ChristianMatch
 


Forum

Dating/vriendschapsite of Bijbel-Discussie site?
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 19:49
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 19:54
 
je bent niet verplicht om alles te lezen, Gibby.

ik sla bepaalde rubrieken ook over.

en sommige mensen hebben commentaar op alles wat niet in hun referentiekader (*uche*) past. je zal het de mensen hier nooit allemaal naar de zin kunnen maken. moet je trouwens ook niet willen...
verder doet een korreltje zout wonderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:14
 
Gelukkig heb ik familie, vrienden, bekenden en een enkele CM-er met wie ik echt persoonlijke dingen deel. 't Is niet mijn stijl, om dat op een openbaar forum - gelezen door veel (onbekende) mensen - te doen.

Verder vind ik het forum prima, zoals het nu is.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 16 januari 2011, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:37
 
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:39
 
Smiley met dichtgeplakte mond either.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:45
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:48
 
Ja Mis niet de juiste site voor jou?

Je kan iets niet zomaar veranderen naar jou zin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:02
 
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:35
 
GIBBY159 schreef:
Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.

Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.

Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!

Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch.
Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!

Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af
gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic. Smiley die vol vragen zit

Dan nu een vleugje romantiek tussendoor gibby: een dikke knuffel voor jou! zo maar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:35
 
Wat verwacht je nou eigenlijk te bereiken met dit soort topics?

Juist door hoe je zelf overal op reageert creeer je de negatieve sfeer waar je nou zelf zo hard over klaagt.
Elk nieuw geopend topic word binnen 5 reakties om zeep geholpen omdat je af wilt dwingen dat men op een bepaalde manier reageert,jouw mening moet DE mening zijn en als je het niet eens bent ben je negatief of geef je de ander een sneer volgens jou.

Wat me van de week het hardst verbaasde was je uitspraak dat je een zwarte lijst met namen gemaakt hebt en daarmee naar de sitebeheerder wilt. Ik dacht echt dat je een geintje maakte!
Maar je schijnt het serieus te menen hoorde ik vandaag.
Sorry Gibby, maar zoals jij je nu opstelt als de grote baas van cm vind ik echt niet kunnen. Als je op de vacature voor de baan van Chris had gesolliciteerd had je dit soort dingen kunnen doen, maar nu ben je een gewoon lid net als wij allemaal.


Zo. mag ik nu ook op de zwarte lijst of had ik die nominatie al?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:41
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:43
 
Gibby, iedere keer hetzelfde liedje. Je draait een oude plaat die blijft steken bij het zelfde onderwerp. Wanneer luister je nu eens naar wijze raad en accepteer je eens dat dingen nu eenmaal zijn zoals ze zijn.

Wat betreft bijbelstudie...misschien staat het jou niet aan, dat wil nog niet zeggen dat anderen dat niet interessant vinden. Ook hier zie ik weer dat dwingende terug...Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze zijn zoals ze zijn en probeer ze niet om te vormen naar jouw gedachten of meningen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:45
 
GIBBY159 schreef:
Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.

Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.

Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!

Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch.
Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!

Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af
gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic. Smiley die vol vragen zit

Verbeter de wereld, begin bij jezelf... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:45
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:47
 
GIBBY159 schreef:
lees a.u.b. al mijn topics, Annette. Hopelijk krijg je een helderder beeld van mij. En je laatste vraag: Het antwoord is: Nee, jij bent NIET genomineerd en je staat niet op mijn lijst van mensen die mijn topics niet goed (willen) begrijpen. Lachende smiley Dat zal bij jou wel het geval zijn, hoop ik Smiley die vol vragen zit

Heb ze gelezen en die houding komt mn neus een beetje uit eerlijk gezegt Gib.Vandaar dat ik ze vanaf nu maar oversla Knipoog smiley.
Je hoeft namelijk niet alles te lezen en erop te reageren als je het niet eens bent of je er aan irriteert. Is heerlijk joh, moet je ook eens proberen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:47
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:47
 
Persoonlijk ben ik het ditmaal met Gibby eens.
Probeer dit topic nou eens los te zien van al zn vorige bijdragen, waarvan ik ook vond dat hij zich profileerde als een ouwe zeur.

CM is een christelijke site... dat klopt.
Maar houd dit dan in dat er, zeker op dit forum, vrijwel alleen maar over geloofsdingen gesproken kan worden?

Neem de afdeling gedichten hier op t forum... turf nu eens eerlijk hoeveel gedichten er over romantiek gaan en hoeveel er over geloof..
Sorry hoor, maar die afdeling is zo geinfecteerd met geloofsgedichten dat de fijnheid er als poppestront afdruipt... bah Kotsende smiley

Het gaat er hier niet om jezelf te profileren als leuke, lieve betrouwbare potentiele partner, maar om te showen hoezeer je wel niet met het geloof bezig bent.... ( en dan nog klagen dat je hier niemand tegenkomt Gefrustreerde smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:48
 
CHATULIEM619 schreef:
Gibby, iedere keer hetzelfde liedje. Je draait een oude plaat die blijft steken bij het zelfde onderwerp. Wanneer luister je nu eens naar wijze raad en accepteer je eens dat dingen nu eenmaal zijn zoals ze zijn.

Wat betreft bijbelstudie...misschien staat het jou niet aan, dat wil nog niet zeggen dat anderen dat niet interessant vinden. Ook hier zie ik weer dat dwingende terug...Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze zijn zoals ze zijn en probeer ze niet om te vormen naar jouw gedachten of meningen.


Ik ben het een keer met je eens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:49
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:52
 
GIBBY159 schreef:
Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.

Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.

Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!

Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch.
Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!

Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af
gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic. Smiley die vol vragen zit

Dat is bij mij trouwens geen kwestie van durf...
Het is een forum, met veel mensen die ik niet eens ontmoet, waarom zou ik daar meer diepgang over mijn persoonlijke leven over kwijtwillen ?
En als ik dat doe is dat omdat ik denk dat het ergens toe kan bijdragen, niet omdat een ander dat wil.
Bovendien zoals jij het hier neerzet, lees ik het haast als een 'moeten', daarin ga je volgens mij weer net iets te ver over een grens heen.

Wat is er trouwens mis met een zoals jij het zegt "een bijbelschool website" ? Daar zit trouwens wel degelijk een verschil, het meeste van de reacties hier zijn persoonlijke verhalen, niet altijd de feiten.
Zeker op dit forum is het mijns inziens belangrijk te toetsen of het wel waar is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1