ChristianMatch
 


Forum

De klik...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 22:54
 
nee; ik heb nog nooit gehoord van afblussen met urine...........

(als je het niet erg vind, kom ik geen sudder-lapjes bij je eten!!!!! Zieke smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 23:00
 
HANNAH810 schreef:
nee; ik heb nog nooit gehoord van afblussen met urine...........

(als je het niet erg vind, kom ik geen sudder-lapjes bij je eten!!!!! Zieke smiley )



Eten wat de pot schaft zei mn moeder altijd.
Visser: Doe geen moeite, laat die pot maar in de wc staan.


Visser, die nog maar een paar overgebleven kippevleugels gaat nuttigen. Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 23:51
 
DANIEL777 schreef:
Is vriendschap misschien niet de eerste basis voor een eventuele welbesproken klik?

Daar zit zeker wat in... Goeie bijdrage...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 00:01
 
Sluit ik me bij aan....
(En pas ik nu ook toe in mijn nieuwe relatie!!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 00:04
 
VISSER278 schreef:
Klik...de klik ...wat klik.
Soms lijkt het wel een toverwoord, heel dat woord "klik".
Gelijk moet er maar een klik zijn en als die er niet is gaat het feest niet door. Het is alsof een klik niet later pas kan komen. Dat zoiets niet kan groeien . Ik haar dat woord "klik" en men gebruikt het ook te pas en te onpas vind ik. Huilende smiley, smiley in tranen
Ik heb hier op de site met verschillenden heel goed contact . Dat klikt gewoon. Althans zo ervaar ik het.
Maar ik weet ook dat er zijn waar het alleen maar bij goed contact zal blijven. Daarom zeg ik .......dé klik, is dat niet iets wat moet groeien?

Precies, eigenlijk bedoelde ik dat er ook mee te zeggen.... Vandaar dat ik zei dat ik het zo oppervlakkig en simpel vind dat mensen eerst met een klik komen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 07:46
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd is dat een gezondere houding, dan alleen maar biddend bezig te zijn. Ik ken te veel mensen die al van tevoren wisten dat degene die ze van de foto kenden de vrouw/man van hun leven was. En dat geeft een enorme belasting, want hoe kan je weigeren als een ander het zo duidelijk van de Heer ontvangen heeft? Je moet weten hoeveel er op die manier gemanipuleerd wordt..

De Heilige Geest manipuleert niet, maar een mens manipuleert en wil God voor zijn of haar karretje spannen, maar de ware Liefde zoekt naar mensen met ware Liefde in zich en dat geeft de klik....bezitten wij die ware Liefde dan zoeken wij ook Ware Liefde.....


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op dinsdag 26 juli 2011, 07:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 08:10
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan misschien en veronderstellingen heb je uiteindelijk niets, ik concludeer uit de reacties die ik lees, weinig gebed en volledige afhankelijkheid van God, er heerst een doe-het-zelf cultuur, waarbij God als Hulpje wordt 'gebruikt" en dat is ongeloof en dat moet een christen(ook ikzelf) zich aantrekken en daarover belijdenis van mogelijke zonde(n) doen...

Vind ik veel te kort door de bocht. Alsof jij in harten kan kijken... Sjonge, jonge... Ik vind dat steil en arrogant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 10:12
 
BEUN656 schreef:
Vind ik veel te kort door de bocht. Alsof jij in harten kan kijken... Sjonge, jonge... Ik vind dat steil en arrogant.

Aan de vruchten herkent men de boom, en niet een ieder, die Heere zegt, is christen, maar die ook doet wat de Heere in je wil werken, nl. oprechtheid.
De christen onderscheidt wel " alle" dingen, maar hijzelf wordt door niemand onderscheiden....
De Geest onderzoekt alles ook de diepten van het hart en Hij geeft ons in gehoorzaamheid aan Zijn Stem inzicht in alles wat nodig is voor ons heil, en onze levenswandel.
Jezus doorzag ook de leugen van Judas, de leugen en schijnheiligheid van de Farizee-ers en Schriftgeleerden, en wij hebben diezelfde Geest ontvangen Die leert onderscheiden van onecht en echt in het christelijk belijden en geloven..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 10:37
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan de vruchten herkent men de boom, en niet een ieder, die Heere zegt, is christen, maar die ook doet wat de Heere in je wil werken, nl. oprechtheid.
De christen onderscheidt wel " alle" dingen, maar hijzelf wordt door niemand onderscheiden....
De Geest onderzoekt alles ook de diepten van het hart en Hij geeft ons in gehoorzaamheid aan Zijn Stem inzicht in alles wat nodig is voor ons heil, en onze levenswandel.
Jezus doorzag ook de leugen van Judas, de leugen en schijnheiligheid van de Farizee-ers en Schriftgeleerden, en wij hebben diezelfde Geest ontvangen Die leert onderscheiden van onecht en echt in het christelijk belijden en geloven..

On topic graag!


voelt goed om eens op te treden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 14:31
 
CHRISTEN307 schreef:
De Heilige Geest manipuleert niet, maar een mens manipuleert en wil God voor zijn of haar karretje spannen, maar de ware Liefde zoekt naar mensen met ware Liefde in zich en dat geeft de klik....bezitten wij die ware Liefde dan zoeken wij ook Ware Liefde.....


En hoe weet ik dat ik de ware Liefde ben en hoe weet ik of die ander de ware Liefde is? Ik denk toch dat je die ander dan eerst moet kennen, beter leren kennen .....dus dan zijn we weer bij het begin. Door vriendschap wat moet groeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 15:25
 
CHRISTEN307 schreef:
De Heilige Geest manipuleert niet, maar een mens manipuleert en wil God voor zijn of haar karretje spannen, maar de ware Liefde zoekt naar mensen met ware Liefde in zich en dat geeft de klik....bezitten wij die ware Liefde dan zoeken wij ook Ware Liefde.....
Dus de nadruk op het geestelijke element heeft ook gevaren in zich? Want wanneer weet je dat de Geest tot je spreekt of dat je het zelf graag wil? Nuchterheid en verliefdheid gaan niet bepaald samen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 15:26
 
VISSER278 schreef:
En hoe weet ik dat ik de ware Liefde ben en hoe weet ik of die ander de ware Liefde is? Ik denk toch dat je die ander dan eerst moet kennen, beter leren kennen .....dus dan zijn we weer bij het begin. Door vriendschap wat moet groeien.

Het kan op vele manieren,mijn man was eerst degene waar ik smoorverliefd op werd,samen bouwden we wat op en toen werd het diepe liefde,pas later besefte ik dat hij ook de overtreffende trap van beste vriend was.........die gevoelens wisselen elkaar af,die voel je tegelijk of apart,direkt of pas na jaren......het kan allemaal en het is allemaal normaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 17:11
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan de vruchten herkent men de boom, en niet een ieder, die Heere zegt, is christen, maar die ook doet wat de Heere in je wil werken, nl. oprechtheid.
De christen onderscheidt wel " alle" dingen, maar hijzelf wordt door niemand onderscheiden....
De Geest onderzoekt alles ook de diepten van het hart en Hij geeft ons in gehoorzaamheid aan Zijn Stem inzicht in alles wat nodig is voor ons heil, en onze levenswandel.
Jezus doorzag ook de leugen van Judas, de leugen en schijnheiligheid van de Farizee-ers en Schriftgeleerden, en wij hebben diezelfde Geest ontvangen Die leert onderscheiden van onecht en echt in het christelijk belijden en geloven..

Dat heb je daar mooi neergezet en ik ben het er nog mee eens ook. Alleen, jij niet, ik niet, niemand van ons mensen is hartekenner! En dat is het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken. Back to topic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 17:13
 
Ik word altijd een beetje simpel van het woord KLIK.
Geen idee wat het is. (bij wijze van)

Na wat navraag te hebben gedaan her en der schijnt het dat vrouwen snel een vonk willen voelen of iets wat daar in de buurt komt. Mannen vinden een leuke avond al genoeg en kijken liever even aan hoe het loopt.

Bij voorkeur spreek ik liever nog een keer af als ik de eerste keer een aangename avond heb gehad.
En direct vlinders in je buik, ach dat heb je zelden en ben ook geen 18 meer.

Moraal van het verhaal, gun het even tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:07
 
EGGIE989 schreef:
Ik word altijd een beetje simpel van het woord KLIK.
Geen idee wat het is. (bij wijze van)

Na wat navraag te hebben gedaan her en der schijnt het dat vrouwen snel een vonk willen voelen of iets wat daar in de buurt komt. Mannen vinden een leuke avond al genoeg en kijken liever even aan hoe het loopt.

Bij voorkeur spreek ik liever nog een keer af als ik de eerste keer een aangename avond heb gehad.
En direct vlinders in je buik, ach dat heb je zelden en ben ook geen 18 meer.

Moraal van het verhaal, gun het even tijd.

Ik ben 63 en vol op vlinders in mijn hart en zij vliigen inmiddels uit naar een beeldschone dame op de hoofdpagina...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:30
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik ben 63 en vol op vlinders in mijn hart en zij vliigen inmiddels uit naar een beeldschone dame op de hoofdpagina...


Andere hoofdpagina dan dat ik heb dan.
Bij mij staat er een man voor een zebrapad. Met een rugzak, en zweetvlekken onder z'n oksels. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:31
 
VISSER278 schreef:
Andere hoofdpagina dan dat ik heb dan.
Bij mij staat er een man voor een zebrapad. Met een rugzak, en zweetvlekken onder z'n oksels. Zieke smiley

niet zo kritisch, vissertje; wat doet dat beetje vocht nou; laat de vlindertjes maar vliegen!! Clown smiley

(met het risico dat de vlinders retour gestuurd worden......... Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 20:34
 
HANNAH810 schreef:
niet zo kritisch, vissertje; wat doet dat beetje vocht nou; laat de vlindertjes maar vliegen!! Clown smiley

(met het risico dat de vlinders retour gestuurd worden......... Knipoog smiley )



Ik wil ook zo'n beeldschone vrouw op de hoofdpagina.
'k ga Judith vragen hoe het komt... de één wel en de ander niet. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 21:10
 
VISSER278 schreef:
Ik wil ook zo'n beeldschone vrouw op de hoofdpagina.
'k ga Judith vragen hoe het komt... de één wel en de ander niet. Boze smiley

Op welke hoofdpagina zien jullie dat allemaal......klikt toch best wel stoer, Visser .....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 21:18
 
ANNETTE050 schreef:
Op welke hoofdpagina zien jullie dat allemaal......klikt toch best wel stoer, Visser .....


Sja, dat zei ik toch.... ik zie dat ook niet . En ik wil dat ook.
Misschien eerst downloaden? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 21:56
 
VISSER278 schreef:
Sja, dat zei ik toch.... ik zie dat ook niet . En ik wil dat ook.
Misschien eerst downloaden? Knipoog smiley

ja, ik ook.....waar downloaden dan....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EGGIE989





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:08
 
Om op het onderwerp terug te keren.

Bij de volgende date neem ik een klik-klak kikkertje mee.
Kan men achteraf nooit zeggen dat er geen klik is geweest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:24
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik ben 63 en vol op vlinders in mijn hart en zij vliigen inmiddels uit naar een beeldschone dame op de hoofdpagina...

Hoezo beeldschone?????

Is uiterlijk zo belangrijk?
en innerlijk dan? Je bent toch christen die de Bijbel heel goed kent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:42
 
HERMAN388 schreef:
Hoezo beeldschone?????

Is uiterlijk zo belangrijk?
en innerlijk dan? Je bent toch christen die de Bijbel heel goed kent?

Pfoe... Ik had vanavond nog een Christin die ik het vuur nader aan de schenen legde over het "iemand nemen zoals die is". Jij wil niet weten wat voor flauwe, oneerlijke, schijterige antwoorden ik kreeg... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:51
 
HERMAN388 schreef:
Hoezo beeldschone?????

Is uiterlijk zo belangrijk?
en innerlijk dan? Je bent toch christen die de Bijbel heel goed kent?

Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:55
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds...
Wie ben je eigenlijk om anderen zo te veroordelen zonder dat je ze kent? Ga je ervan uit dat men niet gelovig is hier of niet gelovig bezig zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 22:56
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds...


Nooit van gehoord om harder te roepen en dat God dán pas wil horen naar je.
Wel wie Hem aanroept in den nood.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:04
 
Bidden en smeken net als Christus in Getsemaneh, of fluisterde Christus daar en David in Psalm 116, die zat natuurlijk languit onderuit te zappen op zijn tv... even ter vergelijking met de hedendaagse christelijke cultuur..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:04
 
HANNAH810 schreef:
niet zo kritisch, vissertje; wat doet dat beetje vocht nou; laat de vlindertjes maar vliegen!! Clown smiley

(met het risico dat de vlinders retour gestuurd worden......... Knipoog smiley )

of dat ze bedwelmd zijn door de zweetgeur en eendagsvlinders worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juli 2011, 23:05
 
CHATULIEM619 schreef:
Wie ben je eigenlijk om anderen zo te veroordelen zonder dat je ze kent? Ga je ervan uit dat men niet gelovig is hier of niet gelovig bezig zijn?

Je hebt groot gelijk Chat,
Hij is vergelijken bij de farizeeërs om te laten zien voor de andere mensen hoe hij geworden is.
Dat is wel schokken vind ik.

Het is mooi te zeggen voor ons allemaal
Wie Hem nederig valt te voet, zal van Hem Zijn wegen leren (Ps 25:4 ber)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 13 Volgende
Pagina 2 van 13