ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IRENE200
ChristianMatch forum index » Berichten van IRENE200
Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 08:43
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?
 
LEONARD480 schreef:
Hoezo Eggie?? In mijn ogen een heel belangrijk onderdeel van de relatie.

Ik denk als je die vraag vanuit het profiel bedoeld,het gaat om samen kinderen nog te willen.En niet bedoeld is om kinderen van je toekomstige partner te accepteren,uit een ander huwelijk.Er zitten hier ook veel jongere he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:44
BerichtOnderwerp: Autisme
 
MARIJAN072 schreef:
Vind je mijn tekst zo lang, Irene? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Die van jou kon ik nog net aan marijan hahaaaa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:24
BerichtOnderwerp: Autisme
 
MARIJAN072 schreef:
Nu krijgen de juffen nog de schuld van de grote hoeveelheid etiketjes Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Daar ga ik persoonlijk een (heel) beetje van stuiteren.

Mijn ervaring is dat het juist de ouders zijn, die vaak (steeds vaker) om een onderzoek vragen. Als de vraag terecht is, heb ik er geen moeite mee. Maar als je het weigert omdat je er het nut niet van inziet, kun je je soms maar beter bergen. Geschokte, onthutste smiley

Er zijn overigens ook kinderen bij wie een pilletje uitstekend werkt. Het overgaan tot medicijnen, is overigens een beslissing van ouders.

effe opmerking,vind het allemaal prima dielappen tekst.Maar zitten we hier op cursus,of willen we het wiel opnieuw vinden.?
Ik heb studieboeken maar zit hier voor mijn ontspanning.
gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:49
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
LISA610 schreef:
Voordat deze discussie verder gaat over autisme zal ik dan maar ff een nieuw topic openen en binnen deze discussie verder gaan over de rolverdeling tussen man en vrouw. Ik begin met jou bijdrage Chat...

En nu hier maar weer on topic... Knipoog smiley

Nou dames ,eerst maar handen inspecteren van de man,voor je verder plannnen maak.Zie chat zijn bijdrage


Laatst aangepast door
IRENE200
op woensdag 2 maart 2011, 15:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 08:10
BerichtOnderwerp: Geen foto
 
MARISKA601 schreef:
om iedereen die klaagt laat ik dit weekend mijn foto op het profielstaan.
maandag word ie weer verwijderd. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


nu niet allemaal tegelijk kijken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je ziet er goed uit hoor maris dus ja waarom niet laten staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:37
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
SWANETTE250 schreef:
Voor mij is geur belangrijk.
De meeste mannen stinken - echt een afknapper!

Deze opmerking zegt veel over jezelf en niet over de mannen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:17
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling
 
CHATULIEM619 schreef:
De lijst bijgewerkt:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan
9. Bert168.
10. Lisa160
11. Jasmyn
12. mar907
13. crossroad
14. Diane882
15 Irene200 ov
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 12:51
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
YES356 schreef:
braak je op of van mij ??????? Gibby Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Twijfelende smiley
omdat je mijn naam gebruikt

Zitten er hier echt volwassenen ,of ben ik per ongeluk op een site voo rkleuters en tieners terechtgekomen.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 11:58
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
BILLY701 schreef:
Voor jou ook een hele dikke knuffel
en THXNS
Je weet wel waarvoor!!!

tjonge tjonge pffffffffffffffffffff
zou me bijna afvragen wat doen jullie hier nog.
ga lekker in het echt knuffelen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 09:40
BerichtOnderwerp: pad van geleidelijkheid
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me meer om de glijdende schaal waarin we ons begeven. Waar is het einde?

Ik weet niet of er uiteindelijk zoveel verandert is chat.Het gebeurd al eeuwen lang.Alleen de openhied is groter praten over sex .En ja echtscheiding kon vaak niet of deden mensen niet voor de schande en financieel.En tja christen of niet in dit opzicht weinig verschil.Maar er voor uitkomen is een tweede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 08:48
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.


ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........


personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327 49 jaar,
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
mariska muizenbos
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
griffin748, bijna 40 jaar, met Oude Schicht van bijna 25
pimpernel883, 44 jaar
benny340 44 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy 701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:44
BerichtOnderwerp: Sex beluste individuen op Christianmatch.
 
GIBBY159 schreef:
Eindelijk een topic wat ook bedoeld is voor de redactie van CM.
Natuurlijk kan ik de redactie ook anders benaderen maar wellicht zijn er (proef)leden die dat niet durven, of andere op en aanmerkingen hebben.

Het kan hiér dus ook!

Het is mij al eens opgevallen dat (proef)leden op CM al vrij snel laten doorschemeren érgens op uit te zijn; namelijk op sexueel gebied! Woedende smiley
Gelukkig is de meerderheid voldoende alert op dit doort individuen. Toch blijft oppassen geboden want onlangs is er zo iemand door de redactie van de site verwijderd. Maar wat ik ook van anderen hoor is dat de redactie soms pas (te) laat tot actie over gaat om te oordelen of verwijdering van de site of een ban noodzakelijk is. Zo kan het gebeuren dat iemand toch nog enige tijd lang vrij spel heeft (proef)leden met zijn/haar bepaalde bedoelingen te contacteren of nog erger... zelfs persoonlijk te benáderen! Wees dus alert! Oke, dit wilde ik hier even kwijt.

ook al is het oud nieuws het mag best nogeens onder de aandacht gebracht worden.
Sommige hebben wel twee of drie keer proeflid abbonement steeds ondere andere naam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 01:42
BerichtOnderwerp: Beste Wensen !
 
CROSSROAD317 schreef:
Gezegende kerstdagen en een voorspoedig en liefdevol 2011 gewenst Lachende smiley

ieder goede feesdagen de boodschap opnieuw beginnen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 19 december 2010, 13:00
BerichtOnderwerp: Foto.s plaatsen
 
EVA685 schreef:
Ik kom steeds uit op hotmail, denk een virus?


Tja dat is vreemd.weet ik ook niet dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 19 december 2010, 12:53
BerichtOnderwerp: Foto.s plaatsen
 
EVA685 schreef:
Wie kan mij helpen met het plaatsen van foto.s?

Als ik ga naar toevoegen foto.s, kom ik uit bij m.n hotmail of outloock.

Bedankt alvast!

Groetjes van Eva.

je ga naar toevoegen foto.en dan bladeren in je afbeeldingen en kies er een uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 09:08
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
tja leuke dicussie, mooie woorden en gedachtes Weinige hier hebben de ideale relaties gehad blijkbaar anders zaten we hier niet.Een ding weet ik wel dat een relatie veel met je eigen te maken heb .In je keuzes en leg niet teveel bij die andere neer. En op oudere leeftijd is het gewoon niet makkelijk om 2 gezinnnen samen te voegen.
TESSYBEAR731 schreef:
Psies Chat! En dan is het heel goed mogelijk dat zelfs echte liefde haar weg niet vind...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 15:57
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
CHATULIEM619 schreef:
Mannen met bindingsangst zullen dat waarschijnlijk op een andere manier uiten. Ik denk dan bv. aan one night stands o.i.d.
Nou ik ben het hier allemaal niet mee eens
Waarom heb je geen serieuze relatie al sje niet bij elkaar in een huis woon.? Vreemde gadachtes gaan hier rond wat mij betreft..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 10:16
BerichtOnderwerp: Kan ik een ander het Evangelie brengen als ik zelf twijfel?
 
GIBBY159 schreef:
Van huis uit ben ik niet kerkelijk opgevoedt. Mijn vader was een harteloze en liefdeloze man die alles bij elkaar vloekte wat maar los en vast zat....
Mijn moeder daarentegen was precies het tegendeel; zij was zacht... lieflijk naar mij als kind zijnde. Moeder kwam wél uit een gelovig gezin.

Eind jaren '70 van de vorige eeuw kwam ik er achter dat Jezus Christus ook voor mij aan het Kruis (het teken van Zaligheid) is gestorven...... Vanaf die tijd is "het sneeuw-balletje" om Jezus te volgen, gaan rollen en tot op heden wordt het groter en groter. Vele bijbel-cursussen en thuis studie aangevuld met wekelijkse kerk-bezoeken heeft mij tot een ander mens gevormd. Pas in 1990 op 8 April (Palm-Zondag) heeft een dominee in een N.H. Kerk de Volwassen-Doop en Openbare Belijdenis toe bediend.
Na drie lange winterse voorbereiding voor genoemde sacramenten.

Het was een fantástische beléving! Tot op de dag van vandaag ben ik God zo dankbaar dat ik Zijn eniggeboren Zoon Jezus Christus in mijn hart heb mogen toe laten. Maar...nu komt het; kan ik een ander het Evangelie brengen als ik brengen als ik zelf soms twijfel? Die vraag komt steeds weer bij mij op als ik over het Geloof (Het Woord van God) praat...

Het ligt mij voor de hand om deze vraag ontkennend te beantwoorden.
Maar... als ik logisch beredeneer moet ik eerlijk bekennen dat de ander niet naar mij luistert... Vooral als ik toch al niet stevig in mijn schoenen sta. Hoe zal de vonk wat ik had met een vrouw...die mij aan het hart ligt...dan overspringen? Hoe zal die dame zich gaan voelen? De hoop die ik had is misschien door mijn woorden (de kracht die er achter zat) helaas verdwenen. Hoop doet leven zegt men altijd als ik er maar niet achter kan komen waarom, ook een vriendschap...zomaar kan eindigen.

Is het dan zo dat ik éérst zelf dien te GELOVEN in een recentelijk geleden kwestie die ik zo graag had willen voortzetten? Moet ik mij dan als een soort propagandist voordoen als ik het Woord van God wil uitleggen...?
Ik denk dat het gevaarlijk is als ik mij achter zo'n masker mij zou verbergen, Dat noem ik valse schaamte...met zo'n masker op. Ik zeg wel eens in een discussie over het GELOOF dat de éérste zegen voor mij is...
Het klinkt arrogant...en zo bedoel ik het ook niet...maar het is wél wáár!

Als ik over het Evangelie praat, neem ik mijzelf eerst eens op de korrel. Want dan (s)preek ik ook tegen mijzelf... Laat ik mijzelf niet bedriegen.
Het is toch bijbels dat mijn beléving van Gods Woord effect heeft....???
Maar is het ook zo voor die vrouw...die ik zo koesterde, als ik haar nááste wilde zijn? Is mijn boodschap als Christen-mens dan zo'n twijfel?
Of twjfel ikzelf nog over mijn grootste VRIEND...Jezus Christus...???
Wie het wéét mag mij hier ...op mijn topic reageren! Graag zelfs... Ik ben de weg een beetje kwijt met al mijn verdrietige momenten...

Nog even dit

Aan die éne vrouw voor wie ik zéér grote bewondering koesterde heb ik tot mijn zeer grote spijt haar weer niet goed kunnen bereiken met Gods LIEFDE in de naam van Jezus Christus onze Verlosser van al mijn zonden. Ik bid en hoop dat het met die dame alles goed zal komen, dat is mijn gebed aan de Heer...Gods Hand zou een toe speling kunnen zijn van Zijn LIEFDE tussen twee mensen. Het sterker samen voegen in Gods Woord...

Gibby (Gezinus)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 november 2010, 19:07
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
HAAS141 schreef:
gefeliciteerd ... fijn dat alles goed is! Lachende smiley
Van Harte sofie ,mooi dat alles goed is met moeder en kind.Geniet er maar van he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:01
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
LOES550 schreef:
vanmorgen de leiding bij de kindernevendienst.
Het verhaal ging over David en Batseba. Uria werd naar het front gestuurd, toen hij dood was kon David bij Batseba gaan wonen. Twee van de kinderen van de groep zijn Floris en Marijn.
Floris vindt t altijd verschrikkelijk en is altijd erg druk en ondeugend.
Marijn is nog drukker en wil alleen maar hard op de piano spelen.
Vandaag sprak het verhaal de kinderen erg aan. Er volgde een kleurplaat. Maar knutselen mag ook altijd. Floris ging hard aan het werk. Onder zn eigen korte verslag tekende hij een trein. Daarop schreef hij heel groot:
DAVID FRIJT
En Marijn tekende een revolver met vuur uit de loop die hij heel kundig uitknipte. Tja er staan soms heftige verhalen in de bijbel.
Mijn dag was gelijk al goed. Echt genieten.........

Zijn dit de echte namen van de kinderen loes.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 08:48
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
[size=18]Gooooooooooooodmorning! Lachende smiley [/si
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female
Ewedihalehu: male/female to male.
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hu tumney prem karu chu
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naa ninna preetisuve
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda

Fries: Ik hald fan dei Clown smiley
Kom je Drenth soms terug vandaag.?


Laatst aangepast door
IRENE200
op maandag 1 november 2010, 08:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:05
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
[quote=GRIFFIN748]misschien is dat juist wel het probleem: er is een, wat jij noemt, harde kern, waar je als buitenstaander niet of nauwelijks tussenkomt. en als je dan 'ook nog eens' een ietwat afwijkende levensvisie hebt, val je al gauw buiten de ark.[/quo


kliekvorming bevorderd de sfeer ook niet.En zo nu en dan nieuwbloed prima toch.Ben het met je eens dat sommige een andere levenstijl niet willen accepteren zelfs niet om mee te praten.TRiest


Laatst aangepast door
IRENE200
op zaterdag 16 oktober 2010, 10:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200 (70)





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 10:29
BerichtOnderwerp: IOVER ROKEN
 
MARISKA601 schreef:
Het valt mij vaak op dat christenen roken zien als een zonde.
Terwijl er onder christenen ook vaak zat sprake is van drankmisbruik en daar hoor je weinig over.
Zaterdags gaan ze stappen om zich lam te drinken om vervolgens de volgende dag wakker te worden met een kater en de zondagse dienst maar overslaan.

Ik word van deze discussie echt moe.Laat ieder zjn eigen verantwoordwoordelijkh eid dragen.Wat denk je van internetverslaving.
en zo kunne we doorgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IRENE200
Pagina 1 van 1