| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:52
|
|
|
|
|
Zullen we het dan maar weer eens over Kerst hebben? Lijkt me veel zinvoller toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Heel veel mensen valt me op hebben de laatste dagen last van onpasselijkheid...last van andere kleffe mensen....veel commentaar.... Mens erger je niet...heet dat spel.... Laat ik me daar nu ook zo aan ergeren....AAN AL DIE ERGERENDE MENSEN!!! |
het gaat erom Zeeland dat er mensen zijn die altijd wat te klagen hebben....is het geen vies drankje dan is het wel een weg die openligt waar men last van heeft...... Maak er eens een goede dag van en bekijk het leven eens wat positever......iedereen heeft zijn leed dus het zou een trieste bedoening worden als iedereen dat hier op het forum ging zetten....... Mijn leed is dat ik 's morgens zo vroeg op moet staan, als ik daar nu iedere dag over ging zeuren? Dus je kan de ergenissen ook positef opvatten en er wat mee doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zullen we het dan maar weer eens over Kerst hebben? Lijkt me veel zinvoller toe. |
Ja Chat....jammer dat het dit jaar weer precies in het weekend valt he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja Chat....jammer dat het dit jaar weer precies in het weekend valt he?  |
Ga jij slibtongetjes eten Visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:02
|
|
|
|
Al eet ik beide dagen reerug (reebout is overigens lekkerder) ga ik mij daar geen seconde schuldig over voelen.
Zoals Chatuliem al aangaf, een feest is er om gevierd te worden, zonder verdere bijbedoelingen.
Ik heb me rond de kersttijd weer een jaar de kolere gewerkt en behoud me het recht voor om dat met mijn gezin op copieuse wijze af te sluiten. Dat een ander het minder heeft in welk land dan ook hoeft mij niet te weerhouden van wat luxe. Voorlopig betaald de overheid al n kapitaal aan ontwikkelingssamenwerking, wordt er gecollecteerd in iedere kerkdienst en heb ik zelf ook nog wat gerichte acties op goede-doelen niveau.
Neehoor Marry, ik vind het prima als jij voor jezelf de kerst met verheven gedachtes wil bekleden, maar ik doe er ff niet aan mee. Kerst is voor mij een werelds feest gelinkt aan de geboorte van Jezus. En niet andersom. En dat wereldse feest vier ik zoals mij goeddunkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ga jij slibtongetjes eten Visser?  |
'k weet niet of ik er dán nóg in de vriezer heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:09
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik snap even je opmerking niet, wat bedoel je nu te zeggen? Wie wat waar? ik kan eigenlijk niets zonder uitleg met deze opmerking en snap de zin ervan ook niet zo  |
ZIE topic titel W-tje
Dr werd hier weer zooooo offtopic gegaan door het blaatvee dat het inderdaad schrikken is als iemand weer on-topic reageerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:09
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | 2 Tim 3:16, 17, (vers 16 is eerder in dit topic al aangehaald)
Zoals Mozes in de woestijn aan het volk uitlegde wie God was, zo legt de bijbel uit aan ons wie God is. Dat is het doel van de bijbel, aan ons uitleggen wie God is, en hoe wij een relatie met hem kunnen hebben zoals God dat bedoelt heeft, om samen met God door het leven te gaan. Zo legt 2 Tim: 16, 17 dit ook uit.
Nu spits ik even in op vers 16a “Elke schrifttekst is door God geïnspireerd” God is eigenlijks de schrijver van de bijbel, en God heeft daar een aantal mensen voor gebruikt om Zijn waarheid vast te leggen. Maar wel zoals Hij dat wilde. Maakt dat in MIJN ogen van de bijbel een heilig boek waar je niet aan mag komen, dan moet ik toch nee zeggen, want het gaat mij niet om de bijbel, maar om de inhoud van de bijbel, namelijk om God, en de stem van God die vanuit de bijbel tot ieder persoonlijk spreekt. Dit maakt het voor mijzelf persoonlijk niet zo interessant of een bepaald persoon uit de bijbel (zoals in dit geval Job) nou wel of niet geleefd heeft, waar het mij om gaat in het bijbelboek Job is wat ik er nog meer vanuit kan leren hoe God is, en hoe dit mij kan helpen een betere relatie met God te hebben, dat is wat ik het allerbelangrijkste vind. |
Blijft bij mij toch de vraag wat jij wel voor waar aanneemt en wat niet. En vooral ook waarom niet. Maar goed, laten we het even concreet houden. Jij stelt in een eerdere bijdrage dat Job volgens jou niet echt heeft bestaan. Op grond waarvan meen jij dit te kunnen stellen. Let wel: ik val je niet aan, je maakt me alleen erg nieuwsgierig naar de wijze waarop jij redeneert misschien wel omdat die ten dele haaks staat op hoe ik het zelf zie. Ten dele, want ik ben het wel volkomen met jouw eens als je zegt dat we God kunnen leren kennen door in de Bijbel te lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ZIE topic titel W-tje
Dr werd hier weer zooooo offtopic gegaan door het blaatvee dat het inderdaad schrikken is als iemand weer on-topic reageerd...  |
Ik had om 12:04 uur al een post geplaatst om jullie weer een beetje on topic te krijgen, maar zonder resultaat. Dus hulde aan Mariska dat zij hetzelfde probeert. Misschien is het een goed idee om het vooral een beetje concreet te houden. De vraag is "hoe eerlijk is je profiel?" en dus niet "hoe eerlijk vind je het profiel van iemand anders?"
Lisa die een paar dagen terug is op CM omdat ze de leuke discussies toch wel heel erg mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ZIE topic titel W-tje
Dr werd hier weer zooooo offtopic gegaan door het blaatvee dat het inderdaad schrikken is als iemand weer on-topic reageerd...  |
Dank voor de uitleg Pieter, het was me inderdaad ontgaan. ik dacht waar gaat dit over? Zo ben ik al gewend aan het off topic zijn....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | tatsa fekt |
Ik las vandaag (wee tniet meer waarin) dat boer Gijsbert en Femke recent zijn gaan samenwonen in de boerderij van Gijsbert en dat ze heel gelukkig zijn.... Mooi om te lezen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:37
|
|
|
|
tjonge jonge jonge, wat kan het ongelofelijk mis gaan in een discussie als mensen gelijk op de kast gaan zitten. Ik heb alle bijdragen gelezen en ik ben een beetje verbaasd over de felle reacties die Marry krijgt. In mijn optiek vist zij niet naar schouderklopjes, zegt zij nergens dat iemand zich schuldig moet voelen maar geeft ze gewoon aan wat zij met kerst deed en doet. Dat wil niet zeggen dat een ander dat ook moet doen toch?
Anyway, wij hebben nog nooit aan cadeau's gedaan met kerst en ik ben ook niet van plan om daar verandering in aan te brengen. Net als Annette wil ik niet dat mijn kids bij kerst aan het krijgen van cadeau's denken, want voor mij is het wel degelijk het feest dat we mogen vieren omdat Jezus geboren is (zelfs al is dat niet op 25 december in het jaar 1). Dat heeft niets met het krijgen van cadeaus te maken. Bovendien hebben we begin december sinterklaasavond (en nee, geen kind van mij geloofd in Sinterklaas, dus dat is puur en alleen een gezellig avondje).
Volgens mij mag kerst ook best een feest zijn, met gezelligheid, met lekker eten, met kerstboom en kaarsjes aan, maar ook met het lezen van het kerstverhaal uit de Bijbel en met een bezoek aan de kerk. Zolang maar duidelijk is waarom we als christenen kerst vieren, zelfs al was kerst oorspronkelijk een heel ander feest.
En weet je, wat betreft die kerstboom en de kaarsjes.... Het mag dan allemaal niet Bijbels zijn, de kerstboom en die kaarsjes geven wel een heel gezellige sfeer en bovendien licht. En met de geboorte van Jezus is er ook een geweldig licht naar de wereld gekomen toch? Daar mag je blij om zijn, daar mag je van genieten en dat mag je ook zeker vieren. Laten we elkaar daarover vooral geen schuldcomplexen aanpraten. Laten we ons al helemaal niet ergeren aan mensen die laten blijken dat zij het anders doen dan wij. Voel je daarover ook niet aangevallen, maak elkaar geen verwijten of wat dan ook. Kerst is het feest van het licht. Het feest waarop we mogen vieren dat onze vredesvorst ooit, heel lang geleden naar deze wereld is gekomen, als een klein en weerloos kind. En telkens als je je ergert aan wat iemand anders heeft geschreven.. realiseer je dan dat dit in de eerste plaats jou ergernis is. En vraag jezelf dan eens af: WWJD?!
Ik wens iedereen een zalig kerstfeest ongeacht de wijze waarop hij of zij daar invulling aan geeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik las vandaag (wee tniet meer waarin) dat boer Gijsbert en Femke recent zijn gaan samenwonen in de boerderij van Gijsbert en dat ze heel gelukkig zijn.... Mooi om te lezen toch? |
Femke gaat de hele dag poetsen. Er is daar genoeg te doen, zal ze wel zeggen. Zelfs ik vond het wat rommelig. Maar mooi dat het stand heeft gehouden.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 1 december 2011, 18:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:56
|
|
|
|
Nou volgens mij komt er morgen weer een einde aan mijn lidmaatschap. Ik blijf natuurlijk de discussies op t forum wel volgen en kom in de toekomst vast wel weer eens kijken.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 1 december 2011, 00:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 00:32
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Ik denk dat je dan te ver door slaat. Ook bekeerde christenen mogen rijk zijn, want God maakt de ene rijk en de andere arm en een ieder zal dan tevreden moeten zijn met het deel wat God hem/haar geeft. Ik denk dat dit meer bedoeld is als waarschuwing hoe we met onze 'rijkdommen'omgaan. Als een ander iets mist, en wij kunnen dat kwijt, dan geef je dat aan een minder bedeelde, maar het kan niet zo zijn dat we al onze goederen maar weg moeten geven. We moeten er verstandig mee omgaan, meer niet. Het totaalplaatje is belangrijk denk ik. Zowel de armenzorg als we iets missen kunnen als de stille tijd, gebed, en christelijke levenswandel, zodat een niet christen door je gedrag jaloers wordt op jouw christen zijn. |
Mijn laatste zin was te ruim geformuleerd waardoor het overkomt alsof ik vind dat een christen geen mooie spullen in huis mag hebben. [Met een beetje haast vanaf een andere pc stukken insturen op dit forum heeft dus zijn nadelen, geen goed excuus maar toch.] Ik ben niet voor het communistisch maken van het christendom, de scene tussen Petrus en Annanias en Saffira laat zien dat er geen wet is om al je bezit aan de apostelen te geven.
Maar ik wil wel benadrukken dat het Nieuwe Testament radicaler is ten aanzien van rijkdom en goederen dan jouw conclusie van: "we moeten er verstandig mee omgaan, meer niet". Ik kan die conclusie moeilijk rijmen met de grote vrijgevigheid en offervaardigheid die in het Nieuwe Testament tijdens verschillende gelegenheden aan de orde komt, (zelfs los van de oproepen van Christus). Die offervaardigheid deed zich ook voor als er GEEN sprake was van een directe nood. En deze offervaardigheid werd betracht door gelovigen die zich ook bewust waren van het feit dat de soevereine God goederen ongelijk verdeeld, maar het weerhield ze er niet van om de goederen die hun toebedeelt waren in opvallend ruime mate aan de gemeenten en de armen te geven.
Onder ons gezegd en gezwegen: het is voor iemand natuurlijk heel makkelijk, zelfs goedkoop, om te roepen dat iedereen zijn geld eerlijk moet delen als deze persoon zelf weinig weg te geven heeft  Andere kant van de medaille: het is heel moeilijk om het geld weg te geven juist als je er jaren lang keihard voor hebt gewerkt en sober voor hebt gespaard. Of als je jarenlang er voor hebt gestudeerd, elke zomers hertentamens hebt afgelegd en maar kort op vakantie bent gegaan. En als je dan eindelijk beloont wordt met die baan die beter betaald dan zit je niet te wachten op die ´idealistische christen´ die zegt dat je het allemaal in de grote algemene gemeentepot moet gaan doen. De teksten in het NT over het weggeven van geld wil ik daarom niet gebruiken om te ´drammen´. Ik pas ze in stilte op mezelf toe, en ik kijk zoals jezelf al zegt of een gave verantwoord is (het heeft geen zin om geld weg te geven, en een maand later zelf bij iemand aan te kloppen).
Je hebt gelijk dat alle christelijke deugden belangrijk zijn, maar ik wou inhaken op het stuk dat de opener van dit topic had ingezonden. Juist omdat die opening vragen kan opwerpen van "wanneer heb ik me voldoende bekeerd?" wou ik juist wijzen op het concrete antwoord dat de bijbel zelf geeft, in plaats van dat we gaan lopen tobben over die vraag of daar juist lichtzinnig aan voorbijgaan.
Vriendelijke groet,
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op donderdag 1 december 2011, 00:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 01:09
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | De vergelijking met weeen wordt in de bijbel alleen gebruikt in verband met de eindtijd. In het NT, rom 8 De hoop van Gods kinderen 18 Want ik ben er zeker van, dat het lijden van de tegenwoordige tijd niet opweegt tegen de heerlijkheid, die over ons geopenbaard zal worden. 19 Want met reikhalzend verlangen wacht de schepping op het openbaar worden der zonen Gods. 20 Want de schepping is aan de vruchteloosheid onderworpen, niet vrijwillig, maar om (de wil van) Hem, die haar daaraan onderworpen heeft, 21 in hope echter, omdat ook de schepping zelf van de dienstbaarheid aan de vergankelijkheid zal bevrijd worden tot de vrijheid van de heerlijkheid der kinderen Gods. 22 Want wij weten, dat tot nu toe de ganse schepping in al haar delen zucht en in barensnood is. |
ja, leuk dat je met deze bijbelplaats komt, rechtstreekse bijbelplaatsen zijn verreweg het beste. De vergelijking van de fasen van een natuurlijke geboorten en geestelijke geboorten in mijn vorige bijdrage staat op zichzelf niet in de bijbel, dus grote voorzichtigheid is geboden. De vergelijking hoeft daarmee natuurlijk niet onbijbels te zijn. Zouden we kunnen stellen dat we voor deze tijd met de eerste vier dingen moeten doen om ´een nieuwe schepping´ te zijn (bekering, geloof, doop, de Geest hebben ontvangen) maar dat voor de toekomende eeuw ons lichaam nog verlost moet worden? Dit laatste is een bijbels begrip dat Paulus gebruikt, ik heb nu alleen niet de tijd om het op te zoeken, het komt in elk geval dicht bij de tekst die jij aanhaalt. Groeten, Christian.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 01:25
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Ik denk dat je dan te ver door slaat. Ook bekeerde christenen mogen rijk zijn, want God maakt de ene rijk en de andere arm en een ieder zal dan tevreden moeten zijn met het deel wat God hem/haar geeft. Ik denk dat dit meer bedoeld is als waarschuwing hoe we met onze 'rijkdommen'omgaan. Als een ander iets mist, en wij kunnen dat kwijt, dan geef je dat aan een minder bedeelde, maar het kan niet zo zijn dat we al onze goederen maar weg moeten geven. We moeten er verstandig mee omgaan, meer niet. Het totaalplaatje is belangrijk denk ik. Zowel de armenzorg als we iets missen kunnen als de stille tijd, gebed, en christelijke levenswandel, zodat een niet christen door je gedrag jaloers wordt op jouw christen zijn. |
De eerste gemeenten zijn tegenwoordig dus niet meer als voorbeeld op de punten waar we het niet mee eens zijn ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 01:30
|
|
|
|
Heb je heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel over om van te delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 01:36
|
|
|
|
J O L A N
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Een hele fijne dag....en alle goed voor dit nieuwe levensjaar!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 04:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 04:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Haha en houdbaar tot december 2012 wel makkelijk koop je ze voor volgend jaar Dinsdag liggen alle sintproducten weer voor een laag prijsje in de winkels en hoplakee de kerstkrans ligt ernaast  |
maar het is zo lekker....chocoletters, pepernoten, taaitaai....jammie jammie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 04:28
|
|
|
|
|
het wait hier nu behoorlijk hard....klepperende luxaflesen buiten...en volgens mij heb ik regen gehoord.....lijkt wel herfst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 05:35
|
|
|
|
[quote=MARIO216]Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is niet meer eigen baas Haar beroep is nu geld innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm heel illegaal Danstaat hij weleens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens, smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak aan de vaat bij mij, na de dis....." Als de Cadeautjespiet het versmurflijstje van Smurf Th. te F. ziet begrijpt hij deze echter niet ! Hij krabt zich even achter het oor en leest het dan nog eens hardop door. 'Beste Sint, mag ik een smurfelijke smurfin smurfen, die zich ook smurf wil smurfen, ook omdat ik zelf een smurfelijke smurf ben dan ben ik, echtwaar, haar fan. Ook moet ze na het smurfen de smurfmachine smurfen. Als ze op zoek is, ik hou het kort naar een smurf, die dankbaar opsmurft vanachter zijn schort, na haar compliment over een smurfig schoon bord , moet ze verder smurfen! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' zeg smurfenman, droom lustig door maar een fortissimo lungo daar doe ik toch echt geen vaatje voor. kijk, mocht je het me nu zeer nederig en vriendelijk vrágen, dan kon ik nog overwégen, je vaat-zorgjes mee te dragen. dus ik zou je aan willen raden, je toch nog eens te beraden; of het doutsensmurfinnetje je kopjes niet wassen kan; ze zal vast graag een vaatje doen voor zo'n charmante smurfenman!! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....' T'is toch wat met die smurf, denkt Piet, amper zo groot als een turf maar een kabáál over de nederlandse taal maar nu heeft hij het zelf helemaal mis want wat wel zeker is Americo gaat nooit op een galop maar in een galop en daarna in een draf op een schoorsteen af stapvoets klimt hij dan op het dak met op zijn rug Sinterklaas met een kado in zijn zak De belgen op de site hebben van onze gastvrijheid zeker geen spijt Maar zij wilden ook Bea huren Dat zal nog wel even duren want alles moet parlementarisch 'f democratisch zo wordt die formatie legendarisch en daarna historisch, maar Bea...zij is Bilderbergistisch???? én heel erg kritisch Zo raakt mario nog van de leg ... blijf dan toch on-topic zeg Nu kan hij weer niet knippen en plakken de moed zou hem in de schoenen zakken Maar Mario kan beter zijn schoenen zetten dan op het off-topic probleem te letten FF tussendoor: Mario, zit er nog zand onder je schoenen, van 't Scheveningse strand? Nu zonder gein, Mario je schrijft heel fijn Elke dag maar weer ruim anderhalf jaar, keer op keer Een vaste rubriek Een vast publiek De dagelijkse bemoediging voor elke kerkelijke "door"stroming Elk onderwerp kwam/komt aan bod van gebedsgenezing tot het 10de gebod 509 dagen als ik het goed tel ... danke, thanks, merci of gewoon dankjewel
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 07:24
|
|
|
|
Visser: Daar zijn we achter gekomen op 19 nov.
Heb je lang op me zitten wachten?
Oei...ja, had in het begin gezegd dat ik (misschien?) mee zou gaan. Nou sorry, k#$, heb je op me zitten wachten?
Heb die topic ook niet meer gevolgd van agenda.
Ik dacht, als er misschien vanuit wordt gegaan dat ik meega, vragen 'ze' dat nog een keer.....
Nou dan weet ik dat voor de volgende keer, echt k#$ voel ik me erover hoor....
Zie me naam staan op die lijsten....nu ik net keek.....
Nogmaals sorry...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 07:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:05
|
|
|
|
Visser, ja, ik zat toen al met dat ik geen auto heb.
Als ik in paniek raak, moet ik weg kunnen, even half uurtje ofzo.
Ja, ik schreef nog van hoe moet ik daar komen, iemand zei je kan misschien met iemand meerijden.
Ja, nu ken ik de mensen hier veel beter, na paar maanden, nu zal ik dat durven vragen toen niet.
Ja, en dan zit ik nog van was min of meer ingestort pas geleden. Gaat nu weer, weer opbouwen zeg maar.
Ja, en toen was er ook die speeddate ook op dezelfde datum. Daar ging ik ook niet heen, maar ik dacht van, nou dan gaan 'ze' het zeker nog ff vragen voor de zekerheid, nu er op dezelfde datum ook al iets anders is..
Maar ik vind het wel erg vervelend hoor, dat je heb zitten wachten of heb zitten rekenen dat ik zou komen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 december 2011, 09:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:30
|
|
|
|

Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 1 december 2011, 08:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:38
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Erika zegt heel duidelijk: naar gelang je kan dus jezelf niet tekort doen. Maar als je je naaste liefhebt als jezelf dan is daar geen onderscheid in. |
hoe denk jij dan over het opbouwen van een financiele buffer, voor als er zich onvoorzien grote kosten aan zouden dienen, momo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:44
|
|
|
|
JOLAN Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag. moge het komende jaar je veel zegen brengen in gezondheid en geluk. namens ons allen Sjaak,Grace en de kids.

Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 1 december 2011, 10:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 08:47
|
|
|
|
flinke wind en grijze luchten benieuwd of we het droog houden vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:10
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Jippie ben ik effe blij dat ik nie snoep! Dat scheelt me toch een dikke portemonnaie  |
Niet alleen je portomonee...maar ook weer spijt als je op de weegschaal staat...Als ik geen letters koop...koop ik ze ook niet naderhand of omdat ze goed koop zijn...Heb weleens pepernoten gekocht naderhand maar doe die als bodem in een taart...heerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |