ChristianMatch
 


Forum

waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:17
 
XABIA794 schreef:
stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken Coole smiley met zonnebril

Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date?
Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.

Waar knappen vrouwen op af?
Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.

ik kan het niet helemaal eens zijn met dit stukje. ik vind een piercing niet erg of een tatoe, snor mag ook en afgekloven nagels of slecht zittende kleding kan erg aandoenlijk zijn. overgewicht is iets minder maar heb er zelf ook last van. (samen op dieet?)

Waar knappen mannen op af?
Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.

ik knap ook af op mannen die een slecht gebit hebben. dus is dat voor mij geen echt mannen ding. en een echte zweetlucht tja. als hij vers is is dat nog misschien tot daar aan toe, maar niet echt prettig.

Lichaam en gezicht
Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.

Kleding en accessoires
Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.

ik vind het juist heel belangrijk dat iemand op zijn eerste date de kleding draagt die hij graag draagt. waarom je zelf al bij de 1e date verstoppen

Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.

ik hou niet van macho's op dit gebied, dus mij valt het wel degelijk op maar knap er juist door af.

Wijze raad
Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.

bij mij gaat het er ook om over wie er gepraat wordt. als dat over andere gaat zoals bv zijn ex dan hoef ik echt niet meer.
en dat zelfde gaat dan over de gadchets, het gebit.
zo'n afknapper is dan ook echt een afknapper en heeft in mijn ogen niets te maken met vergeving.
het past gewoon niet of met andere woorden. de "klik" is er dan niet. anders knap je toch niet zomaar af. toch?????


Succes.

Terug naar homepage



Laatst aangepast door
REBECCA667
op dinsdag 22 februari 2011, 15:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:17
 
CARIEN982 schreef:
Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!

De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar
Jean Paul Gaultier. Lachende smiley met blinkend witte tanden of naar een andere lekkere geur. Coole smiley met zonnebril

Same here.. Of Van Gils... Farenheit... Joop.. ook lekker Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:20
 
XABIA794 schreef:
stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken Coole smiley met zonnebril

Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date?
Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.

Waar knappen vrouwen op af?
Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.

Waar knappen mannen op af?
Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.

Lichaam en gezicht
Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.

Kleding en accessoires
Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.

Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.

Wijze raad
Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.

Succes.

Terug naar homepage

Pffff... krijg bijna het gevoel dat ik een studie moet doen naar de do's en don'ts van een eerste date. Is het heel erg als ik gewoon lekker mezelf probeer te blijven? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:00
 
mijn idee, lisa!!
ik ben mezelf, en "iemand anders spelen" houd ik geen tientallen jaren vol, dus ik begin er maar niet aan.....



enneh......als hij dan toch een geurtje op doet; quasar!!
dat blijft de lekkerste!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 22 februari 2011, 17:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:08
 
HANNAH810 schreef:
mijn idee, lisa!!
ik ben mezelf, en "iemand anders spelen" houd ik geen tientallen jaren vol, dus ik begin er maar niet aan.....



enneh......als hij dan toch een geurtje op doet; quasar!!
dat blijft de lekkerste!!

Anders moet je eerst op de toneelschool hannah om de relatie een kans te geven Coole smiley met zonnebril

en je kunt het geurtje, misschien ook goedkoop kopen bij FM


Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 22 februari 2011, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:19
 
LISA610 schreef:
Same here.. Of Van Gils... Farenheit... Joop.. ook lekker Knipoog smiley

En wat dacht je van Gyvenchi...das helemaal een aanrader Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:09
 
SILVER916 schreef:
waar knap jij op af bij een man of vrouw ? Knipoog smiley

http://www.animationplayhouse.com/angeldreams.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:15
 
Van types die eerst 6 jaar alleen willen mailen Gefrustreerde smiley Zieke smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:19
 
EGGIE989 schreef:
Van types die eerst 6 jaar alleen willen mailen Gefrustreerde smiley Zieke smiley Woedende smiley


Tja zes jaar is ook wel heeeeeeel erg lang he.. Weet je wat, maken we er 5 jaar en 364 dagen van Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:20
 
SILVER916 schreef:
waar knap jij op af bij een man of vrouw ? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
RONNY104
op dinsdag 22 februari 2011, 19:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:21
 
LISA610 schreef:
Tja zes jaar is ook wel heeeeeeel erg lang he.. Weet je wat, maken we er 5 jaar en 364 dagen van Knipoog smiley

Das ook nog wel errug lang heur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 19:57
 
ik knap af op een man die niet luistert.
die bij het allereerste mailtje zijn telefoonnummer meestuurt en dan als ik aangeef dat liever niet te willen maar te mailen het daarna nog een keer stuurt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley en dan zegt dat hij benieuwt is of ik idd zou bellen. nou, ik niet. Boze smiley


Laatst aangepast door
REBECCA667
op dinsdag 22 februari 2011, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:06
 
Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).

Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:18
 
LISA610 schreef:
Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).

Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. Knipoog smiley

oh wat een nare ervaring. Verraste, verbaasde smiley
ja daar zou ik ook op afknappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:19
 
LISA610 schreef:
Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).

Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. Knipoog smiley


Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe.
Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:20
 
LEONARD480 schreef:
Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe.
Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen

Nou.. dat staat ie zeker, onder het mom van "Nei dizze een frisse" Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:01
 
LISA610 schreef:
Vandaag een verhaal gehoord van een lieve vriendin. Had een eerste date gehad nadat er paar weken contact was geweest Vraagt de man in kwestie in de loop van de avond of er nog gezoend gaat worden.... (hoezo te snel van stapel lopen..).Als blijkt dat zij dat niet wil pakt hij haar zo stevig vast dat ze t gevoel heeft dat ze niet meer los kan komen (hoezo geef een vrouw een gevoel van onveiligheid).

Geloof me, wij tweeën waren het er helemaal over eens: we knappen af op mannen die tijdens een eerste date opdringerig zijn op een manier waardoor wij ons niet veilig voelen. Dus: geen hooggespannen verwachtingen tijdens die eerste date en vooral handjes thuis. Als het goed zit, volgt het zoenen en knuffelen vanzelf. Knipoog smiley

Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik.
"ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor"
"ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" Verraste, verbaasde smiley
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?" Gefrustreerde smiley

Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen Knipoog smiley
("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:35
 
LEANNE226 schreef:
Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik.
"ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor"
"ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" Verraste, verbaasde smiley
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?" Gefrustreerde smiley

hi hi hi... neem aan dat je daar ook op afknapte Leanne Knipoog smiley
Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen Knipoog smiley
("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Gelukkig zijn er idd ook genoeg mannen die het wel snappen. Dat is ook t uitgangspunt. Het leek me echter in t kader van "waar knap je op af" wel even goed om te wijzen hoe het dus niet moet Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 23 februari 2011, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:44
 
LEANNE226 schreef:
Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik.
"ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor"

Een nachtje Hotel hoeft in principe niets te betekenen

"ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" Verraste, verbaasde smiley

Een aparte opmerking scoor je zeker geen punten mee

"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?" Gefrustreerde smiley

Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk

Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen Knipoog smiley
("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )


Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 23 februari 2011, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:52
 
LEONARD480 schreef:
Nachtje hotel hoeft niks te betekenen?Vind ik erg naief Leonard.

En over die schuld......deze meneer was overduidelijk op zoek naar een geldschieter met huis en bed,een maand na onze date woonde hij al samen met een andere vrouw van CM........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 18:29
 
LEANNE226 schreef:
Nachtje hotel hoeft niks te betekenen?Vind ik erg naief Leonard.

En over die schuld......deze meneer was overduidelijk op zoek naar een geldschieter met huis en bed,een maand na onze date woonde hij al samen met een andere vrouw van CM........

Nachtje Hotel is en blijft persoonlijk Leanne ...

en het laatste is inderdaad niet netjes ..zal het woord maar wijzenlijk niet noemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 19:35
 
CARIEN982 schreef:
Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!

De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar
Jean Paul Gaultier. Lachende smiley met blinkend witte tanden of naar een andere lekkere geur. Coole smiley met zonnebril

JP Gaultier ???? Kotsende smiley echt niet te pruimen... vallen vliegen van uit de lucht
een imperioke daarentegen is veel fijner van geur Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:17
 
LEONARD480 schreef:
Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe.
Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen


Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen .... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:43
 
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"

Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk


ja Leonard,
maar zoiets bespreek je toch niet op een eerste date????


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 23 februari 2011, 23:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:37
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen .... Gefrustreerde smiley

Geweldige reactie Cross, zal haar er hoogstpersoonlijk op wijzen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:27
 
MARYLIEN613 schreef:
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"

Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk


ja Leonard,
maar zoiets bespreek je toch niet op een eerste date????



Helemaal gelijk Marylien, want anders ben je ergens op uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:29
 
LEONARD480 schreef:
Helemaal gelijk Marylien, want anders ben je ergens op uit.

Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Smiley die vol vragen zit Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:39
 
XABIA794 schreef:
JP Gaultier ???? Kotsende smiley echt niet te pruimen... vallen vliegen van uit de lucht
een imperioke daarentegen is veel fijner van geur Coole smiley met zonnebril


Verschil van smaak denk ik Xabia,
dit merk is heel geliefd bij de jongere dames. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
 
MARIJAN072 schreef:
Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Smiley die vol vragen zit Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn. Twijfelende smiley


Ja inderdaad dan zit je verstand op nul met zulke gedachten en uitspraken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
 
MARIJAN072 schreef:
Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Smiley die vol vragen zit Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn. Twijfelende smiley

Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 14 Volgende
Pagina 3 van 14