ChristianMatch
 


Forum

Beurskoersen
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 16:35
 
Het wordt in de laatste tijd wordt het steeds gekker over op en neer van de koersen.
Dagelijks staan vette letters in de kranten, internet, enz enz. over de beurzen.
Ik word echt moe van dit nieuws.
Het gaat om meer aandacht over geld.
Gelukkig heb ik geen aandelen gekocht.
Ik vind dat pure afgoderij.
Bezuigingen door de regeringen word ik ook niet goed van, velen moeten ook afgestoten worden wegens geldgebrek.

Hebben jullie daar ook last?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 16:46
 
je kan je ook gek laten màken, he...

en aandelen is lange-termijnwerk. heb je het geduld niet om dat uit te houden, moet je niet gaan beleggen in aandelen.

simple comme 'bonjour'...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 16:53
 
HERMAN388 schreef:
Het wordt in de laatste tijd wordt het steeds gekker over op en neer van de koersen.
Dagelijks staan vette letters in de kranten, internet, enz enz. over de beurzen.
Ik word echt moe van dit nieuws.
Het gaat om meer aandacht over geld.
Gelukkig heb ik geen aandelen gekocht.
Ik vind dat pure afgoderij.
Bezuigingen door de regeringen word ik ook niet goed van, velen moeten ook afgestoten worden wegens geldgebrek.

Hebben jullie daar ook last?

Tja,bezuinigingen.......er komt nog veeeeeel meer aan,op het gebied van kinderopvang,spaarloon is verdwenen,kindgebondenbudget wordt beperkt evenals het ouderschapsverlof.......we zijn binnenkort aan de hypotheekaftrek en de toeslagen toe ben ik bang.........
Maar!!!! er komen vast weer betere tijden aan met volop banen voor mij en de rest van Nederland (en een beetje zon graag Knipoog smiley )

Om beleggen afgoderij te noemen vind ik vreemd,de economie draait hier op dus ook jouw "inkomen" komt er vandaan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HDBAS635





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 16:54
 
HERMAN388 schreef:

Hebben jullie daar ook last?

in 1929 had ik er ook last van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 17:24
 
HDBAS635 schreef:
in 1929 had ik er ook last van.

Vertel..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 20:18
 
Geduld om alle koersen ed. te volgen? het is zenuwslopend... Boze smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
MARIAN519
op woensdag 10 augustus 2011, 20:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 22:49
 
Gewoon niet willen volgen, laten doen kan ook, hoor je het vanzelf.
En die bezuinigingen Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 22:52
 
Vele bedrijven dreigen te sluiten door financieele problemen.
Gaat Saab verdwijnen?
Sterkte Griff Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:22
 
HERMAN388 schreef:
Vele bedrijven dreigen te sluiten door financieele problemen.
Gaat Saab verdwijnen?
Sterkte Griff Kotsende smiley

Nee hoor Herman,

Saab is een sterk merknaam en de meeste Saabrijders zijn super verliefd op die auto. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:26
 
Ik lig niet wakker van de beurskoersen..
Wat moet gebeuren gebeurt toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:27
 
MARISKA601 schreef:
Ik lig niet wakker van de beurskoersen..
Wat moet gebeuren gebeurt toch.


Maar wat, Mariska als je geen pensioen meer kan krijgen...wat dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:29
 
LEONARD480 schreef:
Maar wat, Mariska als je geen pensioen meer kan krijgen...wat dan Smiley die vol vragen zit


Geen zorgen voor de dag van morgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:33
 
HERMAN388 schreef:
Het wordt in de laatste tijd wordt het steeds gekker over op en neer van de koersen.
Dagelijks staan vette letters in de kranten, internet, enz enz. over de beurzen.
Ik word echt moe van dit nieuws.
Het gaat om meer aandacht over geld.
Gelukkig heb ik geen aandelen gekocht.
Ik vind dat pure afgoderij.
Bezuigingen door de regeringen word ik ook niet goed van, velen moeten ook afgestoten worden wegens geldgebrek.

Hebben jullie daar ook last?


Nee, heb ik geen last van Lachende smiley
Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen.
Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken.
En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden.
We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB.
Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.

We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen.
Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden?
Vaak puur egoisme van de kinderen.
Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:51
 
PIETER649 schreef:
Nee, heb ik geen last van Lachende smiley
Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen.
Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken.
En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden.
We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB.
Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.

We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen.
Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden?
Vaak puur egoisme van de kinderen.
Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen....

Heel simpel en kort door de bocht Pieter.
Hieruit komt het verlangen van vroeger naar voren en ok dat is prima, maar niet realistisch in onze blackberry tijd.
Bezuinigingen leveren vaak zelden het gewenste resultaat en belemmerd de economische groei. Belangrijker is efficiënter met geld om te gaan en rekening te houden wat het beste en meeste oplevert. Een voorbeeld is de defensie, dat kost vaak bakken met geld en levert nauwelijks een bijdrage aan de economie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 11:11
 
LEONARD480 schreef:
Saab is een sterk merknaam en de meeste Saabrijders zijn super verliefd op die auto. Geschokte, onthutste smiley

da's overigens ook maar afhankelijk van welk model men rijdt...

er zijn Saab-rijders die een 9000 geen echte Saab vinden omdat het kontaktslot niet in de middenconsole, tussen de voorstoelen, zit....

overigens is het wel de beste Saab ooit gebouwd, maar dat willen ze dan weer niet weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:03
 
GRIFFIN748 schreef:
da's overigens ook maar afhankelijk van welk model men rijdt...

er zijn Saab-rijders die een 9000 geen echte Saab vinden omdat het kontaktslot niet in de middenconsole, tussen de voorstoelen, zit....

overigens is het wel de beste Saab ooit gebouwd, maar dat willen ze dan weer niet weten.

Maar Griffin gaat jouw hart ook sneller kloppen, bij het zien van een Saab Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:11
 
LEONARD480 schreef:
Maar Griffin gaat jouw hart ook sneller kloppen, bij het zien van een Saab Smiley die vol vragen zit

Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:16
 
ANNETTE050 schreef:
Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... Clown smiley

ik zie het verband ook niet erg. de koers van het aandeel Spyker staat al jaren rond de knaak. dat zou het enige verband kùnnen zijn.

maar om Leonard toch een antwoord te geven:

inmiddels ben ik er wel achter dat het niet uitmaakt in wat voor vehikel je van A naar B kunt, maar als je dat bij geval in een Saab kan doen, waarom niet, he? ik krijg er overigens geen hartkloppingen van, als ik een Saab zie rijden. wel denk ik dan; 'hé, daar rijdt weer iemand die het begrepen heeft.'
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:02
 
ANNETTE050 schreef:
Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... Clown smiley


Je zou van die beurskoersen ook hartkloppingen krijgen ...althans bij sommige.

Saab is emotie bij de mannen Annette en ook vaak zijn de beurskoersen een deel van die emotie, vertrouwen en ook verwachtingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:36
 
PIETER649 schreef:
Nee, heb ik geen last van Lachende smiley
Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen.
Mee eens,ieder zn eigen verantwoordelijkheid weer teruggeven

Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken.
En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden.
We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB.
Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.
Dat waren de uitwassen,zelfstandig je hulp kunnen inkopen en dus bepalen wie er aan je bed staat is heel belangrijk voor een gehandicapte en verpleegkundige hulp geven is niet 24 uur per dag op te brengen voor een partner........

We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen.
Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden?
Vaak puur egoisme van de kinderen.
Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen....

Dat is meer dan 50 jaar geleden hoor Knipoog smiley Mijn ouders hebben er voor gezorgd dat ze zelfstandig bleven én een pensioen opgebouwd hebben dus nu is mijn moeder nog steeds zeer onafhankelijk.Niet iedereen boven de 50 laten denken dat ze te oud zijn om zelf nog dingen te regelen lijkt me een veel beter idee dan afhankelijk zijn van je kroost Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 12:06
 
LEONARD480 schreef:
Heel simpel en kort door de bocht Pieter.
Hieruit komt het verlangen van vroeger naar voren en ok dat is prima, maar niet realistisch in onze blackberry tijd.
Bezuinigingen leveren vaak zelden het gewenste resultaat en belemmerd de economische groei. Belangrijker is efficiënter met geld om te gaan en rekening te houden wat het beste en meeste oplevert. Een voorbeeld is de defensie, dat kost vaak bakken met geld en levert nauwelijks een bijdrage aan de economie.


Het is in de basis dan ook vrij simpel allemaal.
Iedere vernieuwing is nog geen verbetering, integendeel vaak.. neem de door jou genoemde blackberry: ik vind mobiele telefoons sowieso ondingen, de rustmomenten van een mens zijn weg, zelfs op toilet gaat dat kolereding af!! Kotsende smiley Knipoog smiley
Het leven word steeds gejaagder en ik betwijfel het niet eens, ik weet zeker dat o.a. de mobiele telefoon voor welvaartsziekten gaat zorgen zoals stress, hart- en bloeddrukproblemen.

Bezuinigingen kunnen wel degelijk het gewenste resultaat hebben, op het moment dat je weet dat het budget niet toereikend is voor je wensen wordt je gedwongen na te denken.
Defensie is inderdaad iets om over na te denken maar vergeet niet dat het leeuwendeel van de begroting over zorg gaat.
Daar is heel veel te halen zonder de echte zorg te belasten, denk maar aan het pgb drama, de rollators etc.
1 van de gezondste landen ter wereld heeft per hoofd vd bevolking het hoogste zorgbudget ... Smiley die vol vragen zit
En als er een keer iemand voor broodnodige behandelingen naar de USA moet, moeten er benefietvoetbalwedstrijden en andere inzamelingen gehouden worden...

In mijn optiek kan er een vermogen op zorg bespaard worden als alleen al
a. de onzindingen afgeschaft worden zoals vergoeding rollators en misbruik pgb.
b. het besef terugkomt dat ieder mens toch sterft, dus stoppen met bijv. onnodig megadure behandelingen voor hoogbejaarden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 15:15
 
USA?

Weet je hoe hoog de schuldenplafond is? Ongelooflijk toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 15:43
 
PIETER649 schreef:
Het is in de basis dan ook vrij simpel allemaal.
Iedere vernieuwing is nog geen verbetering, integendeel vaak.. neem de door jou genoemde blackberry: ik vind mobiele telefoons sowieso ondingen, de rustmomenten van een mens zijn weg, zelfs op toilet gaat dat kolereding af!! Kotsende smiley Knipoog smiley
Het leven word steeds gejaagder en ik betwijfel het niet eens, ik weet zeker dat o.a. de mobiele telefoon voor welvaartsziekten gaat zorgen zoals stress, hart- en bloeddrukproblemen.

Bezuinigingen kunnen wel degelijk het gewenste resultaat hebben, op het moment dat je weet dat het budget niet toereikend is voor je wensen wordt je gedwongen na te denken.
Defensie is inderdaad iets om over na te denken maar vergeet niet dat het leeuwendeel van de begroting over zorg gaat.
Daar is heel veel te halen zonder de echte zorg te belasten, denk maar aan het pgb drama, de rollators etc.
1 van de gezondste landen ter wereld heeft per hoofd vd bevolking het hoogste zorgbudget ... Smiley die vol vragen zit
En als er een keer iemand voor broodnodige behandelingen naar de USA moet, moeten er benefietvoetbalwedstrijden en andere inzamelingen gehouden worden...

In mijn optiek kan er een vermogen op zorg bespaard worden als alleen al
a. de onzindingen afgeschaft worden zoals vergoeding rollators en misbruik pgb.
b. het besef terugkomt dat ieder mens toch sterft, dus stoppen met bijv. onnodig megadure behandelingen voor hoogbejaarden.

Slechte dag, Pieter? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 19:24
 
JOSINA022 schreef:
Slechte dag, Pieter? Knipoog smiley



Pgb in Duitsland ... Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley


..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 12 augustus 2011, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:06
 
HERMAN388 schreef:
USA?

Weet je hoe hoog de schuldenplafond is? Ongelooflijk toch


USA ...Schulden ...weet jij de oplossing Herman Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 22:10
 
LEONARD480 schreef:
USA ...Schulden ...weet jij de oplossing Herman Smiley die vol vragen zit


Gewoon kwijtschelden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 10:29
 
Er is maar 1 man die beweerde rijkdom te schenken.

"Ik ben gekomen opdat zij leven hebben, en overvloed" (Joh 10:10b)

Die man is Jezus Christus.

Het werkelijke probleem van Amerika (en overal ter wereld), de werkelijke crisis bevindt zich in de harten van de mensen. Als die harten woning zijn van Jezus, dan zal er rust en vrede heersen.
Als Jezus daar niet woont, woont er een andere god in, waaruit angst, kwaad en ellende voortkomt.

De enorme schuld van Amerika laat slechts zien hoe immens groot de leugen is waarop dit land gebouwd is.... Het is gebouwd op gebakken lucht, op drijfzand.... Ik wens Amerika en alle leiders toe dat hun harten zullen volraken van de liefde van Jezus, en dat zij Hem de ruimte geven om het land te herbouwen. Op de Rots deze keer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 13:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Pgb in Duitsland ... Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley


..



nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.

weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven?
geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:20
 
PIETER649 schreef:
nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.

weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven?
geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie

Dat kan ik mezeker goed indenken pieter dat dat een super goed gevoel moet geven Lachende smiley
Wilde dat meer bedrijven investeerden in mensen met een lichamelijke hetzij een verstandelijke beperking.
Hier in de Jumbo werken al meer dan 10 jaar mensen met een verstandelijke beperking en het gaat super goed ze worden begeleid ze hebben een doel in het leven en wat belangrijk is ze hebben er allemaal plezier in al het personeel maar ook de klanten. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 16:35
 
PIETER649 schreef:
nee, geen pgb hier... maar zie net wel dat er alweer 2000 euri gestort is wegens een gehandicapt personeelslid en gooi straks ff de aanvraag voor loonsubsidie op de bus.

weet je hoe leuk het is om terecht geld van de staat te krijgen en tegelijkertijd mensen weer n zinvolle dagbesteding te geven?
geloof me cross... das veul leuker dan pgb-potjes op slinkse wijze leeg te hengelen voor n nieuwe laptop of n vacantie naar bijv. Kroatie


Ik vind het bijzondere bij een PGB altijd dat als het wegvalt en mensen het zelf moeten betalen dan ineens een heleboel zaken niet meer nodig zijn? Ik denk dat het terecht is dat er eens kritisch naar gekeken gaat worden en dat het weer eens normaal gaat worden dat we eens belangeloos iets voor de ander gaan betekenen zonder dat eeuwige prijskaartje wat er tegenwoordig aanhangt.......Denk dat je daar giga veel op kunt bezuinigen.......Omzien naar elkaar heet dat toch zo mooi?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3