ChristianMatch

Forum

Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3198 3199 3200 3201 3202 3203 3204 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:28

MARRY942 schreef:
Ik ken geen karate...judo of zoiets, maar Shanita....ik zou zo iemand met liefde een turbo-keihard-kniestootje geven...maar ja...dat valt niet mee van achteren he...meis...sterkte! ik denk aan je!

Ja.

Klote is, ik moet me hele dagschema aanpassen voor zo'n lul. alleen omdat ie sterker is. Dat ie me losliet was door die afgrijselijke schreeuw die ik gaf, hij schrok, rende weg, en ik keek om. Was bij t-splitsing. dus hij rende rechts weg, en keek na een paar seconden om, een paar seconden naar me richting. dus ik zag ze gezicht.

zon onder 16.40u las ik net. Ja, ik durf niet meer 's avonds te lopen....alle andere trauma's komen ook weer boven.

Dus nu al denken aan boodschappen. Want ik kan drie manieren om naar winkelcentrum te komen. alle drie zit heel lang stil stuk tussen.

En ik ben behoorlijk van slag.

Bedankt voor je reactie.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 15:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:35

MARISKA601 schreef:
Shanita, je kan de redactie mailen om het geplaatste stuk van 9.00 weg te halen.

Ik denk dat ze dat geplaatste stuk nog even laten staan.

Ja, de negatieve reacties van sommigen op 'wees op uw hoede etc.'.

Dat ging snel, vele waren zo snel met hun negativiteit.

En nu hoor je ze niet.

Eigenlijk had ik kunnen schrijven 'wees op uw hoede niet in het donker op stille stukken alleen als vrouw/meisje lopen'.

Ik hoorde hier iemand laatst het woordje 'hypocriet' gebruiken.

Daar moet ik nu ook ineens aan denken.

Waar blijven de reacties van de negatieve fanatiekelingen op mijn 'wees op uw hoede voor'... posting?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 15:41
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:38

ZEELAND736 schreef:
Gisterenavond een telefoontje dat er een neef (23) tijdens zijn werk van een trap is gevallen...Ze gezicht is zwaar beschadigd....maar is een wonder dat hij leeft!!!

Vanmiddag even langs het zkh geweest..WOUW ik ben erg geschrokken...
Nu was het meest akelige nog het geronnen bloed op zijn hele gezicht..
Kaakbreuk...neusbreuk bond en blauw, maar echt een wonder.
Ze hebben hem gevonden op zijn kop hangend tussen een ladder..Dat heeft zijn val gebroken maar tevens zijn redding....

Da's idd een wonder, Zeeland! Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:55

ZEELAND736 schreef:
Gisterenavond een telefoontje dat er een neef (23) tijdens zijn werk van een trap is gevallen...Ze gezicht is zwaar beschadigd....maar is een wonder dat hij leeft!!!

Vanmiddag even langs het zkh geweest..WOUW ik ben erg geschrokken...
Nu was het meest akelige nog het geronnen bloed op zijn hele gezicht..
Kaakbreuk...neusbreuk bond en blauw, maar echt een wonder.
Ze hebben hem gevonden op zijn kop hangend tussen een ladder..Dat heeft zijn val gebroken maar tevens zijn redding....

Wat een akelig verhaal Zeeland! Wens hem ook namens mij maar sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:58

STEENTJE178 schreef:
Jonge cappucijners met spek, tomaatje en ui Kwijlende smiley

Mmmm..je brengt me op een idee steentje! Heerlijk! Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:03

HERMAN388 schreef:
Eindelijk eindelijk geen spookeiland meer Lachende smiley
Ik kan weer buiten in de zon zitten Coole smiley met zonnebril de temperatuur stijgt weer naar 9 graden Smiley met dichtgeplakte mond

bbbbbbuiten zzzzzzitten??? huh? man, je kont vriest aan je tuinstoel vast! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:14

Ja, brrrr. Hier dikke mist, en grijs/grauw in de lucht Twijfelende smiley

Waar blijft het herfstzonnetje?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KATHY142

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:41

CHATULIEM619 schreef:
Als je denkt dat ik positief over deze term denk, heb ik het waarschijnlijk niet goed uitgelegd. Jarenlang is de kerk ervan uit gegaan dat ze de plaats van Israel hadden overgenomen. En het heeft haat gezaaid naar de joden en heeft actief meegewerkt aan de vervolging. Ze hebben waarschijnlijk vergeten Rom. 9 te lezen. In mijn ogen zijn de begrippen als uitverkiezing veel meer van toepassing op het volk Israel dan op de gemeente van Jezus Christus. Er is denk ik niemand die bestrijdt dat het volk Israel uitverkoren is door God en dat de besnijdenis als teken daarvan geldt. Ik heb echter moeite met de stelling dat dat ook voor de christenen geldt, en dat heb ik diverse keren aangegeven.

Zelf vind ik de term geestelijk Israel dermate besmet dat ik die term nooit zou gebruiken. Vooral omdat het pretendeert in plaats van het volk Israel gekomen te zijn. Het is andersom nl. Wij mogen ook bij het volk van God horen, echter wel geënt op de relatie van God met Israel. En dat zou ons tot bescheidenheid moeten stemmen ten opzichte van het volk Israel.

Dank je wel voor je uitleg. Ik deel je mening hierin. En als je dit dan terugkoppelt naar het onderwerp, dan is de gedachte dat de besprenkeling van kinderen in plaats van de besnijdenis is gekomen toch een logisch gevolg. Een gevolg waar ik totaal niet achter sta.
Maar is het niet zo dat "de kerk" zich al veel eerder van zijn Joodse wortels heeft losgemaakt? Kijk alleen al maar naar het Eerste Concilie van Nicea in 325 georganiseerd door keizer Constantijn. Hij deed het ook niet slecht wat betreft antisemitisme. Hij voerde ook heel wat nieuwe dingen in binnen de kerk om naar niet die "afschuwelijke Joden" te hoeven volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:59

ANNETTE792 schreef:
Dat is met veel duitse kost he, heerlijk maar als je het dagelijks eet groei je dicht. Sinds ik een blik in de duitse keuken geworpen heb, heb ik ook mn twijfels of de duitse bierbuiken echt van het bier komen....
Het verklaard in elk geval het grote aantal mensen met extreem overgewicht.

We gaan hier vanavond dus maar lekker aan de oerhollandse hutspot. Knipoog smiley
(pee me juin op zn zeeuws toch?)

Ja...dat heet pee mie juun...
Maar weet je ..ook van de stamppotten eet je juist meer...(beetje TE...dus)
Of ik ze lust? Zeker te weten!!
Hier vanavond ijsbergsla, aardappels en een heerlijk plakkaat sparerips( eerlijk door de helft maar wel smullen.)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 17:04

ZEELAND736 schreef:
Ik ben juist blij dat ik SAMEN...met mijn vriend over onze scheiding KAN...praten...(moet geen dagelijks uurtje worden)
Dat moet kunnen...
Gelukkig zitten we allebei een beetje in dezelfde situatie...
Maar ook al zou ik iemand treffen die niet gescheiden was...vind ik OOK dat er ruimte voor moet zijn!!!

Juist een scheiding kan je leven juist zo overhoop hebben gegooid...
Juist praten( wat ik niet kon en mocht) is zo fijn als je dat in een eventuele volgende relatie wel kan!!!!(maar ook mag)

Ik ben het helemaal niet met je eens Zeeland. Een nieuwe relatie is iets tussen jou en je nieuwe evt partner, wat heb je met elkaar en wat wil je met elkaar en vooral: zie je elkaar zitten. En natuurlijk, op onze leeftijd heb je een verleden, zou niet goed zijn als je dat niet had. En de één heeft wat meer krassen op zijn ziel dan de ander. Maar om daar nou oeverloos over te praten met je nieuwe partner? Natuurlijk is het een onderwerp van gesprek omdat je elkaar wilt leren kennen maar ik vind niets zo vervelend als met iemand verkeren die in oude dingen blijft hangen en maar oeverloos blijft afgeven op hetgeen niet goed was in zijn/haar oude relatie of wat er nu vervelend in was. Blijf je de mooie dingen herinneren, kost soms even moeite om die te vinden maar die zijn er vast ook geweest anders was je niet op diegene gevallen! En dan kijk je veel milder achterom is mijn ervaring.....Verval niet in bitterheid.......zo zonde van je leven....

Ik hou mij altijd vast aan de woorden van een Deens filosoof: Sóren Kierkegaard: Het leven kan alleen achterwaarts worden begrepen, maar het moet voorwaarts worden geleefd!

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 22 november 2011, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 17:07

MARRY942 schreef:
Vanmorgen om 6 uur weer uit bed geramd....door graafmachines, vrachtwagens en ander gespuis....nou moest ik toch vroeg op omdat oppaskindje zou komen...edoch.....pappa oppaskindje belt af dat kindje niet komt, mamma ziek. De straat hier is nu één grote Sahara....een zandmassa, helaas zonder kamelen en bedoinen....en ik strompel zo mijn deur uit, in de hoop dat ik de supermarkt kan bereiken.....
Als dit geen slecht moment is....pffffff Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar....

Het kan altijd slechter: Mijn werk belt af dat ik deze week niet hoef te komen wegens ziekte en een verhuizing.....net nu ik jarig moet gaan worden.....waar moet ik nu die 17 kratten bier van betalen ? Clown smiley Geschokte, onthutste smiley

Mijn werk belt me nu nooit met zo'n boodschap Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 17:28

SHANITA130 schreef:
Ik denk dat ze dat geplaatste stuk nog even laten staan.

Ja, de negatieve reacties van sommigen op 'wees op uw hoede etc.'.

Dat ging snel, vele waren zo snel met hun negativiteit.

En nu hoor je ze niet.

Eigenlijk had ik kunnen schrijven 'wees op uw hoede niet in het donker op stille stukken alleen als vrouw/meisje lopen'.

Ik hoorde hier iemand laatst het woordje 'hypocriet' gebruiken.

Daar moet ik nu ook ineens aan denken.

Waar blijven de reacties van de negatieve fanatiekelingen op mijn 'wees op uw hoede voor'... posting?
Shanita, het is toch gewoon verschrikkelijk wat er met je gebeurd is. Ik denk dat er nu ff geen plaats is voor kritiek, maar om naast je te staan. En we hebben best wel veel meningsverschillen, maar uit de grond van mn hart wens ik je sterkte toe...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:02

Ik denk dat je van beide opties gebruik moet maken.Lekker moederen zolang dat kan en zodra je kinderen aan meer vrijheid toe zijn de (werk)draad weer oppakken.
Ik vind het heel mooi klinken hoor,er altijd voor je kinderen zijn maar je wilt toch niet in de bijstand(or whatever wat voor uitkering) zitten als je gezond genoeg bent om te werken?Hoe zie je het dan voor je als de kinderen de deur uit zijn?
Een juist voorbeeld geven en de kinderen laten wennen aan verantwoordelijkheden hoort ook bij het opvoeden,kinderen hoeven niet 7 dagen per week bij het handje gehouden wordenKnipoog smiley

Laten we de uitkeringen behouden voor de mensen die het hard nodig hebben,dan hoeven die zich niet steeds te verdedigen......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:04

Sterkte Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:12

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn werk belt me nu nooit met zo'n boodschap Boze smiley

Misschien geen manager zijn en gewoon zuster misschien krijg je dan wel eens vrij Clown smiley
Offe Knipoog smiley geef jezelf een vrije dag he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERJANNE461

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:13

ROMY531 schreef:
Ik begrijp wel dat ieder het op zijn/haar manier doet, en dat is prima. Maar zadel een ander niet met onverwerkt (liefdes)verdriet op. Doe dat dan letterlijk op je EIGEN manier ....

Hoi Romy,

ik begrijp je helemaal. Maar ik denk dat veel mensen denken dat ze iets verwerkt hebben, maar het hebben weggestopt. Dus dan zadelen ze er niemand mee op, want ze denken zelf dat ze het niet meer bij zich dragen.
Aan de andere kant hoop ik dat ik met mijn toekomstige partner er wel open over kan zijn wat we beiden hebben meegemaakt in het verleden. Want ik heb nu eenmaal een leeftijd dat er niemand meer is die niets heeft meegemaakt.

groetjes Gerjanne

Laatst aangepast door
GERJANNE461
op dinsdag 22 november 2011, 18:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:13

Dank je Chatuliem!

Ja, tis even niet anders in deze (gebroken) wereld.
Soort oorlog. Je hoort het vaak. Meisjes vrouwen worden aangerandt zelfs vermoord.

Ik let nu weer gewoon heel erg goed op, meer kan ik niet doen.

Gewoon, totdat ik een auto heb, kan ik vanuit mezelf niet zomaar even de deur uit als het donker is, of heel stil is. Ben hier in deze stad ook al een keer lastig gevallen toen het licht was, maar erg stil...Toen belde ik aan bij een huis, net alsof ik daar moest zijn...

En mijn tijden aanpassen zodat ik niet in het donker naar het winkelcentrumpje hoef.

Kijk, een auto zou voor mijn deur staan, dan zou ik er 20 seconden over doen, van mijn voordeur naar de auto.
Naar de bus of het winkelcentrum lopen, onder de viaduct, dat duurt 7 minuten.

Fiets is geen optie, moet ik een enge boxgang in...kan ook alleen als licht is overdag.

Ja, en ik ben niet de enige, iedereen als vrouw/meisje moet gewoon erg oppassen met alleen in het donker. zo relativeer ik.

Ach, en ik ben even wat van slag, ook omdat ik niet bij mijn familie hoef aan te komen. Maar ik heb wel een paar goede vrienden.

En we zijn het ook wél eens met elkaar over bepaalde dingen!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 november 2011, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:18

MARISKA601 schreef:
Dat de tandarts mijn tandjes heeft gepoetst, ik kan er weer een half jaar tegen aan.

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

ieuw dus jij poetst nu geen tanden meer? Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:19

ERIKA129 schreef:
ieuw dus jij poetst nu geen tanden meer? Zieke smiley

nee, maris gaat haar op haar tanden kweken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:19

STEENTJE178 schreef:
Ja, brrrr. Hier dikke mist, en grijs/grauw in de lucht Twijfelende smiley

Waar blijft het herfstzonnetje?? Verraste, verbaasde smiley

ja zeg die komt vandaag niet meer meid helaas Clown smiley
Als je lief bent zal ik hem morgen delen met je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:20

ANNETTE792 schreef:
nee, maris gaat haar op haar tanden kweken Clown smiley

Hoeft ze niet te kweken toch Smiley die vol vragen zit
Die heeft ze al zolang als ik dr ken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:29

Was even de tijd vergeten druk met surprise maken Clown smiley
dus maar snel macaroni gemaakt morgen maar weer gezondere kost Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:32

JOLAN931 schreef:
Onder de tafel Knipoog smiley

Je raad nooit wat ik vandaag gedaan heb Knipoog smiley

Goed we zijn een dag verder maar mw heeft ons niks wijzer gemaakt Boze smiley
Zeker verder de keuken schoongemaakt van frituurvet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben druk bezig met surprise maken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:36

MARIO216 schreef:
Ik bedoel ook kan er niet een slotje op?? Verlegen lachende smiley

Verteln eens waarom moet er een slotje op??
Er wordt niks gezegt dat niet door de beugel kan het is gewoon een zwam topic geworden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROMY531

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:44

THOMAS968 schreef:
Er zitten veel redelijk beschadigde mensen op CM, vaak door een niet goed verwerkte scheiding of anderszins. Je kunt wel van alles verwachten maar jouw verwachtingen kun je niet automatisch vooronderstellen. De relatiemarkt werkt anders dan bij consumptieartikelen. Bij iedere ontmoeting zul je na een tijdje lijken in de kast vinden. Die vinden ze bij jou mogelijk ook. Ik ben het wel met je eens dat iedereen die gescheiden is er wijs aan doet de zaken te verwerken en er afstand van te nemen. Maar ja, de een kan makkelijk alleen zijn en de ander is na korte tijd het alleen zijn al weer zat. Verder heeft iedereen zo zijn eigen verborgen doelstellingen die niet altijd meteen duidelijk zijn. Ik wil zo snel mogelijk uit de bijstand of heb iemand nodig om mijn schulden draaglijk te houden, kan ook een motief zijn op CM om maar eens wat te noemen, en daarnaast nog vele andere. Het is wijs je eigen doelstellingen ook goed te kennen, ook als je die moeilijk voor jezelf wilt toegeven.

Thomas, kijk, denk en gebruik je verstand ook bij het zoeken naar een partner.

Thomas, ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Mijns inziens is het wel zo dat als je als doelstelling hebt om bijwijze van spreken snel uit de schulden te komen, of omdat je niet alleen wil zijn (en dus genoegen neemt met Jan en alleman) je uiteindelijk niet gelukkig gaat worden. Dit gaat je toch nekken omdat het niet vanuit een goede, gezonde basis gebeurt.
Naar boven

Auteur Bericht
ROMY531

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:46

GERJANNE461 schreef:
Hoi Romy,

ik begrijp je helemaal. Maar ik denk dat veel mensen denken dat ze iets verwerkt hebben, maar het hebben weggestopt. Dus dan zadelen ze er niemand mee op, want ze denken zelf dat ze het niet meer bij zich dragen.
Aan de andere kant hoop ik dat ik met mijn toekomstige partner er wel open over kan zijn wat we beiden hebben meegemaakt in het verleden. Want ik heb nu eenmaal een leeftijd dat er niemand meer is die niets heeft meegemaakt.

groetjes Gerjanne

Hoi Gerjanne, je hebt helemaal een punt. Het gaat mij er ook niet om dat je er niet over kan praten - tuurlijk kan dat, dat is ook juist goed- maar je moet wel genezen zijn van de pijn die gebeurtenissen met zich meegebracht hebben. Het litteken blijft, maar het mag niet meer bloeden als het ware. Dat moet een plekje gekregen hebben. Maar wie ben ik he.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:51

LEANNE226 schreef:
Ik denk dat je van beide opties gebruik moet maken.Lekker moederen zolang dat kan en zodra je kinderen aan meer vrijheid toe zijn de (werk)draad weer oppakken.
Ik vind het heel mooi klinken hoor,er altijd voor je kinderen zijn maar je wilt toch niet in de bijstand(or whatever wat voor uitkering) zitten als je gezond genoeg bent om te werken?Hoe zie je het dan voor je als de kinderen de deur uit zijn?
Een juist voorbeeld geven en de kinderen laten wennen aan verantwoordelijkheden hoort ook bij het opvoeden,kinderen hoeven niet 7 dagen per week bij het handje gehouden wordenKnipoog smiley

Laten we de uitkeringen behouden voor de mensen die het hard nodig hebben,dan hoeven die zich niet steeds te verdedigen......

Soms is het niet anders Leanne, dat hoor je mij ook helemaal niet zeggen....verantwoordelijkheden geven hoort bij het opvoeden en daar gaat het hier helemaal niet over...En soms houdt dat gewoon in dat alletwee je ouders werken en dat je naar de opvang moet en/of alleen thuiskomt......dan is het zo en moet je er niet over zeuren en zielig over doen........Maar is het ideaal? Dat was mijn reactie...
En ja, ik ben er altijd voor mijn kinderen.....en houdt absoluut niet in dat ik geen eigen leven heb, integendeel.....Mijn kinderen zijn volwassen maar als er iets is bellen ze altijd, bij gebeurtenissen leed of verdriet moet je je moeder bellen.....en dat koester ik....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 22 november 2011, 19:23
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:56

THOMAS968 schreef:
Er zitten veel redelijk beschadigde mensen op CM, vaak door een niet goed verwerkte scheiding of anderszins. Je kunt wel van alles verwachten maar jouw verwachtingen kun je niet automatisch vooronderstellen. De relatiemarkt werkt anders dan bij consumptieartikelen. Bij iedere ontmoeting zul je na een tijdje lijken in de kast vinden. Die vinden ze bij jou mogelijk ook. Ik ben het wel met je eens dat iedereen die gescheiden is er wijs aan doet de zaken te verwerken en er afstand van te nemen. Maar ja, de een kan makkelijk alleen zijn en de ander is na korte tijd het alleen zijn al weer zat. Verder heeft iedereen zo zijn eigen verborgen doelstellingen die niet altijd meteen duidelijk zijn. Ik wil zo snel mogelijk uit de bijstand of heb iemand nodig om mijn schulden draaglijk te houden, kan ook een motief zijn op CM om maar eens wat te noemen, en daarnaast nog vele andere. Het is wijs je eigen doelstellingen ook goed te kennen, ook als je die moeilijk voor jezelf wilt toegeven.

Thomas, kijk, denk en gebruik je verstand ook bij het zoeken naar een partner.

Heeft niet iedereen zijn beschadigingen? Dat hoort toch bij het leven?
Dat zal hier ook zijn maar niet meer of minder in het echte leven denk ik......Sowieso heeft iedereen zijn eigen motieven bij het zoeken van een relatie en die weten we niet altijd.Dat zijn de diepe krochten van de ziel he?
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:56

Vanmiddag een groot broodje shoarma gegeten, en voor vanavond dan "maar" voor mezelf een broodje gezond maken
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:58

[quote=GERRIT084]

Nu is Gerrit ook al grijs?????? Heeft niet eens afscheid genomen? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3198 3199 3200 3201 3202 3203 3204 ... 6194 Volgende
Pagina 3201 van 6194