ChristianMatch
 


Forum

Terugblik op 2009
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 22:15
 
Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar. Het lijkt het nog maar zo kort geleden dat het jaar begon, maar aan de andere kant merk je dat er ook heel veel gebeurd is.

Is er iets wat je meemaakte in 2009, wat je bij zal blijven en wat je wilt/kunt delen?

Ik word deze dagen via de media wel weer geconfronteerd met het drama op Koninginnedag in Apeldoorn. Ik was daar die dag ook en stond in de buurt van de Lookerk, daar stapte de koninklijke familie in de bus. Het was zo'n superleuke dag, de hele koninklijke familie was net langs gekomen. 't Was puur genieten en feestvieren! Maar helaas maak je dan mee hoe een feeststemming in een stad totaal kan omslaan in een rouwstemming. Je beseft eerst nog echt niet wat er gebeurd is, maar toen ik thuis de beelden zag drong het pas echt door. 'k Vond het best moeilijk, om de beelden van de week weer te zien. Hoe erg moet dat niet zijn voor de slachtoffers en nabestaanden. Mijn leven gaat verder, maar zij worden er dag in dag uit mee geconfronteerd.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 30 december 2009, 22:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:15
 
[quote=MARIJAN072]Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar. Het lijkt het nog maar zo kort geleden dat het jaar begon, maar aan de andere kant merk je dat er ook heel veel gebeurd is.

Is er iets wat je meemaakte in 2009, wat je bij zal blijven en wat je wilt/kunt delen?

Ik heb wel iets wat ik wil en kan delen.
Een maand of 2 geleden ben ik naar een dienst geweest om gebed te vragen voor genezing van mijn stotteren. Maar God had blijkbaar iets anders voor me in petto, Hij leerde me de kracht van vergeving kennen. Alle mensen die me ooit hebben gepest met het stotteren, en dat zijn er heel veel, heb ik kunnen vergeven in Jezus naam. De rust en de kracht die daarvan uit gaat, is met geen pen te beschrijven, Gods Geest die nu meer ruimte heeft om door mij heen te werken..... super!!!!!!
Ik stotter nog steeds, hoorbaar is het wel een stuk beter, maar de rust in mij is vele malen belangrijker dan het vloeiend kunnen spreken. Toch geloof ik dat God bezig is met genezing/herstel, en dat ik op termijn zeker goed zal kunnen praten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:46
 
[quote=CROSSROAD317]

Mooi zeg, Cross! Zo zie je dat God in eerste instantie wel eens anders antwoordt, maar Hij weet wat je nodig hebt en wat het beste voor je is. En je mag zeker het vertrouwen hebben, dat Hij je ook verder helpt. Ik bid met je mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:56
 
Ik vond het fijn om in het afgelopen jaar 'nieuwe' mensen te leren kennen, ook via CM. Bedankt voor jullie gezelligheid, luisterende oor en vriendschap!

'k Wens iedereen een mooi en liefdevol (in allerlei opzichten) 2010 toe!

Groetjes,
Marijan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 11:31
 
2009 was een pittig jaar met hoogte en diepte punten.
niet altijd een makkelijk jaar ... maar ook een jaar om niet vergeten.
mijn hoogtepunt was 19 juni ... mijn trouwdag met aernoudt die ik via cm heb leren kennen.
helaas sluit ik het jaar af met een dieptepunt ... deze week een miskraam gehad.

maar wij blijven positief en kijken vol verwachting naar wat 2010 gaat brengen!

iig miv 11 januari een nieuwe woning waar we heel blij mee zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 12:22
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik heb wel iets wat ik wil en kan delen.
Een maand of 2 geleden ben ik naar een dienst geweest om gebed te vragen voor genezing van mijn stotteren. Maar God had blijkbaar iets anders voor me in petto, Hij leerde me de kracht van vergeving kennen. Alle mensen die me ooit hebben gepest met het stotteren, en dat zijn er heel veel, heb ik kunnen vergeven in Jezus naam. De rust en de kracht die daarvan uit gaat, is met geen pen te beschrijven, Gods Geest die nu meer ruimte heeft om door mij heen te werken..... super!!!!!!
Ik stotter nog steeds, hoorbaar is het wel een stuk beter, maar de rust in mij is vele malen belangrijker dan het vloeiend kunnen spreken. Toch geloof ik dat God bezig is met genezing/herstel, en dat ik op termijn zeker goed zal kunnen praten.
is niet te horen op cm dat je stotterd crosser.... en sja iedereen heeft zo zijn gebrek oke bij jouw is het zichtbaar en idd soms ook pijnlijk maar wel gaaf dat je die mensen nu kunt vergeven en er nu beter mee omgaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 13:43
 
2009 was een mooi jaar.
op 6-4-9 zijn Annette792 en ik getrouwd. Verliefde smiley
materieel heeft alles meegezeten, ondanks de crisis een topjaar gehad. Coole smiley met zonnebril
en ja, ook in dit huis dingen die tegenzaten... maar het mooie zit m daarin dat je door een positieve kijk op het leven zelfs daar de voordelen van in mag en kan zien!! Lachende smiley

wij wensen jullie niet alleen veel goeds voor 2010, maar ook de kracht om het negatieve om te buigen naar het positieve... zwelg niet in je pech of verdriet maar maak het tot gereedschap om op te bouwen!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 13:45
 
PIETER649 schreef:
2009 was een mooi jaar.
op 6-4-9 zijn Annette792 en ik getrouwd. Verliefde smiley
materieel heeft alles meegezeten, ondanks de crisis een topjaar gehad. Coole smiley met zonnebril
en ja, ook in dit huis dingen die tegenzaten... maar het mooie zit m daarin dat je door een positieve kijk op het leven zelfs daar de voordelen van in mag en kan zien!! Lachende smiley

wij wensen jullie niet alleen veel goeds voor 2010, maar ook de kracht om het negatieve om te buigen naar het positieve... zwelg niet in je pech of verdriet maar maak het tot gereedschap om op te bouwen!! Knipoog smiley

wat ben jij ook getrouwd dit jaar Clown smiley
en voor de rest delen wij ook jouw boodschap Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 14:18
 
PIETER649 schreef:
2009 was een mooi jaar.
op 6-4-9 zijn Annette792 en ik getrouwd. Verliefde smiley
materieel heeft alles meegezeten, ondanks de crisis een topjaar gehad. Coole smiley met zonnebril
en ja, ook in dit huis dingen die tegenzaten... maar het mooie zit m daarin dat je door een positieve kijk op het leven zelfs daar de voordelen van in mag en kan zien!! Lachende smiley

wij wensen jullie niet alleen veel goeds voor 2010, maar ook de kracht om het negatieve om te buigen naar het positieve... zwelg niet in je pech of verdriet maar maak het tot gereedschap om op te bouwen!! Knipoog smiley

Bedankt voor deze goede wensen en de wijze raad, Pieter en Annette! Lachende smiley

Wel toevallig zeg, dat jullie op 6-4-9 getrouwd zijn! Smiley die vol vragen zit 0-7-2 gaat mij niet meer lukken. Twijfelende smiley Knipoog smiley Was sowieso een lastige datum geworden. Clown smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 31 december 2009, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 14:36
 
euhm zat mee gemaakt afgelopen jaar maar volgend jaar is gewoon mijn jaar en anders het jaar er of het jaar daarop of daarop...strekking is ik laat me nie kisten vol goede moed het nieuwe jaar in nieuwe kansen nieuwe ronde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 14:49
 
Tja wat zal ik zeggen...
2009 was nu niet echt een jaar met veel hoogte punten,
Diepte punten daarintegen meer dan genoeg...
Met andere woorden 2010 kan alleen maar beter worden Clown smiley
Dus we gaan ervoor Lachende smiley
En proberen van 2010 een spetterend jaar te maken om nooit te vergeten Knipoog smiley
Verder wil ik me bij Pieter aansluiten,
dat we allemaal mogen leren om het negatieve om te buigen naar het positieve want hoe negatief ook... je kan er altijd wat van leren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 15:02
 
HAAS141 schreef:
wat ben jij ook getrouwd dit jaar Clown smiley
en voor de rest delen wij ook jouw boodschap Lachende smiley


We beginnen een beetje te veel samen te delen he Sas,
zo'n beetje tegelijk getrouwd,nu tegelijk zwanger en tegelijk een miskraam Huilende smiley, smiley in tranen .
Ik vond het fijn dingen met je te kunnen delen,dat je mijn getuige was op mn huwelijk,maar ook het verdriet afgelopen week. Dit jaar was een mooi bewijs dat je via deze site echt niet enkel virtuele contacten opdoet waarKoningin Beatrix in haar kerstoespraak voor waarschuwde, maar dat je ook echt oprechte vriendschappen kun sluiten via een site als deze!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 15:45
 
ANNETTE792 schreef:
We beginnen een beetje te veel samen te delen he Sas,
zo'n beetje tegelijk getrouwd,nu tegelijk zwanger en tegelijk een miskraam Huilende smiley, smiley in tranen .
Ik vond het fijn dingen met je te kunnen delen,dat je mijn getuige was op mn huwelijk,maar ook het verdriet afgelopen week. Dit jaar was een mooi bewijs dat je via deze site echt niet enkel virtuele contacten opdoet waarKoningin Beatrix in haar kerstoespraak voor waarschuwde, maar dat je ook echt oprechte vriendschappen kun sluiten via een site als deze!

heb idd niet alleen mijn man hier leren kennen ... maar echte vrienden als jullie Kussende smiley en natuurlijk ook andere lieve mensen zoals rellok does 710 en ieder ander die vergeet sorry Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 16:00
 
RELLOK036 schreef:
euhm zat mee gemaakt afgelopen jaar maar volgend jaar is gewoon mijn jaar en anders het jaar er of het jaar daarop of daarop...strekking is ik laat me nie kisten vol goede moed het nieuwe jaar in nieuwe kansen nieuwe ronde

Wellicht is ieder jaar wel gewoon jouw jaar...alleen elk jaar op zijn eigen manier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 16:47
 
[quote=CROSSROAD317]
Vet coole getuigenis cross.
Gefeliciteerd.

Grietels Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1