ChristianMatch
 


Forum

christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 november 2011, 12:14
 
MARIAN519 schreef:
lieve reactie... Kussende smiley ..wil ik toch wel even delen Knipoog smiley Lachende smiley

Juist Marian,
Geniet ervan of mensen er nu voor of tegen zijn het is aan jullie!
Geniet lekker van de liefde en van elkaar Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:17
 
THOMAS968 schreef:
Er zitten veel redelijk beschadigde mensen op CM, vaak door een niet goed verwerkte scheiding of anderszins. Je kunt wel van alles verwachten maar jouw verwachtingen kun je niet automatisch vooronderstellen. De relatiemarkt werkt anders dan bij consumptieartikelen. Bij iedere ontmoeting zul je na een tijdje lijken in de kast vinden. Die vinden ze bij jou mogelijk ook. Ik ben het wel met je eens dat iedereen die gescheiden is er wijs aan doet de zaken te verwerken en er afstand van te nemen. Maar ja, de een kan makkelijk alleen zijn en de ander is na korte tijd het alleen zijn al weer zat. Verder heeft iedereen zo zijn eigen verborgen doelstellingen die niet altijd meteen duidelijk zijn. Ik wil zo snel mogelijk uit de bijstand of heb iemand nodig om mijn schulden draaglijk te houden, kan ook een motief zijn op CM om maar eens wat te noemen, en daarnaast nog vele andere. Het is wijs je eigen doelstellingen ook goed te kennen, ook als je die moeilijk voor jezelf wilt toegeven.

Thomas, kijk, denk en gebruik je verstand ook bij het zoeken naar een partner.

Hoi Thomas,

Lijk in de kast (= plotseling ontdekt probleem dat al langer bestaat).
Ja, die kan iemand onbewust of bewust hebben, een probleem of problemen, die die niet meteen al vanaf het 1ste begin deelt.
Daar kunnen meerdere redenen voor zijn.
Kan je zelf vaak, bijna altijd niet eens iets aan doen.

Maar echt, als reden om met iemand iets te beginnen om uit de bijstand te komen, of schulden, dat vind ik wel zó misselijkmakend...!!!!!

Ook je eigen doelstellingen goed kennen, dat vind ik heel wijs gezegd van jou.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 25 november 2011, 16:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROMY531





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:03
 
RENATE619 schreef:
Ik kan me goed vinden in wat Romy zegt. Ook ik kom hier regelmatig mannen tegen die eigenlijk wat genegenheid zoeken van wat ze nu missen doordat ze single zijn. Vaak is de relatie dan nog maar kort achter de rug. Ik heb het dan over een maand of 2. Helaas wordt dat omschreven als: op zoek naar een serieuze relatie.
Uiteindelijk nekt dat diegene toch omdat ze eigenlijk niet toe zijn aan iets nieuws, zolang het oude nog niet verwerkt is.
En dat lijkt me toch wel belangrijk. Ik ben niet in staat om de rommel die een ander heeft aangericht op te ruimen. Dat is iets wat iemand zelfs moet doen voor de verwerking.

Ik ben blij dat er in ieder geval een persoon helemaal met mij eens lijkt te zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 november 2011, 20:08
 
CROSSROAD317 schreef:
Nu vraag ik me toch echt af wie die "jullie" zijn. Twijfelende smiley


..

Geen idee, ik meen me niets te herinneren op dit punt.... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 09:59
 
ERIKA129 schreef:
Juist Marian,
Geniet ervan of mensen er nu voor of tegen zijn het is aan jullie!
Geniet lekker van de liefde en van elkaar Kussende smiley


Ja, doen we zeker....en dan zijn positieve reacties gewoon een verademing..
thxx. meiden..( josé en Erika Kussende smiley ) Knipoog smiley

en om on-topic te blijven..

CM.kan net zoals in real life..( sorry W. Knipoog smiley ) evenveel kans geven voor een vaste relatie..
daar zijn heel veel-hier ontstane relaties-wel een bewijs van..


Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 26 november 2011, 09:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 13:29
 
MARIAN519 schreef:

Ja, doen we zeker....en dan zijn positieve reacties gewoon een verademing..
thxx. meiden..( josé en Erika Kussende smiley ) Knipoog smiley

en om on-topic te blijven..

CM.kan net zoals in real life..( sorry W. Knipoog smiley ) evenveel kans geven voor een vaste relatie..
daar zijn heel veel-hier ontstane relaties-wel een bewijs van..
Kijk dat jullie een relatie hebben, is fijn voor jullie. Dat je binnenkort gaat trouwen nog mooier. Maar wat mij iriiteert, en geloof me je bent niet de enige, is hoe je je opstelt naar anderen. Alsof jullie nu opeens weten hoe het moet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk dat jullie een relatie hebben, is fijn voor jullie. Dat je binnenkort gaat trouwen nog mooier. Maar wat mij iriiteert, en geloof me je bent niet de enige, is hoe je je opstelt naar anderen. Alsof jullie nu opeens weten hoe het moet....


sorry chat maar dit vind ik nu een zeer absurde veronderstelling die je hier neerkalkt,vind het even nergens op slaan dit is een zeer persoonlijke aanval die niet kan Boze smiley
of ben je zo jaloers Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk dat jullie een relatie hebben, is fijn voor jullie. Dat je binnenkort gaat trouwen nog mooier. Maar wat mij iriiteert, en geloof me je bent niet de enige, is hoe je je opstelt naar anderen. Alsof jullie nu opeens weten hoe het moet....


Sorry hoor Chatuliem, maar waar lees jij ergens dat wij weten hoe het moet ... We geven aan dat we voor elkaar gaan, dat we SAMEN hebben besloten om te gaan trouwen ... (SAMEN = crossroad en marian, daar hebben wij geen toestemming van jou of anderen voor nodig)

Ik herinner me dat jij een paar jaar geleden iets had met AM, dat jullie samen ook vergevorderde plannen hadden en dat iedereen op CM daar ook van mee mocht genieten ...

Dat jij je irriteert zegt heel veel over jou, wie je bent, en wat je "iemand die je je vriend noemt" gunt/verwijt. Een echte vriend zou wel contact opnemen om zijn bezorgdheid of wat hem anders dwars zat, kenbaar te maken, die zou het bespreekmaar maken. Nee, jij kiest ervoor om je te verlagen tot opmerkingen zoals je die nu plaatst. Dan zou je je niet verlagen tot roddel en achterklap zoals dat in de chatbox is gebeurt, nee dan zou je "als goede vriend en voorganger" dat een halt toeroepen ...

Je gedicht zegt me overigens meer dan genoeg Chatuliem

Vol verwachting klopt ons hart
gaan ze trouwen of is er smart?
Vol verwachting klopt ons hart
gaan ze trouwen of is er smart?

Om terug te komen op de topic titel "christianmatch is maar een hele kleine kans voor vaste relatie" dan moet ik zeggen; Ja voor sommige mensen is christianmatch maar een hele kleine kans op een relatie.

Vol verwachting klopt ons hart
We gaan trouwen in de Smart
Vol verwachting klopt ons hart
We gaan trouwen in de Smart ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:45
 
Het wordt nu wel een beetje erg persoolijk hier he....

En de roddel en achterklap in de chat zoals jij het noemt......enige weken geleden ben je zelf begonnen met vaag doen over wel of niet een huwelijk met ' iemand' in de chatroom. En als er dan vragen komen die je niet wilt beantwoorden en met het onderling gaat vragen roddelt men opeens?

Verder overspoelen jullie elkaar via het forum met liefdesbetuigingen en worden algemene reakties door jullie zelf op jullie eigen situatie betrokken.

Je kiest er zelf voor om dit op een forum te doen, dan weet je dat er reakties komen, soms leuke en soms reakties die je niet leuk vind. Maar dan moet je niet opeens gaan roepen dat er geroddeld wordt.

Verder wens ik jullie een fijne dag en een gelukkige toekomst samen toeLachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:03
 
Gefeliciteerd Marian en Crossroad!

Wat een verrassing!

Ben zo blij voor jullie!

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:43
 
THOMAS968 schreef:
Mensen, zullen we dit topic niet te veel fixeren op Cross en Marian? Het zijn beide volwassen en warmvoelende mensen. Je kunt het besluit in rationele zin te snel vinden en ik snap dat ook wel, maar het is toch hun keuze? Wees blij dat ze het samen zo goed hebben dat ze dit zo willen en voelen. Ondergraaf in ieder geval geen dingen die mooi zijn. En de verstandelijke zaken, als die er zijn, moeten ze zelf oplossen, dat hoeft en kan niemand voor ze te doen. De meeste mensen zouden dit gevoel ook willen kennen, toch?


Thomas, is meestal bedachtzaam maar gunt een ieder inzicht en geluk.

Helemaal mee eens. ik ken Marian ook wel en Crossroad ook wel. Virtueel.

Ik ben blij dat ze het samen zo goed hebben!


Ondergraaf inderdaad geen dingen die mooi zijn, helemaal mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROMY531





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 21:00
 
CROSSROAD317 schreef:
Sorry hoor Chatuliem, maar waar lees jij ergens dat wij weten hoe het moet ... We geven aan dat we voor elkaar gaan, dat we SAMEN hebben besloten om te gaan trouwen ... (SAMEN = crossroad en marian, daar hebben wij geen toestemming van jou of anderen voor nodig)Ik herinner me dat jij een paar jaar geleden iets had met AM, dat jullie samen ook vergevorderde plannen hadden en dat iedereen op CM daar ook van mee mocht genieten ...

Dat jij je irriteert zegt heel veel over jou, wie je bent, en wat je "iemand die je je vriend noemt" gunt/verwijt. Een echte vriend zou wel contact opnemen om zijn bezorgdheid of wat hem anders dwars zat, kenbaar te maken, die zou het bespreekmaar maken. Nee, jij kiest ervoor om je te verlagen tot opmerkingen zoals je die nu plaatst. Dan zou je je niet verlagen tot roddel en achterklap zoals dat in de chatbox is gebeurt, nee dan zou je "als goede vriend en voorganger" dat een halt toeroepen ...

Je gedicht zegt me overigens meer dan genoeg Chatuliem

Vol verwachting klopt ons hart
gaan ze trouwen of is er smart?
Vol verwachting klopt ons hart
gaan ze trouwen of is er smart?

Om terug te komen op de topic titel "christianmatch is maar een hele kleine kans voor vaste relatie" dan moet ik zeggen; Ja voor sommige mensen is christianmatch maar een hele kleine kans op een relatie.

Vol verwachting klopt ons hart
We gaan trouwen in de Smart
Vol verwachting klopt ons hart
We gaan trouwen in de Smart ... Lachende smiley

Ik vind het geweldig voor jullie dat julllie gaan trouwen!! Diep in ons hart willen we dat toch allemaal! Als ik hier de ware zou ontmoeten, zou ik ook voor een huwelijk gaan! Als de Heer het zegent, zegt tijd helemaal niets! Trek jullie niets van niemand aan hoor-mensen hebben altijd wel wat te klagen. God zegent jullie huwelijk klaarblijkelijk, dat is ALLES wat telt.

HEEL VEEL GELUK!!! Romy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 21:23
 
CROSSROAD317 schreef:
Sorry hoor Chatuliem, maar waar lees jij ergens dat wij weten hoe het moet ... We geven aan dat we voor elkaar gaan, dat we SAMEN hebben besloten om te gaan trouwen ... (SAMEN = crossroad en marian, daar hebben wij geen toestemming van jou of anderen voor nodig)Ik herinner me dat jij een paar jaar geleden iets had met AM, dat jullie samen ook vergevorderde plannen hadden en dat iedereen op CM daar ook van mee mocht genieten ...
Allereerst had mijn posting gericht aan Marian, en ik zal je de citaten geven die mij geïrriteerd hebben:

Marian519 schreef:
een goeie tip!! zoek iemand bij jou in/uit de buurt..om een relatie aan te gaan..of beter...je neemt een auto........ en zo te zien heb je die al
Marian519 schreef:
En wat bedoel je met dat je al zoveel bereikt hebt?
Denk je dan ( als voorganger van een evanglishce gemeente ) echt alleen aan materiele zaken?
Je zegt het goed..Het LIJKT alsof je alleen maar iets op moet geven voor die ander..als je samen op wilt geven? samen wilt zijn? samen verder wilt?
samen een nieuwe relatie aandurft?
Hier lees ik een badinerend toontje, met een sneer naar mijn geestelijke werk....


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 26 november 2011, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:38
 
vind het even nergens op slaan dit is een zeer persoonlijke aanval die niet kan



Je hebt wel gelijk Grace.....het is niet netjes om de initialen van iemands ex en een prive vriendschap te gebruiken op het forum om je te verweren tegen iemand die wat kritische kanttekeningen plaatst.......
Helemaal me tje eens......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:55
 
WILLEMIJN232 schreef:
vind het even nergens op slaan dit is een zeer persoonlijke aanval die niet kan



Je hebt wel gelijk Grace.....het is niet netjes om de initialen van iemands ex en een prive vriendschap te gebruiken op het forum om je te verweren tegen iemand die wat kritische kanttekeningen plaatst.......
Helemaal me tje eens......

even goed lezen W.je neemt een klein deel van mijn uitspraak en maakt er wat anders van Woedende smiley
mijn reactie stond onder iemand anders en degene waar jij blijkbaar over schrijft heeft pas later gereageerd en dan heeft die persoon zeker het recht zich te verdedigen. Boze smiley
het is toch van de zotte dat andere gaan bepalen of een huwelijk al dan niet te snel aangegaan wordt. Gefrustreerde smiley
ik weet dat er voor het huwelijk van mij en mijn man ook genoeg onzin praatjes ed.rondgestrooid zijn .het wordt tijd dat bepaalde mensen zich niet (meer)met andermans voorgenomen huwelijk cq relatie gaat bemoeien tenzij men aan kan tonen dat bv een van beide een ware oplicht(st)er is.
zoveel mensen die uit jaloersheid de ander naar beneden halen (zucht...) Smiley die vol vragen zit
wie de schoen past trekke hem aan!


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 26 november 2011, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:00
 
GRACE585 schreef:
even goed lezen W.je neemt een klein deel van mijn uitspraak en maakt er wat anders van Woedende smiley
mijn reactie stond onder iemand anders en degene waar jij blijkbaar over schrijft heeft pas later gereageerd en dan heeft die persoon zeker het recht zich te verdedigen. Boze smiley
het is toch van de zotte dat andere gaan bepalen of een huwelijk al dan niet te snel aangegaan wordt. Gefrustreerde smiley
ik weet dat er voor het huwelijk van mij en mijn man ook genoeg onzin praatjes ed.rondgestrooid zijn .het wordt tijd dat bepaalde mensen zich niet (meer)met andermans voorgenomen huwelijk cq relatie gaat bemoeien tenzij men aan kan tonen dat bv een van beide een ware oplicht(st)er is.
zoveel mensen die uit jaloersheid de ander naar beneden halen (zucht...) Smiley die vol vragen zit
wie de schoen past trekke hem aan!



en als iemand nu serieuse bedenkingen heeft tegen een voorgenomen huwelijk, vanwege inside informatie, vind jij dat dat op dit forum openbaar gemaakt moet worden? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:06
 
PIETER649 schreef:
en als iemand nu serieuse bedenkingen heeft tegen een voorgenomen huwelijk, vanwege inside informatie, vind jij dat dat op dit forum openbaar gemaakt moet worden? Verraste, verbaasde smiley

ligt eraan pieter ik zou eerst de pers dan persoonlijk waarschuwen en als het nodig is de redactie van cm en als dat niet helpt openbaar .
doch nu lijkt het enkel een hetze vanuit jaloezie waar het mee begonnen is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:08
 
GRACE585 schreef:
even goed lezen W.je neemt een klein deel van mijn uitspraak en maakt er wat anders van Woedende smiley
mijn reactie stond onder iemand anders en degene waar jij blijkbaar over schrijft heeft pas later gereageerd en dan heeft die persoon zeker het recht zich te verdedigen. Boze smiley
het is toch van de zotte dat andere gaan bepalen of een huwelijk al dan niet te snel aangegaan wordt. Gefrustreerde smiley
ik weet dat er voor het huwelijk van mij en mijn man ook genoeg onzin praatjes ed.rondgestrooid zijn .het wordt tijd dat bepaalde mensen zich niet (meer)met andermans voorgenomen huwelijk cq relatie gaat bemoeien tenzij men aan kan tonen dat bv een van beide een ware oplicht(st)er is.
zoveel mensen die uit jaloersheid de ander naar beneden halen (zucht...) Smiley die vol vragen zit
wie de schoen past trekke hem aan!
Waar lees je dat ik commentaar geef op hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben?
Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 26 november 2011, 23:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:10
 
GRACE585 schreef:
ligt eraan pieter ik zou eerst de pers dan persoonlijk waarschuwen en als het nodig is de redactie van cm en als dat niet helpt openbaar .
doch nu lijkt het enkel een hetze vanuit jaloezie waar het mee begonnen is.


Je vult aardig in Grace......misschien handig om het bij jezelf te houden en naar de uitleg van Chatuliem te luisteren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar lees je dat ik commentaar geef over hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben?
Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben.

noem ik jouw naam dan?
of is dit de schoen die jou past zoals de uitdrukking zegt???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je vult aardig in Grace......misschien handig om het bij jezelf te houden en naar de uitleg van Chatuliem te luisteren?

ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar lees je dat ik commentaar geef over hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben?
Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben.


Op maandag 17 oktober werd er door Crossroad zelf een ander topic geopend met de vraag wat onze mening over snel trouwen was, dus volgens mij wilde hij die mening dus weten.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2395


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 26 november 2011, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:14
 
GRACE585 schreef:
noem ik jouw naam dan?
of is dit de schoen die jou past zoals de uitdrukking zegt???
Dit is de tweede insinuatie, dank je Grace. Jij reageert op mijn stukje, Wmijn beantwoordt daarop, jij reageert weer...zou het vreemd zijn als ik denk dat je mij bedoelt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:16
 
ANNETTE792 schreef:
Op maandag 17 oktober werd er door Crossroad zelf een ander topic geopend met de vraag wat onze mening over snel trouwen was, dus volgens mij wilde hij die mening dus weten.



nee Annet... dat was alleen voor positieve reacties... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit is de tweede insinuatie, dank je Grace. Jij reageert op mijn stukje, Wmijn beantwoordt daarop, jij reageert weer...zou het vreemd zijn als ik denk dat je mij bedoelt?

ik zet 2 vragen neer en insinueer daar niets mee dat maak je er zelf van.
ook heb ik je niet beschuldigd van klets over mijn huwelijk ook dat vul je zelf in,sorry maar dit wordt er zo niet beter op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:20
 
GRACE585 schreef:
ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen.


je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... Engeltje smiley
En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:22
 
WILLEMIJN232 schreef:
je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... Engeltje smiley
En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik.....


Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:23
 
ANNETTE792 schreef:
Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?




Klopt Annette, sommige mensen vinden het te belangrijk wat mede cmmers vinden......je hebt helemaal gelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:23
 
ANNETTE792 schreef:
Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?



geen r**t Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:24
 
PIETER649 schreef:
geen r**t Coole smiley met zonnebril

Dat ben ik nou helemaal met je eens Lachende smiley

Jij bent nu eenmaal een ouwe vent die op groene blaadjes valt en ik ging voor het geld, dat mag toch best gezegt worden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 6 van 9