ChristianMatch
 


Forum

Waarvoor zit je op christianmatch?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 13:33
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Wat een vraag Visser...om te weten hoe laat het is natuurlijk...laat je niet misleiden door die foto..eigenlijk is ze blond Knipoog smiley
Frank die het weten kan, heeft bel op zijn fiets Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 22:07
 
YELNIN491 schreef:
Frank die het weten kan, heeft bel op zijn fiets Knipoog smiley

Hallo Yelnin
Maar als je nu wel een bel hebt maar geen fiets dan heb je denk ik een probleempje denk ik.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:27
 
DANIELLE160 schreef:
waarom op cm??

[b] IK WIL EEN VENT!!
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley


Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

IKIKIKIKIK waartoe leid dat eigenlijk heb je er wel eens over gedacht

P s lees je bijbel bid elke dag en vraag de Heer of je het nodig hebt

T is zoveel mooier als het een kadoo van de Vader is dan dat je zelf wilt

Leef dicht bij de Vader en verwacht alleen van HEM

niet uit eigen kracht je eigen ding maar geef je maar aan Hem hij zalje geven wat je nodig hebt en de Vader weet welke verlangens je hebt

wens je Gods zegen en hoop voor je dat ikke op de achtergrond komt te staan en er iets moois voor terug komt

lieve groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:29
 
VISSER278 schreef:
Nou, goed dat we dat dan weten Tink. Voortaan gaat heel CM jou 's nachts gezelschap houden met chatten. Wat wil een mens nog meer onder werktijd.
Alleen....ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan zo'n time-out-dingetje bij je profiel hebt staan, maarja daar zal ik we Zeeuw voor zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
blauwtje gelopen Visser???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:30
 
Valt jullie ook op dat we nog steeds geen antwoord hebben van Jos, degene die het topic opstartte???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:32
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Yelnin
Maar als je nu wel een bel hebt maar geen fiets dan heb je denk ik een probleempje denk ik.
Sjalom.
Martin

Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 20 juni 2011, 11:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:42
 
FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hiet op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley




Je mag wel uithuilen op mijn schouder hoor.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:42
 
Ik hoop dat ik veel met christenen kan delen mag getuigen wat de Vader voor mij betekend en waar ik t van verwacht
niets meer van mij maar alles van Hem die mij leven geeft in overvloed
ja ik moet geduldig zijn volharden in de strijd die ik Heb maar het is zo mooi en zeker dubbel waard mijn leven in zijn handen te leggen
dat geeft rust aan t hart van de hemelse Vader
Hij is het die nieuw leven geeft niet wij die dat ook maar denken te kunnen .
Ik verwacht alleen nog van Hem die mij geschapen heeft
wacht geduldig af en zie niet te ver vooruit elke dag heeft iets moois dat ik koester.
En ik ben niet te handelen in deze maatschappij ik geloof dat als er iemand op mijn pad mag komen dan komt dat van mijn Vader
Ik ben niet meer opzoek laat me vinden door iemand die oprecht is liefde heeft van de Hemelse Vader eerlijkheid bezit en God als eerst op zijn verlanglijst heeft staan net als ik
waarom zit ik hier om te delen de bijbel beter te leren kennen samen te delen in lief en leed er te zijn voor anderen .
ik geloof ook dat als je hier bent je beproefd word door God om te zien wat je met je leven doet en ik wens een ieder die dit leest dat doet ter ere van God niet eigen belangen en willens en wetens maar biddend verlangen word vervangen en word gegeven door Hem die Heer en meester is en t goede met ons voor heeft en niet t kwade
wens idereen Gods zegen lieve groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:18
 
ANITA695 schreef:
IKIKIKIKIK waartoe leid dat eigenlijk heb je er wel eens over gedacht

P s lees je bijbel bid elke dag en vraag de Heer of je het nodig hebt

T is zoveel mooier als het een kadoo van de Vader is dan dat je zelf wilt

Leef dicht bij de Vader en verwacht alleen van HEM

niet uit eigen kracht je eigen ding maar geef je maar aan Hem hij zalje geven wat je nodig hebt en de Vader weet welke verlangens je hebt

wens je Gods zegen en hoop voor je dat ikke op de achtergrond komt te staan en er iets moois voor terug komt

lieve groet anita

Anita, je voornemen om in overgave te leven is wel een mooie christelijke profilering maar denk je dat er alleen van ons een afwachtende houding wordt verwacht? Zou het niet kunnen zijn dat we ook wel eens iets moeten ondernemen om dat te verkrijgen wat we wensen? Zo zou je bijvoorbeeld geen lid kunnen zijn van CM en wachten tot de Vader je christelijke mensen stuurt waarmee je over het geloof kan praten. Zo zou je bijvoorbeeld niet moeten gaan werken en wachten tot Hij er voor zorgt dat je huur en andere kosten betaald worden. Ik denk dat je voornemen, je stelling, die je hierboven met de beste bedoelingen hebt gepost, toch iets te kort schieten. We moeten zelf ook wat doen al dan niet met Zijn hulp. Zo is het leven nu eenmaal. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 20 juni 2011, 11:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:35
 
CHATULIEM619 schreef:
blauwtje gelopen Visser???


Nou ja Chat, sja, .....3 nachten slecht geslapen natuurlijk. Je weet wel hoe dat gaat. Maar dan ga ik weer vrolijk naar mn werk en dan denk ik: Het is altijd nog beter om een blauwtje te hebben gelopen dan om een groentje te blijven. Ja toch? Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 20 juni 2011, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:36
 
FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley


Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:39
 
VISSER278 schreef:
Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig Boze smiley

Vandaag is ze erg lief, Visser. Lachende smiley Ze heeft me vandaag al goed geholpen op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:19
 
FRANKT627 schreef:
Anita, je voornemen om in overgave te leven is wel een mooie christelijke profilering maar denk je dat er alleen van ons een afwachtende houding wordt verwacht? Zou het niet kunnen zijn dat we ook wel eens iets moeten ondernemen om dat te verkrijgen wat we wensen? Zo zou je bijvoorbeeld geen lid kunnen zijn van CM en wachten tot de Vader je christelijke mensen stuurt waarmee je over het geloof kan praten. Zo zou je bijvoorbeeld niet moeten gaan werken en wachten tot Hij er voor zorgt dat je huur en andere kosten betaald worden. Ik denk dat je voornemen, je stelling, die je hierboven met de beste bedoelingen hebt gepost, toch iets te kort schieten. We moeten zelf ook wat doen al dan niet met Zijn hulp. Zo is het leven nu eenmaal. Knipoog smiley


Als ik mijn vertrouwen alleen op God doe Vader stel dan krij gik daar veel voor terug en ja ook mensen op mijn pad via gemeente maar ook op opwekking ik liep alleen tussen duizenden en toch heb ik mensen leren kennen zelfs die dicht bij wonen een gemeente hebben ik heb gekeken en t staat me heel erg aan dus ga ik een keer een kijkje nemen misschien is dat wat God van me wil
als ik de vader blijf volgen in alle dingen dan mag ik straks zijn zoals hij mij bedoelt heeft en Hij heeft al veel gedaan ik ben Hem zeer dankbaar alles wat ik gedaan heb uit eigen kracht dat is fout gegaan in mijn leven ik verwacht echt alleen maar van Hem en mag ik dan geen mensen ontmoeten ja hoor maar ik hoef niet naarstig te zoeken
God heeft zijn plan al klaar die ga ik niet meer dwarsbomen ik denk en geloof zelfs dat ze mooier zijn dan ooit te voren

Ik geloof wens U Gods zegen toe
Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:20
 
FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley

Hallo Frankt

Je mag wel even mn schouder lenen als dat nodig is hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:23
 
VISSER278 schreef:
Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig Boze smiley



Zorg jij nu maar dat je niet teveel tilt...... Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:36
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zorg jij nu maar dat je niet teveel tilt...... Engeltje smiley Knipoog smiley


Nou, om eerlijk te zijn: Ik til er best zwaar aan.Heb best wel medelijden met die Belg, volgens mij heeft ie het soms best zwaar te verduren. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:02
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Yelnin
Maar als je nu wel een bel hebt maar geen fiets dan heb je denk ik een probleempje denk ik.
Sjalom.
Martin
welnee daarom kan hij nog wel bellen toch, maakt tie hem vast aan zijn jas, broekriem. Knipoog smiley
En je wou me toch niet vertellen dat hij dat ook niet heeft Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:08
 
CHATULIEM619 schreef:
blauwtje gelopen Visser???
welnee is 't ie blauw dan, misschien heeft tie smurfje van Thomas geleend en heb je je verkeken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:13
 
VISSER278 schreef:
Nou, om eerlijk te zijn: Ik til er best zwaar aan.Heb best wel medelijden met die Belg, volgens mij heeft ie het soms best zwaar te verduren. Knipoog smiley
Ja mee eens hoor Visser, we gaan Frank vanaf vandaag pamperen, in de watten leggen, lief tegen hem zijn.
Vooral niet meer plagen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:14
 
VISSER278 schreef:
Nou, om eerlijk te zijn: Ik til er best zwaar aan.Heb best wel medelijden met die Belg, volgens mij heeft ie het soms best zwaar te verduren. Knipoog smiley

Ha je weet het toch Visser. Ik kan dus best alle hulp gebruiken...wij van het zwakke geslacht moeten één front vormen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 19:17
 
FRANKT627 schreef:
Ha je weet het toch Visser. Ik kan dus best alle hulp gebruiken...wij van het zwakke geslacht moeten één front vormen... Lachende smiley
Alle zwakke mannen verzamelt u Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 21:35
 
YELNIN491 schreef:
welnee daarom kan hij nog wel bellen toch, maakt tie hem vast aan zijn jas, broekriem. Knipoog smiley
En je wou me toch niet vertellen dat hij dat ook niet heeft Verraste, verbaasde smiley

Ja een riem zal hij zeker hebben om de broek op te houden want een jas heb je nu met de zomer natuurlijk niet aan.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 21:40
 
YELNIN491 schreef:
Alle zwakke mannen verzamelt u Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Hier sta ik dan in mijn uppie... Huilende smiley, smiley in tranen

Moet ik weer een andere redenen gaan zoeken waarom ik op CM ben..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:32
 
FRANKT627 schreef:
Hier sta ik dan in mijn uppie... Huilende smiley, smiley in tranen

Moet ik weer een andere redenen gaan zoeken waarom ik op CM ben..




Ach, gut, wat heb je het toch moeilijk he Huilende smiley, smiley in tranen

Visser , die dénkt dat frank het heeeeeeel goed naar z'n zin heeft op het ogenblik. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
VISSER278
op dinsdag 21 juni 2011, 23:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:42
 
dat weet ik wel zeker!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:56
 
TINK100 schreef:
dat weet ik wel zeker!!!



O, vertel ...wat weet jij. Want ik dénk het alleen maar. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 00:55
 
VISSER278 schreef:
Ach, gut, wat heb je het toch moeilijk he Huilende smiley, smiley in tranen

Visser , die dénkt dat frank het heeeeeeel goed naar z'n zin heeft op het ogenblik. Knipoog smiley

Lachende smiley ja, ik kan en mag niet klagen... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 01:00
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ja, ik kan en mag niet klagen... Clown smiley

Wij Belgen klagen toch nooit .. of alléé ja ... zelden dan Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 01:06
 
SOFIE807 schreef:
Wij Belgen klagen toch nooit .. of alléé ja ... zelden dan Verlegen lachende smiley

Ik denk dat al die Nederlanders hier op CM zijn omwille van dat schattig volkje, wij Belgen, hier ook zijn. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 08:13
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat al die Nederlanders hier op CM zijn omwille van dat schattig volkje, wij Belgen, hier ook zijn. Engeltje smiley

tja ik was en ben hier lid om nieuwe vrienden en evt partner te vinden,
de Beste partner heeft me hier al gevonden Verliefde smiley Kussende smiley en zelf heb ik vrienden en vriendinnen mogen vinden, Lachende smiley en fijn voor jullie toch dat je als belgiek ook een kans krijgt Knipoog smiley kon het plagen ff niet laten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4