ChristianMatch
 


Forum

Vertier ende jolijt in de chatbox
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 07:43
 
[quote=CARIEN982]

Bij mijn niet trouwens....vond dat Willemijn wel een punt had zonder aanziens des persoons.
Maar das ook het gevaar van hoe het gelezen wordt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 08:51
 
Ik ben gisteravond tot de ontdekking gekomen dat er in de Jolijtbox serieuze gesprekken plaatsvinden Verraste, verbaasde smiley
Het beviel mij eigenlijk heel goed,kunnen kiezen waar je hoofd naar staat,nu nog even de naam veranderen(polletje? Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 10:22
 
CROSSROAD317 schreef:
Dat serieus en grapjes doorelkaar lopen hou je toch, dat gebeurt in elke room denk ik. Het is de kunst om alleen daar op te antwoorden waar je mee bezig bent, en je niet laat afleiden door iets anders....... maar ja ik ben dan ook een "ervaringsdeskundige" Knipoog smiley

ik zie een chatbox als een soort digitale "verjaardag";
de één is in serieus gesprek, degene die ernaast zit heeft grote lol
je hoeft op een verjaardag toch ook niet alle gesprekken te volgen?
of stuur je mensen naar een andere kamer als ze gezellig doen, en je zit in een serieus gesprek.........?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 11:33
 
HANNAH810 schreef:
ik zie een chatbox als een soort digitale "verjaardag";
de één is in serieus gesprek, degene die ernaast zit heeft grote lol
je hoeft op een verjaardag toch ook niet alle gesprekken te volgen?
of stuur je mensen naar een andere kamer als ze gezellig doen, en je zit in een serieus gesprek.........?


Dan gaan ze toch buiten peuk roken met zn alle, waarna alle gezellig mensen buiten staan en jij als niet-roker met de ongezellige mensen binnen zit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 12:34
 
HANNAH810 schreef:
ik zie een chatbox als een soort digitale "verjaardag";
de één is in serieus gesprek, degene die ernaast zit heeft grote lol
je hoeft op een verjaardag toch ook niet alle gesprekken te volgen?
of stuur je mensen naar een andere kamer als ze gezellig doen, en je zit in een serieus gesprek.........?
Er is een verschil tussen gezellig doen en gezellig doen. Alsof het niet gezellig is als je eens een keer serieus met elkaar praat. Ik vraag me af of je de laatste tijd wel in de chatbox bent geweest, want het is niet gezellig, het is er af en toe vervelend. Als er alleen maar slap gekletst wordt, is het niet gezellig. Als dit tijdens een verjaardag gebeurt, ben ik als eerste weg. Het leuke van verjaardagen is immers, dat je elkaar ontmoet en dat je wat te vertellen hebt. En dat er belangstelling is voor elkaar. En aan die dingen voldoet de chatbox van tijd tot tijd niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:20
 
is het er niet gezellig, of vind jij het er niet gezellig?
overigens heb je het volste recht om als eerste te vertrekken chatuliem;
het was maar een weergave van mijn ideeen........meer niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:43
 
HANNAH810 schreef:
is het er niet gezellig, of vind jij het er niet gezellig?
overigens heb je het volste recht om als eerste te vertrekken chatuliem;
het was maar een weergave van mijn ideeen........meer niet.
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde opmerking. We zijn bezig met elkaar te brainstormen over de chatbox en dan krijg ik een opmerking, staat het je niet aan, ga dan maar weg. Ik denk dat meerdere mensen met dezelfde ideeën rondlopen over de chatbox en die komen inderdaad niet meer. En zo blijft het zoals het is, omdat een paar mensen de sfeer willen blijven bepalen in de chatbox.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 13:45
 
chatuliem;
al weer een communicatie storing;
ik haal je eigen woorden aan! nothing more........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:12
 
[quote=CARIEN982]Ik ken Erika niet eens, ik reageerde op haar opmerkingen.....
En het is toch wel bijzonder dat er melding gemaakt wordt van het feit dat er een goed gesprek heeft plaatsgevonden en dat ik er dan maar had moeten zijn?

Een chatbox is er voor iedereen en niet voor een bepaalde groep mensen.......maar dat is mijn beleving, zonder aanziens des persoons......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 6 september 2010, 14:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde opmerking. We zijn bezig met elkaar te brainstormen over de chatbox en dan krijg ik een opmerking, staat het je niet aan, ga dan maar weg. Ik denk dat meerdere mensen met dezelfde ideeën rondlopen over de chatbox en die komen inderdaad niet meer. En zo blijft het zoals het is, omdat een paar mensen de sfeer willen blijven bepalen in de chatbox.


het brainstormen in dit topic ontgaat me even, zie meer een wellus niettus verhaal. Maar geloof dat inmiddels toch wel bewezen is dat je nu in elk geval zelf kunt vertrekken naar een andere box om daar wel een gesprek te voeren dat naar je smaak is, ongeacht naam van de box? Over wat gezellig is verschillen de meningen nu eenmaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:41
 
ANNETTE792 schreef:
het brainstormen in dit topic ontgaat me even, zie meer een wellus niettus verhaal. Maar geloof dat inmiddels toch wel bewezen is dat je nu in elk geval zelf kunt vertrekken naar een andere box om daar wel een gesprek te voeren dat naar je smaak is, ongeacht naam van de box? Over wat gezellig is verschillen de meningen nu eenmaal.

Hehe,goed gezegd annette.......
En als de gesprekken je niet aanstaan kun je altijd nog je vrienden bellen.......de afwas doen.......een boek lezen........of euh.......op CM een partner zoeken misschien? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:44
 
LEANNE226 schreef:
Hehe,goed gezegd annette.......
En als de gesprekken je niet aanstaan kun je altijd nog je vrienden bellen.......de afwas doen.......een boek lezen........of euh.......op CM een partner zoeken misschien? Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:48
 
RENSKE067 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee ik wilde eerst je tijd verknoeien met lage en platte gesprekken Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:52
 
LEANNE226 schreef:
Nee ik wilde eerst je tijd verknoeien met lage en platte gesprekken Engeltje smiley

en bedankt he! Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 14:58
 
RENSKE067 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
konden jullie dat niet eerder zeggen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:08
 
ANNETTE792 schreef:
Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)

zo had ik het nog niet eens bekeken Verraste, verbaasde smiley
zit ik nu ook m'n hele leven aan cm vast dan???
hellup Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:10
 
ANNETTE792 schreef:
Jij hebt straks hetzelfde probleem als ik he...log je uit..zit je nog met zo'n cm-malloot opgescheept Geschokte, onthutste smiley

(zo, kan je in elk geval niet zeggen dat je niet vooraf gewaarschuwd was Knipoog smiley)

laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:19
 
HANNAH810 schreef:
laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!! Clown smiley

Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:26
 
HANNAH810 schreef:
laten de meesten hier op cm dat nou net heeeeel graag willen!! Clown smiley

Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:46
 
LEANNE226 schreef:
Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke Coole smiley met zonnebril

pffff ik zou het niet pikken hannah
wat een grote mond heeft ze sinds ze die drent (van een andere site nogwel) heeft geplukt
ff dimmen leanneke Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:48
 
ANNETTE792 schreef:
Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley

tja had je maar een cmer met een iets minder grote waffel moeten trouwen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 15:52
 
*ligt helemaal in een deuk van het lachen!* Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 6 september 2010, 15:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:32
 
LEANNE226 schreef:
Oke,regelen we even ......de chatbox is voor jou taboe,op het forum mag je alleen nog je dates melden in de agenda........zodra je al je lincs gedate hebt mag je je weer melden madammeke Coole smiley met zonnebril


madammeke meld zich, chef............... Clown smiley

(voor degenen die grapjes niet begrijpen; ik heb niet heel cm gehad....haha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:36
 
ANNETTE792 schreef:
Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley



lijkt me (zeker in jóúw geval) zeer ernstig wenselijk! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:43
 
RENSKE067 schreef:
pffff ik zou het niet pikken hannah
wat een grote mond heeft ze sinds ze die drent (van een andere site nogwel) heeft geplukt
ff dimmen leanneke Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je vergist je,zo ben ik geboren,speciaal voor die grote mond heeft mn vader mn oren wat verder uit elkaar gezet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:55
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit een vreemde opmerking. We zijn bezig met elkaar te brainstormen over de chatbox en dan krijg ik een opmerking, staat het je niet aan, ga dan maar weg. Ik denk dat meerdere mensen met dezelfde ideeën rondlopen over de chatbox en die komen inderdaad niet meer. En zo blijft het zoals het is, omdat een paar mensen de sfeer willen blijven bepalen in de chatbox.




Er wordt nu wel een beetje flauw over gedaan en dat is wel jammer.....
Ik ben het zowaar een beetje met je eens Chatuliem......
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 16:58
 
ANNETTE792 schreef:
Maar daarom mag je ze nog wel ff op de verschillen wijzen he, de real-life uitvoering heeft geen blokeer of delete-optie, nou vind ik dat niet zo erg.....maar een mute-knop erop zou soms best ff lekker zijn Duiveltje smiley



Die knop is inderdaad 24/7 errug aantrekkelijk Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Er wordt nu wel een beetje flauw over gedaan en dat is wel jammer.....
Ik ben het zowaar een beetje met je eens Chatuliem......
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......

Maar waarom zeg je er dan nooit wat in de chatbox Willemijn?Wij begroeten je als je er binnenkomt maar krijgen nooit respons.(is een serieuze vraag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:23
 
LEANNE226 schreef:
Maar waarom zeg je er dan nooit wat in de chatbox Willemijn?Wij begroeten je als je er binnenkomt maar krijgen nooit respons.(is een serieuze vraag)


ik heb regelmatig een gesprek met willemijn, leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Er wordt nu wel een beetje flauw over gedaan en dat is wel jammer.....
Ik ben het zowaar een beetje met je eens Chatuliem......
En het gaat denk ik niet eens over altijd serieuze gesprekken te moeten voeren. De chatbox is er wel duidelijk voor iedereen en iedereen behoort daar ook welkom te zijn! En dan vind ik het eigenlijk een beetje flauw als ik die onderstaande opmerkingen lees....Natuurlijk is het niet verplicht maar net zo goed als degene die er dagelijks zitten hebben andere mensen ook wel eens de behoefte aan een praatje ín de chatbox.......

Dan even de vraag anders stellen: wat is DE chatbox?
Je komt binnen in de lobby, andere optie is er niet, maar van daar uit staan er nog 3 andere chatboxen tot je beschikking.
Ik krijg hier een beetje het gevoel dat de groep serieuze chatters en de groep leuterpraatjes perse een bepaalde room op willen eisen.
Als je binnenkomt in room waar de inhoud van de gesprekken je niet boeit, waarom niet lekker zelf vertrekken naar een andere room, waarom moet de andere groep perse vertrekken of aanpassen?. Grote kans dat anderen je volgen en je een gesprek kan voeren dat jou wel boeit, dat is afgelopen dagen wel gebleken geloof ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4