ChristianMatch
 


Forum

christenen en moslims
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:29
 
DANIEL777 schreef:
Chris
Ik ben het helaas niet helemaal eens wat je nu schrijft.
Doordat je nu pas hier reageert hebben mensen hun eerste reactie algauw weer verandert omdat je anders zeker zeer kritisch geweest zou zijn.
Dat vind ik eigenlijk een nadeel van berichten te kunnen wijzigen

Hou toch op man. Ik ben het totaal niet met je eens. Je kunt lezen wanneer iemand zijn tekst heeft veranderd en.....echt hoor....CM is niet op zijn achterhoofd gevallen en zo kinderachtig ziijn we nou ook niet hier, dat we gauw onze teksten gaan zitten te veranderen....we zijn geen pubers meer dacht ik zo....... Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Trouwens....teksten veranderen gaat heeeel moeilijk, want in de reacties van mensen op je bijdrage, zit allang je tekst in het geheel geintegreerd en dan kun je veranderen wat je wil, maar aan je inmiddels geintegreerde teksten kun je niet meer komen.......... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op maandag 4 januari 2010, 16:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:40
 
SOLAFIDE630 schreef:
Waarom open jij hier niet een koffieshop Rel met een boksbal erin, zodat we even bij jou kunnen komen uithijgen en afreageren..... Clown smiley
sja de coffieshops hier zijn euhm momenteel hier uitgedund..... hebben wel een grote aan de duitsegrens.... en ja ze verkopen ook koffie Clown smiley
maar me deur is sowieso open als ik thuis ben en ik heb ook nog wel een paar kussen waar je op kan meppen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:54
 
RELLOK036 schreef:
sja de coffieshops hier zijn euhm momenteel hier uitgedund..... hebben wel een grote aan de duitsegrens.... en ja ze verkopen ook koffie Clown smiley
maar me deur is sowieso open als ik thuis ben en ik heb ook nog wel een paar kussen waar je op kan meppen...




Nou.....dan komt het wel goed !!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:06
 
SOLAFIDE630 schreef:
Hou toch op man. Ik ben het totaal niet met je eens. Je kunt lezen wanneer iemand zijn tekst heeft veranderd en.....echt hoor....CM is niet op zijn achterhoofd gevallen en zo kinderachtig ziijn we nou ook niet hier, dat we gauw onze teksten gaan zitten te veranderen....we zijn geen pubers meer dacht ik zo....... Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Trouwens....teksten veranderen gaat heeeel moeilijk, want in de reacties van mensen op je bijdrage, zit allang je tekst in het geheel geintegreerd en dan kun je veranderen wat je wil, maar aan je inmiddels geintegreerde teksten kun je niet meer komen.......... Knipoog smiley
Zo zie je maar hier heb je zo'n gast van reacties aanpassen.
over kinderachtigheid gesproken Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBERTJAN655





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:31
 
Sinds wanneer is het kinderachtig om tot het inzicht te komen dat zaken die je hebt opgeschreven te ver gingen? Lijkt me juist heel volwassen... Het is overigens ook heel volwassen om als de dat opmertk te denken: Blijkbaar vond de schrijver zelf het ook te ver gaan, ik hoef het me dus niet aan te trekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:37
 
TESSYBEAR731 schreef:
Als ie dat dan in zen eigen hoekie doet hebben we er ook meteen een vraagbaak bij als we er niet meer uitkomen Lachende smiley

Natuuuuurlijk............ Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:45
 
ROBERTJAN655 schreef:
Sinds wanneer is het kinderachtig om tot het inzicht te komen dat zaken die je hebt opgeschreven te ver gingen? Lijkt me juist heel volwassen... Het is overigens ook heel volwassen om als de dat opmertk te denken: Blijkbaar vond de schrijver zelf het ook te ver gaan, ik hoef het me dus niet aan te trekken.

Het gaat over het feit Robertjan dat er mensen zijn die iets op het forum schrijven waar ze kritiek op krijgen en dan snel het veranderen. En dan durven dat soort mensen te zeggen/schrijven dat hun woorden worden verdraait. En als je dat daarvan niet durft te zeggen dat dat kinderachtig is weet ik het ook niet meer wat je onder deze term verstaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:47
 
DANIEL777 schreef:
Zo zie je maar hier heb je zo'n gast van reacties aanpassen.
over kinderachtigheid gesproken Woedende smiley

Ik neem aan dat het op mij slaat...? En wat verander ik dan wel allemaal Daniel...? Is het dan verboden om je taalfouten of een betere formulering erin te zetten of zo......

In jouw reactie doe je het n.l. voorkomen of mensen gauw hun reacties gaan zitten te veranderen en een positivere strekking aan hun verhaal willen geven om maar goede sier te maken t.o.v. Christian Match...........gewoon te belachelijk voor woorden......

Ik ben mijn pubertijd allang voorbij......... En als jij daar een andere motivering achterzoekt, dat is dan jouw probleem en jouw interpretatie.... een in mijn ogen nogal zeer kinderachtige interpretatie. Te gek voor woorden gewoon. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 17:51
 
ROBERTJAN655 schreef:
Sinds wanneer is het kinderachtig om tot het inzicht te komen dat zaken die je hebt opgeschreven te ver gingen? Lijkt me juist heel volwassen... Het is overigens ook heel volwassen om als de dat opmertk te denken: Blijkbaar vond de schrijver zelf het ook te ver gaan, ik hoef het me dus niet aan te trekken.

Goed gesproken RobertJan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 18:34
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik heb een aantal mails ontvangen over deze discussie. Ik heb 'm helemaal doorgelezen en heb geen berichten hoeven te verwijderen. Er wordt stevig gedebatteerd, maar ga niet zo ver te zeggen dat er op de man gespeeld wordt. Er moet ruimte zijn op ChristianMatch om stevig van gedachten te wisselen, en er moet ook ruimte te zijn "to agree to disagree".

Maar een stevig/hard debat hoeft vriendelijkheid, broederliefde en wederzijds respect niet uit te sluiten. Soms miste ik die broederliefde hier inderdaad. Maar soms zie ik dat mensen in mijn ogen een stevig debat verwarren met gebrek aan broederliefde. We hoeven niet altijd te knuffelen inderdaad.

Mensen die zich in zo'n stevig debat mengen adviseer ik om 1) bij elk bericht dat ze plaatsen goed na te gaan of ze met hun posting de ander respecteren en in hun waarde laten, en 2) om zich niet te snel persoonlijk aangevallen te voelen als iemand stevig laat merken het fundamenteel oneens met je te zijn.

Helemaal mee eens, Chris! Een stevig debat moet zeker kunnen, vind ik alleen maar leerzaam. Er zijn inderdaad mensen, die zich gauw persoonlijk aangevallen voelen. En er wordt nogal snel geroepen 'off topic' en/of dat het onderlinge respect ontbreekt, wat ik vaak (maar niet altijd) vergezocht vind. Het is een keus om deel te nemen (of af te haken) aan een discussie, toch? Fijn trouwens, dat het topic 'Spaaractie' verwijderd is. Dat is wel een voorbeeld van een topic, waarbij op de man gespeeld is.

PS Ik wijzig berichten nog wel eens vanwege een tikfout of omdat ik het iets anders wil formuleren, maar niet om in een goed blaadje te komen bij de een of de ander. Dat vind ik erg vergezocht. Dat zullen de meesten hier toch niet doen? En als je inzicht verandert, dan kun je dat beter in een nieuw bericht zetten.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 4 januari 2010, 18:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 19:27
 
DANIEL777 schreef:
Chris
Ik ben het helaas niet helemaal eens wat je nu schrijft.
Doordat je nu pas hier reageert hebben mensen hun eerste reactie algauw weer verandert omdat je anders zeker zeer kritisch geweest zou zijn.
Dat vind ik eigenlijk een nadeel van berichten te kunnen wijzigen

Daan, ik vind wel dat je dit nu heel zwart stelt. Je hebt waarschijnlijk mijn bijdrage gelezen die vijf minuten op deze site heeft gestaan. Of je bent daarover ingelicht door mede cm'ers. k ben niet zo bang om te schrijven wat ik denk en ik denk echt niet bij elke bijdrage, wat zou Chris ervan vinden.

De achtergrond van mijn orignele bijdrage dat er iemand zo leuk was geweest een topic te openen om mij te pesten. Daarbij noemde hij mij persoonlijk en wilde mij voor de gek zetten. Ik was op dat moment heel kwaad en in mijn originele bijdrage heb ik een sneer gegeven over een situatie die zich afgespeeld had in de chatbox.
Een paar minuten later had ik er al spijt van. Ik vond nl. dat het niet goed was om op deze manier wraak te nemen. Toen heb ik meteen mijn bijdrage bijgesteld.
Als ik het had laten staan was er een ruzie ontstaan, was dat dan beter geweest???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 20:16
 
MARIJAN072 schreef:
Helemaal mee eens, Chris! Een stevig debat moet zeker kunnen, vind ik alleen maar leerzaam. Er zijn inderdaad mensen, die zich gauw persoonlijk aangevallen voelen. En er wordt nogal snel geroepen 'off topic' en/of dat het onderlinge respect ontbreekt, wat ik vaak (maar niet altijd) vergezocht vind. Het is een keus om deel te nemen (of af te haken) aan een discussie, toch? Fijn trouwens, dat het topic 'Spaaractie' verwijderd is. Dat is wel een voorbeeld van een topic, waarbij op de man gespeeld is.

PS Ik wijzig berichten nog wel eens vanwege een tikfout of omdat ik het iets anders wil formuleren, maar niet om in een goed blaadje te komen bij de een of de ander. Dat vind ik erg vergezocht. Dat zullen de meesten hier toch niet doen? En als je inzicht verandert, dan kun je dat beter in een nieuw bericht zetten.



Eindelijk eens wat volwassen en reeele geluiden, want anders wordt het hier om te stikken gewoon........... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 08:52
 
CHATULIEM619 schreef:
Daan, ik vind wel dat je dit nu heel zwart stelt. Je hebt waarschijnlijk mijn bijdrage gelezen die vijf minuten op deze site heeft gestaan. Of je bent daarover ingelicht door mede cm'ers. k ben niet zo bang om te schrijven wat ik denk en ik denk echt niet bij elke bijdrage, wat zou Chris ervan vinden.

De achtergrond van mijn orignele bijdrage dat er iemand zo leuk was geweest een topic te openen om mij te pesten. Daarbij noemde hij mij persoonlijk en wilde mij voor de gek zetten. Ik was op dat moment heel kwaad en in mijn originele bijdrage heb ik een sneer gegeven over een situatie die zich afgespeeld had in de chatbox.
Een paar minuten later had ik er al spijt van. Ik vond nl. dat het niet goed was om op deze manier wraak te nemen. Toen heb ik meteen mijn bijdrage bijgesteld.
Als ik het had laten staan was er een ruzie ontstaan, was dat dan beter geweest???

Hoi Chatuliem
Ik had je bijdrage zelf gelezen en ben niet door anderen van te voren getipt.
Je vraagt of het beter was om een ruzie te laten ontstaan.
Hierin ben ik het met je eens om dat niet te laten gebeuren.
Maar het geeft mij wel een indicatie van hoe dus mensen in de werkelijkheid zijn en om dan nog vriendschappen cq relaties aan te gaan?
Ik denk dat dit wel een van de oorzaken is waardoor er zoveel mensen een relatie danwel vriendschappen verbreken.
En dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 14:56
 
DANIEL777 schreef:
Hoi Chatuliem
Ik had je bijdrage zelf gelezen en ben niet door anderen van te voren getipt.
Je vraagt of het beter was om een ruzie te laten ontstaan.
Hierin ben ik het met je eens om dat niet te laten gebeuren.
Maar het geeft mij wel een indicatie van hoe dus mensen in de werkelijkheid zijn en om dan nog vriendschappen cq relaties aan te gaan?
Ik denk dat dit wel een van de oorzaken is waardoor er zoveel mensen een relatie danwel vriendschappen verbreken.
En dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.
Boos zijn is een normale emotie. Zelfs in goede relaties komen die momenten wel voor. Het zegt m.i. weinig over relaties. Het wordt pas een probleem als men boos blijft en niet naar mogelijkheden zoekt om de boosheid niet om te laten slaan in verbittering. Troost je, dat is wat mij betreft niet aan de hand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 15:33
 
DANIEL777 schreef:
Hoi Chatuliem
Ik had je bijdrage zelf gelezen en ben niet door anderen van te voren getipt.
Je vraagt of het beter was om een ruzie te laten ontstaan.
Hierin ben ik het met je eens om dat niet te laten gebeuren.
Maar het geeft mij wel een indicatie van hoe dus mensen in de werkelijkheid zijn en om dan nog vriendschappen cq relaties aan te gaan?
Ik denk dat dit wel een van de oorzaken is waardoor er zoveel mensen een relatie danwel vriendschappen verbreken.
En dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.

Als ik het allemaal zo lees, krijg ik de indruk om met een vomaakt mens van doen te hebben. Eng hoor ! Lijkt me n.l. onmogelijk. Iemand die kennelijk nooit iets verkeerd doet ...in eigen ogen dan, met erg veel kritiek naar anderen toe. Doodeng !!! Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 17:39
 
SOLAFIDE630 schreef:
Als ik het allemaal zo lees, krijg ik de indruk om met een vomaakt mens van doen te hebben. Eng hoor ! Lijkt me n.l. onmogelijk. Iemand die kennelijk nooit iets verkeerd doet ...in eigen ogen dan, met erg veel kritiek naar anderen toe. Doodeng !!! Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... Coole smiley met zonnebril
Heb ik nooit beweert dat ik volmaakt ben dat zeg jij
over eng gesproken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 17:40
 
DANIEL777 schreef:
Heb ik nooit beweert dat ik volmaakt ben dat zeg jij
over eng gesproken
en bovendien reageer ik normaal op chatuliem dus wat loop je te mekkeren solafide
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 17:55
 
DANIEL777 schreef:
en bovendien reageer ik normaal op chatuliem dus wat loop je te mekkeren solafide

Nou als er iemand loopt te mekkeren hier......... Clown smiley Heeft nog geen eens aan de eindbeoordeling van CM genoeg...moet nog zo nodig ertegen in gaan......... Als dat geen gemekker is....dan weet ik het niet meer


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op dinsdag 5 januari 2010, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 18:08
 
SOLAFIDE630 schreef:
Nou als er iemand loopt te mekkeren hier......... Clown smiley Heeft nog geen eens aan de eindbeoordeling van CM genoeg...moet nog zo nodig ertegen in gaan......... Als dat geen gemekker is....dan weet ik het niet meer
Als het dan een eindbeoordeling van chris was waarom gooit hij er dan geen slot op?
Terwijl er al zat gevraagd is om een slotje op dit onderwerp?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 18:42
 
DANIEL777 schreef:
Als het dan een eindbeoordeling van chris was waarom gooit hij er dan geen slot op?
Terwijl er al zat gevraagd is om een slotje op dit onderwerp?

Volgens mij heeft Chris de conclusie getrokken, om er geen slot op te doen. En ze hebben dit ook duidelijk toegelicht, vind ik. Er zullen vaker mensen vragen om een slotje op een bepaald onderwerp, maar dan moet Chris er zelf wel van overtuigd zijn dat het nodig is. Vragen staat vrij, maar ze hoeven er niet altijd naar te luisteren. Dat vind ik professioneel een site beheren. Ik vermoed dat Chris vaak mail krijgt van een zeer beperkte groep mensen, maar er staan hier veel meer mensen (2000 of nog meer?) ingeschreven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 18:47
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij heeft Chris de conclusie getrokken, om er geen slot op te doen. En ze hebben dit ook duidelijk toegelicht, vind ik. Er zullen vaker mensen vragen om een slotje op een bepaald onderwerp, maar dan moet Chris er zelf wel van overtuigd zijn dat het nodig is. Vragen staat vrij, maar ze hoeven er niet altijd naar te luisteren. Dat vind ik professioneel een site beheren. Ik vermoed dat Chris vaak mail krijgt van een zeer beperkte groep mensen, maar er staan hier veel meer mensen (2000 of nog meer?) ingeschreven.
goh heb je de mensen geteld? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 18:56
 
euhm denk is een beetje off topic nu gaat om christen en moslim de verschillen er tussen en of het de zelfde godsdienst is... maar ts nu gestrand op ene slotjes dicussie en of men alle mensen geteld heeft ja of te nee.... mennnnnn.... ff wakker worre pak ow koffie drink des noods in in mijn koffieshop ene kopke koffie hangt ook een boksbal om te boxen....dus ga graag uuw gang
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 19:43
 
DANIEL777 schreef:
goh heb je de mensen geteld? Coole smiley met zonnebril

Op het inlogscherm maakt CM er zelf reclame mee, 't zijn er volgens hun meer dan 2200. Dus ik hoefde ze gelukkig niet te tellen. Knipoog smiley Maar gelukkig doen ze niet allemaal mee op het forum, zoveel verschillende mensen met hun verschillende karakters. 'k Ben bang dat 't een ramp zou worden, want je loopt dan nog meer risico om op teentjes te trappen. Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 januari 2010, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 20:24
 
DANIEL777 schreef:
goh heb je de mensen geteld? Coole smiley met zonnebril


daniel, bij de functie ZOEKEN ( op de blauwe balk met dat vergrootglasje) kun je bijvoorbeeld aangeven dat je zoekt naar Vrouwen, als je de leeftijden insteld tussen 18 en 99, dan kun je zien hoeveel vrouwen er op cm zitten.
Doe dat zelfde met Mannen tussen de 18 en 99...

tel de uitkomsten op en ziet!!! het totaal aantal leden van Cee-eM Lachende smiley

( je mag een rekenmachine gebruiken Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 20:36
 
PIETER649 schreef:
daniel, bij de functie ZOEKEN ( op de blauwe balk met dat vergrootglasje) kun je bijvoorbeeld aangeven dat je zoekt naar Vrouwen, als je de leeftijden insteld tussen 18 en 99, dan kun je zien hoeveel vrouwen er op cm zitten.
Doe dat zelfde met Mannen tussen de 18 en 99...

tel de uitkomsten op en ziet!!! het totaal aantal leden van Cee-eM Lachende smiley

( je mag een rekenmachine gebruiken Knipoog smiley )



Is gewoon een kwestie van slim zijn hè. Coole smiley met zonnebril 't Kan trouwens nog sneller en zonder rekenmachine, Pieter. Knipoog smiley Als je bij de zoekmachine mannen en vrouwen tussen de 18 en de 99 kiest, heb je geen rekenmachine nodig. Clown smiley Het zijn er 2326, dus ik zat er aardig dichtbij. Wie het interessant vindt om te weten of de mannen of de vrouwen in de meerderheid zijn, bij deze de details. Er zijn 1028 mannen en 1298 vrouwen. Lachende smiley Best flauw eigenlijk, dat een 100-jarige niet welkom is op deze site. Geschokte, onthutste smiley Tjonge, je komt zo nog eens wat te weten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 20:46
 
Quote:
Best flauw eigenlijk, dat een 100-jarige niet welkom is op deze site. Tjonge, je komt zo nog eens wat te weten.

Mijn oma is nu helemaal in de gloria! Ze mag nog lid worden van CM want ze word pas 99 Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

Nu nog een vent..eh...man vinden die der nog wil hebben Smiley met dichtgeplakte mond

Hmm...misschien een leuke moslim? Engeltje smiley (om daar maar ff ontopic te blijven)


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 5 januari 2010, 20:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 20:54
 
tja tess... het aantal mannelijke 65 plussers is deze week weer met 1 afgenomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:20
 
TESSYBEAR731 schreef:
Mijn oma is nu helemaal in de gloria! Ze mag nog lid worden van CM want ze word pas 99 Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

Nu nog een vent..eh...man vinden die der nog wil hebben Smiley met dichtgeplakte mond

Hmm...misschien een leuke moslim? Engeltje smiley (om daar maar ff ontopic te blijven)

Er zijn vast mannen, die vallen op een oudere vrouw. Op ieder potje past een dekseltje. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:23
 
PIETER649 schreef:
tja tess... het aantal mannelijke 65 plussers is deze week weer met 1 afgenomen Knipoog smiley

Dat hou je goed bij! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Je bent vast goed in rekenen en in het bijhouden van de statistieken. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 januari 2010, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:23
 
MARIJAN072 schreef:
Er zijn vast mannen, die vallen op een oudere vrouw. Op ieder potje past een dekseltje. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Maar heeft elk potje ook behoefte aan een dekseltje of liever open contact met de lucht om hem/haar heen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 7 van 10