ChristianMatch
 


Forum

De 'hemel' saai ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik hoef niet in te gaan op jouw gespot. Dat laat ik liever aan Iemand anders over.

Dat is je goed recht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 22:59
 
MAR907 schreef:
Nee, je reist van oost naar west en niks gevonden....je reist in cirkels....

Doe eens goeie koers correctie hetzij naar het zuiden of naar het noorden.
Dan kom je altijd ergens uit op den duur.....

Ik reis rond! Niet alleen van oost naar west! Elke dag weer een nieuwe richting! Heerlijk, ik kan het iedereen aanbevelen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:01
 
HENK710 schreef:
Is het werkelijk spotten? Of reageren vanuit de teleurstellende manier van omgaan met deze dingen door diverse mensen die zich christen noemen? Het is toch zo dat bepaalde mensen die zich christen noemen helaas een verkeerde voorstelling van zaken geven als het omGod en Zijn manier van werken (door mensen heen) gaat? Dat is toch waar een oprecht christen ook altijd weer mee te maken krijgt? Wellicht is dat ook de reden dat we in ons christen zijn al snel wat allergisch kunnen reageren op medechristenen die toch net even anders over dingen denken...

You got me! Dat is ook het probleem! Een christen heeft in zijn of haar ogen ALTIJD gelijk! Verbeter me als ik het fout heb en ik pas m'n mening aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:03
 
HENK710 schreef:
Dat is inderdaad het intrieste waar ik op doel Knipoog smiley
Zoeken word je welhaast onmogelijk gemaakt...
...en dan vooral ook door mensen die er al denken te zijn...

Perfect verwoord voor mij! Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:09
 
PIETER649 schreef:
In mijn ervaringen en wat ik, in diverse kerken/ gemeentes, heb meegemaakt, is er geen intoleranter volk dan christenen.
Iedere christen heeft het gelijk ( en God) aan zijn of haar kant.
Lees het forum hier er maar op na....
Het is geen incident dat een kind van chr. ouders dat de religie de rug toekeert, of zelfs naar een andere richting overstapt, min of meer verstoten word uit de familie.
Ook medekerkgangers kunnen opeens helemaal geen vrienden blijken te zijn, of zelfs maar vage kennissen.
Het "zoeken" waar Arend aan refereerd, word dan erg lastig.
Het zal je maar gebeuren dat je als zoekende op een chr.site ( cm bijvoorbeeld) komt, daar controversionele uitspraken doet en direct naar de hel verwezen wordt.... spreekt echt naastenliefde uit....

Goeie bijdrage Pieter...
Zelf geloof ik wel dat we goed moeten luisteren naar wie God zegt dat Hij is... dat zou je toch ook doen als je een mens op aarde wilt leren kennen, dan luister je naar hoe die persoon is.
Maar zeker zo belangrijk is idd. de liefde... ook tot elkaar !!

Zo'n onderwerp over hoe bijv. de nieuwe hemel en de nieuwe aarde zijn vind ik best lastig... het enige wat je eigenlijk weet is de voorbeelden in de bijbel...
Als ik hier op het forum vertel hoe ik erover denk, krijg ik daar reacties op met meningen van anderen... dat vind ik best lastig... ik zou het prettiger vinden als we elkaar aan kunnen vullen, maar niet op de manier van dat ik niet gelijk zou hebben en de ander wel. Ik mag net zo goed een mening erover hebben... vind ik Knipoog smiley
De opmerking over boeddhisme is iets wat ik helemaal niet begrijp... als mensen mijn eerdere bijdragen hebben gelezen, snap je toch echt wel dat ik een christen ben dacht ik...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 17 december 2010, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:15
 
AREND003 schreef:
Kun je me van diabetusgenezingen referenties geven? Wel type 1 he! En van de opmerking "van een afgezet been ben je al vanzelf af" dat zegt genoeg over jou!
Ooit gelezen? whywontgodhealamputees.com


wat zegt genoeg over mij? mijn ledematen heb ik nog, ik hoop nu juist maar dat ik JOU niet gekwetst heb Lachende smiley

ik heb je link een stuk bekeken, maar t is mij een betoog zonder einde en zonder antwoord. ik zou t nog eerder openhouden. gezien ook mensen zijn genezen van bv een darm waar een stuk uit was gehaald. over diabetes is terug te zien, weet niet welk type, maar hij vertelt hoe ernstig t was. ik denk eerder dat jouw opmerking meer over jouzelf zegt...


Marco Kalkhoven vertelt hoe God hem genas van diabetes.

zie link:
http://ministries.levensstroom.nl/uitzendingen/2010

klik op video: week 28, scrol dan 17 min. door. daar begint zn getuigenis.
(paarse blouse, blauwe stropdas)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:20
 
AREND003 schreef:
Maar het blijft tot nu toe bij een idee! Das wel weer jammer!

Hoi Arend,
]ik schrijf idee omdat het helaas........ nog niet volmaakt is hier.....

Streef er wel naar maar ben nog niet volmaakt..ff w88 nog. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:21
 
'Is de hemel saai?'

Engeltje smiley als er op dit topic al geen plaats voor is...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:53
 
BART817 schreef:
wat zegt genoeg over mij? mijn ledematen heb ik nog, ik hoop nu juist maar dat ik JOU niet gekwetst heb Lachende smiley

ik heb je link een stuk bekeken, maar t is mij een betoog zonder einde en zonder antwoord. ik zou t nog eerder openhouden. gezien ook mensen zijn genezen van bv een darm waar een stuk uit was gehaald. over diabetes is terug te zien, weet niet welk type, maar hij vertelt hoe ernstig t was. ik denk eerder dat jouw opmerking meer over jouzelf zegt...


Marco Kalkhoven vertelt hoe God hem genas van diabetes.

zie link:
http://ministries.levensstroom.nl/uitzendingen/2010

klik op video: week 28, scrol dan 17 min. door. daar begint zn getuigenis.
(paarse blouse, blauwe stropdas)




ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is Clown smiley

heb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin??
we proberen hier een serieuze discussie te houden.

en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 december 2010, 23:59
 
PIETER649 schreef:
ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is Clown smileyheb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin??
we proberen hier een serieuze discussie te houden.

en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger

Haha, je legt me de woorden in de mond! Diegene heeft nog steeds diabetus! En denk je dat ik dat niet volg? Natuurlijk wil ik er na 29 jaar vanaf, alleen is het volgens de christelijke methode niet mogelijk! Het zij zo! Weltrusten voor iedereen en morgen fris weer op! Dat dan weer wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 00:02
 
PIETER649 schreef:
ik hoop wel dat die meneer genoeg geld heeft gedoneerd.... anders heeftie zn ziekte weer terug als hij thuis is Clown smileyheb je geen betere voorbeelden dan die zijlstra onzin??
we proberen hier een serieuze discussie te houden.

en wat betreft dhr zijlstra.... mijn God heeft geen chronische geldhonger


mij werd om referenties gevraagd, dit was er wel een...

bovendien, iemand die een kracht doet, of in Zijn naam, of hoe dan ook, de bijbel zegt t serieus te nemen en niet als onzin af te doen. zelfs wanneer iets van satan zou (blijken te) zijn!

en mss zijn er ook wel getuigenissen dat er genezing is voor chronische geldhonger (mijn God kan dat denk ik wel...) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
BART817
op zaterdag 18 december 2010, 00:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 21:57
 
BART817 schreef:
mij werd om referenties gevraagd, dit was er wel een...

bovendien, iemand die een kracht doet, of in Zijn naam, of hoe dan ook, de bijbel zegt t serieus te nemen en niet als onzin af te doen. zelfs wanneer iets van satan zou (blijken te) zijn!

en mss zijn er ook wel getuigenissen dat er genezing is voor chronische geldhonger (mijn God kan dat denk ik wel...) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sorry Bart, maar een weteschappelijk bewijs voor de genezing van diabetus type 1 is er gewoon niet! En door het wtenschappelijk onderzoek leef ik nog! Anders was is 29 jaar geleden al dood geweest! Kortom: indien de religie de wetenschap niet had tegengewerkt was Columbus waarschijnlijk op de maan geland!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 21:59
 
ALOUS961 schreef:
Hoi Arend,
]ik schrijf idee omdat het helaas........ nog niet volmaakt is hier.....

Streef er wel naar maar ben nog niet volmaakt..ff w88 nog. Boze smiley

Haha! En hoe lang denk je nog te moeten/mogen wachten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 22:05
 
SUSANNAH475 schreef:
Goeie bijdrage Pieter...
Zelf geloof ik wel dat we goed moeten luisteren naar wie God zegt dat Hij is... dat zou je toch ook doen als je een mens op aarde wilt leren kennen, dan luister je naar hoe die persoon is.
Maar zeker zo belangrijk is idd. de liefde... ook tot elkaar !!

Zo'n onderwerp over hoe bijv. de nieuwe hemel en de nieuwe aarde zijn vind ik best lastig... het enige wat je eigenlijk weet is de voorbeelden in de bijbel...
Als ik hier op het forum vertel hoe ik erover denk, krijg ik daar reacties op met meningen van anderen... dat vind ik best lastig... ik zou het prettiger vinden als we elkaar aan kunnen vullen, maar niet op de manier van dat ik niet gelijk zou hebben en de ander wel. Ik mag net zo goed een mening erover hebben... vind ik Knipoog smiley
De opmerking over boeddhisme is iets wat ik helemaal niet begrijp... als mensen mijn eerdere bijdragen hebben gelezen, snap je toch echt wel dat ik een christen ben dacht ik...


Je mag best ergens een mening over hebben.....maar dat mag een ander ook.....en dat hoeft niet altijd dezelfde mening te zijn......thats life......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 22:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je mag best ergens een mening over hebben.....maar dat mag een ander ook.....en dat hoeft niet altijd dezelfde mening te zijn......thats life......

Haha! "Christenen" zijn net mensen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 22:17
 
AREND003 schreef:
Haha! "Christenen" zijn net mensen!


Wat dacht jij dan?????? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 december 2010, 22:21
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat dacht jij dan?????? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Huh? Precies wat ik zei! Wat anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6