ChristianMatch
 


Forum

Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:25
 
mannen zijn jagers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:27
 
ARNOLD765 schreef:
mannen zijn jagers

Blijkbaar zijn ze het verleerd Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:00
 
ARNOLD765 schreef:
mannen zijn jagers




... en daarom ben ik een konijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:03
 
YELNIN491 schreef:
Blijkbaar zijn ze het verleerd Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:07
 
LEONARD480 schreef:
Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley

Ik heb twee keer misgeschoten en durf de pijl niet meer los te laten Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:23
 
LEONARD480 schreef:
Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley


Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:47
 
CROSSROAD317 schreef:
Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley ik kreeg alleen maar welgemikte eikels tegen mijn knikker Boze smiley van jou vorig jaar op de pn. Ik zag er niet direkt een 'boodschap' in... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:40
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik kreeg alleen maar welgemikte eikels tegen mijn knikker Boze smiley van jou vorig jaar op de pn. Ik zag er niet direkt een 'boodschap' in... Knipoog smiley


Wees dan maar blij dat het geen pijlen waren .... maar volgens mij kun jij je wel aardig redden met een pijl en boog ... tenminste een leuke jonge-dame uit het noorden van het land vertelde me zoiets Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar Leonard had gewoon naar de picknick moeten komen, had hij les kunnen krijgen ...

Trouwens in de plaatselijke krant van vandaag stond iets over dieren die waren losgelaten uit de dierentuin, weet jij daar soms meer van ... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:19
 
FRANKT627 schreef:
Mannen kunnen net als vrouwen, meevallen of tegenvallen...maar bevallen??? Neen, dat kan dus niet volgens enig google-speurwerk... Knipoog smiley

Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waar de topic over gaat. Bedoelen jullie dat er mannen zijn die niet zo graag een mail ontvangen van vrouwen waarin duidelijk wordt dat de vrouw interesse heeft in een verdere kennismaking?

In het verleden heb ik het meegemaakt dat vrouwen me schreven met de bedoeling om elkaar te verkennen en dat vond ik zelf heel aangenaam. Het doorbreekt het zogenaamde rollenpatroon. Ik heb het eigenlijk niet zo helemaal met rollenpatronen en vraag me wel eens af of dat nog tot deze tijd behoort.

Een intiatief nemen betekent nog niet dat je ook graag de leiding neemt. Natuurlijk zijn er zo'n mensen en ook daar is niet mis mee. Uiteindelijk zal je later, als je toch verder gaat samen, een compromis vinden van het hoe en wat binnen een relatie. Vrouwen mogen en kunnen best dus als eerste een visje uitwerpen.

heel goed Frank... Lachende smiley
Het initiatief nemen is iets heel anders dan leiding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:35
 
CROSSROAD317 schreef:
Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:22
 
LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley

en dáár heb je nou een pijl en boog voor...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:31
 
LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley

Je bedoelt dus dat het leven van een felbegeerd persoon best lastig kan zijn? Het lijkt net wel dinges, wat ik zaterdag op televisie zag (lees: moest zien Boze smiley )...een programma over een man die moest kiezen uit vrouwen die zo ergggggg van hem houden...Je moet maar tegenslag hebben in het leven... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:27
 
FRANKT627 schreef:
Je bedoelt dus dat het leven van een felbegeerd persoon best lastig kan zijn? Het lijkt net wel dinges, wat ik zaterdag op televisie zag (lees: moest zien Boze smiley )...een programma over een man die moest kiezen uit vrouwen die zo ergggggg van hem houden...Je moet maar tegenslag hebben in het leven... Knipoog smiley
gossie Frank is Floshke nu de baas in huis Clown smiley
ben je es een keer weg, neemt die kat de boel over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wie heeft er nu de leiding bij jullie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:28
 
de muizen, als floshke buiten rond loopt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:32
 
TINK100 schreef:
de muizen, als floshke buiten rond loopt.....
zeer kwalijke zaak Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:49
 
TINK100 schreef:
de muizen, als floshke buiten rond loopt.....

YELNIN491 schreef:
zeer kwalijke zaak Boze smiley

Boze smiley Blijkbaar hebben de dames elkaar gevonden om deze arme maar vooral lieve Belg te plagen...

Dat is dus het initiatief dat sommige vrouwen nemen tegenwoordig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:14
 
ik heb geen leidinggevende aspiraties, maar initiaieven om jou te plagen neem ik wel.....samen met Yelnin, ach moet je tegen kunnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:46
 
TINK100 schreef:
ik heb geen leidinggevende aspiraties, maar initiaieven om jou te plagen neem ik wel.....samen met Yelnin, ach moet je tegen kunnen
ja vind ik ook hoor, hij doet heel erg zielig, maar istie absoluut niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 21:24
 
Is dat niet een bijbels gegeven van God hoe een man t voortouw moet nemen ???????
k weet niet precies waar t staat maar God wil dat toch wel dat we als vrouwen onderdanig zijn aan de man en de man voorgaat ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:02
 
ANITA695 schreef:
Is dat niet een bijbels gegeven van God hoe een man t voortouw moet nemen ???????
k weet niet precies waar t staat maar God wil dat toch wel dat we als vrouwen onderdanig zijn aan de man en de man voorgaat ????

Volgens mij is de man het "hoofd"van het gezin en moet de vrouw voorgaan in het goede.
Maar wat nu als je een man hebt die dat niet doet, toch maar onderdanig blijven????
En wat is onderdanigheid?????
Ik kies persoonlijk liever voor gelijkwaardigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:34
 
YELNIN491 schreef:
Volgens mij is de man het "hoofd"van het gezin en moet de vrouw voorgaan in het goede.

Miojn schoonmoeder had daar een goede opmerking over.

Mijn schoonvader was het hoofd, maar...
mijn schoonmoeder was de nek waar alles om draait Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:52
 
HENKWAL969 schreef:
Miojn schoonmoeder had daar een goede opmerking over.

Mijn schoonvader was het hoofd, maar...
mijn schoonmoeder was de nek waar alles om draait Knipoog smiley



oftewel:


ze hadden goede afspraken gemaakt:
hij nam de beslissingen in de grote dingen van t leven..
zij nam de beslissingen in de kleine dingen van t leven..
maar in t hele huwelijk vond zij dat er geen grote dingen waren om over te beslissen.. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 08:41
 
PIETER649 schreef:
oftewel:


ze hadden goede afspraken gemaakt:
hij nam de beslissingen in de grote dingen van t leven..
zij nam de beslissingen in de kleine dingen van t leven..
maar in t hele huwelijk vond zij dat er geen grote dingen waren om over te beslissen.. Clown smiley

Knipoog smiley Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley Fantastisch!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDALENA831





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 15 augustus 2011, 13:53
 
Leuke discussie hier!
Ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven en je niet te veel moet aantrekken van hoe het zou moeten. Als je spontaan van aard bent en je reageert als vrouw graag, zelfs al is dat als eerste, gewoon doen. En kan de man er niks mee, jammer, maar die was dan echt niet voor jou bestemd. Het heeft toch weinig zin om je aan te passen en je in een keurslijf te wringen? Het gaat er juist om je ware ik te laten zien zodat die ander kan ervaren of het past of niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SEAN748





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:02
 
JOANNA879 schreef:
... of ze hebben geleerd dat dat niet "hoort" (vandaar dat ik me afvroeg of het per leeftijdsgroep zou verschillen)

Maar hoe denk jij dat de doorsnee man - als die al bestaat - het zou vinden als de vrouw dat initiatief neemt: onder de voet gelopen, of spannend, of gewoon, of .... en noem zo nog maar het één en ander op.

Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? Engeltje smiley of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Duiveltje smiley Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:09
 
SEAN748 schreef:
Eerlijk gezegd zou ik het wel geemancipeerd vinden als een vrouw ook gewoon een mailtje zou sturen met de strekking: "ik vind je leuk" Maar misschien is dat ook wel mijn gemakzucht? Engeltje smiley of is het zoiets als: kunnen ze ook eens meemaken hoe het is om gewoon geen antwoord op je bericht te krijgen.... Duiveltje smiley Alleen ben ik dan weer niet de persoon die de mail onbeantwoord zou laten, dus hou het maar op het eerste (emancipatie, dus).

"Ik vind je leuk" is wel erg snel voor een eerste mail vind ik hoor... zou dat zelf wat minder direct brengen haha...
en geemancipeerd zijn omdat je zelf als vrouw het initiatief zou nemen tot een mailtje of chat ? nou ik vind dat wel vergezocht... als je zelf geen mailtjes krijgt zou je maar moeten wachten op de jagende man ?

Waarom dan niet zelf het intiatief nemen tot wie weet een leuk gesprek, want daar begint het tenslotte allemaal mee. Of je in het echt elkaar nog net zo leuk vindt, moet je dan nog maar afwachten... zou wel erg lang kunnen duren als je als vrouw zelf geen initiatief zou mogen nemen, en omdat dan als emancipatie te bestempelen vind ik persoonlijk tever gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:33
 
LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley


He Leonard, je kan 10 september gaan boogschieten ... succes !!!

http://www.christianmatch.nl/singlesdag.php#activiteit_2

Activiteit 2: “Schiet maar raak voor een knaak”
De schutters in spé worden om ongeveer 14.15 uur ontvangen Op onze “Boer zoekt JOU!” boerderij met een overheerlijke high tea. Rond 15.00 uur start een 2 uur durende workshop schieten. In deze workshop komen de handboog, kruisboog, luchtbuks en blaaspijp aan bod Heb je altijd al eens je jachtinstinct willen beproeven? Wacht dan niet langer en neem deel aan de workshop schieten!

De workshop wordt begeleid door een ervaren schiet instructeur, welke je de fijne kneepjes van het schieten met de verschillende wapens binnen twee uur bij zal brengen.

Tijdens het eerste gedeelte, de warming up, brengen we je de juiste houding, techniek en richtingsgevoel bij. Hierna wordt de groep opgesplitst in verschillende groepen en wordt er gestreden om de punten!

Na de workshop kun je heerlijk napraten bij een hapje en een drankje. De dag wordt afgesloten met een overheerlijke BBQ.

Kosten: € 55,- All inclusive (incl. BTW)


Je moet dan wel genoegen nemen met euh ... iets mindere instructeur zeg maar ... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=-FeYat9wuyU Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 21:09
 
BTW? 6% toch?
Ik betaal geen 19% Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 01:42
 
HERMAN388 schreef:
BTW? 6% toch?
Ik betaal geen 19% Boze smiley

Het is incl. de BTW Herman en voor jou in zekere zin niet verekenbaar.

Wel leuk van Cross over het pijl en boog effect. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AJB641





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:17
 
MAGDALENA831 schreef:
Leuke discussie hier!
Ik denk dat je gewoon jezelf moet blijven en je niet te veel moet aantrekken van hoe het zou moeten. Als je spontaan van aard bent en je reageert als vrouw graag, zelfs al is dat als eerste, gewoon doen. En kan de man er niks mee, jammer, maar die was dan echt niet voor jou bestemd. Het heeft toch weinig zin om je aan te passen en je in een keurslijf te wringen? Het gaat er juist om je ware ik te laten zien zodat die ander kan ervaren of het past of niet.

inderdaad. wees jezelf!
jezelf anders voordoen dan je bent is op korte termijn nuttig. maar op lange termijn niet.

love yourself, before you love someone else as yourself!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5