ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JENNY524
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JENNY524
Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: donderdag 14 januari 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Haha het was niet om dialect af te kraken ofzo.. gewoon een grapje.. en die moet ik weer uitleggen.. en dan tja.. haha

met bah dieren.. daar bedoel ik mee: bah dieren. Ik hou niet van dieren. Ik wens ze geen pijn of wat dan ook toe.. maar ik hou gewoon niet van dieren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2010, 21:36
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Met die laatste zin bedoel ik:

vaak word binnensmonds of 'boers' praten niet vrouwelijk gevonden. Tenminste, dat heb ik kerels horen zeggen en ik kan mij er wat bij voorstellen. Zagen ze een hele mooie dame en dan kwam er ineens een onverstaanbaar boers accent uit. Nou dat was even schrikken. Dat idee.
Het klinkt niet 'sierlijk'

Het is trouwens maar wat je gewend bent, als je opgegroeid bent met zo'n accent dan zal je het ook niet erg vinden dat een vrouw ook zo spreekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:23
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Met een boer gaan zou toch echt een ramp wezen voor mij. Ik hoe niet alleen niet zo van dieren.. ik ben er met regelmaat bang voor. Alhoewel.. als postbode beginnen honden af en toe toch grappig te worden, vooral als de deur dichtzit. Clown smiley

Bah.. dieren. Moet ik straks nog binnensmonds gaan praten.. ook lekker vrouwelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:20
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Najaa zeg!

waarom zouden ze dit topic hebben weggehaald? want ja die titel was wel ludiek. Maar - ik had het dus al gelezen en gereageerd, als niet-boer natuurlijk - het was gewoon een jonge vrouw die voorkeur had voor het landelijk leven. Handig als je daar een man bij vindt, want tja.. zo'n stadse kerel strak in pak.. wie moet dan toch de koeien melken. Moet je straks het nog zelf gaan doen.

Alle gekheid op een stokje.. toch wel echt raar dat zo'n toch onschuldig topic is verdwenen.
Misschien heeft het iets te maken met de ander topics die iets meer op hele lange preken leken dan een oproep tot discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:13
BerichtOnderwerp: vitens
 
@ AKA

GENIAAL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:04
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Het duurt - ongeacht de kwaliteit van je pc/laptop - een dag EEN DAG voordat je je nieuwe matches kunt zien. Dat is erg traag TRAAG.

Voor een goede vriendin van mij was deze traagheid, samen met andere niet met pc gerelateerde traagheden een reden om niet verder te gaan met christianmatch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 16:30
BerichtOnderwerp: vitens
 
Haha zeg dat wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 17:51
BerichtOnderwerp: namen gegeven aan Jezus
 
Zo, daar kan de Koningin u tegen zeggen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 17:48
BerichtOnderwerp: vitens
 
Ha, Ik dacht.. wat heeft iemand hier te zeggen over onze waterschappen?
Oproep tot dichtdraaien hoofdkraan! alleen levend water drinken.. nee grapje, maar ik dacht echt dat dit misschien daarmee te maken had. Vandaar dat ik toch even dit topic ging bekijken.

Het blijkt gewoon een israelisch liedje te zijn.. zonder bewegende beelden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 17:44
BerichtOnderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
 
Met mijn profielfoto probeer ik een indruk te geven van wie ik ben. Ja ik ben natuurlijk meer dan mijn uiterlijk, maar ik ben ook meer dan mijn inhoudt..
Hier op aarde zijn lichaam en ziel sterk verbonden Lachende smiley
hihi tenminste..
Ik probeer een zo realistisch mogelijk beeld te geven van uiterlijk/uitstraling. Een gezicht bij het verhaal. Het is alleen wel erg lastig geschikte foto's te vinden. Vaak sta ik gespannen op foto's.. en tja.. een foto is een indruk, maar in het echt is het toch vaak net iets anders.

Geslijm hou ik echt niet van. Zo mailde iemand mij direct over dat ik een lieve vrouw was.. mijn reactie: dat weet jij helemaal niet. Reactie; nou wel een mooie vrouw. Nou ja daar kan ik helemaal niks mee. Leuk dat je me er leuk vind uitzien, ik vind het veel belangrijker dat je mijn aanwezigheid/persoonlijkheid leuk vind..
Natuurlijk is het fijn om 'mooi' genoemd te worden, maar het is veel waardevoller om dat te horen van iemand die mij ook kent.
Want lichaam en ziel zijn nogal sterk verbonden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 18:15
BerichtOnderwerp: 'God' ik weet t soms ook niet
 
Prachtig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 december 2009, 12:38
BerichtOnderwerp: terecht?
 
CHATULIEM619 schreef:
. Ik heb eerlijk gezegd dit citaat genomen, omdat het zo goed weerspiegelt wat me dwars zit. Het valt me op, dat als je een uitgesproken mening hebt, je heel snel onder vuur ligt. En dan zijn beschuldigingen niet van de lucht. Ik ben geschrokken van de felle reacties van mensen, vaak gebaseerd op iets wat niet geschreven is. Er hangt een grote sfeer van onderling wantrouwen hier en soms kun je gewoon niet voor je eigen mening uitkomen.
Lukte het vroeger goede discussies los te krijgen, het schijnt nu alleen maar in beschuldigingen te eindigen. Terwijl er geen moeite genomen wordt om na te lezen wat de ander zegt en denkt. Van tevoren wordt al ingevuld wat de ander bedoelt en meestal is dat veel negatiever dan dat het het geval is.
Vragen naar iemands overtuiging wordt uitgelegd als persoonlijke aanval, belangstelling tonen voor iemands noden wordt meteen als bemoeizucht gezien en als je vertelt dat iemand in nood zit, zonder dat je specifieke info geeft wordt dat meteen aangemerkt als roddel.
Waar komt die negativiteit vandaan? Waar is het vertrouwen in elkaar gebleven. Eerlijk gezegd vind ik soms gewoon naar hoe mensen met elkaar omgaan hier. En ik denk dat we ook meer vertrouwen in elkaar mogen hebben.

Dat is ook een beetje de reden waarom ik toch, ook op deze site eens ga ophouden met op het forum reageren. Je kunt namelijk heel snel reageren, zonder dat je het uberhaupt hardop hoeft te zeggen. Bovendien is tekst maar 20% van de boodschap.
Waar ik mij een beetje 'ongerust' over maak is dat er dingen gebeuren, en vervolgens heeft iedereen daar een mening over (ikzelf included) zonder alle feiten te kennen. Uberhaupt zo'n forum openen over of het terecht is of niet... tja het kan, het mag. Op fora kun je heel snel worden betiteld als 'radicaal' (maar dan als niet positief bedoeld, want radicaal is in principe positief: vanuit de wortel) maar in 'reallife' bekend staan als een persoon met een duidelijke en misschien afwijkende mening, maar respect en aandacht voor wat een ander te zeggen heeft.

Wat dit onderwerp betreft: ik was er niet bij, de meeste anderen hier ook niet. Een 3-jarig kind kan ook gewoon wel eens onhoudbaar zijn.. en van slaan gaat het alleen harder krijsen. Het heeft niks met goed of slecht ouderschap te maken. Ik weet niet wat er precies is gebeurd, en hoe de buschauffeur de beslissing heeft genomen. Ik weet niet wat er met het kind aan de hand was, en wat de moeder al dan niet al heeft geprobeerd. En jullie ook niet... tenminste.. alleen misschien wat er hier en daar is geschreven, we weten de achtergrond niet.
Net als met het forumdingetje rond 'het zeilmeisje' Het is niet de vraag of ze wel of niet de wereld over zou moeten mogen varen. De vraag is of wij ons daar mee mogen bemoeien. Zeker op zo'n grote schaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 14:27
BerichtOnderwerp: terecht?
 
Misschien heeft dat kind wel een stoornis, dat kan toch ook? Daar kan die moeder echt niks aan doen. En zo te lezen was dat kind gewoon onhoudbaar.
We moeten gewoon ff niet zo snel met ons oordeel klaarstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 14:25
BerichtOnderwerp: terecht?
 
PIETER649 schreef:
Mag ik u ff verwijzen naar de bijdrage van Mariska hierboven....
Ik had die al gelezen, vandaar dat ik rustig durfde te stellen dat die vrouw zich moet schamen.
Om een bus te mogen besturen moet men rijbewijs en cursussen halen.
Kinderen opvoeden mag ook zonder vooropleiding.
Deze mevrouw bewijst maar weer dat niet iedereen kinderen op kan voeden.
En mocht het nou inderdaad om een allergie gaan, dan wist die vrouw dat al toen ze instapte.
Als je bewust je kind een hele bus op stelten laat zetten, ben je gewoon een asociale tokkie. Zieke smiley

Pardon... heb je zelf kinderen? een 3-jarige is niet in bedwang te houden hoor! Mijn zus bijvoorbeeld. Een uitstekende moeder, maar soms dan wil haar kind in de supermarkt iets wat zij gewoon niet wil geven. Ja dan blijft het krijsen. Toegeven helpt ook niet, dan maar zo snel mogelijk naar huis. Maar de blikken die ze dan krijgt! Krijsen..dat doen peuters nu eenmaal. Ik kan niet geloven dat een moeder bewust de bus op stelten zou zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 23:31
BerichtOnderwerp: terecht?
 
Ik ga er even vanuit dat de reactie van 'die vrouw moet zich schamén' gewoon een grapje is.

zo niet.. dan mag de berichtenschrijver zich schamen Clown smiley als het nu de vrouw was die aan het schreeuwen was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:24
BerichtOnderwerp: bellen via het internet
 
Ik ken het niet...


je kan ook gewoon skype nemen. Dat is helemaal gratis. Alleen moet je dan wel heel de tijd online zijn als je het ook als volwaardige telefoon wilt gebruiken.

Erg handig trouwens voor contacten via cm. Email is zonder lichaamstaal etc. met skype kun je dus praten, en elkaar zien via de webcam. Dan krijg je tenminste de hele boodschap mee en niet alleen de 20% van de woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:22
BerichtOnderwerp: 'God' ik weet t soms ook niet
 
Ik snap er niks van... is dat een link ofzo.. het werkt in elk geval niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:19
BerichtOnderwerp: zeilmeisje
 
De vraag is niet of laura's ouders haar toestemming zouden moeten geven, de vraag is of de staat zich met deze beslissing mag bemoeien.

De leerplichtwet had ze niet ontdoken. Ze zou namelijk gewoon naar school gaan. in andere landen dan wel.
Als ze alleen die wet zou hebben ontdoken dan was het een simpele kwestie geweest.

De vraag - juridisch gezien- is mag er worden geoordeeld over het optreden van haar ouders. Want normaal gesproken hebben ouders het gezag over hun kinderen, niet de staat, of de openbare discussie.
Er moet dus iets zijn waardoor de staat nu wel mag oordelen daarover.
'het in gevaar brengen van je dochter' zou een reden kunnen zijn. Maargoed.. ouders laten hun 14 jarige meisjes ook uitgaan.. met alle gevolgen van dien. Loverboys breezersletjes etc. Waar ligt de grens dan van het staatsbemoeien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:54
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
Tja wat is te laat.
Als je stipt op tijd komt dan duidt dat toch wel 'rigiditeit' en punctueelheid aan. Het is bijna onmogelijk om stipt op tijd te zijn. Als men afspreekt om 20.00 Wie is dan stipt om 20.00 aanwezig? alleen mensen die wel erg goed de tijd in de gaten houden.
Als ik om 20.00 afspreek dan komt het geregeld voor dat ik pas om 20.05 of 20.10 aan kom. Oh, ik moet al weg. Snel sleutels.. nog even naar het toilet. Dat is in feite 'te laat', maar echt 'te laat' vind ik een half uur later.. dat zou ik ook niet prettig vinden.

Als je te vroeg komt.. dat vind ik zelf een irritante eigenschap.. wanhopig ofzo.. Dat legt druk op mij, speciaal als je te vroeg aan de deur komt. In een kroeg maakt niet zoveel uit, dan wacht je maar even.

Trouwens, deze vraag gaat toch ook niet perse over dates? over afspraken. Op college zorg ik dat ik te vroeg ben, maar bij een kopje koffie drinken ergens kun je me toch wel 5- 10 minuten later verwachten.
Dat vind ik eerlijk gezegd normaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:47
BerichtOnderwerp: zeilmeisje
 
Hoi.

Ik geloof ook niet dat het verstandig zou zijn dat ze in haar eentje de wereld rond zou gaan zeilen, zeker niet op deze leeftijd. Haar ouders hadden daar toch wel iets beschermender in mogen wezen. Maargoed, geen enkele ouder is perfect. Het is goed dat zij idealen heeft, maar kan met tienerhersenen nog niet alle gevolgen doorzien.
Wat nu echt jammer is is dat ze nu wel het idee krijgt dat het niet goed is om die dingen te willen.. Maar wat echt erg is is dat ze zo ontzettend gepakt word door alle media aandacht. Die zou ze ook krijgen als ze inderdaad de wereld rond zou zeilen, nu heeft ze gemerkt dat die aandacht toch niet perse leuk is...
Maargoed, media is media. Interessante dingen moeten in het nieuws. Jeugdzorg en de rechters die haar direct voorgeleiden... en ondervraging direct na aankomst op schiphol. Nou ik weet niet of ze dat bij alle tieners doen die weglopen van huis... maar ik hoop toch echt dat ze niet vanwege media aandacht zo hard ingrijpen.

Uiteindelijk: wie ben ik om te oordelen over wat ouders toestemming voor geven of wat jeugdzorg doet.. Het is erg zwaar voor een tiener om onderwerp te zijn van een nationaal debat, zelfs voor volwassen is dat zwaar. laten we haar gewoon ff met rust laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:34
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
Ik zie die uitspraak nu voor het eerst Lachende smiley Maar ik denk wel zeker te weten dat het goed is ja Knipoog smiley
Ik moet nog wel ff wat Duits leren. Ik heb wel examen erin gedaan op de middelbare school. Mavo niveau, maar dat is erg lang geleden. Ik zat voordat ik hem tegen kwam nog tegen mijn zusje grappen te maken over posters die hingen in het duitse leslokaal. Daar stond dan een foto op van een jongen die een meisje stond te versieren, met een tekst die er op neer komt dat het dan wel erg handig is dat je duits kan.
Gelukkig kan hij erg goed engels. (net als ik)

Net over de grens is wel wat makkelijker.. maar ik ben ervan overtuigd dat als het Gods wil is er een weg is.. We zijn er nu net achter van elkaar dat we elkaar verschrikkelijk leuk vinden.. maar het duurt nog 4 weken voordat we elkaar zien. Het is 11 uur met de internationale trein. De kosten vallen gelukkig mee als je op tijd besteld.
Ik had het echt niet verwacht.. 'mijn type' man is schaars verkrijgbaar Clown smiley gelukkig hoef ik er maar 1 Knipoog smiley

Hoe lang ben jij al met je 'duitser' 'die van mij' heeft echt een lachwekkende duitse naam.. omdat het echt veel te duits is. 'jens müller'
Maargoed, eerst maar eens zien hoe alles loopt over 4 weken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:33
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
Hey mensen,

vlinders, tja daar kun je niet heel een relatie op baseren... maar dat is een heel ander onderwerp. Het is wel erg leuk om ze te voelen. Voornamelijk als je weet dat het wederzijds is.
Een poosje geleden had ik heel leuk contact met iemand via cm, maar na 2 dates merkten we dat we eigenlijk niks voor elkaar voelen. Gelukkig was dat ook wederzijds Coole smiley met zonnebril Maar het wekte bij mij wel echt een verlangen op naar een man.. op een niet wanhopige manier. Dat had ik namelijk eerder niet zo.
Nu ,tja het is geen cm-setje.. oh oh.. dan hoort het niet in deze topic. Clown smiley maargoed, ik moet het toch ERGENS kwijt!
Ik heb nu dus op een christelijk festival een heeeele leuke jonge man ontmoet.. en we zijn nu echt gek op elkaar. Ja wederzijdse vlinders enzo.. Hij woont alleen wel in Duitsland, Oost-Duitsland. Ja want als ik toch met een buitenlander ga, dan net zo goed flink ver weg. Clown smiley

Mijn oudste zus is wel een cm setje! Zij gaat 12 mei trouwen met haar op cm gevonden vriend. Of, hij heeft haar hier gevonden. Wel even in de rolpatroon blijven Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:21
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
Trouwens, ik ben dan wel single, maar ik vier kerst niet alleen
Dat zou ik echt niemand toewensen. Althans, dan moeten de treinen nog wel rijden 24 december... anders ben ik het bokje..

Ik ben kerstavond en 1e kerstdag gezellig bij mijn zus en haar gezin + nog andere gasten en 2e kerstdag met bijna de hele familie bij mijn ouders. (zussen tussen 17 en 29 jaar oud)
Het is dan wel eens lastig, zoals ook degene die dit topic begint, niet iemand te hebben om ook lekker dicht tegen aan te kruipen. Je ziet het dan ineens wat meer. Maar ik ben niet eenzaam met kerst of alleen.
Ik hoop dat iedereen, en dat wens ik jullie bij deze ook toe, gezellige kerstdagen heeft met mensen om zich heen, zonder partner maar niet alleen.
Ik geef toe dat het wel wat anders is voor mensen die een specifiek iemand missen en niet 'een partner'. Ik wens hen ook warme kerstdagen (figuurlijk dan) toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 16:01
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Het is ook gewoon in onze cultuur ingebouwd. Dat krijg je er niet zomaar meer uit. Het is een omgangsvorm.
Als je gewoon denkt: iemand zegt mij extra vriendelijk gedag, ipv wat hij letterlijk zegt dan is de teleurstelling ook minder als er geen tijd is.
Kijk, er word hier vaker gezegd op dit topic dat het niet leuk is om met iets negatiefs te beginnen, maar als je meer dan alleen 'goed' zegt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat het direct negatief moet zijn.

Het is wel handig om aan te kunnen voelen of iemand haast heeft of dat het wel een geschikt moment is.
Gelukkig kunnen de meesten dat. (echt wat een zegen! )

Gelukkig zijn er meer mensen die ook dit af en toe als apart ervaren.

Misschien ook een idee (wat ik wel eens doe) is als iemand vraag hoe het gaat en die gene zegt 'goed en met jou' dan zeg ik; goed, maar hoe is het hier en hier mee? Dan krijg je wel een gesprek.

Maarja hoe verwarrend of 'gemaakt' zo'n openingszin ook is.. je zal het er niet uitgeslagen krijgen uit onze cultuur.
Soms kun je dat soort dingen maar beter accepteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 22:46
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
ARJAN007 schreef:
Stel nu dat je boodschappen aan het doen bent en je moet snel verder.
Je kan wel éven iemand aanhoren, maar geen half uur. Hoe doe je dat dan? Gelukkig wordt bij "hoe gaat het?" meestal geen langdurig antwoord verwacht.....
Maar ja... het is idd beter om een andere vraag te stellen. Heeft iemand al een goed alternatief gevonden voor de vraag "Hoe gaat het?"

Precies wat je bedoeld: Hoi + glimlach. of 'goedemiddag'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 22:43
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
OH wat herkenbaar!

Ik had vroeger autisme, ja vroeger, God heeft mij er toch echt van genezen. (ruim een jaar geleden)
Ik struikelde toen met name over dit soort dingen. Op een gegeven moment heb ik echt moeten leren: als mensen zeggen: hoe gaat het? dan bedoelen ze : hoi. en dan zeg je 'ja goed' terug. (en niet gewoon hoi) Op een gegeven moment zei een jongen tegen me dat niemand 'hoe gaat het' meer aan mij vroeg omdat ik gewoon echt antwoord gaf.
Autist of geen autist: als je het niet wil weten: vraag het dan ook niet!

kijk er is niet altijd tijd voor hele diepe verhalen, maar je mag toch wel zeggen: ja goed, net een vak gehaald op school ben ik blij mee. En met jou dan? zeg hoe gaat jou opleiding eigenlijk? Of gewoon: nou eigenlijk iets minder, want mijn grote teen is ontstoken en daardoor kan ik ff niet werken.

Zodra ik het 'nep' sociale iets meer onder controle had hoorde ik er ineens bij. Nou, srry af en toe zijn de 'gezonde' mensen minder sociaal dan de mensen die ze als 'sociaal minder begaafd' bestempelen.

Kijk door alle sociale etiquette regels, zijn mensen ontwent dat iemand gewoon eerlijk tegen ze is. Hoe moet je daar dan mee omgaan? In die zin is het wel begrijpelijk, maar wel jammer dat echtheid, af en toe met ontwijkgedrag gepaard gaat.

Hoe doe ik het nu? Ik zeg braaf: ja goed. ( nu ik lichaamstaal kan lezen, kan ik ook zien of het vluchtig bedoeld is of niet, meestal dan) en als ik zin heb om het te delen dan vertel ik gewoon hoe het gaat.

Hoe zou je het moeten aanpakken: gewoon stug antwoorden op de vraag die je gesteld word, zo kom je er wel achter wie echt in je geintereseerd zijn. Zolang je ook maar oprecht vraagt hoe de ander erbij zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 10:43
BerichtOnderwerp: Marktplaats
 
Nee, een euro als je dat versnipperen tenminste bij de gemeente laat doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 23:28
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
Ja, best wel heftig om ook een specifiek iemand te missen...
Sterkte ermee.

Ik bevind mijzelf in een heel rare situatie. Vroeger ( toen ik een jaar of 20 was) wilde ik heel graag verkering, ik hing daar echt alles aan op. Ik heb inmiddels ook wel een relatie gehad.
Toen dat eenmaal uit was (2 jaar geleden) had ik het helemaal gehad met relaties. Ik was blij met de vrijheid enzo.
Nu (26 jaar) ben ik eigenlijk best gelukkig, heb leuke contacten in mijn omgeving, doe een heerlijke studie die ik echt heel gaaf vind. Ik heb een levende relatie met God, en eigenlijk heb ik niet perse een behoefte aan een partner. Maar toch ook weer wel.
En dat terwijl ik niet eenzaam ben... het is een rare gewaarwording.
De biologie (daar gooi ik het maar even op, ik hou van dingen in een rationeel kader passen) speelt ook wel een rol denk ik. Vruchtbare leeftijd enzo Knipoog smiley een paar weken geleden was ik op een christelijke motorclub en daar liep een jongetje van 2 jaar rond. Nu heb ik wel neefjes en nichtjes.. maar deze gedroeg zich veel intiemer richting mij. Hij wilde opgetild worden.. en kluisterde zich helemaal tegen mij aan. Ik voelde mij ultiem vrouwelijk. Toen bleek dat een pleegjongetje te zijn.. met hechtingsstoornis. Dat hield dus in dat hij zich aan iedereen zo vast kan klampen als aan zijn moeder.
Dat maakte wel iets in mij los. Hoewel ik praktisch gezien nu geen kinderen zou willen.
Waar gaat heel dit verhaal heen?
Nou inderdaad.. rond de feestdagen zit iedereen ook wat knusser tegen elkaar aan.. en het is niet dat ik mij eenzaam voel.. of niet compleet ofzo. Toch compleet los daarvan krijg ik wel behoefte aan een vent.. en niet te vergeten een kind.
Dit is rationeel echt niet goed te praten.. en ik snap er niks van.
(en dat frustreerd)
Schijnbaar staat de behoefte aan een baby los van de behoefte een kind NU op te voeden en los van een specifieke man. En de behoefte aan een man staat dus los van eenzaamheid.. en verdriet/emoties hieromtrent los van wanhoop of depressie/niet gelukkig zijn.
Een nieuwe ontdekking..

Dus ik kan het eigenlijk wel goed begrijpen dat je het toch vervelend vind als iedereen zo lekker klef zit - wat je ze ook gunt natuurlijk - zonder dat je jezelf als zielig herkend. Schijnbaar hebben wij mensen van die emoties omtrent natuurlijke behoefte aan een levensgezel en het gemis daarvan gaat op den duur pijn doen..... en nog steeds kun je gelukkig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 23:12
BerichtOnderwerp: Marktplaats
 
Je komt wel op marktplaats als christen.. maar als het topic ' aangeboden/gezocht' is heel normaal op fora.. dacht ik tenminste. Bij mijn studentenvereniging hebben we er ook 1... en ook studenten komen op marktplaats.

Op marktplaats moet je wel alle dvd's cd's etc doorspitten.. Nu heb je gewoon direct de juiste doelgroep..

Als er behoefte aan is op dit forum.. dan moet dat toch gewoon kunnen? Wel op eigen risico en verantwoording. Want je kan niet van cm verwachten dat ze dit gaan monitoren op fraude.

Ik ben zelf erg van de 2e hands, ruilhandel, hergebruiken etc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524 (40)





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 20:56
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Dank u dank u
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JENNY524
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2