ChristianMatch
 


Forum

Groningen, 20-40jaar? interesse?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:57
 
Hallo allemaal .....

Even om polshoogte te nemen...... wie komt uit Groningen, is tussen de 20 en de 40 jaar oud en voelt iets voor een uitje hier in de buurt?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 00:05
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo allemaal .....

Even om polshoogte te nemen...... wie komt uit Groningen, is tussen de 20 en de 40 jaar oud en voelt iets voor een uitje hier in de buurt?



He dat is ook weer jammer ...iets boven de leeftijdsgrens Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 00:58
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo allemaal .....

Even om polshoogte te nemen...... wie komt uit Groningen, is tussen de 20 en de 40 jaar oud en voelt iets voor een uitje hier in de buurt?




Nou leuk dan... wordt er weer eens iets in Noorden georganiseerd.. mogen we niet mee omdat we te oud zijn.. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 17 maart 2011, 07:53
 
Heel jammer , maar er zitten hier meer 40 plus noordelingen , ik denk Adelaar dat je een uitje moet organiseren voor iedereen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:32
 
Coole smiley met zonnebril

Haha ....

Maar dames en heer ...... het was immers ook om polsh
oogte te nemen

Clown smiley

Dank voor de reacties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 23:42
 
ADELAAR559 schreef:
Coole smiley met zonnebril

Haha ....

Maar dames en heer ...... het was immers ook om polsh
oogte te nemen

Clown smiley

Dank voor de reacties


Vanavond nog bij Jasmyn gegeten (jawel lieve mensen het gaat goed met haar en ze vermaakt zich prima zonder CM). Zij wil ook wel mee naar een uitje in Groningen.. maar ja.. ook 40+ he. Dus Adelaar... de keus is aan jou: leeftijdsgrens opschroeven of wij gaan gewoon lekker met zijn tweeën op stap in Groningen.. hoewel.. misschien willen er wel meer 40+- ers met ons mee... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 08:47
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo allemaal .....

Even om polshoogte te nemen...... wie komt uit Groningen, is tussen de 20 en de 40 jaar oud en voelt iets voor een uitje hier in de buurt?



kun je de leeftijdsgrens niet met 10 jaar opschroeven ?????
krijg je veel positieve reacties!!!!!!!!!
Een enthousiaste groninger!!!


Laatst aangepast door
BILLY701
op zaterdag 19 maart 2011, 08:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 02:37
 
BILLY701 schreef:
kun je de leeftijdsgrens niet met 10 jaar opschroeven ?????
krijg je veel positieve reacties!!!!!!!!!
Een enthousiaste groninger!!!

Dus Adelaar.. wat gaan we doen? De leeftijdsgrens opschroeven of de 40-plussers hun eigen uitje laten organiseren.


Laatst aangepast door
LISA610
op zondag 20 maart 2011, 22:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 08:24
 
DR gaat niks boven brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 10:58
 
DANIEL777 schreef:
DR gaat niks boven brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Moet je beter op de kaart kijken: d'r ligt heel wat boven Brabant, waaronder ook de mooiste provincie van Nederland:

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/114813/Frysl%C3%A2n:_mooiste_provincie_van_Nederland.html
Fryslân boppe!


Laatst aangepast door
LISA610
op zondag 20 maart 2011, 13:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 12:26
 
LISA610 schreef:
Moet je beter op de kaart kijken: d'r ligt heel wat boven Brabant, waaronder ook de mooiste provincie van Nederland:
[url]
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/114813/Frysl%C3%A2n:_mooiste_provincie_van_Nederland.html[/url]

Fryslân boppe!

En Grunn der noast!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 13:48
 
LISA610 schreef:
Moet je beter op de kaart kijken: d'r ligt heel wat boven Brabant, waaronder ook de mooiste provincie van Nederland:
[url]
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/114813/Frysl%C3%A2n:_mooiste_provincie_van_Nederland.html[/url]

Fryslân boppe!


Heb je wel gelijk in Lisa, Gelderland ligt boven Brabant he.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 15:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Heb je wel gelijk in Lisa, Gelderland ligt boven Brabant he.... Lachende smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 17:10
 
LISA610 schreef:
Dus Adelaar.. wat gaan we doen? De leeftijdsgrens opschroeven of de 40-plussers hun eigen uitje laten organiseren. Wat betreft de 40-plussers hebben de volgende personen volgens mij interesse in een uitje in Groningen:

Lisa610
Jasmyn704
Billy701
Trijnie671

Als er nog meer 40-plussers zijn die zich willen opgeven: zet je naam maar bij de lijst.. (Enne... jonger mag ook hoor.. maakt mij niet uit Knipoog smiley )
Eerlijk gezegd ga je nu een stap te ver vind ik. Er kunnen best wel goede redenen zijn om met wat jongere mensen op stap te willen...anders regelen we toch zelf onderling wat, is toch ook niet zo'n probleem?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 18:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ga je nu een stap te ver vind ik. Er kunnen best wel goede redenen zijn om met wat jongere mensen op stap te willen...anders regelen we toch zelf onderling wat, is toch ook niet zo'n probleem?


Dank je , dank je , dank je !!!!!


Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 18:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ga je nu een stap te ver vind ik. Er kunnen best wel goede redenen zijn om met wat jongere mensen op stap te willen...anders regelen we toch zelf onderling wat, is toch ook niet zo'n probleem?

Nee hoor. Is ook helemaal geen probleem. Zal zonodig wel een ander topic maken voor de 40-plussers tenzij Adelaar zich bedenkt. Maar goed... daar heeft hij dus nog niets concreets over gezegd, behalve dat hij in eerste instantie alleen de belangstelling wilde peilen... Dus hoor graag wat hij er zelf van vind...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 18:25
 
ADELAAR559 schreef:
Dank je , dank je , dank je !!!!! Coole smiley met zonnebril

Ok, ff te snel gereageerd op de quote van Chat. Even voor alle duidelijkheid Adelaar: heb je liever dat de 40-plussers apart van jullie op stap gaan? Dan maak ik een ander topic aan. De keus is helemaal aan jou.. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 18:59
 
LISA610 schreef:
Ok, ff te snel gereageerd op de quote van Chat. Even voor alle duidelijkheid Adelaar: heb je liever dat de 40-plussers apart van jullie op stap gaan? Dan maak ik een ander topic aan. De keus is helemaal aan jou.. Lachende smiley


Misschien ook een optie om ons er niet mee te bemoeien en af te wachten wat Adelaar in petto heeft? Met of zonder 40 plussers of wat dan ook......? Smiley die vol vragen zit
Op deze manier krijgt hij ook geen ruimte om wat dan maar ook te organiseren ? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 19:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien ook een optie om ons er niet mee te bemoeien en af te wachten wat Adelaar in petto heeft? Met of zonder 40 plussers of wat dan ook......? Smiley die vol vragen zit
Op deze manier krijgt hij ook geen ruimte om wat dan maar ook te organiseren ? Smiley die vol vragen zit

Ben ik het op zich mee eens, maar er is onder de Noordelingen al eerder gesproken over een uitje in Groningen (en dan gaat het idd met name om de 40-plussers). Dus is het wel handig om nu eerst ff t antwoord van Adelaar zelf af te wachten... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 19:15
 
LISA610 schreef:
daar heeft hij dus nog niets concreets over gezegd.

twintig tot veertig jaar, lisa; hoe concreet wil je het hebben?

zelf heb ik de ervaring, dat wanneer je iets wilt regelen, er heel veel mensen mee willen sturen, maar dat dat heel storend kan werken;
je kunt het immers niet voor iedereen op maat maken?
als ik jou was, zou ik dus inderdaad een nieuw topic openen.
het overnemen van initiatief kan namelijk als heel storend ervaren worden. (de zin om er energie in te steken zou je vergaan!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 19:17
 
HANNAH810 schreef:
twintig tot veertig jaar, lisa; hoe concreet wil je het hebben?

zelf heb ik de ervaring, dat wanneer je iets wilt regelen, er heel veel mensen mee willen sturen, maar dat dat heel storend kan werken;
je kunt het immers niet voor iedereen op maat maken?
als ik jou was, zou ik dus inderdaad een nieuw topic openen.
het overnemen van initiatief kan namelijk als heel storend ervaren worden. (de zin om er energie in te steken zou je vergaan!!)

Ha ha ha.. had ook niet de intentie om de organisatie over te nemen. Maar goed, zie mijn vorige reactie op de post van Willemijn. Ik wacht nu gewoon af en onderneem voorlopig ff niets meer. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 21:55
 
HANNAH810 schreef:
twintig tot veertig jaar, lisa; hoe concreet wil je het hebben?

zelf heb ik de ervaring, dat wanneer je iets wilt regelen, er heel veel mensen mee willen sturen, maar dat dat heel storend kan werken;
je kunt het immers niet voor iedereen op maat maken?
als ik jou was, zou ik dus inderdaad een nieuw topic openen.
het overnemen van initiatief kan namelijk als heel storend ervaren worden. (de zin om er energie in te steken zou je vergaan!!)
Het gaat me echt te ver om een lijstje te maken van personen die niet mee zouden kunnen. Soms is het echt niet leuk iets te organiseren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 20 maart 2011, 22:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me echt te ver om een lijstje te maken van personen die niet mee zouden kunnen. Soms is het echt niet leuk iets te organiseren...

Ho Chat: het lijstje was geen lijstje van mensen die niet mee zou kunnen, maar van mensen die zin hebben in een uitje in Groningen en idd boven de 40 zijn. Maar goed ik heb al in eerdere bijdragen aangegeven dat ik niets meer onderneem totdat duidelijk is wat Adelaar wil. Ik zal het lijstje nu verwijderen, want het gaat me nu allemaal een beetje teveel een eigen leven leiden en dat is mijn bedoeling nooit geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 02:47
 
Wat een storm in een glas water toch weer.


Als je even het begin leest ...ging het toch om polshoogte nemen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:13
 
Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Hahahaha......

Mensen mensen mensen .... wat een ophef toch .... wel leuk om al die reacties te lezen. Maar idd, het was mijn bedoeling gewoon om polshoogte te nemen. Ik was benieuwd of er gegadigden zouden zijn. Als dat zo zou zijn, dan zou ik vervolgens misschien iets gaan organiseren.

Zo te horen is er echter weinig animo voor in de leeftijdsgroep die ik in gedachten heb. Dus ik weet nu genoeg. Willen de mensen die gereageerd hebben (en dan heb ik het over de 40-plussers uiteraard) toch graag iets gaan doen, staan jullie natuurlijk geheel vrij om iets te plannen. In dat geval wens ik jullie heeeeeeeeeeeel veel plezier !!

Groetjes van mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:18
 
ADELAAR559 schreef:
Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Hahahaha...
Mensen mensen mensen .... wat een ophef toch .... wel leuk om al die reacties te lezen. Maar idd, het was mijn bedoeling gewoon om polshoogte te nemen. Ik was benieuwd of er gegadigden zouden zijn. Als dat zo zou zijn, dan zou ik vervolgens misschien iets gaan organiseren.

Zo te horen is er echter weinig animo voor in de leeftijdsgroep die ik in gedachten heb. Dus ik weet nu genoeg. Willen de mensen die gereageerd hebben (en dan heb ik het over de 40-plussers uiteraard) toch graag iets gaan doen, staan jullie natuurlijk geheel vrij om iets te plannen. In dat geval wens ik jullie heeeeeeeeeeeel veel plezier !!

Groetjes van mij


Toch zou ik het door laten gaan Adelaar....met iets meer speling in de leeftijdscategorie en misschien een idee om vanuit een voorbeeld te werken en te presenteren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:20
 
LEONARD480 schreef:
Toch zou ik het door laten gaan Adelaar....met iets meer speling in de leeftijdscategorie en misschien een idee om vanuit een voorbeeld te werken en te presenteren


Ga gerust je gang in het plannen van iets ! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:28
 
ADELAAR559 schreef:
Ga gerust je gang in het plannen van iets ! Verraste, verbaasde smiley

Dacht dat Lisa iets van plan was toch Lachende smiley


en was toch ook een Noordelijke Halfrond feestje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:37
 
LEONARD480 schreef:
Dacht dat Lisa iets van plan was toch Lachende smiley


en was toch ook een Noordelijke Halfrond feestje.
Nou, als ze iets van plan is, laat ze dat op een nieuw topic plaatsen. Maar als ik zo de data bekijk, is het wel erg veel in april...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 18:49
 
CHATULIEM619 schreef:
Nou, als ze iets van plan is, laat ze dat op een nieuw topic plaatsen. Maar als ik zo de data bekijk, is het wel erg veel in april...


Toch alleen de picknick??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2