ChristianMatch
 


Forum

Henk030
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:15
 
Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:19
 
HENK710 schreef:
Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!

Dat vind ik terecht en lief van je Henk!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:38
 
HENK710 schreef:
Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!

dank je Henk is nodig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:13
 
Ook ik bid voor je Henk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:15
 
HENK030 schreef:
dank je Henk is nodig

Gebed hebben we allemaal nodig Henk! Misschien moeten we ons zelfs vaker kwetsbaar durven opstellen door toe te geven dat we dit nodig hebben. Naar de mens gesproken merk ik toch dat men zich niet graag afhankelijk opstelt, waardoor er naast zelf bidden (ook al een hele stap soms) ook moed nodig is om gebed te durven vragen aan anderen. Toch is dat wel wat God van ons vraagt, om zo onze liefde naar elkaar en naar Hem vorm te geven. Gebed voor elkaar is daar 1 mogelijkheid in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 10:06
 
Helemaal mee eens.Henk Wannt Als ik zwak ben, dan ben ik machtig. 2 korintiers 12; 10 De bijbel lijk een boek vol tegenstrijdigheden.Aan de ane kant woord gezegd DAT wij Sterk en Moedig Moeten zijn en aan de andere kant zegt Paulus; Als ik zwak ben, dan ben ik machtig: Wat is het nu? Is het zwak om sterk te willen zijn van het sterk is om zwak te willen zijn? Ik denk zelf als je zwak heid laat zien op wat voormanier ook DAT God verder kan gaan. En wij mannen laten DAT niet altijd zien. Ik geloof DAT er een kracht kan er vrij komen als wij zwak zijn in onszelf.daarom wil ik bidden voor alle mannen Jezus ik wil DAT Uw kracht in onze zwakheid openbaar komt.

Laatst aangepast door
HENK030
op zaterdag 19 december 2009, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:02
 
HENK030 schreef:
Helemaal mee eens.Henk Wannt Als ik zwak ben, dan ben ik machtig. 2 korintiers 12; 10 De bijbel lijk een boek vol tegenstrijdigheden.Aan de ane kant woord gezegd DAT wij Sterk en Moedig Moeten zijn en aan de andere kant zegt Paulus; Als ik zwak ben, dan ben ik machtig: Wat is het nu? Is het zwak om sterk te willen zijn van het sterk is om zwak te willen zijn? Ik denk zelf als je zwak heid laat zien op wat voormanier ook DAT God verder kan gaan. En wij mannen laten DAT niet altijd zien. Ik geloof DAT er een kracht kan er vrij komen als wij zwak zijn in onszelf.daarom wil ik bidden voor alle mannen Jezus ik wil DAT Uw kracht in onze zwakheid openbaar komt.


Mooi hoor Henk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:28
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 14:42
 
HENK030 schreef:
Helemaal mee eens.Henk Wannt Als ik zwak ben, dan ben ik machtig. 2 korintiers 12; 10 De bijbel lijk een boek vol tegenstrijdigheden.Aan de ane kant woord gezegd DAT wij Sterk en Moedig Moeten zijn en aan de andere kant zegt Paulus; Als ik zwak ben, dan ben ik machtig: Wat is het nu? Is het zwak om sterk te willen zijn van het sterk is om zwak te willen zijn? Ik denk zelf als je zwak heid laat zien op wat voormanier ook DAT God verder kan gaan. En wij mannen laten DAT niet altijd zien. Ik geloof DAT er een kracht kan er vrij komen als wij zwak zijn in onszelf.daarom wil ik bidden voor alle mannen Jezus ik wil DAT Uw kracht in onze zwakheid openbaar komt.

Geweldige opmerkingen Henk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 05:01
 
SOLAFIDE630 schreef:
Geweldige opmerkingen Henk!
ik merk alleen nu dat ik mijn zwakhijd laat zien dat ik nu meer in de woestijn zit help mijn Heer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 12:47
 
HENK030 schreef:
ik merk alleen nu dat ik mijn zwakhijd laat zien dat ik nu meer in de woestijn zit help mijn Heer

Ja, kwetsbaarheid en zwakheid kunnen je het gevoel van dolen geven. Het is dan goed om je te blijven richten op jezelf en niet teveel te letten op de reactie van de omgeving. Dit is geregeld een intense strijd, waardoor je soms inderdaad het idee krijgt dat het enkel beroerder lijkt te worden. Bedenk dan dat een helende wond vaak net voor het echte herstel juist weer extra gevoelig wordt. En blijf vooral de positieve dingen koesteren, zoals die woorden van je dochter. Laat die je inspiratie zijn en blijven, zodat je mag merken dat in de woestijn een plek voor jou bereid wordt.

Johannes schreef:
Maar de Vrouw nam de vlucht naar de woestijn, waar ze een plaats heeft, door God haar bereid, om daar te worden gevoed
Bron: Openbaring 12:6, Petrus Canisiusvertaling

Deze tekst gaat in principe over Gods Kerk, Zijn Volk, maar ik denk dat we het ook wel kunnen toepassen op onze persoonlijke levens. Voor mij is het in elk geval al jarenlang een troostvolle tekst die ik terugzie in mijn eigen leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 12:49
 
HENK030 schreef:
ik merk alleen nu dat ik mijn zwakhijd laat zien dat ik nu meer in de woestijn zit help mijn Heer

Wees niet bang want de Vader is met je, Henk. Hij zal jou nooit verlaten. Als jij het niet meer kan en je laat het aan de Vader over dan pas kan Hij zijn werk doen. Maar wij willen zo graag alles zelf doen, waardoor we vaak in Zijn weg lopen. Maar als wij het uit roepen naar Hem dan komt Papa er altijd in. Maar het overgeven aan Hem is dan zo moeilijk stap. Leg het voor Zijn Troon en vraag Vader ga U gang hierin ik doe niets meer.
Ik bid je Zijn Wijsheid, Vrede en Rust toe, Henk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 11 januari 2010, 11:17
 
mijn ziel is immers stil tot God,
van Hem wacht ik een heilrijk lot,
Hij, immers, zal mijn Rotssteen wezen,
mijn Heil, mijn Hulp in mijn gebrek,
mijn Toevlucht, en mijn hoog Vertrek,
ik zal geen grote wankeling vrezen.....
(psalm 62)

sterkte gewenst henk.........


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 11 januari 2010, 11:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 11 januari 2010, 13:30
 
Henk, gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop van harte dat je in je nieuwe levensjaar de Heere dichtbij je mag weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1