ChristianMatch
 


Forum

mop
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:00
 
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek
Iedereen in de club luistert natuurlijk mee.
MAN: "Hallo"
VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
MAN: "Ja"
VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi lerenjasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
MAN: "Hoeveel kost ie?"
VROUW: "80,000 euro"
MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbijkrijgen."
VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
De man hangt op. ........ De andere mannen in de club kijken vol verbazing naar hem.

Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze g.s.m. is?"


Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 21 november 2011, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:05
 
Directeur


Meester:
"Jantje, als de directeur komt moet je de deur open doen, goed Jantje?"
Jantje:
"Wie is de directeur?"
Meester:
"Een man die alles kan."
Jantje:
"Waarom doet hij de deur dan zelf niet open?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:07
 
Pakje shag


Na een dag zweten is de tapijtlegger uiteindelijk dan klaar en ziet het er keurig uit. Tevreden besluit hij een sigaretje op te steken. Dan bemerkt hij dat hij zijn pakje shag niet kan vinden. Naarstig gaat hij op zoek en ziet opeens een bobbel onder het zojuist gelegde tapijt. Omdat hij niet veel zin heeft om het hele tapijt te verwijderen en opnieuw te leggen besluit hij het pakje met de grond gelijk te maken. Met de grootste hamer die hij bij zich heeft slaat hij de bobbel weg.
Terwijl hij zijn spullen inpakt komt de vrouw des huizes binnen en zegt:
"Ik heb uw pakje shag gevonden op de eettafel, maar heeft u misschien mijn cavia gezien?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:05
 
HERMAN388 schreef:
Pakje shag


Na een dag zweten is de tapijtlegger uiteindelijk dan klaar en ziet het er keurig uit. Tevreden besluit hij een sigaretje op te steken. Dan bemerkt hij dat hij zijn pakje shag niet kan vinden. Naarstig gaat hij op zoek en ziet opeens een bobbel onder het zojuist gelegde tapijt. Omdat hij niet veel zin heeft om het hele tapijt te verwijderen en opnieuw te leggen besluit hij het pakje met de grond gelijk te maken. Met de grootste hamer die hij bij zich heeft slaat hij de bobbel weg.
Terwijl hij zijn spullen inpakt komt de vrouw des huizes binnen en zegt:
"Ik heb uw pakje shag gevonden op de eettafel, maar heeft u misschien mijn cavia gezien?"

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Huilende smiley, smiley in tranen oepsss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:09
 
YELNIN491 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Huilende smiley, smiley in tranen oepsss


Auwie deze niet aan je dochter laten lezen Yelnin Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:16
 
ERIKA129 schreef:
Auwie deze niet aan je dochter laten lezen Yelnin Boze smiley

nee ga ik ook zeker niet laten doen Erika, is net teveel denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:18
 
Komt een man bij de dokter en klaagt:
"Dokter, ik heb overal zo'n pijn. Als ik met mijn vinger op m'n voorhoofd druk, doet het zo'n zeer. En als ik met m'n vinger op m'n borst druk, dan doet het ook zo'n zeer. En druk ik met m'n vinger op m'n bil, ai ai, dan doet het ook al zo zeer...."

Zegt de dokter: "meneertje ik zie het al. Uw vingertopje is gekneusd...."

-----

Geestelijk werkt het vaak ook zo.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:56
 
Mannen en vrouwen ...

Tijdens een transatlantische vlucht komt een vliegtuig in een zware storm terecht. De turbulentie is verschrikkelijk en tot overmaat van ramp wordt één van de vleugels getroffen door de bliksem.
Een van de passagiers gaat door het lint. Luidkeels jammert ze: "Ik ben nog te jong om dood te gaan." Dan schreeuwt ze"Als ik dan toch doodga, wil ik dat mijn laatste momenten op aarde gedenkwaardig zijn. Is er iemand in dit vliegtuig bij wie ik me nog één keer een vrouw kan voelen?"
Even is het stil. Iedereen is zijn eigen gevaar vergeten. Alle ogen zijn gefixeerd op de wanhopige vrouw voor in het vliegtuig. Dan staat er achterin een man op. Hij is knap, lang, goed gebouwd en heeft roodblond haar en lichtbruine ogen. Langzaam komt hij door het middenpad naar haar toe, terwijl hij zijn overhemd knoopje voor knoopje losmaakt.
Niemand verroert zich.
Hij doet zijn overhemd uit.
Zijn borstspieren bollen zich.
Dan fluistert hij:
"strijk dit even voor me."

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:09
 
Vrouwen ...

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:19
 
In de pan.....


Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:22
 
Zonde begaan


'Ik heb een ernstige zonde begaan,' zegt het meisje tegen de pastoor. 'Ik ben naakt voor de spiegel gaan staan en ik heb mezelf bewonderd omdat ik vind dat ik toch wel heel erg mooi ben.'
'Dat was geen zonde mijn kind, dat was alleen maar een vergissing.'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 14:55
 
Blinde bij het stoplicht



Er staat een blinde bij een stoplicht, komt er een hond aan gelopen en die plast tegen z'n broekspijp, pakt die blinde een koekje uit ze zak en geeft het de hond... komt er een voorbijganger langs en die zegt; meneer wat doet u nu , die hond plast tegen u broek, en u geeft hem een koekje, ik had de hond een rot schop voor ze kop gegeven, zegt die blinde,,, dat doe ik ook zo, maar eerst moet ik weten waar ze kop is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIMPERNEL883





Berichten: 90

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:44
 
HERMAN388 schreef:
Blinde bij het stoplicht



Er staat een blinde bij een stoplicht, komt er een hond aan gelopen en die plast tegen z'n broekspijp, pakt die blinde een koekje uit ze zak en geeft het de hond... komt er een voorbijganger langs en die zegt; meneer wat doet u nu , die hond plast tegen u broek, en u geeft hem een koekje, ik had de hond een rot schop voor ze kop gegeven, zegt die blinde,,, dat doe ik ook zo, maar eerst moet ik weten waar ze kop is...

zo kan die wel weer hoor , kom eens met wat minder grove moppen,er
zijn mensen om minder geband. vind het ook niet goed dat ze dit soort moppen toe laten,


Laatst aangepast door
PIMPERNEL883
op donderdag 18 augustus 2011, 20:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:54
 
Mee eens....

Er zijn hier meerdere moppen die ik niet vind dat door de beugel kunnen.
Bovendien hoor ik deze moppen vaak vertellen onder 16-20 jarige...

Een geintje moet kunnen???
Jazeker maar laten we als volwassenen HIER...ons met ander zaken bezig houden...TOCH??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:27
 
PIMPERNEL883 schreef:
zo kan die wel weer hoor , kom eens met wat minder grove moppen,er
zijn mensen om minder geband. vind het ook niet goed dat ze dit soort moppen toe laten,

Ik heb waarschijnlijk een andere tekst...ik zie niets grof aan deze mop...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:43
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb waarschijnlijk een andere tekst...ik zie niets grof aan deze mop...


Het gaat om een handicap van iemand...
Mag je daar wel moppen over vertellen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:10
 
MARISKA601 schreef:
Het gaat om een handicap van iemand...
Mag je daar wel moppen over vertellen....

Ik denk hert wel..is humor niet een lach in een traan?
en zijn mopjes er niet om het serieuze wat te relativeren? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:14
 
MARISKA601 schreef:
Het gaat om een handicap van iemand...
Mag je daar wel moppen over vertellen....

De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.

Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking.
Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:22
 
JOSINA022 schreef:
De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.

Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking.
Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs.

Galgen humor vind ik anders....
Ben met je eens dat dit soms goed is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:29
 
Een man loopt over straat en wordt aangehouden door een man die hem vraagt.
“W.w.w.w.w weet U de s.s.s.s.s.stotter school?”
Waarop de man terug antwoordt: “hoezo, je ken het toch al?”

---

Er loopt een man op straat bijbels te verkopen. Opeens komt er een stotteraar aanlopen en die zegt: "D-D-Dat w-w-wil ik ook w-w-wel doen." Waarop de andere man antwoordt: "Oké, probeer het maar."
Een week later komt hij de stotteraar weer tegen en die heeft 500 bijbels verkocht. De andere man schrikt en zegt: "Hoe heb je dat gedaan?"
Stotteraar: "N-n-nou, i-i-ik heb aangebeld en g-g-gezegd: W-w-wilt u 'm nu k-k-kopen of zal ik hem e-e-eerst even v-v-voorlezen!"

---

Welke film duurt bijna 6 uur en gaat over een afwijking?
...harry stotter


ggrrrijns ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:32
 
Hoe heet een vakantie met puisterige pubertjes? Pusreis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:37
 
JOSINA022 schreef:
De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.

Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking.
Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs.

Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...

Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:42
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...

Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort... Knipoog smiley

Wat me herinnert aan het volgende.
Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....

(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p.. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 18 augustus 2011, 22:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:45
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...

Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort... Knipoog smiley

Ik weet Clown smiley Maarre...nog 10 dagen en echt niet verlengen Verraste, verbaasde smiley Dit is pas echt een goede mop Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 18 augustus 2011, 22:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:47
 
ANNETTE050 schreef:
Wat me herinnert aan het volgende.
Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....

(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p.. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Moeten we nog ff flink aan de slag, hebben nog maar 10 dagen Knipoog smiley Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HESTER595





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 00:01
 
Dit is spotten God is heilig. Hester 595

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 01:29
 
ANNETTE050 schreef:
Wat me herinnert aan het volgende.
Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....

(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p.. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Huilende smiley, smiley in tranen ik dacht dat jij liever was dan de andere... Je doet net alsof wij, Belgen, dom en ouderwets zijn. Neen hoor meid, dat overdekt vliegveld bestaat al een tijdje in België.

Aan de schietstoel werken we nog en die ga ik testen binnen 10 dagen. Het resultaat krijg je nog wel te horen...of te zien... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 19 augustus 2011, 06:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 06:58
 
CROSSROAD317 schreef:
Vrouwen ...

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns

Lachende smiley Deze is echt heel goed...maar dat is toch geen mop... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:59
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Deze is echt heel goed...maar dat is toch geen mop... Gefrustreerde smiley

Hoezo geen mop.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:06
 
ANNETTE050 schreef:
Hoezo geen mop.... Boze smiley

Dat is een verhaal uit het leven gegrepen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
Pagina 1 van 6