| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:50
|
|
|
|
God is in de stilte hoorbaar. Luister maar eens in de nacht als je bang en moegestreden op een troostvol antwoord wacht. Dan klinkt zacht en vol van liefde Zijn bewogen vaderstem, want in de verstilde uren van jouw wachten hoor je Hem. Sluit je ogen eens heel rustig en wacht zo Zijn antwoord af, als Hij in de woeste stormwind jou geen enkel teken gaf. In de stilte laat Hij weten wat Zijn wijze raad vermag, wijst Hij jou de juiste richting voor de te verschijnen dag. God is in de stilte hoorbaar, in een zucht die zachtjes ruist en met fluisterende tonen door een nacht van dromen ruist. Zo mag jij het juiste antwoord door Zijn vaderstem verstaan en versterkt, verblijd, vertrouwend weer de voetreis verdergaan.
Simon253
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE236
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:52
|
|
|
|
en ik heb vanmiddag lekker tagliatella met chapignon room saus op... hmmm heerlijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:56
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Daar gaan we weer. De afspraken die jaren geleden gemaakt zijn, zijn? Knuffelen tot we een ons wegen. En nu blijkt het dus eens niet over zo,n knuffelalochtoon te gaan, maar ene die oprecht zegt dat hij hier is gekomen om te profiteren. Wordt eerlijkheid niet beloond, maar bestraft, en al die knuffelalochtonen die hier zijn gekomen, om te profiteren die durven ze niet aan te pakken. Dus wel met zijn allen tegen 1, en niet met zijn allen tegen allen.
Definitie: Gastarbeider (de knuffelallochtoon) gast gaat weg als hij geen gast meer is. (is niet gebeurd) Ons echte Hollanders (wit) zijn dingen ook belooft, en die worden terug gedraaid , maar bij de knuffelalochtoon kan dat niet, onder het mom, eens belooft blijft belooft.
Nu zitten we met 1 eerlijke zwarte allochtoon zo in ons maag dat heel het land wakker ligt. En dan wordt er zo,n ophef gemaakt over een nu 18 jarige jongen, wiens schuld is het, die van die moeder of die van 13.000.000 echte en 3.000.000 knuffelallochtonen Nederlanders. | Er zijn veel schrijnender gevallen die geen aandacht krijgen. Deze jongen krijgt alle kansen die het leven biedt. Waarom zou hij niet naar Angola terug kunnen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:57
|
|
|
|
Sint komt hier niet, Nicolaus wel, en volgens traditie zullen alle kinderen uit de straat wel weer een opmerking over het maken van huiswerk krijgen.
De mijne heeft vanmorgen alvast een voorproefje daarop gekregen,toen ik een berichtje van de juf las in het huiswerkschrift dat er deze weer meerdere opdrachten niet gemaakt waren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:08
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nou Sjaak, gezien jouw zang-kwaliteiten (giga mooi joh!) moet je maar eens bij Maris door de schoorsteen gaan zingen.....gegarandeerd dat ze overladen wordt met pepernoten!  | Volgens mij is dit geen onderwerp van Sjaak. Daarvoor heeft het een te hoog Libelle gehalte....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:09
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | teveel gelopen vandaag....mijn hele linkerbeen is nu verkrampt...en dan moet ik nog een hele nacht.... gaat em niet worden dus |
ben je de nacht nog een beetje doorgekomen, tink?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:09
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: |  fff terug on topic |
Okee, nah ik zal er wel in staan maark denk niet op de goede plaats
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ben je de nacht nog een beetje doorgekomen, tink? |
met recht een beetje hannah.....tegen de ochtend werd het erg draaierig voor mijn ogen en ik zweefde door de gangen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 15:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Er zijn veel schrijnender gevallen die geen aandacht krijgen. Deze jongen krijgt alle kansen die het leven biedt. Waarom zou hij niet naar Angola terug kunnen? |
Kijk Chat, das heel simpel, slecht voorbeeld, doet slecht volgen. Hier in de west, zijn wij best wel heel erg multi culti bezig, wij hebben ze uit bijna alle uithoeken van de wereld. Maar zo een donkere als die Mauro kom je hier bekant niet tegen, er is er bij ons op ut durp maar ene en das een vriend van me. En tot tegenstelling van mij, werkt hij, en ut is ook een soort Mauro, tis er maar 1 maar hij doet als ieder ander, DUS niet vooruitlopen op de feiten. En op de vraag waarom die niet terug gaat naar Angola?! Hij heeft het hier naar zijn zin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:08
|
|
|
|
En ineens zit het weer potdicht van de mist.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:14
|
|
|
|
|
Zeeuws op z'n zondags : Soep en pap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EMMANUEL145
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:16
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Als JEZUS een filosoof was geweest, dan hadden ze HEM klem kunnen zetten.
Als JEZUS een strijder was geweest, dan hadden ze HEM kunnen bevechten.
Als JEZUS religieus was geweest, dan hadden ze HEM als zonderling kunnen negeren.
Maar JEZUS CHRISTUS was liefde, volmaakte liefde, wat kun je daar tegen doen??? Was Jezus liefde of is Jezus leifde? Mensen,Jezus is geen was ,Jezus is IS,want Jezus leeft...!! Als we in onze hoofd dat kunnen ziten ,dan kunnen we beter weten wie Jezus IS
(www.bevrijdingspastoraat.nl) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:19
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Kijk Chat, das heel simpel, slecht voorbeeld, doet slecht volgen. Hier in de west, zijn wij best wel heel erg multi culti bezig, wij hebben ze uit bijna alle uithoeken van de wereld. Maar zo een donkere als die Mauro kom je hier bekant niet tegen, er is er bij ons op ut durp maar ene en das een vriend van me. En tot tegenstelling van mij, werkt hij, en ut is ook een soort Mauro, tis er maar 1 maar hij doet als ieder ander, DUS niet vooruitlopen op de feiten. En op de vraag waarom die niet terug gaat naar Angola?! Hij heeft het hier naar zijn zin. | En dat is een voldoende reden? Ik zie dat echt niet. Het zou haaks zijn op het beleid van ons land, en het beleid dat door de meeste mensen gesteund wordt. Het is niet leuk voor die jongen, maar goed, we hebben nu eenmaal gestemd voor dit beleid. Zelfs de PvdA vond ook dat hij het land uit moest. Dat beleid is gegrond in onze keuzes, die we allemaal genomen hebben. En mensen moeten eens het lef hebben om onder ogen te zien, dat onze eigen keuzes ook pijnlijke gevolgen kunnen hebben. Ik zou zo zeggen, joh, hij is jong, laat ie wat van zn leven gaan maken. Hier of in Angola, maakt volgens mij helemaal niets uit. En als ik dan hoor, dat ie geen zin heeft zn studie af te maken, dan denk ik, laat hem vooral snel terug gaan naar Angola... Als je aan de meeste mensen vraagt wat ze er van vinden als mensen hier komen om te profiteren van onze welvaart, zullen ze zeggen, dat daar geen plaats voor moet zijn. En in mijn ogen terecht. Nu is er toevallig een economische vluchteling die een gezicht krijgt in de media, en prompt durven we niet meer zo stellig te zijn. Iedereen heeft wat dat betreft boter op zn hoofd. Wat vinden we van Roemenen, die hier komen om bij de supermarkten te bedelen?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 16:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | De mist is weg , de zon er volop voor terug.
Visser , die overweegt om een korte broek uit de kast te gaan pakken. |
Zon???????????Weer eens in zeeland he Hier is het wereldje niet groter geweest dan 40 meter zicht lijkt wel of de wereld heeeeeeeeeeeeeeeel erg gekrompen is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUJA787
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:40
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Luja, wat triest en ongelofelijk! Onbegrijpelijk dat zoiets gebeurd in de wereld. Ik zal aan jullie denken! |
Bedankt voor your reactie. By the end of this November, I have to move from my house there in the slums and finishing the ministry for that area. unbeliefeble!!. What so pitty for the people there,, where they have to move? God have mercy, have mercy on us!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:44
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ach er zijn nog diploma's genoeg te halen...... Veterdiploma, zwemdiploma, verkeersdiploma.....  |
Vergeet het zwartepietendiploma niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Zeeuws op z'n zondags : Soep en pap. |
ond bin weer zuunig dus
Hier straks vooraf Carpaccio. Als hoofdgerecht gebakken gekruide aardappeltjes en een katenhaasje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:47
|
|
|
|
|
Er zijn een aantal reacties verwijderd die niet door de beugel konden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:51
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | met recht een beetje hannah.....tegen de ochtend werd het erg draaierig voor mijn ogen en ik zweefde door de gangen..... |
oeps en mag je vannacht weer?? Sterkte dan maar enne laat marsj je effe lekker masseren voordat je weer moet gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:54
|
|
|
|
Ik zelf vind het een lastige kwestie.
Mauro zelf is er niet schuldig aan dat hij in Nederland is beland. Mauro is niet schuldig aan het feit dat hij al 10 jaar in Nederland woont.
Waarom iemand terug sturen naar het land van herkomst, waar hij amper de cultuur van weet?
Het beleid van het opvangen van minderjarige asielzoekers moet maar eens onder de loep genomen worden. Daar hapert mijns inziens het een en ander.
Daardoor is Mauro nu in een spagaat beland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Volgens mij is dit geen onderwerp van Sjaak. Daarvoor heeft het een te hoog Libelle gehalte.... |
Hij is ook met een vrouw getrouwd die van libelle gehalte houd dus tja waar je mee omgaat wordt je mee besmet 
En wat er over mij in het grote boek staat?? Nou dat ik natuurlijk een lief en braaf meisje ben geweest dit jaar En daarom best wel wat leuks verdien
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 20 november 2011, 17:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 16:59
|
|
|
|
Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is niet meer eigen baas Haar beroep is nu geld innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm heel illegaal Danstaat hij weleens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens, smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak aan de vaat bij mij, na de dis....." Als de Cadeautjespiet het versmurflijstje van Smurf Th. te F. ziet begrijpt hij deze echter niet ! Hij krabt zich even achter het oor en leest het dan nog eens hardop door. 'Beste Sint, mag ik een smurfelijke smurfin smurfen, die zich ook smurf wil smurfen, ook omdat ik zelf een smurfelijke smurf ben dan ben ik, echtwaar, haar fan. Ook moet ze na het smurfen de smurfmachine smurfen. Als ze op zoek is, ik hou het kort naar een smurf, die dankbaar opsmurft vanachter zijn schort, na haar compliment over een smurfig schoon bord , moet ze verder smurfen! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' zeg smurfenman, droom lustig door maar een fortissimo lungo daar doe ik toch echt geen vaatje voor. kijk, mocht je het me nu zeer nederig en vriendelijk vrágen, dan kon ik nog overwégen, je vaat-zorgjes mee te dragen. dus ik zou je aan willen raden, je toch nog eens te beraden; of het doutsensmurfinnetje je kopjes niet wassen kan; ze zal vast graag een vaatje doen voor zo'n charmante smurfenman!! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' T'is toch wat met die smurf, denkt Piet, amper zo groot als een turf maar een kabáál over de nederlandse taal maar nu heeft hij het zelf helemaal mis want wat wel zeker is Americo gaat nooit op een galop maar in een galop en daarna in een draf op een schoorsteen af stapvoets klimt hij dan op het dak met op zijn rug Sinterklaas met een kado in zijn zak De belgen op de site hebben van onze gastvrijheid zeker geen spijt Maar zij wilden ook Bea huren Dat zal nog wel even duren want alles moet parlementarisch 'f democratisch zo wordt die formatie legendarisch en daarna historisch, maar Bea...zij is Bilderbergistisch???? én heel erg kritisch
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 20 november 2011, 17:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:04
|
|
|
|
Sjaak heeft vast een libelle in zijn schoen gekregen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:12
|
|
|
|
Krijgen we dat allemaal bij jullie Zeg maar wanneer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:15
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Welke van de twee was jij nou??  |
die mooie lapjeskat natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:27
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | nee het is voor sommige mensen beter ze niet wijzer te maken dan dat ze al zijn, kan nadelig uitpakken misschien...
voor jou vind ik het niet zo erg,jij bent immers blond?  |
En jij bent kaal dus ook al hopeloos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
|
|
|
|
Op de brandstapel met dat ding!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
|
waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:29
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee is gewoon onmogelijk  |
Euh Yelnin??? Wie wordt het nu Gerrit of Bertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 17:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd. |
Nee daarom is het bij Bert ook een hopeloze zaak
|
|
| Naar boven |
|
|