| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:23
|
|
|
|
lijkt wel een soort geheimtaal hier...
beetje ietskepietske stiekem ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:25
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn. |
Ik wil niet drammen maar misschien ben je dat al wel voor haar, het is maar net wat zij onder een relatie verstaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zon???????????Weer eens in zeeland he Hier is het wereldje niet groter geweest dan 40 meter zicht lijkt wel of de wereld heeeeeeeeeeeeeeeel erg gekrompen is  |
Erika toch, hij ligt onder de zonnenbank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:28
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | lijkt wel een soort geheimtaal hier...
beetje ietskepietske stiekem ....  |
sja soms heb je dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:28
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Nou had het nog wel gelezen hoor wat je had geschreven Maar Thnxxx he, ik ben weer op de hoogte  |
mm..tja,nou ja je mag ook gerust een keer langs komen voor een haar-verfbeurtje hoor,bv rood of kastanjebruin bv..? dan wordt je samen met de speciale koffie helemaal superslim!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:29
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | volgens mij Chat krijg jij niets meer van de Sint, je hebt al een mooie auto sinds kort  |
Ja maar, eigenlijk moet Chat bij de auto staan, misschien is deze van de buurvrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn. |
Heb je nu geen zin meer? Er staan veel dames in de rij, ze kloppen aan de deur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:35
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | mm..tja,nou ja je mag ook gerust een keer langs komen voor een haar-verfbeurtje hoor,bv rood of kastanjebruin bv..? dan wordt je samen met de speciale koffie helemaal superslim! |
k blijf denk ik maar gewoon dom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Volgens mij is dit geen onderwerp van Sjaak. Daarvoor heeft het een te hoog Libelle gehalte.... |
Misschien nog minder dan de Libelle? Als we het als volwasen site al over het boek van Sinterklaas moeten hebben...... s Is één topic over de goede man niet genoeg? Het wordt zo'n geneuzel forum zo....én wat opmerkingen die grensoverschrijdend zijn en zeker niet christelijk te noemen.... Gelukkig heeft de redactie ze verwijderd, terecht ook! Jammer dat ze door mensen geschreven hebben die wel zo goed weten hoe we moeten leven als christenen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 20 november 2011, 19:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:41
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Ik moest het wachtwoord van gmail-account wijzigen. Normaal kon ik ook altijd de mail lezen via mijn mobiel, maar omdat het wachtwoord gewijzigd is lukt dat niet meer. Ik heb mijn mailbox al eens verwijderd(instellingen niet gewijzigd, misschien ligt daar de clou) en opnieuw ingevoerd met het goede wachtwoord, maar dan zegt-ie dat de wachtwoorden niet identiek, het oude wachtwoord pakt-ie evenmin. Wie weet hoe ik dat kan oplossen? Ik heb een Nokia uit 3700-serie. |
zo te horen moest je 2 keer het wachtwoord invullen? aangezien een e-mail account dat soms vraagt ter controle van het wachtwoord... die melding krijg je dan vaak,of misschien had per ongeluk de shift toets geactiveerd,dan klopt het wachtwoord ook niet meer.
en anders...effe een nieuw account aanmaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:43
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | k blijf denk ik maar gewoon dom  |
Heeeeeeeeeeee, is rood of kastanjebruin niet mooi dan? En bedankt hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:43
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | k blijf denk ik maar gewoon dom  |
je kunt je natuurlijk ook gewoon ''van de domme ''houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEREND888
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Bij de dokter
Er komt 'n man bij de dokter en zegt:"Ik heb vreselijke jeuk in het kruis".. De dokter zegt: "Kleedt U zich maar even uit, dan kijk ik wel even." "Ach" zegt de dokter, "ik zie het al. Schaamluis". "Maar dokter" zegt de man, "dat kan helemaal niet!! Ik ben pastoor!!" "Nou" zegt de dokter: "Dan zijn het Lieve Heer-beestjes"!!!!! | Herman,
Ik las dit , maar vindt het niet kunnen. Hier wordt geloof (katholiek) in een negatief licht gezet. Een lieveheersbeestjes alleen door de uitdrukking van de naam verbonden met onze Heere Jezus Christus, die alles heeft gedaan om zondaren te redden en te verlossen. Hij is mijn Redder. Door deze "grap" wordt onwillekeurig naar Hem verwezen. Dit zijn dingen waarmee je Christenen kan kwetsen en de wereld lacht erom. Het zou fijn zijn als je jouw bedoeld grapje verwijderd.
hartelijke groet, Berend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:47
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | lijkt wel een soort geheimtaal hier...
beetje ietskepietske stiekem ....  |
gelukkig zijn er meer berten hier! haha
maar ene bertje kan ik zo niet vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:49
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeeeeeeeeeee, is rood of kastanjebruin niet mooi dan? En bedankt hè?  |
was niet persoonlijk voor jou hoor , maar ik blijf liever blond, altijd al geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:50
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | gelukkig zijn er meer berten hier! haha
maar ene bertje kan ik zo niet vinden...  |
Nee, Bertje bestaat niet meer he....hij heet nu Bert want hij zit aan het bier (zie profielletje) en is nu groot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:51
|
|
|
|
Over mij niks, want ik ben zelf Sinterklaas. Drie keer dit jaar. Het leek me wel grappig om dingen uit het grote boek voor te lezen en er dan op een gegeven moment een iPad waar de informatie echt op stond daar uit te halen. Sint gaat met zijn tijd mee. Sint leest ook mee op Facebook en Hyves dit jaar en krijgt smsjes ter aanvulling, lijkt me wel eens een lollig thema.
Thomas, weet van de Sint geen kwaad en andersom, ach....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 20 november 2011, 19:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:51
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nee, Bertje bestaat niet meer he....hij heet nu Bert want hij zit aan het bier (zie profielletje) en is nu groot  |
hoeven we ook niet meer te zoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:54
|
|
|
|
| BEREND888 schreef: | Herman,
Ik las dit , maar vindt het niet kunnen. Hier wordt geloof (katholiek) in een negatief licht gezet. Een lieveheersbeestjes alleen door de uitdrukking van de naam verbonden met onze Heere Jezus Christus, die alles heeft gedaan om zondaren te redden en te verlossen. Hij is mijn Redder. Door deze "grap" wordt onwillekeurig naar Hem verwezen. Dit zijn dingen waarmee je Christenen kan kwetsen en de wereld lacht erom. Het zou fijn zijn als je jouw bedoeld grapje verwijderd.
hartelijke groet, Berend |
Ik moet ook zeggen dat ik wel es een leukere mop uit jouw pc heb zien vlieden Her....het niveau daalt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:57
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Erika toch, hij ligt onder de zonnenbank  |
nee hoor, hij heeft in het noorden nog geschenen, lekker puhhhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro. |
2000 euro!!! whow....ik wou dat ik het vond in de w.c.pot....ik ging mooi dreggen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:58
|
|
|
|
BERT168 schreef: ik zie een "ja".. in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is. die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.
okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?
pieter: Gebeurt toch allang????, OOK in de kringen die volgens sommigen hier als enige de Ware Gemeente vormen... voeren vrouwen het woord en zitten zonder hoofdbedekking tijdens de dienst? Maar jaja, ik weet het.... bij wat jullie NIET uitkomt, moet je de woorden van Paulus in de betekenis van die tijd lezen .... En ik geloof graag dat dat niets met hypocriet te maken heeft hoor (not)
bert: was natuurlijk te verwachten Pieter, dat je dat ouwe stokpaardje weer van stal zou halen...
volgens mij heeft chatuliem dat al eens een keer uitgelegd hoe dat zat in een ander topic. ik heb de indruk dat je de aandacht wilt afleiden van het topic waar het nu over gaat. zo gaan we weet uitwijden over andere dingen,terwijl het hier gaat over dopen en uitverkiezing. graag wel on topic blijven,en geen topic's door elkaar gaan halen.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zondag 20 november 2011, 19:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 19:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | nieuwsgierige aagies  |
neu we houden niet van geheimzinnigheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:01
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | neu we houden niet van geheimzinnigheid  |
mm..toch niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:03
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | was niet persoonlijk voor jou hoor , maar ik blijf liever blond, altijd al geweest  |
Haha, 't is je geraden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:09
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig? |
Neuh... je bent de enige niet....
Mij was ook dat gedraai met relaties al opgevallen en dan kun je als n puber elke maand wisselen of iedere keer dat het jachtseizoen weer open is proberen een voltreffer te plaatsen... de vraag is dan inderdaad hoe diep het eigenlijk zat  Helemaal schitterend word het als er met de 4e relatie van het kalenderjaar meteen maar getrouwd gaat worden
Is er dan sprake van "in love" of gewoonweg van "in lust" Sommigen boeit het dan schijnbaar niet of het met annie of met jannie is, zolang er maar gehuwd is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ja maar, eigenlijk moet Chat bij de auto staan, misschien is deze van de buurvrouw  | Jaloers Herman? Mag wel hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:10
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | volgens mij Chat krijg jij niets meer van de Sint, je hebt al een mooie auto sinds kort  | Kunnen we ook eens daten Yelnin...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval. |
En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?
Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach een ding scheeld Van een rokkenjagende Pieter649 hebben we geen last meer  |
daar had jij geen last van gehad erika... je bent nu eenmaal te oud om in mn doelgroep te vallen 
enne..... ik hield gewoon vast aan dat principe
|
|
| Naar boven |
|
|