ChristianMatch
 


Forum

Griekenland
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:19
 
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar!
Angy Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:23
 
Trakteer jij angel?

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:46
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:48
 
GIBBY159 schreef:
Geldbedrag gewonnen, Angel? Clown smiley
Of hou het schip met geld in de gaten, Angel! Bij mij zinkt dat schip iedere keer in de haven van Delfzijl. Gefrustreerde smiley
weet je tenmonste waar je kan dreggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:51
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:53
 
GIBBY159 schreef:


Goed idee Daniel! Ben op zoek naar een dreghaak van 15 mtr, lang. Heb jij er zo eentje? Clown smiley
ikke helaas niet anders ging ik zelf op de buit af Clown smiley
of we motte de urkers een sleepnet vragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:55
 
GIBBY159 schreef:
Geldbedrag gewonnen, Angel? Clown smiley
Of hou het schip met geld in de gaten, Angel! Bij mij zinkt dat schip iedere keer in de haven van Delfzijl. Gefrustreerde smiley

Griekenland kun je zo duur maken als je zelf wilt Gibbietje..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:56
 
ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan.

Is het praktischer om wat dichterbij huis te kijken dan? Scheelt veelal in portemonnee, geeft minder logistieke toestanden en is misschien nog wel net zo leuk...

...Nederland heeft tenslotte ook voldoende te bieden!
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:59
 
HENK710 schreef:
Is het praktischer om wat dichterbij huis te kijken dan? Scheelt veelal in portemonnee, geeft minder logistieke toestanden en is misschien nog wel net zo leuk...

...Nederland heeft tenslotte ook voldoende te bieden!
Knipoog smiley

Erregens hebbie natuurlijk wel gelijk Henky...maar één ding kan Nederland niet garanderen: zon! en daar gaan we voor! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:09
 
ANGELIQUE327 schreef:
Erregens hebbie natuurlijk wel gelijk Henky...maar één ding kan Nederland niet garanderen: zon! en daar gaan we voor! Coole smiley met zonnebril

Griekenland kent ook andere dingen als zon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:26
 
ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar!
Angy l


Griekenland,

Lijkt me geweldig mooi Clown smiley Chios was t idee toch.
enne aangezien jij, Angelique, toch heel vaak zegt , in de openbare chatbox (prive dingen zal ik niet noemen), dat jij geen geld hebt om zelfs t abo van cm te betalen, notabene vorige week en afgelopen week nog, dan moet t voor ons allen toch ook lukken om te gaan.
Ik dacht dat ik t afgelopen weekend vergist had, dat je t echt had gezegd na Griekenland te gaan, maar niet dus...

Ow kijk eens, om ons even alvast lekker te maken,
http://www.rossholidays.nl/vakantie-griekenland/zomervakantie-griekenland/chios/appartementen-chios/katarraktis/huize-ostria.html

Deze lijkt me wel mooi, en nog aanbiedingen ook, voor n 4 persoons apt Lachende smiley met blinkend witte tanden "maar" 604 euros, per persoon , en dat alles inclusief luchthavenbelasting en brandstoftoeslag, nou eten moeten we toch thuis ook nietwaar. en net wat angel zegt we kunnen t verder zo duur maken als we zelf willen toch.

Misschien kun je ons lessen geven , hoe te sparen voor Griekenland.
Kunnen we elkaar hier ook aanmoedigen.
Das dus een 3 maanden sparen, want moet toch vooraf geboekt worden, das voor sommige dan een 200 euros per maand sparen, of wordt t sokken zoeken voor andere?
Als t maar geen besparing van abo cm wordt, want dan blijf ik liever in Nederland Verliefde smiley

Sweets, die nog effe koffie gaat halen om echt wakker te worden
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:47
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:55
 
SWEETLADY943 schreef:
ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar!
Angy l


Griekenland,

Lijkt me geweldig mooi Clown smiley Chios was t idee toch.
enne aangezien jij, Angelique, toch heel vaak zegt , in de openbare chatbox (prive dingen zal ik niet noemen), dat jij geen geld hebt om zelfs t abo van cm te betalen, notabene vorige week en afgelopen week nog, dan moet t voor ons allen toch ook lukken om te gaan.
Ik dacht dat ik t afgelopen weekend vergist had, dat je t echt had gezegd na Griekenland te gaan, maar niet dus...

Ow kijk eens, om ons even alvast lekker te maken,
http://www.rossholidays.nl/vakantie-griekenland/zomervakantie-griekenland/chios/appartementen-chios/katarraktis/huize-ostria.html

Deze lijkt me wel mooi, en nog aanbiedingen ook, voor n 4 persoons apt Lachende smiley met blinkend witte tanden "maar" 604 euros, per persoon , en dat alles inclusief luchthavenbelasting en brandstoftoeslag, nou eten moeten we toch thuis ook nietwaar. en net wat angel zegt we kunnen t verder zo duur maken als we zelf willen toch.

Misschien kun je ons lessen geven , hoe te sparen voor Griekenland.
Kunnen we elkaar hier ook aanmoedigen.
Das dus een 3 maanden sparen, want moet toch vooraf geboekt worden, das voor sommige dan een 200 euros per maand sparen, of wordt t sokken zoeken voor andere?
Als t maar geen besparing van abo cm wordt, want dan blijf ik liever in Nederland Verliefde smiley

Sweets, die nog effe koffie gaat halen om echt wakker te worden
Knipoog smiley

Sweet, het eerste gedeelte over mijn portemonnaie zal ik maar effe negeren.... Gefrustreerde smiley
Wat het tweede gedeelte betreft: Ross reizen is één van de duurste reisorganisaties naar Griekenland, ik heb prijzen gezien van 400 euro, dat scheelt er al weer 200 he? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:56
 
ANGELIQUE327 schreef:
Sweet, het eerste gedeelte over mijn portemonnaie zal ik maar effe negeren.... Gefrustreerde smiley
Wat het tweede gedeelte betreft: Ross reizen is één van de duurste reisorganisaties naar Griekenland, ik heb prijzen gezien van 400 euro, dat scheelt er al weer 200 he? Coole smiley met zonnebril

Eeeeh dan denk ik ( en nee ben niet zielig) Wou dat ik het kon missen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:59
 
ROBBEDOES873 schreef:
Eeeeh dan denk ik ( en nee ben niet zielig) Wou dat ik het kon missen...

Ik kan het ook niet missen hoor Does, ik KRIJG het!
(terug van de belasting) Clown smiley


Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 15 januari 2011, 14:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:02
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik kan het ook niet missen hoor Does, ik KRIJG het!
terug van de belasting

Dan kan je het toch wel missen????? je hebt het in ieder geval niet nodig om openstaande rekeningen te betalen....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:02
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik kan het ook niet missen hoor Does, ik KRIJG het!
terug van de belasting

Ik veroordeel je ook niet hoor Angel.... en je hoeft je voor mij niet verontschuldigen... Maar zou ook wel graag belasting geld terug krijgen... kan het goed gebruiken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:02
 
ROBBEDOES873 schreef:
Eeeeh dan denk ik ( en nee ben niet zielig) Wou dat ik het kon missen...

In Nederland kun je met de hotelbon een eind komen hoor. Voor 40 a 50 euro een overnachting in een hotel met ontbijt en diner. En wat veel mensen niet weten: over dit soort dingen kun je met hotels onderhandelen. Als je met een flink aantal mensen komt, dan kijk je op www.hotelbon.nl en je belt het hotel zelf op. Dan zit je voor een prikje in verhouding. Beetje handig zijn en het is zo klaar.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:04
 
THOMAS968 schreef:
In Nederland kun je met de hotelbon een eind komen hoor. Voor 40 a 50 euro een overnachting in een hotel met ontbijt en diner. En wat veel mensen niet weten: over dit soort dingen kun je met hotels onderhandelen. Als je met een flink aantal mensen komt, dan kijk je op www.hotelbon.nl en je belt het hotel zelf op. Dan zit je voor een prikje in verhouding. Beetje handig zijn en het is zo klaar.

Thomas

Het gaat om zon en strand Thomas
en niet koud Nederland brrrrrrrrrrrrrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:04
 
THOMAS968 schreef:
In Nederland kun je met de hotelbon een eind komen hoor. Voor 40 a 50 euro een overnachting in een hotel met ontbijt en diner. En wat veel mensen niet weten: over dit soort dingen kun je met hotels onderhandelen. Als je met een flink aantal mensen komt, dan kijk je op www.hotelbon.nl en je belt het hotel zelf op. Dan zit je voor een prikje in verhouding. Beetje handig zijn en het is zo klaar.

Thomas

Tnx voor de tip Thomas,
Ik hoef niet zo nodig weg hoor vermaak me thuis ook prima Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:18
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:20
 
GIBBY159 schreef:
Mensen hebben soms goed advies nodig, Willemijn. Wat jouw reactie betreft kan ik mij niet mee akkorderen. Smiley die vol vragen zit

Laat maar Gibby, het kanon stond al geladen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:46
 
Ik kan me heugen dat ik vorig jaar tijdens mijn "vakantie" in nederland
zo'n 3 weken zon heb gehad in de maand juli.
Van smorgens 9 uur tot smiddags ca 17 uur was ik buiten.
Alleen had het stekkie waar ik zat geen strand en zee.
Verder had ik alle luxe om me heen.
De reis er naar toe koste me niets.
En buitenshuis eten is duurder dan "thuis" koken.
Ik hoop dit jaar er weer naar toe te mogen gaan, en weer mooi weer te hebben.


Op mijn vakantie adres had ik geen last van vakantie perikelen:
ongedierte, schimmel in de badkamer, en maar te zwijgen over de gore bedden die je hier en daar op vakantie adressen vind.
Mijn vakantie adres was picobello.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:59
 
MARISKA601 schreef:
Ik kan me heugen dat ik vorig jaar tijdens mijn "vakantie" in nederland
zo'n 3 weken zon heb gehad in de maand juli.
Van smorgens 9 uur tot smiddags ca 17 uur was ik buiten.
Alleen had het stekkie waar ik zat geen strand en zee.
Verder had ik alle luxe om me heen.
De reis er naar toe koste me niets.
En buitenshuis eten is duurder dan "thuis" koken.
Ik hoop dit jaar er weer naar toe te mogen gaan, en weer mooi weer te hebben.

Op mijn vakantie adres had ik geen last van vakantie perikelen:
ongedierte, schimmel in de badkamer, en maar te zwijgen over de gore bedden die je hier en daar op vakantie adressen vind.
Mijn vakantie adres was picobello.


Ook ik ging al drie jaar lang naar Costa del Achtertuin hoor Maris, en inderdaad...koelkast met kouwe sappies onder handbereik, diepvries met waterijsjes eronder, en de gehaktballen werden vanzelf gaar op de barbeknoei! Zeker heel goed uit te houden!


Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 15 januari 2011, 15:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:05
 
Maris,

Mijn vakantietype is zonaanbidder in zonnige zuiden.
Dat is mijn topfavoriet voor betere klimaat en mooie cultuur.
Ieder mens heeft eigen smaak voor vakantie bestemmingen
Je kunt alleen maar voor goede tip geven voor hotel of appertement, die je geweest in Griekenland met all inclusive bijvoorbeeld
Mensen, die graag naar Griekenland willen gaan, willen ook graag met cm vrienden mee als groepreis.
Dat is toch niet verkeerd?
Dat is soort CM vakantie Knipoog smiley, ik vind positief idee van Angy
Petje af voor haar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIMPERNEL883





Berichten: 90

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:06
 
nou angel , kalimera

ik ga met je mee hoor naar greece.
wil het wel eens zien in griekenland.
antio
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:09
 
PIMPERNEL883 schreef:
nou angel , kalimera

ik ga met je mee hoor naar greece.
wil het wel eens zien in griekenland.
antio

Das mooi Pimpy....milate Hellinika.....s'agapo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:35
 
GIBBY159 schreef:
Ik kijk niet graag in iemad's portemonnee...wil ik ook niet weten. Als de mijne maar gevuld blijft. Maar weet je, mijn portemonnee is van uien-leer
gemaakt. Als ik er in kijk...dan krijg ik tranen in m'n ogen! Huilende smiley, smiley in tranen En...als ik alles goed tussen de regels door lees in heel veel topics geloof ik nog niet eens voor de helft van wat er geschreven wordt! Misschien is iemand die zich "arm" voorsteld...zou best wel eens een behoorlijke zakcentje kunnen hebben. Net als ik...maar daar kom ik niet verder mee dan halverwege de maand. Gefrustreerde smiley Het zijn net van die Zeemansverhalen: Alles wat ze vertellen kun je de helft voor wáár aannemen. Clown smiley Maar...als je wil reizen in groepsverband..is er altijd wel iemand in zo'n groep die "jarig" zou kunnen zijn, toch? Lachende smiley

ja Gibby...je wist nog lang niet alles van me...maarreh....ben de dochter van de Sjah van Perzie.....en lang niet onbemiddeld Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:43
 
HERMAN388 schreef:
Het gaat om zon en strand Thomas
en niet koud Nederland brrrrrrrrrrrrrr

Als je zonaanbidder blijkt te zijn, is het geen goede keus. Persoonlijk vind ik het vakantie als ik kan doen waar ik zin in heb. Dat mag een ieder zelf invullen en dat is maar goed ook. Ik ben heel blij dat er nog niet meer mensen gaan zeilen, fietsen en wadlopen. Prima toch?

Thomas, voor wie het nieuwe jaar begint bij het begin van de zomertijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:20
 
GIBBY159 schreef:
Ik kijk niet graag in iemad's portemonnee...wil ik ook niet weten. Als de mijne maar gevuld blijft. Maar weet je, mijn portemonnee is van uien-leer
gemaakt. Als ik er in kijk...dan krijg ik tranen in m'n ogen! Huilende smiley, smiley in tranen En...als ik alles goed tussen de regels door lees in heel veel topics geloof ik nog niet eens voor de helft van wat er geschreven wordt! Misschien is iemand die zich "arm" voorsteld...zou best wel eens een behoorlijke zakcentje kunnen hebben. Net als ik...maar daar kom ik niet verder mee dan halverwege de maand. Gefrustreerde smiley Het zijn net van die Zeemansverhalen: Alles wat ze vertellen kun je de helft voor wáár aannemen. Clown smiley Maar...als je wil reizen in groepsverband..is er altijd wel iemand in zo'n groep die "jarig" zou kunnen zijn, toch? Lachende smiley

Goed advies Gibby,ik zal de verhalen over "armoede" voortaan met een kilootje zout nemen Knipoog smiley

Back on topic.........Bulgarije is zeer zonnig in juni,eten is er spotgoedkoop,de reis ook vergeleken bij andere landen.Je kunt een goedkoop apartement aan het strand boeken en lekker compleet uit eten gaan voor 6 euro.Kortom,er is keuze zat aan zon in juni Knipoog smiley
(ik zit aan de bouwvak vast en aan mijn kinderen Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3