| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ben je niet aan de lijn  |
ik ben niet zoet, dus krijg toch geen lekkers....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:29
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Mijn windorgel zingt dat het een lieve lust is....  |
"t Is echt genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, da's waar. Maar proeven of gelijk maar alles opeten...zit nog eingszins iets tussen hoor  |
Nee , nee, ik bewaar nog wel wát voor morgen hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:33
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik denk dat daar het probleem ligt ... De meeste mensen op CM zijn leken, geen psychiater. Wij lezen iets, herkennen iets en denken "hmm, hij of zij zou wel eens dat of dat kunnen hebben ... Een psychiater is opgeleid om een diagnose te kunnen en te mogen stellen, zeker als het om psychische aandoeningen gaat. Als mensen echt een psychische aandoening hebben, laat de diagnose dan over aan de psychiater ipv de huisarts of psycholoog of zoals in bovenstaand geval "door eigen inzicht". |
mee eens cross!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vannacht dus en nu helemaal door die wakkere cross  |
Ik ben toch nog wel lief ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:57
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 30 november 2011, 11:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:58
|
|
|
|
Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Voel me hondsberoerd...Moest smerig drankje drinken voor een darmonderzoek morgen..Maar ben er zo beroerd van!!!!!!!!
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Voel me hondsberoerd...Moest smerig drankje drinken voor een darmonderzoek morgen..Maar ben er zo beroerd van!!!!!!!!
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!! |
Toevallig ben ik nog wakker...heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEREND888
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:14
|
|
|
|
[quote=MARTIN695] Hoi Martin, Bekering is onze verantwoording en daar worden we door 365 teksten in de Bijbel voor opgeroepen. Als wij onze zonden belijden en geloven dat de Heere Jezus voor onze persoonlijke zonden aan het kruis de toorn van God heeft ondergaan, worden we wedergeboren. Dat zijn twee verschillende dingen. Bekering en wedergeboorte. Daarom heb ik de volgende teksten er juist aan toegevoegd. Als wij ons niet bekeren kan de wedergeboorte niet plaats vinden. Dan moet God die mens later verwijten "Gij hebt niet gewild!" Dus niet God de schuld geven als we verloren gaan. Ik hoop dat je het nu wel ziet.
Hier volgen de teksten die duidelijk maken dat werdergeboorte Gods werk is. In 1 Petrus 1 : 23 staat er geschreven: “Gij, die wedergeboren zijt, niet uit vergankelijk, maar uit onvergankelijk zaad, door het levende en eeuwig blijvende Woord van God”. Met andere woorden de mens wordt wederom geboren doordat hij het Woord hoort! Op een andere plaats zegt Gods Woord dan ook: “Zo is dan het geloof uit het gehoor, en het gehoor door het Woord Gods” (Rom. 10 : 17). En in 1 Petr. 1 : 3 vinden we dan nog geschreven: “Geloofd zij de God en Vader van onze Heere Jezus Christus, Die naar Zijn grote barmhartigheid ons heeft wedergeboren, tot een levende hoop, door de opstanding van Jezus Christus uit de doden”.
Groet Berend
Laatst aangepast door
|
BEREND888
|
op woensdag 30 november 2011, 00:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Toevallig ben ik nog wakker...heel veel sterkte!  |
Ik heb het nog kunnen lezen... Wil morgen nog even een dankdagdienst beluisteren op de pc... Moet 3 uur in zkh zijn... Bedankt hoor...lief van je...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:54
|
|
|
|
| TATJE948 schreef: | ik ben zeer geinteresseerd in de antwoorden eveneens als mijn oma. mijn abbonnement was idd verlopen, en het was er even bij ingeschoten, want een vriedin van mij haar oma heeft borstkanker en die is vandaag geopereerd. dus vandaar.. |
hoi tatje,
gelukkig zijn wij niet de enigen die hier wel iets van afweten tatje,op internet is hierover genoeg info te vinden.
bv op deze site: http://www.eindtijd.nl
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op woensdag 30 november 2011, 00:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:14
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!! |
lieve zeeland,
ja k moet werken.....ik las net je berichtje....erg naar voor je meis, ik hoop dat het onderzoek in 1 keer gedaan kan worden zodat verdere inname van dat spul je bespaard zal blijven....
Voor jou komt dan een knuffel echt goed uit......bij deze dan, nogmaals een knuffel en sterkte met het onderzoek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Had dat maar gedaan Ik met mn grote mond sliep natuurlijk promt slecht vannact  |
denk je dat het vannacht beter gaat Erika....?? ik heb nog zat knuffels over hoor.....komt er nu 1 voor je aan.....heb je em???
weltrusten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:37
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | staat er niet ergens een tekst dat God uit alle windstreken Zijn kinderen zal verzamelen??? Dat betekend dan dat ook niet-joden, maar wel afstammen van....verzameld worden tot die 144.000. Maar meer weet ik er ook niet van en hoe dat zal gaan weet ik niet. We zitten met alle gelovigen al ver over dat aantal heen, zou de Here dan nu al niet moeten terug komen voor de nieuwe hemel en aarde? Wie kan in Zijn agenda kijken?? Of voor Hem beslissen wanneer Hij terug moet komen? Zijn die 144.000 gekozen joden en waar blijven wij dan? horen wij er niet bij of vormen wij een andere groep met een andere betekenis? Zijn de joden dan een "beter ras" ? Laat het aan Hem over, Hij weet wat goed voor ons is. |
hier wil ik nog wel even op reageren...
je haalt in dit stukje van alles door elkaar tink,een aantal dingen die je noemt hebben we in het voorgaande al een paar keer over gehad. de openbaringen is best wel lastig te ontcijferen,er staan symbolische voorstellingen in zoals visioenen,maar er zijn er ook bij die je letterlijk kan nemen,zoals chat net ook al verwoorde. het boek moest ook verzegeld blijven tot de eindtijd.
jezus zegt in marcus 13: 28 Leert dan van de vijgeboom deze les: Wanneer zijn hout reeds week wordt en de bladeren doet uitspruiten, weet gij daaraan, dat de zomer nabij is. 29 Zo moet gij ook, wanneer gij dit ziet geschieden, weten, dat het nabij is, voor de deur. dit betekent dus dat we aan de tekenen der tijd kunnen zien waneer het zover is dat deze dingen gaan gebeuren. uiteraard laten we ook alles aan God over ,die heeft alles in de hand,dat staat vast.
maar God heeft ons in de openbaringen laten zien wat er te gebeuren staat. natuurlijkzijn er lange tijd geleden al mensen geweest die de puzzel ontrafeld hebben waar openbaringen over gaat. maar het is ook aan ons om dat te checken!
de 1e zin wat je zegt dat God zijn kinderen zal verzamelen is de opname van de gemeente,alleen worden er soms andere namen voor gebruikt.
Wij beslissen niet wanneer de wederkomst plaats zal vinden,alleen God zelf weet het waneer dit zal geschieden. de joden zijn geen beter ras,dat zijn ook mensen net als wij. maar het is wel Gods volk van het begin af aan al in de bijbel. ze zijn dus eingelijk uitverkoren door God,Israel is Gods oogappel, er moet nog heel veel gebeuren met Israel in de eintijd.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op woensdag 30 november 2011, 01:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:56
|
|
|
|
nog even een leuke interessante tekst uit handelingen 8. het gaat over de kamerling die gedoopt wilde worden.
handelingen 8: Toen ze uit het water kwamen, greep de Geest van de Heer Filippus en nam hem mee, en de eunuch zag hem niet meer, maar vervolgde zijn weg vol vreugde. 40 Filippus kwam terecht in Azotus; van daar reisde hij verder en verkondigde in alle steden het evangelie, tot hij in Caesarea aankwam.
hier nog een andere vertaling:(willebrord) Toen ze uit het water kwamen, nam de Geest van de Heer Filippus ineens weg. De eunuch zag hem niet meer; hij vervolgde zijn weg met vreugde. 40 Filippus bevond zich in Azotus; hij trok rond en verkondigde in alle steden de goede boodschap, tot in Caesarea toe.
het valt bijna niet op,maar hier werd Filippus opgenomen en weer neergezet in Azotus(Asdod) Jeruzalem en Asdod liggen zeker 60 km uit elkaar,de manier van reizen moet Filippus wel ervaren hebben als superspectaculair. voor God is de opname van één of meerdere mensen niks bijzonders,maar voor mensen wel.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op woensdag 30 november 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 05:49
|
|
|
|
Kun je wel van bekeerde Joden spreken? Is het niet mogenlijk dat er Joden zijn die van af het begin af aan generatie op generatie de wet via Mozes en de profetieën heel duidelijk begrepen hebben. En dat zij in de luwte gehouden worden totdat het hun tijd is om in het voetlicht te treden.
Is het niet mogenlijk dat voor deze Joden (en hun voorouders) de komst van Jezus (hun) Christus heel vanzelfsprekend was en dat zij zich, met misschien wel veel moeite, stil hebben moeten houden toen Jezus het lijden op zich nam. Misschien kostte het hen helemaal geen moeite omdat zij wisten dat door het werk van Jezus Christus niet alleen de Joden maar ook de heidenen de mogenlijkheid zouden krijgen om tot God te komen.
Is het niet mogenlijk dat deze Joden het hele plan van God zo goed begrijpen en er zo dankbaar voor zijn dat al generatie op generatie een deel van deze mensen apart gehouden (vrijgekocht) worden en hun hele leven wijden aan het zo zuiver mogenlijk leven (zoals God het bedoeld heeft) opdat er als het zover is ook 144.000 (12.000 uit elke stam) zullen zijn die als eerste opbrengst kunnen worden aangeboden aan God en het lam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 06:24
|
|
|
|
David Pawson heeft in een van zijn boeken geschreven dat net zoals een geboorte een proces is van weeen, weeen, ontsluiting, persen, persen, het uitkomen van de baby en het doorknippen van de navelstreng, KORTOM VAN VERSCHILLEND -KORTE- OPEENLOPENDE FASES, ook de geestelijke wedergeboorte een proces is met de volgende fasen:
1 Bekering (dit moet ook volgens hem zeer serieus genomen worden, maar hij waarschuwt ook dat hij niet gelooft in 'redding door bekering', hij ziet bekering OP ZICHZELF niet als een leven gaan leiden vol vuur en toewijding maar hij ziet het meer als breken met zaken die bij een leven zonder God en/of een leven met afgoden horen, een dief die gestolen spullen terugbrengt, iemand die excuses aanbied voor langlopende conflicten, wegdoen uit je huis alles wat met andere godsdiensten te maken heeft) (latere toevoeging van mij: het bovenstaande komt door een verandering van gedachten (de meest letterlijke betekenis van bekering), van een andere kijk op de wereld en op het bestaan van God) 2 Geloof 3 Waterdoop 4 Het ontvangen van de Geest, in normale situaties door handoplegging. De vier fases zie je door het Nieuwe Testament afzonderlijk, maar in Hebreeen 6 worden ze alle vier genoemd als het fundament van de leer. Naast de opstanding der doden en het eeuwig oordeel. Ik vond deze voorstelling van Pawson zo helder en zo passend dat ik deze ook ben gaan hanteren.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op donderdag 1 december 2011, 01:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 06:41
|
|
|
|
De bekeringsoproep van Jezus en Johannes wordt vaak als 'bewijsplaats' gebruikt dat je leven op een radicaal niveau moet zijn. Maar als we kijken naar het antwoord Johannes de Doper (als de mensen die zich willen bekeren vragen naar wat ze moeten doen) dan lezen we dit:
(let op de strenge vermaning die eraan vooraf gaat, maar vooral op het eenvoudige nuchtere antwoord waar het op aan komt!!)
Hij zei tegen de menigte die uitliep om door hem gedoopt te worden: Adderengebroed, wie heeft u laten weten dat u moet vluchten voor de komende toorn? 8 Breng dan vruchten voort in overeenstemming met de bekering, en begin niet bij uzelf te zeggen: Wij hebben Abraham als vader; want ik zeg u dat God zelfs uit deze stenen voor Abraham kinderen kan verwekken. 9 De bijl ligt zelfs al aan de wortel van de bomen; elke boom dan die geen goede vrucht voortbrengt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen. 10 En de menigte vroeg hem: Wat moeten wij dan doen? 11 Hij antwoordde en zei tegen hen: Wie twee stel onderkleren heeft, moet delen met hem die er geen heeft, en wie voedsel heeft, moet ook zo doen. 12 Er kwamen ook tollenaars om gedoopt te worden en zij zeiden tegen hem: Meester, wat moeten wij doen? 13 Hij zei tegen hen: Eis niet meer dan wat u voorgeschreven is. 14 Ook de soldaten vroegen aan hem: En wij, wat moeten wij doen? Hij zei tegen hen: Val niemand lastig, pers niemand af en wees tevreden met uw soldij.
In vergelijking met onze christelijke cultuur, ook de strenge evangelische cultuur die op bekering en heiliging en vurigheid is gericht, ligt de nadruk in het evangelie veel meer op armenzorg. Als we ons echt willen bekeren dan moeten we volgens deze passage niet jaren gaan ploeteren met 1 uur stille tijd in de vroege ochtend, maar ons huis gaan nalopen, niet op de rommel in de berging maar op onze mooie spullen en die weggeven aan de armen in onze gemeenten of in andere gemeenten!
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op woensdag 30 november 2011, 06:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 08:22
|
|
|
|
Nou, deze dag voelt als een groot slecht moment.
Eeerst die wekker natuurlijk, net als ik net lekker lig te slapen en te dromen.
Medicijnen innemen(ook altijd zo'n hekel aan).
Nou, en dan mijn huis opruimen. De ene keer ben ik heel erg netjes. De andere keer, laat ik werkelijk alles achter me liggen, en dan is het na een week of 2,3 zo'n puinhoop. Tussendoor, strakjes even naar de supermarkt wat eten halen voor als ik ineens honger krijg.
En dan heb ik rond 12 uur alweer een afspraak met een vriend. Dus heb ik maar een paar uur om hier de puinhoop op te ruimen. Want vanavond komt een andere vriend bij mij, uit een ander deel van nederland, dus ja, wil ik het hier enigzins opgeruimt hebben.
Dat die vriend komt vanavond, zit zo, die gaat morgenochtendvroeg(dus wéér vroeg opstaan) mee, naar een instantie, waar ik uit gezet ben, door hun schuld, omdat zij zijn vergeten een nota te sturen.(verzekering). Ze hebben telefonisch wel toegezegd dat ze die fout hebben gemaakt en een aantekening gemaakt, dus ik kan gewoon het een en ander doen. Maar ja, wil het even zwart op wit. En die vriend van mij die vanavond komt(mag hopen dat ie pas rond half 10 komt en niet al om half zeven. Dan heb ik meer tijd om hier op te ruimen. Nou die vriend die komt, kan goed praten want die heeft jaren dingen telefonisch lopen verkopen enzo, dus vandaar dat hij meewil. Dat vind ik ook heel aardig!
Die andere vriend, ja, daar ga ik even mijn fiets halen, en blijf ik eventjes. die heeft namelijk vrij vandaag. Ja, ik moet daar in de buurt iets ophalen vandaar.
Nu ik dit allemaal zo eventjes opschrijf, valt het, eigenlijk allemaal best wel mee!
Dat is ook de functie he, van het een en ander opschrijven. Zeker als je weet dat een enkeling het ook nog leest.
Bedankt!
nb: ik ga vast als eerste even naar de supermarkt. Ben ik er gelijk uit. (ijskoud buiten). en in plaatst van met lekker dingen te eten programma gemist kijken, mag ik gaan opruimen.
Het valt niet helemaal mee. En anders laat ik het zo. Ga ik vanavond pas opruimen als mijn ene vriend er is. als hij aan het internetten is, dát kan ook nog.
Kijk, dát kan ook nog. Dat ik alleen even het hoognodige doe, de rest vanavond.
Zo krijg je ook nog goede ideeen als je iets opschrijft.
En het ergste is, dat ik half loop te slapen, zo voelt het, en dat het er niet beter op wordt, als zo mijn medicijnen gaan werken. (bijwerkingen). Heb hier de kachel uit uitgedaan(was hier ongeveer 30 graden), en het raam open.
Wat wel positief is, met die vriend die vanavond komt, het ik wel goede dingen besproken, voor in de toekomst. Ja, niet die van ons natuurlijk, die van mij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 30 november 2011, 08:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 08:34
|
|
|
|
| CHRISTIAN146 schreef: | De bekeringsoproep van Jezus en Johannes wordt vaak als 'bewijsplaats' gebruikt dat je leven op een radicaal niveau moet zijn. Maar als we kijken naar het antwoord Johannes de Doper (als de mensen die zich willen bekeren vragen naar wat ze moeten doen) dan lezen we dit:
(let op de strenge vermaning die eraan vooraf gaat, maar vooral op het eenvoudige nuchtere antwoord waar het op aan komt!!)
Hij zei tegen de menigte die uitliep om door hem gedoopt te worden: Adderengebroed, wie heeft u laten weten dat u moet vluchten voor de komende toorn? 8 Breng dan vruchten voort in overeenstemming met de bekering, en begin niet bij uzelf te zeggen: Wij hebben Abraham als vader; want ik zeg u dat God zelfs uit deze stenen voor Abraham kinderen kan verwekken. 9 De bijl ligt zelfs al aan de wortel van de bomen; elke boom dan die geen goede vrucht voortbrengt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen. 10 En de menigte vroeg hem: Wat moeten wij dan doen? 11 Hij antwoordde en zei tegen hen: Wie twee stel onderkleren heeft, moet delen met hem die er geen heeft, en wie voedsel heeft, moet ook zo doen. 12 Er kwamen ook tollenaars om gedoopt te worden en zij zeiden tegen hem: Meester, wat moeten wij doen? 13 Hij zei tegen hen: Eis niet meer dan wat u voorgeschreven is. 14 Ook de soldaten vroegen aan hem: En wij, wat moeten wij doen? Hij zei tegen hen: Val niemand lastig, pers niemand af en wees tevreden met uw soldij.
In vergelijking met onze christelijke cultuur, ook de strenge evangelische cultuur die op bekering en heiliging en vurigheid is gericht, ligt de nadruk in het evangelie veel meer op armenzorg. Als we ons echt willen bekeren dan moeten we volgens deze passage niet jaren gaan ploeteren met 1 uur stille tijd in de vroege ochtend, maar ons huis gaan nalopen, niet op de rommel in de berging maar op onze mooie spullen en die weggeven aan de armen in onze gemeenten of in andere gemeenten! |
Ik denk dat je dan te ver door slaat. Ook bekeerde christenen mogen rijk zijn, want God maakt de ene rijk en de andere arm en een ieder zal dan tevreden moeten zijn met het deel wat God hem/haar geeft. Ik denk dat dit meer bedoeld is als waarschuwing hoe we met onze 'rijkdommen'omgaan. Als een ander iets mist, en wij kunnen dat kwijt, dan geef je dat aan een minder bedeelde, maar het kan niet zo zijn dat we al onze goederen maar weg moeten geven. We moeten er verstandig mee omgaan, meer niet. Het totaalplaatje is belangrijk denk ik. Zowel de armenzorg als we iets missen kunnen als de stille tijd, gebed, en christelijke levenswandel, zodat een niet christen door je gedrag jaloers wordt op jouw christen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:26
|
|
|
|
Als ik het zo lees...heb je dus best veel tijd... Dankbaar gebruik van maken...zou ik zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:50
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | 'U bent te zwaar beladen", zegt de agent tegen trucker Gerrit. "ik moet uw rijbewijs in beslag nemen." Gerrit: maar dat ding weegt nog geen half ons  |
Kan wel zijn zegt de agent ik moet ook aan mijn rug denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:54
|
|
|
|
De oplossing.
Gewoon; de ene afzeggen, ander komt pas half 10.
Hoef ik enkelt effe op en neer het stadje in iets ophalen.
Ja, als iets niet kan, kan iets niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:15
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | | Lisa, Is het de bedoeling als je Openbaringen leest, dat je dat dan 100% letterlijk moet nemen? |
Jou vraag aan mij is wat mij betreft afdoende beantwoord door Chat, dus ik ga niet herhalen wat hij heeft gezegd. Ik ben het volledig met hem eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | De oplossing.
Gewoon; de ene afzeggen, ander komt pas half 10.
Hoef ik enkelt effe op en neer het stadje in iets ophalen.
Ja, als iets niet kan, kan iets niet. |
Of gewoon doorzetten en doen wat je moet doen. Je hebt nog genoeg tijd over om op te ruimen, dan heb je vanavond een extra tevreden gevoel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:18
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | | Je hebt het over letterlijk lezen, wij doen dat hier in Europa, maar doen ze dat ook in het midden-Oosten van uit de tijd van de bijbel van begin tot het eind? |
Volgens mij heb ik hier niets geschreven over letterlijk lezen (hoewel ik de Bijbel wel voor waar aanneem, van kaft tot kaft). Ik stelde jou een aantal vragen en ik ben erg benieuwd naar jouw antwoorden op die vragen.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 30 november 2011, 10:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:23
|
|
|
|
Vannacht lekker de wind om het huis Nu schijnt de zon weer lekker Geef mij de hele winter deze zon en mij hoor je niet Sneeuw en vriezen mag erbij hoor lekkerrrrrrrrrrr laarzen aan jas muts handschoenen en sjaal en ik vermaak me wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | dommie blondje he maar dat is bekend maar Visser is dommie grijze en dat is minder bekend  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:29
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | 'U bent te zwaar beladen", zegt de agent tegen trucker Gerrit. "ik moet uw rijbewijs in beslag nemen." Gerrit: maar dat ding weegt nog geen half ons  |
Kijk dat zijn leuke mopjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:31
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik ben toch nog wel lief ??  |
Nou vooruit maar weer het is dat ik je mag Hier een terug hopelijk krijgen we geen problemen met ene M
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |