ChristianMatch
 


Forum

Alleen voor mannen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LAURENS814





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 00:29
 
MARIO216 schreef:
In dit topic mogen alleen mannen reageren wat ze denken over van alles en nog wat.

Oke, wat is mannelijkheid?
Veel testosteron? een brede kaaklijn? Ruwe bolster blanke pit?

O ja, hebben jullie ook al zo'n hekel aan het feminisme? Al die zure vrouwen die mannen willen omvormen tot watjes en papventjes. Bah!
Ik zeg: Weg met de metroseksueel! Lang leven de Neanderthaler!
(oerbrul) GGGGGGGGRRRRRROOOOORRRRRRRR...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 08:56
 
LAURENS814 schreef:
Oke, wat is mannelijkheid?
Veel testosteron? een brede kaaklijn? Ruwe bolster blanke pit?

O ja, hebben jullie ook al zo'n hekel aan het feminisme? Al die zure vrouwen die mannen willen omvormen tot watjes en papventjes. Bah!
Ik zeg: Weg met de metroseksueel! Lang leven de Neanderthaler!
(oerbrul) GGGGGGGGRRRRRROOOOORRRRRRRR...
Laurens, je bent een toffe kerel! Hier op het forum zijn de mannen veel te lief. Zelfs bij ons topic durven ze nog haast niks te zeggen. Maar goed, wat wil je. De gemiddelde vrouw op dit forum is hier een mannenhaatster. In de chatbox kletsen de mannen net zoals de vrouwen, een serieus gesprek wordt eigenlijk geweerd. Van vrouwen kan ik het hebben hoor, heb voldoende verjaardagen meegemaakt om te weten dat hun interesse alleen maar bij kinderen, kleren en huis-tuin-en-keuken dingen liggen. En ach het heeft ook wel zijn charme. Maar dat je zelfs niet met een vent een normaal gesprek kunt voeren valt me wel heel erg tegen. Ook daarin zijn ze veel te vrouwelijk geworden. Iedere avond probeer ik weer een normaal gesprek op gang te brengen, maar het interesseniveau is bijzonder laag.
Deze week ben ik elke avond vanaf 7 uur in de chatbox geweest. Gewoon kijken wat voor onderwerpen ze bespreken. En eerlijk gezegd, het valt me iedere keer weer tegen. Je zult denken dat nu de vrouwen hoger opgeleid zijn, meer meedoen in de maatschappij, dat ze ook wat meer geïnteresseerd zijn in de wereld om hun heen. Maar helaas, ze kunnen niet anders dan alleen maar over de gewone dingen praten. Het ligt in de aard van de vrouwen dat alleen hun eigen wereldje, hun eigen kinderen, hun eigen huisje belangrijk is. Emancipatie schijnt toch niet te werken. Vrouwen zijn echt anders dan mannen. En mannen verlagen zich tot hetzelfde niveau. Nog even en dan kunnen we een breiklasje beginnen voor mannen. Lang leve de Libelle!!!


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 31 juli 2010, 09:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:42
 
CHATULIEM619 schreef:
Laurens, je bent een toffe kerel! Hier op het forum zijn de mannen veel te lief. Zelfs bij ons topic durven ze nog haast niks te zeggen. Maar goed, wat wil je. De gemiddelde vrouw op dit forum is hier een mannenhaatster. In de chatbox kletsen de mannen net zoals de vrouwen, een serieus gesprek wordt eigenlijk geweerd. Van vrouwen kan ik het hebben hoor, heb voldoende verjaardagen meegemaakt om te weten dat hun interesse alleen maar bij kinderen, kleren en huis-tuin-en-keuken dingen liggen. En ach het heeft ook wel zijn charme. Maar dat je zelfs niet met een vent een normaal gesprek kunt voeren valt me wel heel erg tegen. Ook daarin zijn ze veel te vrouwelijk geworden. Iedere avond probeer ik weer een normaal gesprek op gang te brengen, maar het interesseniveau is bijzonder laag.
Deze week ben ik elke avond vanaf 7 uur in de chatbox geweest. Gewoon kijken wat voor onderwerpen ze bespreken. En eerlijk gezegd, het valt me iedere keer weer tegen. Je zult denken dat nu de vrouwen hoger opgeleid zijn, meer meedoen in de maatschappij, dat ze ook wat meer geïnteresseerd zijn in de wereld om hun heen. Maar helaas, ze kunnen niet anders dan alleen maar over de gewone dingen praten. Het ligt in de aard van de vrouwen dat alleen hun eigen wereldje, hun eigen kinderen, hun eigen huisje belangrijk is. Emancipatie schijnt toch niet te werken. Vrouwen zijn echt anders dan mannen. En mannen verlagen zich tot hetzelfde niveau. Nog even en dan kunnen we een breiklasje beginnen voor mannen. Lang leve de Libelle!!!



Het is dat ik je niet serieus neem anders zou ik enigszins geirriteerd zijn...... Knipoog smiley

Oh jee, het was voor mannen.... Verraste, verbaasde smiley excuus....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 31 juli 2010, 09:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:50
 
VISSER278 schreef:
Oefening baart kunst. Knipoog smiley

Zo is dat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:52
 
We moeten gewoon héél erg veel oefenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:53
 
SHANITA130 schreef:
We moeten gewoon héél erg veel oefenen.


Chris is nu heel blij met ons Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 09:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is dat ik je niet serieus neem anders zou ik enigszins geirriteerd zijn...... Knipoog smiley

Oh jee, het was voor mannen.... Verraste, verbaasde smiley excuus....
Ik zou graag willen dat het anders was. Ik hoop nog steeds dat er vrouwen zijn die dit niveau kunnen ontstijgen, maar maandenlang in de chatbox maakt dat ik er helaas zo over denk. Vrouwen zijn lief, heel lief...maar interesse in de buitenwereld is er niet vanuit henzelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 10:12
 
Gewijzigd door mij zelf.

Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 7 augustus 2010, 09:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 11:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zou graag willen dat het anders was. Ik hoop nog steeds dat er vrouwen zijn die dit niveau kunnen ontstijgen, maar maandenlang in de chatbox maakt dat ik er helaas zo over denk. Vrouwen zijn lief, heel lief...maar interesse in de buitenwereld is er niet vanuit henzelf.

  1. Lekker generaliserend weer. Boze smiley
  2. Misschien hebben de bedoelde vrouwen juist even behoefte aan gewoon lekker ontspannen samen zijn in de chat.
  3. Misschien hebben vele mannelijke bezoekers dit ook wel.
  4. Wellicht wil je te geforceerd allerlei zaken bespreken in de chat en moet je meer aan de spontaniteit van de chat overlaten, wat geregeld leidt tot meerdere serieuze gesprekken in de chat (zie ook een eerdere discussie op het forum waar dit al is aangegeven). En aan die gesprekken doen niet enkel mannen mee.


Probeer gewoon eens wat meer te genieten, ook van de koetjes en de kalfjes in de chat Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 31 juli 2010, 18:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 11:30
 
MARIO216 schreef:
Deze discussie kappe, gaat nergens over ga maar lekker praten bij het topic voor mannen en vrouwen.

je doet wel een beetje kattig voor een man...... Boze smiley

Oh, ik heb hier niets te zoeken, sorry..... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 31 juli 2010, 11:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 12:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
je doet wel een beetje kattig voor een man...... Boze smiley

Oh, ik heb hier niets te zoeken, sorry..... Verlegen lachende smiley

Mensen zijn niet gewend als ik een beetje uitval, ik ken dat. Je moet het wel heel erg bont maken als ik uitval. Is middels privemail uitgepraat.


Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 7 augustus 2010, 09:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 13:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Nog even dan kunnen we een breiklasje beginnen voor mannen. Lang leve de Libelle!!!

Lachende smiley Clown smiley jááá...leuk!!!!!!Mag ik dan lesgeven?? Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 13:29
 
ANNETTE050 schreef:
Lachende smiley Clown smiley jááá...leuk!!!!!!Mag ik dan lesgeven?? Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Het moet wel een man zijn he !! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 13:33
 
MARIO216 schreef:
Het moet wel een man zijn he !! Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ..maar...eh...zíjn er dan al mánnen die kunnen bréien.... Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 14:17
 
ANNETTE050 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley ..maar...eh...zíjn er dan al mánnen die kunnen bréien.... Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Daar zullen nog wat haken en ogen aan zitten. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 14:34
 
MARIO216 schreef:
Daar zullen nog wat haken en ogen aan zitten. Knipoog smiley


....tja..'..insteken, omslaan, doorhalen....af laten gaan....' Zieke smiley ...da's nie niks... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 14:37
 
MARIO216 schreef:
Daar zullen nog wat haken en ogen aan zitten. Knipoog smiley
tja ik had het op de kleuterschool als handenarbeidopdracht.
stikvol met knoopsgaten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:28
 
DANIEL777 schreef:
tja ik had het op de kleuterschool als handenarbeidopdracht.
stikvol met knoopsgaten Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley ...tja, daar heb je 't al...als dat maar goed gaat Mario.. Zieke smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:29
 
ANNETTE050 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...tja, daar heb je 't al...als dat maar goed gaat Mario.. Zieke smiley Coole smiley met zonnebril
sinds wanneer ben ik 2 personen? Smiley die vol vragen zit Clown smiley


Laatst aangepast door
DANIEL777
op zaterdag 31 juli 2010, 17:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:55
 
HENK710 schreef:
[list=1][*]Lekker generaliserend weer. Boze smiley
[*]Misschien hebben de bedoelde vrouwen juist even behoefte aan gewoon lekker ontspannen samen zijn in de chat.
[*]Misschien hebben vele mannelijke bezoekers dit ook wel.
[*]Wellicht wil je te geforceerd allerlei zaken bespreken in de chat en moet je meer aan de spontaniteit van de chat overlaten, wat geregeld leidt tot meerdere serieuze gesprekken in de chat (zie ook een eerdere discussie op het forum waar dit al is aangegeven). En aan die gesprekken doen niet enkel mannen mee.

Probeer gewoon eens wat meer te genieten, ook van de koetjes en de kalfjes in de chat Knipoog smiley
Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Laurens, je bent een toffe kerel! Hier op het forum zijn de mannen veel te lief. Zelfs bij ons topic durven ze nog haast niks te zeggen. Maar goed, wat wil je. De gemiddelde vrouw op dit forum is hier een mannenhaatster. In de chatbox kletsen de mannen net zoals de vrouwen, een serieus gesprek wordt eigenlijk geweerd. Van vrouwen kan ik het hebben hoor, heb voldoende verjaardagen meegemaakt om te weten dat hun interesse alleen maar bij kinderen, kleren en huis-tuin-en-keuken dingen liggen. En ach het heeft ook wel zijn charme. Maar dat je zelfs niet met een vent een normaal gesprek kunt voeren valt me wel heel erg tegen. Ook daarin zijn ze veel te vrouwelijk geworden. Iedere avond probeer ik weer een normaal gesprek op gang te brengen, maar het interesseniveau is bijzonder laag.
Deze week ben ik elke avond vanaf 7 uur in de chatbox geweest. Gewoon kijken wat voor onderwerpen ze bespreken. En eerlijk gezegd, het valt me iedere keer weer tegen. Je zult denken dat nu de vrouwen hoger opgeleid zijn, meer meedoen in de maatschappij, dat ze ook wat meer geïnteresseerd zijn in de wereld om hun heen. Maar helaas, ze kunnen niet anders dan alleen maar over de gewone dingen praten. Het ligt in de aard van de vrouwen dat alleen hun eigen wereldje, hun eigen kinderen, hun eigen huisje belangrijk is. Emancipatie schijnt toch niet te werken. Vrouwen zijn echt anders dan mannen. En mannen verlagen zich tot hetzelfde niveau. Nog even en dan kunnen we een breiklasje beginnen voor mannen. Lang leve de Libelle!!!

Ach...Chatuliem, op deze manier krijg je onze aandacht ook hoor maar of het helpt Engeltje smiley

* ons = vrouwen*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 18:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk.


Dat is nu mijn beleving van sommige mannen in de chatbox..........
Maar ja, een beleving is een persoonlijke beleving heb ik altijd geleerd..... Knipoog smiley
Kan een ander weer helemaal anders naar kijken...... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 31 juli 2010, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 18:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat is nu mijn beleving van sommige mannen in de chatbox..........
Maar ja, een beleving is een persoonlijke beleving heb ik altijd geleerd..... Knipoog smiley
Kan een ander weer helemaal anders naar kijken...... Knipoog smiley
Tja, wat kun je anders...Maarre..dit is een onderwerp alleen voor mannen. Kun je nu dan ff het respect opbrengen of moet ik het zo grof zeggen als sommige dames het in hun hoekje zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 18:26
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja, wat kun je anders...Maarre..dit is een onderwerp alleen voor mannen. Kun je nu dan ff het respect opbrengen of moet ik het zo grof zeggen als sommige dames het in hun hoekje zeggen.



Dus jij leest de vrouwenhoek ook.....????????
Maar ik zeg niets meer, hoor hier ook niet..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 18:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk.

Wees gerust, ook hier op CM zitten er voldoende. Neem de tijd om dat te ontdekken Knipoog smiley Want ja, idealen hebben mag Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:18
 
Quote:
MARIO216 SCHREEF:
Je weet toch niet waar ik woon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar daarom weet ik je nog wel te vinden Duiveltje smiley


En voordat jullie mannen nou gaan schelden, tis Mario zen schuld! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk.

Bestaat die dan? De ideale vrouw?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:13
 
VISSER278 schreef:
Bestaat die dan? De ideale vrouw?

Het is toch altijd BBB Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:42
 
Mannen van CM.......

Wat vinden jullie het meest vervelenste karwei in huis?
( strijken, afwassen, wc schoonmaken etc. etc.)

VROUWEN MOGEN NIET REAGEREN Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:53
 
VISSER278 schreef:
Mannen van CM.......

Wat vinden jullie het meest vervelenste karwei in huis?
( strijken, afwassen, wc schoonmaken etc. etc.)

VROUWEN MOGEN NIET REAGEREN Lachende smiley


hm.....ik heb nog al wat dingen liggen die eigenlijk echt moeten gebeuren, maar die dus blijven liggen, omdat ik er....... Verlegen lachende smiley....geen zin in heb.

Er hangt nog was om te strijken van mijn vakantie.....sorry al 10 dagen terug in nederland. Moet de deur van mijn schuur nog schilderen......al 2jr aan onderhoudsbeurt toe.

Soms ben ik gewoon zo....ik moet soms beginnen, maar als ik dan begin maak ik alles in een wervelwind af.

Echt een hekel aan iets heb ik niet, t is meer het beginnen ervan wat mij tegenhoudt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8