| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:40
|
|
|
|
Wie kan ik blij maken met 30 streekromans? Gratis af te halen hier in Gouda, mail me maar effe wanneer je komt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ze zeggen altijd dat beesten lijken op hun baasjes Gaat bij jou ook op volgens mij  |
hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:42
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | MIN 4 graden om half 8. Ik ga nu alvast de koffer inpakken en vluchten naar warmere zuiden. Nu 23 nachtjes slapen pfffff |
ik ben niet jaloers op je hoor Her...een heel klein beetje maar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 13:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Hoef je niet boos te worden, jij heb makkelijk praten jij heb cm, en ine minie nie Soms benne katten ook verliefd, en kenne niet praten, dan geven zij dat weer, weer door over te geven. De mijne is kater, en ging sjaggrijnen, poes van de buuf er bij, hij blij  |
Jouw kat is zeker nog nooit ECHT ziek geweest?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 13:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zachtjes hoor je de motor zoemen 't is de Lancia van Cross hij is op weg naar zijn geliefde over een poosje is hij toch de klos.
Vol verwachting klopt ons hart gaan ze trouwen of is er smart? Vol verwachting klopt ons hart gaan ze trouwen of is er smart? |
Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
In de vorm van een trouw kaart, en een groot stuk bruids-taart In de vorm van een trouw kaart en een groot stuk bruids-taart
Met zijn allen zullen we komen, als hij beloofd, de eeuwige trouw. Dan gatie eind'lijk van CM af omdat hij het te druk heeft, met zijn eigen vrouw.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 13:57
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | na die laarzen ben ik bang dat tie een fiets met 2 achterbanden gekocht heeft  |
Ik zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 14:14
|
|
|
|
En bedankt maar weer ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 14:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ze zeggen altijd dat beesten lijken op hun baasjes Gaat bij jou ook op volgens mij  |
Als dat zo is...zijn het geen vrolijke katten...dan heette ze GERRITGROMMER!!
Bij die van mij ...hoeft de kat van buuf eg nie te komme.. Ze benne vrolijk en vriendelijk van dur eige!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 14:34
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | na die laarzen ben ik bang dat tie een fiets met 2 achterbanden gekocht heeft  |
of hij heeft schoenen gekocht met een goede sterke zool en een step...past ook goed bij dat matrozenpakje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 14:47
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het moet toch wel raar zijn al je met alle mensen van die site nare ervaringen hebt? In het echte leven kom je ook weleens mensen tegen waar je niet op zit te wachten toch? Het was gewoon een hartelijke uitnodiging die je kan aannemen of links kan laten liggen, niets meer of minder.......Ook niet te moeilijk denken... |
Inderdaad, je moet eens alle christelijke sites aflopen, dat kan ook zonder lid te zijn, dan kom je vele actieve CM-ers of oud CM-ers tegen...eigenlijk zijn we allemaal mede-collega-zoekers, verlangende mensen naar die 'ene'. Niet iedereen loopt er te koop mee om te zeggen dat ze op andere sites zoeken maar als je echt de moeite doet kom je genoeg Cm-leden op andere sites tegen, ook leden die hier op het forum actief zijn.
Nare mensen heb je overal, ook al lijken ze in eerste instantie niet naar omdat ze bepaalde zaken zo mooi kunnen brengen. Helaas kunnen wij, of jullie, als niet-nare-mensen, de rare kwieten uit deze wereld niet bannen. Het is aan ons om te leren filteren. Of we moeten kunnen verdragen na een zoveelste teleurstelling dat ze ons als sukkels aanzien. Tja, dat is de wereld, dat is de maatschappij, dat is des mens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 15:38
|
|
|
|
[quote=MARIO216]Creatief, alternatief sinterklaasgedicht....
Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 16 november 2011, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:02
|
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
homo-ristisch nog wel, annette? 
kén toch nie voor een sint, he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:06
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]
...oeps......typefoutje.....maar wat nie ken is nog nie gebeurd...nog nooit nie.... ....maar, eh...as 't je dwars zit.....zal k het veranderen in humanistisch?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 15 november 2011, 16:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:31
|
|
|
|
Helaas ik kan niet:
SINTERKLAAS KOMT LANGS
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 15 november 2011, 16:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:32
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
In de vorm van een trouw kaart, en een groot stuk bruids-taart In de vorm van een trouw kaart en een groot stuk bruids-taart
Met zijn allen zullen we komen, als hij beloofd, de eeuwige trouw. Dan gatie eind'lijk van CM af omdat hij het te druk heeft, met zijn eigen vrouw.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal.  |
hihi cross effe het mikpunt? wat gemeen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:34
|
|
|
|
Als je iemand wil vergeven, moet je dan perse eerst met die persoon praten? In mijn oog hoeft dat niet hoor, nou ben ik iemand die vergevend gezint is. Ik heb persoonlijk ook iemand die ik allang heb vergeven en het is nog niet goed. Dat vind ik dus heel jammer, er is al zoveel leed op deze aarde. We worden steeds maar ouder, en je blijft er aldoor maar mee lopen. Laten we toch wat verstandelijker worden en zijn. Iedereen succes er mee. Simon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:35
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]of hij heeft schoenen gekocht met een goede sterke zool en een step...past ook goed bij dat matrozenpakje [/uote]
Ik lach niet echt niet Whaaaaaaaaaaaaaaaahahaha kom niet meer bij sorry Enne vergeet de grote lollie niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:38
|
|
|
|
Zonnetje heeft lekker geschenen maar is nu verdwenen. Buiten is het echter zeer koud, wat mens en dier binnenhoud
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | O , wat een leuk moment: Eindelijk na jaren gespaard te hebben , m'n spaarkaart van de schoenenreus vol. En dat levert op , jawel bij het volgende bezoek wel 15 euro korting. Hoppa kassa. Maar wat staan daar nog voor kleine lettertjes?........Deze spaarkaart kan worden verzilverd t/m 1 januari 2008. Volgens mij is dat al geweest.  |
Dat moet niet uitmaken Visser. Ik heb hetzelfde eens gehad, en mocht de volle kaart gewoon inwisselen hoor. Wie niet waagt die niet wint
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | O , wat een leuk moment: Eindelijk na jaren gespaard te hebben , m'n spaarkaart van de schoenenreus vol. En dat levert op , jawel bij het volgende bezoek wel 15 euro korting. Hoppa kassa. Maar wat staan daar nog voor kleine lettertjes?........Deze spaarkaart kan worden verzilverd t/m 1 januari 2008. Volgens mij is dat al geweest.  |
voor 2 rechter laarzen?? 
maarre je kreeg dus nog steeds wèl stempels/ zegels of whatever??
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 15 november 2011, 16:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Whahaha, jij zegt het, ik dacht het  | zie nu ook pas dat jullie me voor waren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EMMANUEL145
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:00
|
|
|
|
| SIMON253 schreef: | Als je iemand wil vergeven, moet je dan perse eerst met die persoon praten? In mijn oog hoeft dat niet hoor, nou ben ik iemand die vergevend gezint is. Ik heb persoonlijk ook iemand die ik allang heb vergeven en het is nog niet goed. Dat vind ik dus heel jammer, er is al zoveel leed op deze aarde. We worden steeds maar ouder, en je blijft er aldoor maar mee lopen. Laten we toch wat verstandelijker worden en zijn. Iedereen succes er mee. Simon |
Maar,meneer Simon.Als iemand hebt iets tegen u gedaan en doordat voelt u pijn en verdrietig .Wil u tegen deze persoon niet vragen de rede waroon hebt hij/zij zo tegen u gedaan? Maar iederen is anders,en hoe u denkt krijgt u mijn respect.
Groeten Emmanuel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:35
|
|
|
|
Tis eigenlijk te dom voor woorden............om 2 uur kwam mijn chef mij vertellen dat afdeling Groningen meer bureaus nodig had en ze van bovenaf besloten hadden dat Leeuwarden die wel kon missen.........of ik even mijn bureau wilde leegruimen
En toen?Nou,nieuw plekje zoeken,dat duurde natuurlijk een uurtje en in een totaal ander gebouw tussen voor mij volslagen onbekende mensen eerst de boel maar eens bekeken onder het genot van een bakje koffie en toen studietijd genomen tot ik naar huis mocht..........
Ik pas mij gemakkelijk aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Helaas ik kan niet:
SINTERKLAAS KOMT LANGS |
Vraag de Sint dan ook mee naar het strand Maris! (puur eigenbelang....ik lust graag pepernoten en marsepein, wie weet heeftie wat bij em)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:37
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | owww, sorry, wist ik niet!! Dacht dat wij ook wel een kijkje mochten nemen en mee mochten genieten  |
En mijn schuilkelder dan ??? Koffie erbij dankzij de draadloze stopcontacten!!!! En anders doen we het gewoon met kaarsjes, nemen we de koffie van huis mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:42
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal.  |
Hihihi...ijzersterk Jolan! wat zal hij opkijken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Velen hebben belijdenis gedaan , als antwoord op de doop. Waarom dan toch weer opnieuw een vorm van geloofsbelijdenis afleggen, dmv onderdompeling?
1x je geloof belijden is denk ik wel genoeg. | Dat bedoel ik dus, door het besprenkelen een doop te noemen, zorgt men zelf voor spraakverwarring en chaos.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 18:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tis eigenlijk te dom voor woorden............om 2 uur kwam mijn chef mij vertellen dat afdeling Groningen meer bureaus nodig had en ze van bovenaf besloten hadden dat Leeuwarden die wel kon missen.........of ik even mijn bureau wilde leegruimen
En toen?Nou,nieuw plekje zoeken,dat duurde natuurlijk een uurtje en in een totaal ander gebouw tussen voor mij volslagen onbekende mensen eerst de boel maar eens bekeken onder het genot van een bakje koffie en toen studietijd genomen tot ik naar huis mocht..........
Ik pas mij gemakkelijk aan  |
Mag je niet thuiswerken dan achter je eigen ....recht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 18:29
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Mag je niet thuiswerken dan achter je eigen ....recht  |
De rijke sukkels staan nog niet in rijen van 3 opgesteld dus nee.......van dat recht maak ik weinig gebruik........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 18:33
|
|
|
|
Kweet ut haast wel zeker, ik ben nog steeds een mopperkont toch althans dat wordt beweert
|
|
| Naar boven |
|
|