ChristianMatch
 


Forum

gebed voor mezelf en de genen die ronddom mij...
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 11:29
 
Ik zal niet snel gebed aanvragen voor mezelf, maar het begint me de afgelopen tijd, toch behoorlijk over de hoge schoenen te lopen, en ik heb een beetje boel moeite om men kop over eind te houden en opgewekt door te gaan...
Zoals al eerder aangegeven in dit topic had ik gebed aangevraagd voor mijn vader. Daar zijn inmiddels allerlei ontwikkelingen geweest...
Hij is afgelopen woensdag ontslagen uit het ziekenhuis ( er waren bedden te kort, ze wisten niet wat er aan de hand was en moest thuis de onderzoeken maar afwachten, helaas was er aan de toestand niets veranderd)...Hij is woensdag op donderdagnacht erg slecht doorgekomen, dus donderdags toch maar de huisarts laten komen...
Deze vermoede een trombose been ( ggevorderd tot boven de lies) en meerdere longembolies... Dus hij is donderdag weer opgenomen, we hopen dat hij nu goed te plek is en niet eerder weg mag voor er echt duidelijkheid is,
Tussen door is men gevallen engel ( henk710) van de zolder gestort en zit met een gebroken boven arm bij mij thuis)
Mijn moeder zit nu zonder mijn vader bij haar thuis met 2 handen die ze amper kan gebruiken(rechts inmiddels helemaal niet meer) te wachten tot ze as donderdag geopereerd kan worden ( deze operatie is helaas al 2x uitgesteld).... Dus ik huppel heen en weer tussen huis en men moeder...
Tussen door probeer ik 2 beschadigde kereltjes in het gareel te houden, de jongste moet nu ook naar de ggz omdat het totaal niet gaat...
De oudste trekt zich meer en meer in zichzelf terug...
Nu de vader van de oudste "rustig"is heeft de vader van de jongste besloten om me een rechtzaak aan te doen...
Ik heb af en toe moeite om uitbed te komen om de dag tegemoed te zien...
Nee ik ben niet zielig maar ergens zou ik wel wat steun kunnen gebruiken om toch het hooofd boven water te houden en me niet te laten lijden door negatieve gevoelens...
Dus ja ik heb de stap gezet om toch om gebed te vragen...
Alvast bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 12:08
 
Does ik weet dat je geen klager bent zekers niet. Het zit je idd niet mee nee. Pfffff geld inzamelen om je huis je op te knappen heeft geen zin zoals dat in het verleden is gebeurd op cm. Maar ik zal zekers voor je bidden. En dat je met je handen in je haar zit is ook logisch wellk persoon zou niet hebben stik er maar lekker in?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMONKWET418





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 17:50
 
Hopelijk wil iedereen die dit leest deze oproep nakomen
want het is toch het minste wat we kunnen doen om voor
deze lieve jonge moeder te bidden tot die grote God.
Als wij dat doen zal ons gebed zeker gehoord en verhoord worden
alvast bedankt Simon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 21:05
 
Robbedoes, veel sterkte! Ook al ken ik je niet, God kent je wel en daarom zal ik voor je bidden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 09:37
 
Ik wil iedereen die voor mij en de mijnen heeft gebeden heel erg bedanken...
Het heeft mij/ons heel goed gedaan om alle lieve reacties te mogen lezen,
Zowel hier als via de mail...
Mijn vader is inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis...
Het bleek een trombose been tot verboven de lies te zijn en 3 longembolies...
Het zal dus nog wel even duren voor hij weer de oude is...
Vandaag word men moeder geopereerd... ook dit is weer spannend...
nogmaals iedereen bedankt, we voelen ons gedragen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 09:40
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik wil iedereen die voor mij en de mijnen heeft gebeden heel erg bedanken...
Het heeft mij/ons heel goed gedaan om alle lieve reacties te mogen lezen,
Zowel hier als via de mail...
Mijn vader is inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis...
Het bleek een trombose been tot verboven de lies te zijn en 3 longembolies...
Het zal dus nog wel even duren voor hij weer de oude is...
Vandaag word men moeder geopereerd... ook dit is weer spannend...
nogmaals iedereen bedankt, we voelen ons gedragen...


Heel veel sterkte Does en Henk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 12:36
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik wil iedereen die voor mij en de mijnen heeft gebeden heel erg bedanken...
Het heeft mij/ons heel goed gedaan om alle lieve reacties te mogen lezen,
Zowel hier als via de mail...
Mijn vader is inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis...
Het bleek een trombose been tot verboven de lies te zijn en 3 longembolies...
Het zal dus nog wel even duren voor hij weer de oude is...
Vandaag word men moeder geopereerd... ook dit is weer spannend...
nogmaals iedereen bedankt, we voelen ons gedragen...

Hi Robbedoes,

Geen dank graag gedaan.........zijn we toch voor..........
Strekte en kracht toegewenst in deze spannende tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:41
 
[quote = ROBBEDOES873] Ik zal niet snel gebed aanvragen voor mezelf, maar het begint me de afgelopen tijd, toch behoorlijk over de hoge schoenen te lopen, en ik heb een beetje boel moeite om mannen kop over eind te houden en opgewekt door te gaan ...
Zoals al eerder Aangegeven in dit onderwerp had ik gebed aangevraagd voor mijn vader. Daar zijn inmiddels allerlei ontwikkelingen geweest ...
Hij is afgelopen woensdag ontslagen uit het ziekenhuis (er waren bedden te kort, ze wisten niet wat er aan de hand was en thuis Moest de onderzoeken maar afwachten, helaas was er niets aan de toestand veranderd) ... Hij is woensdag op Donderdagnacht erg slecht doorgekomen, donderdags dus toch maar de huisarts laten komen ...
Deze vermoede een trombose is (ggevorderd tot boven de leugens) en meerdere longembolies ... Dus hij is donderdag weer Opgenomen, we hopen DAT Hij nu goed te plek is en niet eerder weg mag voor er echt duidelijkheid is,
Tussen deur is mannen Gevallen Engel (henk710) van de zolder gestort en zit met een gebroken arm boven bij mij thuis)
Mijn moeder zit nu zonder mijn vader bij Haar thuis met 2 handen die ze amper kan gebruiken (rechts inmiddels helemaal niet meer) te wachten tot ze als donderdag geopereerd kan worden (deze operatie is helaas al 2x uitgesteld ).... Dus ik Huppel heen en weer between Huis en mannen moeder ...
Tussen deur probeer ik 2 beschadigde kereltjes in het gareel te houden, de Jongste Moet nu ook naar de ggz Omdat het totaal niet gaat ...
De oudste trekt Zich meer en meer in zichzelf terug ...
Nu de vader van de oudste "rustig" is heeft de vader van de Jongste Besloten om me een rechtzaak aan te doen ...
Ik heb af en toe moeite om uitbed te komen om de dag tegemoed te zien ...
Nee ik ben niet zielig maar ergens zou ik wel wat Steun Kunnen gebruiken om toch het hooofd boven water te houden en me niet te laten lijden door negatieve gevoelens ...
Dus ja ik heb de stap gezet om toch om gebed te vragen ...
Alvast bedankt. [/ Quote]

bid voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1