jael |
leuk initiatief, jael!! (laat je vooral niet ontmoedigen door de reacties.) de laatste keer dat ik er was, was het enorm gezellig, weet ik nog. succes met de organisatie.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 november 2011, 17:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Reclame voor maken voor een uitje is toch wel iets heel anders als reclame maken in de supermarkt voor een andere winkel. |
Daar bedoel ik ook mee te zeggen... Wat is er mis met deze oproep!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:08
|
|
|
|
en weer wordt het gehakketak. jammer, en ontmoedigend voor iemand die iets GEZELLIGS wil organiseren! jammer hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Daar bedoel ik ook mee te zeggen... Wat is er mis met deze oproep!!! |
Er zijn mensen die geen behoefte hebben om leden van een andere site te ontmoeten. Als ze die behoefte wel hebben, worden ze maar lid van de andere site.
En doe afzonderlijk dan de uitjes.
Stel je voor.. je was lid van ( in dit geval) FF. Je hebt er nare ervaringen opgedaan.
Dan heb je absoluut geen behoefte om die mensen weer te ontmoeten. Maar je wilt wel graag meegaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??
Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!! |
OEPS eikeltjes???? laat dat sommige mensen maar niet horen!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:24
|
|
|
|
Ik heb weer es pechhhhhhhhhhh...het kerstconcert van Sela in de St.Janskerk hier in Gouda is uitverkocht.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:24
|
|
|
|
|
We zitten nu gezellig aan de borrel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:25
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Volkomen off topic maar wil je bovenstaaande mensen de groeten van mij doen?
Veel plezier zaterdag!!! |
Jaaaa Mario, wil je ze ook mijn groetjes overbrengen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Volkomen off topic maar wil je bovenstaaande mensen de groeten van mij doen?
Veel plezier zaterdag!!! |
Jaaaa Mario, wil je ze ook mijn groetjes overbrengen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Er zijn toch zovele Bijbelvertalingen? je hebt de Friese Bijbel, de Twentse Bijbel en dan vast nog wel een aantal meer . Waarom mag dit dan niet? Het is niet mijn taal maar dat is het Twents ook niet en die lees ik ook niet....Je hoeft toch ook niet alle vertalingen te lezen? Oh ja, ik heb ook nog de literaire Bijbel in mijn boekenkast staan....En Het Boek wordt hier ook veel genoemd.....Het gaat maar om één evangelie niet eens de hele Bijbel...... Waar gaat het om? Om de inhoud of om |
Mijn dochter gaat er eentje kopen....en ik mag hem lenen....Ook door dit Boek, hoe byzonder het ons in de oren mag klinken, zal God tot (bepaalde....bijzondere....buitengewone?) mensen spreken. En reken maar dat het aan gaat slaan in bijvoorbeeld hartje Amsterdam!
|
|
| Naar boven |
|
|