| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | het is duidelijk dat jullie er verschillend over denken, kan dan nu aub de discussie daarover in ieder geval stoppen?  |
hé, nee, willemijn, dat zou toch (erf-)zonde zijn?
pff........toch weer on-topic, hoe is t mogelijk!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ohhhhh; heeft hij ook een stapel donkere helpers bij zich? Een wit paard en een boot? En komt hij uit Spanje? |
Frank, troost je.....morgenavond zijn ze weer plijte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hé, nee, willemijn, dat zou toch (erf-)zonde zijn?
pff........toch weer on-topic, hoe is t mogelijk!!!!!  |
Mannen he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Sfeer misschien wel... |
Moet het wel donker zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ach, ik heb Floshke ook nog |
Lust ie ook al rauwkost?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:33
|
|
|
|
Wat zucht je toch in ,t donker, kind? Ik deed het grote licht ontbranden! Toe, open maar je lege handen, je weet het toch: Wie zoekt die vindt. Ik kwam toch voor de rijken niet? Niet voor de sterken, de gezonden? Ik kom barmhartigheid verkonden aan elk die pijn heeft, of verdriet. Heb je geen kleren voor Mijn feest? Ik zal je witte kleed,ren geven. ,t Is moeilijk, van gena te leven; Ik weet ,t, Ik ben ook arm geweest. In Bethlehem zie Ik je weer, daar moet Ik velen plaats bereiden; Mijn ster zal hen er henen leiden. Jij komt toch ook? Aarzel niet meer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:34
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mannen he?  |
Is het weer zo ver het begon allemaal met die vrucht van die ene boom vrouwen he altijd maar weer voor zich uitschuiven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik heb niets te klagen vandaag...
ik heb een voedselpakket mogen ontvangen...
daar dit teveel is voor mij...
en sommige producten niet lang houdbaar zijn...
daarom klaag ik maar...
en deel ik het met anderen...
 |
He knijn.......die banketletter he, die lust ik wel .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:45
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Als er in de Bijbel-Gods Woord- staat : Uw Woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad", wat zou er dan bedoeld worden denk je? Welk Woord is dat volgens jou?
En in Jakobus staat: Degenen die standhielden prijzen we gelukkig! U hebt gehoord hoe standvastig Job was, en u weet welke uitkomst de Heer gaf; de Heer is immers liefdevol en barmhartig.
Dan is het boek Job toch een waargebeurde overlevering van Jobs leven en daarom echt gebeurd.!!  |
Kan ik het mis hebben, en dat Job wel geleefd heeft? Jazeker. Kunnen jullie het mis hebben, en dat Job dan dus niet geleefd heeft? Ja, dat kan ook.... Maakt het uit voor onze relatie met God of Job geleefd heeft? Nee, Job, of de bijbel staat niet tussen God en ons persoonlijk in.
Ik ga er vanuit dat Job niet geleefd heeft, en dat ondermijnd mijn relatie met God niet. Wanneer jullie er wel vanuit dat Job wel geleefd heeft, dan ondermijnd dat mijn relatie met God ook niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He knijn.......die banketletter he, die lust ik wel .  |
Nog zo'n lekkerbek die eisen gaat stellen 
Hoewel ik dat ook wel errug lekker vind...eerlijk delen?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 4 december 2011, 22:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:57
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | als je die zware dagen niet meer hebt ben je in je menopauze, tot die tijd ben je in de overgang en inderdaad, na je veertigste vertraagt de omzetting van je voedsel in lichaamsenergie en word je dikker althans de meeste mensen......minder balastvoer eten en meer bewegen houdt het 'groeien' wel wat tegen, hoor. |
kreeg ik op mn 30ste al last van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:02
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | 't is maar onder welke noemer het valt of iemand het laat vallen toch, helemaal persoonlijke interpretatie. |
Jaaaaa 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:03
|
|
|
|
Ben eens benieuwd of sinterklaas voor mij wat onder de kerstboom zal leggen...het zullen weer paaseitjes van vorig jaar zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 4 december 2011, 23:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nou lekker die stukjes echt grootmoeder...zoooooooo taai...je kauwt je het...  |
Een Thaise grootmoeder, hé...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nog zo'n lekkerbek die eisen gaat stellen 
Hoewel ik dat ook wel errug lekker vind...eerlijk delen? |
Nee hoor , het is gewoon een kwestie van probleem van Knijn oplossen. En daar wil ik graag aan mee helpen. Desnoods ruilen voor een kroppie sla?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:14
|
|
|
|
Éen groot mooi moment, laaatste dagen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor , het is gewoon een kwestie van probleem van Knijn oplossen. En daar wil ik graag aan mee helpen. Desnoods ruilen voor een kroppie sla? |
Nou vooruit...omdat je (ahum) behulpzaam bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een Thaise grootmoeder, hé...  |
Ach...oud is taai, ongeacht waarvandaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | kreeg ik op mn 30ste al last van  |
ik probeerde positief te zijn, Visser maar misschien had ik de inzet van het ontstaan van zwembandjes wat realistischer moeten duiden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Moest ik een kristallen, glazen of een andere bol hebben zou ik misschien het antwoord kunnen geven op deze totaal niets terzake doende of onbenullige vraag... |
Welke vraag Frank?
je weet niet wat of Christelijk is? of weet je het niet meer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:43
|
|
|
|
eh..hoe was het ook weer? weest WAAKZAAM.ten allen tijde?
we gaan geloof ik liever off-topic..
ben het met W. eens dat het vaak een oeverloos geklets is..en nu over een glazen bol..
En we zitten op een forum van een christelijke dating site..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 00:12
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | EXCLUSIVE The Second Coming
http://www.youtube.com/watch?v=u2_K_l3MQPM&feature=related |
Mooie film, LJ!
The second coming!
Met de tijd die me rest op aarde blijf ik leven met de Here! We hebben natuurlijk Eeuwig leven!, in de Hemel
Bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 00:21
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | eh..hoe was het ook weer? weest WAAKZAAM.ten allen tijde?
we gaan geloof ik liever off-topic..
ben het met W. eens dat het vaak een oeverloos geklets is..en nu over een glazen bol..
En we zitten op een forum van een christelijke dating site..  |
Nee hoor, de IWHB site
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 01:12
|
|
|
|
Marian, je hebt gelijk...
LJ, het staat in de 2de film op je profiel, aan het einde van de film: "Prophet Elizabeth Sherry Elijah Nikomia"....
Ahum...da's een valse profeet, wees op je hoede!, JL...
een link erover...
By the way, Ruach-Hakodesh betekend 'de Heilige Geest'.
Weer het gevaar, halve waarheden..maar daar mag je zelf over lezen, LJ.
Zegens en slaap en droom lekker,
NB: even de link erin waar wordt gerefereerd aan het einde naar haar, dat het een openbaring aan haar gegeven is. En tevens je tweede film op je profiel. Er staat letterlijk aan het einde: 'End time Prophecies given to Prophet Elisabeth Sherrie Elijah Nikomia', precies op 3 min en 12 á 13 seconden... Klik hier
Zo zie je maar weer, mooi filmpie, mooie tekeningen, (halve) waarheden, en da's zo misleidend. het houdt je van God vandaan en ondertussen kan het je leven behoorlijk verzieken als je je er dieper mee inlaat.
Gevaarlijk, wees op uw hoede!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 5 december 2011, 10:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 01:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | laat ons eten, laat ons drinken, laat ons vrolijk zijn, want morgen kunnen we sterven |
Groot gelijk, als is het alleen maar om te genieten van het leven ons door God gegeven!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 01:52
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hoi Shanita, Je situatie en de verhalen die je verteld doet me denken aan een oud collega/ vroegere buurvrouw... Sterkte en zoek hulp!
Groetjes
Cootje heeft wat dit betreft levenservaring opgedaan....  |
| COOTJE711 schreef: | Denk niet helemaal dat je begreep wat ik bedoelde, maar okee jij kende mijn buurvrouw natuurlijk ook niet  | Zo, heb even de inhoud van deze posting verwijderd. Vanwege een inschattingsfout van mijn kant. Kon subtiel. Bij deze, Cootje mijn excuses voor deze inschattingsfout. Ja, geschreven woord, maar toch.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 9 december 2011, 11:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 02:25
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Ja Lisa...fijn dat het zo kan...denk dat het goed is... |
Hoi Zeeland!
Als iemand, als reaktie op wat ik afgelopen maandag heb meegemaakt begint met dat ie je niet wilt kwetsen, maaaaaaar....dan moet je uitkijken...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 5 december 2011, 02:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 07:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Zondag 4 december, Psalm 139: 13-18; Mijn oerbegin aanschouwd.
Tegenwoordig krijg je al ver voor de geboorte in het ziekenhuis een foto mee: onooglijk klein zie je dan iets waarvan je geloven mag dat het een kindje is. Een pril begin. De psalm van vandaag gelooft dat er Eén is die zelfs het vormloze begin al heeft gezien. Als er nog iets niets gevormd is, als alles nog openligt en het nog alle kanten op kan, dan ziet de Eeuwige al het leven dat zich aandient. Hij heeft mijn oerbegin aanschouwd. Een wonder! Mooi – maar je zult dit maar lezen als je zelf dolgraag een kindje zou hebben en van de dokter te horen hebt gekregen dat je onvruchtbaar bent. Je zult deze psalm maar moeten horen in de kerk en nog nooit de man of de vrouw van je leven zijn tegengekomen. Je zult deze bladzijde maar lezen en vader of moeder van een zwaar gehandicapt kindje zijn… Wat doe je dan met zo’n psalm? Een God die het oerbegin aanschouwt – had die dan niet even beter kunnen opletten? Wie zo redeneert ziet God ten onrechte aan voor een mislukte manager. Het gaat ook niet op Hem als een soort Sinterklaas te zien, die altijd maar precies moet geven wat wij graag hebben willen. God is de Bron van het leven, Hij is de Levende zelf. Dat leven is nu nog niet volmaakt. De Schepper moet zijn schepping nog voltooien. Donkere machten en krachten spelen Hem parten. Duivels duister is de keerzijde van het lichte leven. Reken maar dat de Eeuwige alles op alles zet om zijn doel te bereiken: een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Hoe vertroostend is het dan is het dan te weten: ook het verfomfaaide, gehandicapte leven ontgaat Hem niet.
Ik loof U die mij schepper zijt, die met liefde mij geleidt, Gij hebt mijn oerbegin aanschouwd, In ’t diepst der aarde opgebouwd. Niets blijft er voor uw oog verborgen. Ja, Gij omringt mij met uw zorgen. |
Deze deed mij denken aan mijn gehandicapte neefje.... Na een jaar ziekenhuis werd hij pas gedoopt en was psalm 139 de dooppreek!!!
Zo mooi...want immers God was toch Zijn Maker...ook al is hij "gehandicapt.
Maar ook wat geeft hij in zijn jonge leven veel liefde... Hierbij een dikke kus voor Ryan!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 07:38
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En na een dagje wachten heb je dan dit:

|
Lijkt me heerlijk.... En dat doe ik met pepernoten...dus smaak zal prima zijn. Pepernoten kun je ook nog lang bewaren...dus mag Sinterklaas er nog wel wat in de winkel achterlaten na vandaag. Overigens ook na 5 dec zijn kinderen nog gek met pepernoten...(ikzelf ook trouwens)
|
|
| Naar boven |
|
|