ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3263 3264 3265 3266 3267 3268 3269 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 18:36

FRANKT627 schreef:
als sla relaxerend werkt wordt het vlees ook malser... Kwijlende smiley

Nee hoor, dan raakt het beessie uitgedroogd en is het net of je een leren zemelapje eet! (p.s. ik eet uit principe géén konijn, al zou ik hem gratis krijgen) Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 18:38

FRANKT627 schreef:
ik moet nog ergens een bazooka liggen hebben...ik zou immers niet graag willen dat je van die krant op je kre...euh, bips valt...anders doet de schaal van Richter weer gek...(dat laaste moest ik zeggen van Josina...)

eh...bazooka......dat was toch die mier-zoete kauwgom van vroeger uit mijn jeugd toen ik nog onbedorven gave tandjes in mijn mondje had???? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 18:42

FRANKT627 schreef:
ik moet nog ergens een bazooka liggen hebben...ik zou immers niet graag willen dat je van die krant op je kre...euh, bips valt...anders doet de schaal van Richter weer gek...(dat laaste moest ik zeggen van Josina...)

Die Josina......wat een *piep* he? Boze smiley Woedende smiley
Bazooka wordt net iets te gek......ik kan amper een buks in mijn iele handjes vastknijpen Engeltje smiley

zou hij heel hard lopen als hij me zo zag staan? Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 18:44

MARISKA601 schreef:
In de huidige maatschappij word het woord pedo voor pedofielen gebruikt.
En ik vind dus dat het niet past.

Maar goed ik ken je langer dan vandaag.
Soms valt er niet te praten met je.

En ik vind het jammer dat je zo'n houding aanneemt.
Toont van weinig tot geen respect voor anderen.
Laten we dan gewoon eens de term de betekenis teruggeven die het heeft. Pedo betekent kind, als we zulke termen niet meer op een normale manier kunnen gebruiken, is de menselijke geest wel erg verziekt hier.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:19

CHATULIEM619 schreef:
Laten we dan gewoon eens de term de betekenis teruggeven die het heeft. Pedo betekent kind, als we zulke termen niet meer op een normale manier kunnen gebruiken, is de menselijke geest wel erg verziekt hier.

Gaat er nu echt in ene een wereld voor je open?? als elke term zijn eigen betekenis terug zou krijgen dan was het gedaan met de meest simpele mopjes.
Dan had mijn rijmpje gewoon nog op forum gestaan, dan had ik ook geen ban gehad.
Eigenlijk heb je op een punt gelijk, ja de menselijke geest is verpest, en daar hebben wij allemaal debet aan.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:23

FRANKT627 schreef:
Ach, sommige mensen willen graag in de picture komen, Annette. Dat doen ze dan door zich (verkeerd) te laten opvallen. Iedereen op deze site klaagt wel eens. Doen ze het niet via het forum dan wel door een mail of msn of hoe dan ook. Zelfs diegene die de andere er op wijzen om niets steeds te klagen zijn meestal de grootste mopperaars. Laten we deze topic dan maar beschouwen als het zoveelste duplicaat van de eerste originele topic met hetzelfde onderwerp.

Gelukkig is een forum voor iedereen he? Iedereen klaagt uiteraard weleens. Maar ik vind het een significant verschil of je iemand persoonlijk een mail stuurt met geklaag of dat je iedere dag een klaagzang op het forum zet. Dat is pas in de picture willen komen..... Engeltje smiley
Gelukkig is een forum voor een ieder dus voor klagers en mensen die er een hekel aan hebben.....En als je je niet aangesproken voelt klaag je toch lekker verder......en ik klaag lekker verder over de klagers.......dat is het mooie van een forum he?
Dus ik zou zeggen Frank, niet zo negatief....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:27

HANNAH810 schreef:
ik moest echt flink slikken bij de term pedo-babtist. geloofszaken liggen nu eenmaal dicht bij het hart, en dus gevoelig.

ten diepste kun je het gebruikte woord echter letterlijk vertalen met "kinder-doper", dus ja....
mijn eerste associatie was inderdaad ook, dat de term wel enigzins onhandig gekozen is, maar goed; dat kan per persoon verschillen.

hannah......die de eerste term dan wel een beeeetje kent, maar die de credo's, plasmo's en tauto's compleet ontgaat..... Clown smiley

te weinig hersenen, helaas........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Mag je het dan ook niet over homo hebben? Dat kan mensen toch ook kwetsen in homo sapiens? Wordt er niet te veel lading aan gegeven dan dat het is?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:27

FRANKT627 schreef:
Moest ik een kristallen, glazen of een andere bol hebben zou ik misschien het antwoord kunnen geven op deze totaal niets terzake doende of onbenullige vraag...

gewoon doen wat je hand vínd om te doen, frank
that simple............ Engeltje smiley

hannah.......twee rechtse handjes
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:28

FRANKT627 schreef:
Moest ik een kristallen, glazen of een andere bol hebben zou ik misschien het antwoord kunnen geven op deze totaal niets terzake doende of onbenullige vraag...

ohwee, een glazen bol is waarschijnlijk je laatste wens Clown smiley om op je laatste vraag een antwoord te kunnen krijgen, en te kunnen geven.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:30

GERRIT084 schreef:
ohwee, een glazen bol is waarschijnlijk je laatste wens Clown smiley om op je laatste vraag een antwoord te kunnen krijgen, en te kunnen geven.

Is een glazen bol niet occult?????? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:33

PIETER649 schreef:
je vergeet de klisma´s Geschokte, onthutste smiley

En het vieze drankje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:36

WILLEMIJN232 schreef:
Mag je het dan ook niet over homo hebben? Dat kan mensen toch ook kwetsen in homo sapiens? Wordt er niet te veel lading aan gegeven dan dat het is?

Dat verschild per opmerking, en wie het zegt, en in welk verband, en of er geen aanstoot aan kan worden genomen.
Dus elk weldenkende mens moet dat in gedachten houden, jij hij en ik, en nog heel veel meer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:38

WILLEMIJN232 schreef:
Is een glazen bol niet occult?????? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

neu kom je daar nu weer bij.
Glazen bol voor het weer: de weerman
Glazen bol voor gezondheid: de dokter
Glazen bol voor je geld: de bank

en noem maar op Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:41

FRANKT627 schreef:

Boze smiley Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:42

WILLEMIJN232 schreef:

Ben je mal!! ligt er natuurlijk wel aan hoe je er aan komt, en wat je er me doet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:45

YELNIN491 schreef:
neu kom je daar nu weer bij.
Glazen bol voor het weer: de weerman
Glazen bol voor gezondheid: de dokter
Glazen bol voor je geld: de bank

en noem maar op Clown smiley

De glazenbol van de overheid, okee die is anders, die laat ons denken wat zij geloven. Zieke smiley of zoiets Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:55

GERRIT084 schreef:
Dat verschild per opmerking, en wie het zegt, en in welk verband, en of er geen aanstoot aan kan worden genomen.
Dus elk weldenkende mens moet dat in gedachten houden, jij hij en ik, en nog heel veel meer Knipoog smiley
Wie durft überhaupt hier te stellen dat ik in zo'n belangrijk thema een verwijzing wilde maken naar pedofilie. Heb dan op zn minst het lef om te vragen wat ik bedoel zonder dat je automatisch verwijst naar zoiets goors. En nee Gerrit, niet persoonlijk naar jou toe hoor. Meer in het algemeen.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 19:58

GERRIT084 schreef:
De glazenbol van de overheid, okee die is anders, die laat ons denken wat zij geloven. Zieke smiley of zoiets Gefrustreerde smiley

nou dus toch een glazen bol Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:01

CHATULIEM619 schreef:
Wie durft überhaupt hier te stellen dat ik in zo'n belangrijk thema een verwijzing wilde maken naar pedofilie. Heb dan op zn minst het lef om te vragen wat ik bedoel zonder dat je automatisch verwijst naar zoiets goors. En nee Gerrit, niet persoonlijk naar jou toe hoor. Meer in het algemeen.

Ik vind het woord gewoon niet gepast voor iets wat voor sommigen heel heilig is.

Kinderdoop is het algemene gebruikelijke woord, maar jij vertikt het door je eigenwijsheid omdat woord te gebruiken omdat het voor jou geen doop is.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:09

LOVEJEZUS310 schreef:
Hier kun je alles kwijt

http://www.youtube.com/watch?v=njyTNF90PXs

Ik heb niets te klagen, er is deze week heerlijk voor mij gekookt, en vandaag weer Kwijlende smiley

Ja, daar heb je vrienden voor Knipoog smiley

Verder weer tof contact met mijn broer en mijn vriendin Lachende smiley

Mij hoor je dit jaar niet meer, en volgend jaar ook niet klagen. Trouwens wat ik deed was geen klagen, maar zeggen wat ik vervelend vond, da's wel even iets heel anders he?

Fijne avond nog Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:12

SHANITA130 schreef:
Ik heb niets te klagen, er is deze week heerlijk voor mij gekookt, en vandaag weer Kwijlende smiley

Ja, daar heb je vrienden voor Knipoog smiley

Verder weer tof contact met mijn broer en mijn vriendin Lachende smiley

Mij hoor je dit jaar niet meer, en volgend jaar ook niet klagen. Trouwens wat ik deed was geen klagen, maar zeggen wat ik vervelend vond, da's wel even iets heel anders he?

Fijne avond nog Lachende smiley

't is maar onder welke noemer het valt of iemand het laat vallen toch, helemaal persoonlijke interpretatie.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:33

MARRY942 schreef:
Leiding of geen leiding....het was hartstikke fijn! Glorie aan Hem! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Het was mooi hoe de gebedspuzzel ineenviel en met welk vuur er gebeden werd voor de zieken en onze dierbaren.
Ik stel voor om volgende donderdag te starten met You Tube,
: My Shepherd by Nicole C. Mullen w/lyrics, 1min 19 (Psalm 23).

Zo ontroerend gebracht dat het ons diepste wezen Verliefde smiley raakt !

Herman

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 4 december 2011, 20:34
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:36

MARISKA601 schreef:
Ik vind het woord gewoon niet gepast voor iets wat voor sommigen heel heilig is.

Kinderdoop is het algemene gebruikelijke woord, maar jij vertikt het door je eigenwijsheid omdat woord te gebruiken omdat het voor jou geen doop is.
Nee, door mijn zorgvuldigheid, daar zit een enorm verschil in. Zodra je twee dingen, die verschillen qua structuur en inhoud hetzelfde gaat benoemen, dan ben je verwarrend bezig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:46

CHATULIEM619 schreef:
Nee, door mijn zorgvuldigheid, daar zit een enorm verschil in. Zodra je twee dingen, die verschillen qua structuur en inhoud hetzelfde gaat benoemen, dan ben je verwarrend bezig.

Omdat het voor jouw verwarrend is moeten we jouw termen dan maar aanhouden?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:49

MARISKA601 schreef:

het is duidelijk dat jullie er verschillend over denken, kan dan nu aub de discussie daarover in ieder geval stoppen? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:53

MARRY942 schreef:
T is gek he...ondanks dat ik nie snoep groei ik toch....en nie so'n klein beetje ook....mijn doc zegt dat het de hormoontjes zijn....overgang en zo...puh...ik ben nie eens in de overgangl....heb elke maand nog steeds een paar eh...zware dagen.....Ook dokters kunnen het wel es mis hebben... Verlegen lachende smiley

als je die zware dagen niet meer hebt ben je in je menopauze, tot die tijd ben je in de overgang en inderdaad, na je veertigste vertraagt de omzetting van je voedsel in lichaamsenergie en word je dikker althans de meeste mensen......minder balastvoer eten en meer bewegen houdt het 'groeien' wel wat tegen, hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 20:59

MARISKA601 schreef:
Jij mag zelf weten hoe je dingen omschrijft, ik kies voor mijn eigen terminologie. Als je het woord pedobaptist googlet, kijk je meer dan 55.000 hits. Ga me dan niet verwijten dat ik dat woord ook gebruik.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 21:06

http://www.youtube.com/watch?v=_-yskHbN6gs
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 21:28

CHATULIEM619 schreef:
Jij mag zelf weten hoe je dingen omschrijft, ik kies voor mijn eigen terminologie. Als je het woord pedobaptist googlet, kijk je meer dan 55.000 hits. Ga me dan niet verwijten dat ik dat woord ook gebruik.

En als je de Engelse en Franse bijdragen uit die 55000 filtert, hoeveel Nederlandse hou je dan nog over? Een vertaalde tekst van Spurgeon (!) en die leefde al heel lang geleden. Het aantal dat je verder nog ziet, werpt toch een ander licht op het getal van 55000. De term bestaat overigens wel, daar heb je gelijk in. Maar ik blijf dit begrip als denigrerend ervaren.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 4 december 2011, 23:02
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 21:28

YELNIN491 schreef:
nou dus toch een glazen bol Knipoog smiley

Okee, maar wat zou jij doen?? Ik ga als een speer mijn D.E en A.H punten inleveren, anders worden ze weg gegooid, en das zonde Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3263 3264 3265 3266 3267 3268 3269 ... 6194 Volgende
Pagina 3266 van 6194