ChristianMatch
 


Forum

Autisme
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:08
 
DREMPEL163 schreef:
Sorry Marijan... wou niet alle juffen over 1 kam scheren,
Helaas hebben wij hier op school wel zo'n juf in groep 2 zitten Zieke smiley
Ze heeft bijna voor elk kind wel een etiketje en heeft het liefst dat ze allemaal een pilletje krijgen zodat ze wat rustiger worden, omdat de klassen tegenwoordig toch wel heel groot zijn Gefrustreerde smiley
Gelukkig zijn er daarin tegen ook andere juffen Knipoog smiley Dus het kwam er een beetje beroerd uit zeg maar, was niet zo bedoeld.
En wat die pilletjes betreft...soms helpen ze idd en dan is het heel mooi dat ze bestaan, maar zelfs als ze wel helpen denk ik dat je niet enkel symptoon bestrijding moet doen, maar er wel degelijk ook therapie naast moet doen.

Is goed hoor, Drempel. Knipoog smiley 'k Ben het wel met je eens, dat een pilletje nooit op zichzelf staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:20
 
DREMPEL163 schreef:
Sorry Marijan... wou niet alle juffen over 1 kam scheren,
Helaas hebben wij hier op school wel zo'n juf in groep 2 zitten Zieke smiley
Ze heeft bijna voor elk kind wel een etiketje en heeft het liefst dat ze allemaal een pilletje krijgen zodat ze wat rustiger worden, omdat de klassen tegenwoordig toch wel heel groot zijn Gefrustreerde smiley
Gelukkig zijn er daarin tegen ook andere juffen Knipoog smiley Dus het kwam er een beetje beroerd uit zeg maar, was niet zo bedoeld.
En wat die pilletjes betreft...soms helpen ze idd en dan is het heel mooi dat ze bestaan, maar zelfs als ze wel helpen denk ik dat je niet enkel symptoon bestrijding moet doen, maar er wel degelijk ook therapie naast moet doen.

Is het heel raar als ik denk dat de betreffende juf haar eigen problemen op de kinderen projecteert. In een normale schoolklas zitten doorgaans enkele kinderen met gedragsproblemen, dus als die juf op ieder kind een etiketje probeert te plakken en het liefste heeft dat ze allemaal een pilletje krijgen waardoor ze rustiger worden ben ik geneigd te denken dat juf zelf problemen heeft met het in de hand houden van de klas. Vraag is dan of dit aan de kinderen ligt. Natuurlijk de klassen zijn tegenwoordig groot en dat valt niet altijd mee voor sommige juffen.... Aan de andere kant: 50 jaar terug waren de klassen soms nog veel groter en toen speelden dit soort problemen toch minder simpelweg doordat er heldere en duidelijke regels golden die ook consequent gehanteerd werden.

Ook tegenwoordig zijn er gelukkig genoeg juffen en meesters die een grote klas prima in de hand weten te houden de kinderen op een positieve manier weten te stimuleren door hun manier van lesgeven en door de wijze waarop zij omgaan met de kinderen. Zo zorgen zij ervoor dat de kinderen zich gewaardeerd voelen en zich goed kunnen ontwikkelen. En weet je, dat geldt dan niet voor de kinderen zonder gedragsproblemen, maar juist ook voor de kinderen die een beetje anders zijn. Hulde aan dat soort juffen en meesters!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 12:19
 
Vreemd, er heeft nog niemand op mn stelling gereageerd. En wat jammer eigenlijk dat autisme nog altijd gezien en besproken wordt in de termen van kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 12:27
 
CHATULIEM619 schreef:
Vreemd, er heeft nog niemand op mn stelling gereageerd. En wat jammer eigenlijk dat autisme nog altijd gezien en besproken wordt in de termen van kinderen.

Sorry Chat, niet veel gelezen van de week, het zijn lappen tekst soms.
Welke stelling?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 15:15
 
MARIAN519 schreef:
Sorry Chat, niet veel gelezen van de week, het zijn lappen tekst soms.
Welke stelling?

De stelling was: Autisme is een uiterste vorm van mannelijk gedrag.

Chat heeft hierbij de volgende nuanceringen aangebracht:
Goed, nu de stelling. Ik heb toch de behoefte een aantal nuanceringen aan te passen. Autisme is een uiterste vorm van manlijk gedrag, door teveel testosteron, waardoor de verhouding tussen oestr. en test. uit evenwicht is.

Wat betekent het niet...Ten eerste autisme is geen mannenziekte. De discussie dat het alleen maar via het manlijke chromosoom doorgegeven wordt, is een andere en heeft niks te maken met deze stelling.

Ten tweede is er een verschil tussen manlijk gedrag en mannen. Je zou gemakkelijk kunnen concluderen dat autisme bij elke man aanwezig is, zoals geopperd in een andere bijdrage, maar zo werkt het dus niet. Op zichzelf is er niks verkeerds aan manlijk gedrag, zolang het maar niet extreem wordt.

Dit leidt natuurlijk tot een vraag: wat is manlijk gedrag, en wat is extreem? Bestaat er überhaupt wel manlijk of vrouwelijk gedrag en is het niet zo dat er zoveel schakeringen zijn in manlijk en vrouwlijk gedrag??

En wat is autisme? Vaak is het in elk leven anders, en komt men niet tot zuivere definities. PDD NOS eindigt niet voor niks met de woorden NOT OTHERWISE SPECIFIED. In elk leven komt autisme op een andere manier tot uitdrukking.
Verder loopt men het gevaar de ander te stigmatiseren als men van tevoren al beoordeelt over autisme, vaak vanuit ervaring in het eigen leven. Maar iedereen zit anders in elkaar.
Dat leidt automatisch tot de volgende vraag: wat heeft te maken met karakter en wat met autisme. Veel mensen kunnen dat onderscheid niet goed aanbrengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 16:06
 
LISA610 schreef:
De stelling was: Autisme is een uiterste vorm van mannelijk gedrag.

Chat heeft hierbij de volgende nuanceringen aangebracht:
Goed, nu de stelling. Ik heb toch de behoefte een aantal nuanceringen aan te passen. Autisme is een uiterste vorm van manlijk gedrag, door teveel testosteron, waardoor de verhouding tussen oestr. en test. uit evenwicht is.

Wat betekent het niet...Ten eerste autisme is geen mannenziekte. De discussie dat het alleen maar via het manlijke chromosoom doorgegeven wordt, is een andere en heeft niks te maken met deze stelling.

Ten tweede is er een verschil tussen manlijk gedrag en mannen. Je zou gemakkelijk kunnen concluderen dat autisme bij elke man aanwezig is, zoals geopperd in een andere bijdrage, maar zo werkt het dus niet. Op zichzelf is er niks verkeerds aan manlijk gedrag, zolang het maar niet extreem wordt.

Dit leidt natuurlijk tot een vraag: wat is manlijk gedrag, en wat is extreem? Bestaat er überhaupt wel manlijk of vrouwelijk gedrag en is het niet zo dat er zoveel schakeringen zijn in manlijk en vrouwlijk gedrag??

En wat is autisme? Vaak is het in elk leven anders, en komt men niet tot zuivere definities. PDD NOS eindigt niet voor niks met de woorden NOT OTHERWISE SPECIFIED. In elk leven komt autisme op een andere manier tot uitdrukking.
Verder loopt men het gevaar de ander te stigmatiseren als men van tevoren al beoordeelt over autisme, vaak vanuit ervaring in het eigen leven. Maar iedereen zit anders in elkaar.
Dat leidt automatisch tot de volgende vraag: wat heeft te maken met karakter en wat met autisme. Veel mensen kunnen dat onderscheid niet goed aanbrengen.

Op zich is dat niet zo moeilijk te beantwoorden. Als de psychiater de diagnose heeft gesteld "autist aanverwante stoornis" hoef je alleen nog maar antwoord te geven op "wat is dan het karakter".
Ik denk dat het voor de persoon die de diagnose "autist aanverwante stoornis" heeft meegekregen, belangrijk is om eens goed in de familie rond te kijken om te bepalen welke karaktertrekken hij/zij van hun heeft mee gekregen. Let wel, het is niet aan een ander om te bepalen wat jouw karaktertrekken zijn, jij hebt beter inzicht in je familie .....
Wat ook belangrijk is m.i. dat de persoon het bekend maakt dat hij/zij de diagnose "autist aanverwante stoornis" heeft. Dit maakt het vaak gemakkelijker voor beide partijen. Plak je jezelf dan een etiket op?? Ja, maar je bent wel eerlijk richting de ander, en vaak is dat beter dan later het verwijt te krijgen, "waarom heb je het me niet verteld" .... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:53
 
In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:

“Wees niet mijn rem….
Maar geef mij tijd om zelf te remmen

LUISTEREN
Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij adviezen te geven
Dan doe je niet wat ik je vraag.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij te vertellen,
waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel
Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen
Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.

Dus, alsjeblieft,
Luister naar mij
En probeer me te begrijpen
En als je wilt praten, wacht dan even
En ik beloof je
Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 18:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Vreemd, er heeft nog niemand op mn stelling gereageerd. En wat jammer eigenlijk dat autisme nog altijd gezien en besproken wordt in de termen van kinderen.

Autisme een uiterste vorm van menselijk gedrag lijkt me beter.
Ik ben geen deskundige en heb wel al even zitten googelen, vooral ook omdat ASS veelal in de kinderleeftijd begint.
Hier 2 sites die gaan over autisme bij volwassenen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/relatie-en-huwelijk/42003-lijden-aan-autisme-op-volwassen-leeftijd-autisme-coaching.html

http://autisme.lagelanden.net/autisme-bij-volwassenen/


Laatst aangepast door
MARIAN519
op vrijdag 4 maart 2011, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 20:11
 
MARIAN519 schreef:
In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:

“Wees niet mijn rem….
Maar geef mij tijd om zelf te remmen

LUISTEREN
Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij adviezen te geven
Dan doe je niet wat ik je vraag.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij te vertellen,
waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel
Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen
Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.

Dus, alsjeblieft,
Luister naar mij
En probeer me te begrijpen
En als je wilt praten, wacht dan even
En ik beloof je
Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.

Fraai, heel fraai.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:23
 
LISA610 schreef:
Is het heel raar als ik denk dat de betreffende juf haar eigen problemen op de kinderen projecteert. In een normale schoolklas zitten doorgaans enkele kinderen met gedragsproblemen, dus als die juf op ieder kind een etiketje probeert te plakken en het liefste heeft dat ze allemaal een pilletje krijgen waardoor ze rustiger worden ben ik geneigd te denken dat juf zelf problemen heeft met het in de hand houden van de klas. Vraag is dan of dit aan de kinderen ligt. Natuurlijk de klassen zijn tegenwoordig groot en dat valt niet altijd mee voor sommige juffen.... Aan de andere kant: 50 jaar terug waren de klassen soms nog veel groter en toen speelden dit soort problemen toch minder simpelweg doordat er heldere en duidelijke regels golden die ook consequent gehanteerd werden.

Ook tegenwoordig zijn er gelukkig genoeg juffen en meesters die een grote klas prima in de hand weten te houden de kinderen op een positieve manier weten te stimuleren door hun manier van lesgeven en door de wijze waarop zij omgaan met de kinderen. Zo zorgen zij ervoor dat de kinderen zich gewaardeerd voelen en zich goed kunnen ontwikkelen. En weet je, dat geldt dan niet voor de kinderen zonder gedragsproblemen, maar juist ook voor de kinderen die een beetje anders zijn. Hulde aan dat soort juffen en meesters!

Mooi gezegd, Lisa! 'k Denk dat je helemaal gelijk hebt. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 00:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 05:10
 
MARIAN519 schreef:
In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:

“Wees niet mijn rem….
Maar geef mij tijd om zelf te remmen

LUISTEREN
Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij adviezen te geven
Dan doe je niet wat ik je vraag.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij begint mij te vertellen,
waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel
Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.

Als ik je vraag naar mij te luisteren
En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen
Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.

Dus, alsjeblieft,
Luister naar mij
En probeer me te begrijpen
En als je wilt praten, wacht dan even
En ik beloof je
Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.




Blijft mooi Marian, ik had het hier al eens onder het topic gedichten gezet omdat ik eens in de chatbox was en iedereen door elkaar zat te kakelen.....Had het jaren op mijn toilet hangen toen mijn kinderen nog thuis woonden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Blijft mooi Marian, ik had het hier al eens onder het topic gedichten gezet omdat ik eens in de chatbox was en iedereen door elkaar zat te kakelen.....Had het jaren op mijn toilet hangen toen mijn kinderen nog thuis woonden......
Tjonge, Wmijn 5 uur vanochtend, kon je niet slapen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:15
 
CHATULIEM619 schreef:
Tjonge, Wmijn 5 uur vanochtend, kon je niet slapen???


Sociale controle is groot hier merk ik....... Knipoog smiley
Maar ik kwam niet net uit de kroeg, nee , ik kon niet slapen en je weet ook best waarom........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Sociale controle is groot hier merk ik....... Knipoog smiley
Maar ik kwam niet net uit de kroeg, nee , ik kon niet slapen en je weet ook best waarom........ Engeltje smiley

Een echt ochtendmens dus ...maar sociale controle heeft ook zijn voordelen ..... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:02
 
LEONARD480 schreef:
Een echt ochtendmens dus ...maar sociale controle heeft ook zijn voordelen ..... Twijfelende smiley


Als ik nu één ding niet ben leonard, is het een ochtendmens......... Engeltje smiley
Maar ja, een zorgend beroep he, dan moet je soms onwijs vroeg je bed uit en dat went nooit...... Boze smiley
Dus niet te gauw invullen he? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:31
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als ik nu één ding niet ben leonard, is het een ochtendmens......... Engeltje smiley
Maar ja, een zorgend beroep he, dan moet je soms onwijs vroeg je bed uit en dat went nooit...... Boze smiley
Dus niet te gauw invullen he? Knipoog smiley

Brrrr, als je geen ochtendmens bent en dan een verzorgend beroep hebt wil ik liever geen patient zijn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:42
 
FRANKT627 schreef:
Brrrr, als je geen ochtendmens bent en dan een verzorgend beroep hebt wil ik liever geen patient zijn... Knipoog smiley

Nog maar weer koud op CM en dan weer schelden Knipoog smiley , nou ja we kunnen in ieder geval weer samen dollen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:09
 
MARIO216 schreef:
Nog maar weer koud op CM en dan weer schelden Knipoog smiley , nou ja we kunnen in ieder geval weer samen dollen.

Het is door W-tje dat ik hier terug ben. mijn emailbusje ontplofte bijna door haar gezeur Smiley met dichtgeplakte mond ik vraag me af waarom ik nog die -tje achter de 'W' zet...voortaan is het gewoon Wee... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:14
 
FRANKT627 schreef:
Het is door W-tje dat ik hier terug ben. mijn emailbusje ontplofte bijna door haar gezeur Smiley met dichtgeplakte mond ik vraag me af waarom ik nog die -tje achter de 'W' zet...voortaan is het gewoon Wee... Knipoog smiley

O Wee

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:22
 
Nee, joh O Wee Cee Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als ik nu één ding niet ben leonard, is het een ochtendmens......... Engeltje smiley
Maar ja, een zorgend beroep he, dan moet je soms onwijs vroeg je bed uit en dat went nooit...... Boze smiley
Dus niet te gauw invullen he? Knipoog smiley

ik doe bijna altijd avonddienst hoor Willemijn,
wij kunnen onze voorkeuren wel meestal regelen!
(2dagen den vroegen en kben stikkapot!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATHY142





Berichten: 80

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:25
 
MARYLIEN613 schreef:
ik doe bijna altijd avonddienst hoor Willemijn,
wij kunnen onze voorkeuren wel meestal regelen!
(2dagen den vroegen en kben stikkapot!)

Die avonddiensten zijn inderdaad niet verkeerd. Maar als er na 1, 2 of 3 late dienst(en) een dagdienst om de hoek komt zetten.......dan moet er bij mij wel heel veel koffie aan te pas komen.


Laatst aangepast door
KATHY142
op dinsdag 15 maart 2011, 00:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:29
 
FRANKT627 schreef:
Het is door W-tje dat ik hier terug ben. mijn emailbusje ontplofte bijna door haar gezeur Smiley met dichtgeplakte mond ik vraag me af waarom ik nog die -tje achter de 'W' zet...voortaan is het gewoon Wee... Knipoog smiley

Ligt het aan mij of zijn het de blonde high-lights in mijn haar die weer opspelen? Wat heeft dit nog met autisme te maken? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:41
 
FRANKT627 schreef:
Brrrr, als je geen ochtendmens bent en dan een verzorgend beroep hebt wil ik liever geen patient zijn... Knipoog smiley



Nou ja...... Woedende smiley dat is ook niet aardig........ Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:43
 
MARIO216 schreef:
Nog maar weer koud op CM en dan weer schelden Knipoog smiley , nou ja we kunnen in ieder geval weer samen dollen.



Heren....gedraag jullie Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:43
 
LISA610 schreef:
Ligt het aan mij of zijn het de blonde high-lights in mijn haar die weer opspelen? Wat heeft dit nog met autisme te maken? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Tja, ik zat me eigenlijk ook al een hele tijd af te vragen, na het lezen van de reactie waar het topic gebleven was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 01:00
 
FRANKT627 schreef:
Tja, ik zat me eigenlijk ook al een hele tijd af te vragen, na het lezen van de reactie waar het topic gebleven was...


Ja was een bijzondere topic, maar blijkbaar ging er dus iets mis en waar het hart vol van is loopt de mond ervan over Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 01:05
 
KATHY142 schreef:
Die avonddiensten zijn inderdaad niet verkeerd. Maar als er na 1, 2 of 3 late dienst(en) een dagdienst om de hoek komt zetten.......dan moet er bij mij wel heel veel koffie aan te pas komen.

ja maar wij hebben geen dagdienst,
of vroege dienst (week)
of late dienst (week) = mijn voorkeur en dus bijna altijd(kan niet goed vroeg opstaan)
of nachtdienst (1 week om de 8)= iets minder mijn voorkeur, maar kan soms best meevallen.

was dus ook off-topic sorry


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 15 maart 2011, 01:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 01:12
 
MARYLIEN613 schreef:
ja maar wij hebben geen dagdienst,
of vroege dienst (week)
of late dienst (week) = mijn voorkeur en dus bijna altijd(kan niet goed vroeg opstaan)
of nachtdienst (1 week om de 8)= iets minder mijn voorkeur, maar kan soms best meevallen.

was dus ook off-topic sorry


Kennen ze in Belgie wel gezond roosteren???????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 08:42
 
Slowchatten in de chatbox en hier graag weer on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3