ChristianMatch
 


Forum

Sex beluste individuen op Christianmatch.
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:30
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:37
 
Ja oud nieuws denk ik.

En daar hoef je denk ik geen proef lid voor te zijn.
Dat soort dingen hou je niet tegen op internet.

Denk dat ieder z'n eigen verantwoording daar voor moet nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:44
 
GIBBY159 schreef:
Eindelijk een topic wat ook bedoeld is voor de redactie van CM.
Natuurlijk kan ik de redactie ook anders benaderen maar wellicht zijn er (proef)leden die dat niet durven, of andere op en aanmerkingen hebben.

Het kan hiér dus ook!

Het is mij al eens opgevallen dat (proef)leden op CM al vrij snel laten doorschemeren érgens op uit te zijn; namelijk op sexueel gebied! Woedende smiley
Gelukkig is de meerderheid voldoende alert op dit doort individuen. Toch blijft oppassen geboden want onlangs is er zo iemand door de redactie van de site verwijderd. Maar wat ik ook van anderen hoor is dat de redactie soms pas (te) laat tot actie over gaat om te oordelen of verwijdering van de site of een ban noodzakelijk is. Zo kan het gebeuren dat iemand toch nog enige tijd lang vrij spel heeft (proef)leden met zijn/haar bepaalde bedoelingen te contacteren of nog erger... zelfs persoonlijk te benáderen! Wees dus alert! Oke, dit wilde ik hier even kwijt.

ook al is het oud nieuws het mag best nogeens onder de aandacht gebracht worden.
Sommige hebben wel twee of drie keer proeflid abbonement steeds ondere andere naam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:45
 
Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op.
Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op.
Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee.



Niet iedereen op cm kan inzien wat de bedoelingen zijn van iemand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:26
 
GIBBY159 schreef:
Eindelijk een topic wat ook bedoeld is voor de redactie van CM.
Natuurlijk kan ik de redactie ook anders benaderen maar wellicht zijn er (proef)leden die dat niet durven, of andere op en aanmerkingen hebben.

Het kan hiér dus ook!

Het is mij al eens opgevallen dat (proef)leden op CM al vrij snel laten doorschemeren érgens op uit te zijn; namelijk op sexueel gebied! Woedende smiley
Gelukkig is de meerderheid voldoende alert op dit doort individuen. Toch blijft oppassen geboden want onlangs is er zo iemand door de redactie van de site verwijderd. Maar wat ik ook van anderen hoor is dat de redactie soms pas (te) laat tot actie over gaat om te oordelen of verwijdering van de site of een ban noodzakelijk is. Zo kan het gebeuren dat iemand toch nog enige tijd lang vrij spel heeft (proef)leden met zijn/haar bepaalde bedoelingen te contacteren of nog erger... zelfs persoonlijk te benáderen! Wees dus alert! Oke, dit wilde ik hier even kwijt.

voor een tijd terug heb ik ook een gelijksoortig topic gereageerd,ook wel handig om even te weten misschien?(zie link)
desondanks zal het nooit helemaal voorkomen kunnen worden,gewoon alert zijn en alle antennes op scherp zetten dus!


http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1604


groet, Bert Knipoog smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 1 januari 2011, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 21:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op.
Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee.

Gevaar van deze houding is het welhaast tot dader maken van slachtoffers, wat ik niet geheel fair vind. Ja, sommige mensen zijn goedgelovig, maar dat geeft de ander nog geen recht op misbruik op welke manier dan ook!

Je oproep tot gezond wantrouwen deel ik overigens wel ten volle!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 22:44
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 08:52
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 09:35
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:21
 
nou volgens mijn ben je daar toch zelf bij!
als truusje iets met klaasje wil gaan doen op dat gebied dan is dat hun verantwoording....Als jij/jullie hierover een topic maken,geef dan goede adviezen...
hoe je het niet moet doen en wat de bijbel er over te zeggen heeft,dan maak je een onderwerp als deze nog zinvol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 23:11
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 10:51
 
marylien,
ik denk dat ronny meer bedoelt, dat dit het zoveelste topic is in de cathegorie "wij goeden accepteren de vieze slechterikken niet"
en het zou inderdaad fijn zijn, als het meer zou kunnen in de zin van; "hoe ga je om met iemand die over sexualiteit wil praten"
en wanneer je uitgenodigd wordt voor een prikkelende actie, is een bedankje voor de eer toch voldoende??




.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 4 januari 2011, 10:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 10:53
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 30 mei 2011, 23:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: woensdag 5 januari 2011, 17:12
 
lol geeft niet,maar dat bedoelde ik ja.
je ziet hier vaak van dit is niet goed en dat niet goed zonder dat ook maar iets word meegegeven aan de ander.
topics zonder inhoud zijn nutteloos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIELLE965





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 15:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Lsten we er niet zo'n drama van maken zoals hier voorgespiegeld wordt. Overal zijn mensen met verkeerde motieven bezig, en helaas is CM daar geen uitzondering op.
Wat ik echter een groot gevaar vind, is dat men vaak zo goedgelovig is, en daar maken anderen misbruik van. Een beetje gezond wantrouwen is nu eenmaal niks mis mee.

Idd, ik denk dat je een beetje de kat uit de boom moet kijken eerst. Ik heb al een aantal keer gehad dat mannen vrij snel wilden msn-en en dan zeg ik eerlijk dat ik eerst via CM wil chatten, dat is anoniemer. De meeste hebben daar begrip voor en zo niet dan is het jammer voor hen.

Danielle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1