ChristianMatch
 


Forum

blokkeren
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 14:02
 
Ik vraag me af of het niet net zo eerlijk is als je iemand blokkeerd dan aan hem of haar de reden laat weten. Dan kan die ander er van leren. Het doet pijn als je het niet weet .believe me

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op dinsdag 23 augustus 2011, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 15:15
 
CANADIAN073 schreef:
Ik vraag me af of het niet net zo eerlijk is alsdan je iemand dan aan hem of haar de reden laat weten. Dan kan die ander er van leren. Het doet pijn als je jet niet weet .believe me

ik denk dat je iemand blokkeert als je al aan hebt gegeven dat je geen contact wilt en dat als diegene toch doorgaat je dan hem/ haar blokkeert
Lijkt me idd. moeilijk dat je geblokkeert wordt terwijl je niet weet waarom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:09
 
Wat een onzin nu weer. Iedereen is toch vrij met wie hij wel of geen contact wil hebben. Moeten ze nu echt verantwoorden waarom ze met bepaalde mensen geen contact willen hebben????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat een onzin nu weer. Iedereen is toch vrij met wie hij wel of geen contact wil hebben. Moeten ze nu echt verantwoorden waarom ze met bepaalde mensen geen contact willen hebben????

Je kan ook je instellingen zo aanbrengen dat je alleen je vrienden op het vriendenlijstje toelaat. Als je dan 300 vrienden hebt op dat lijstje blokkeer je er ongeveer 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:43
 
FRANKT627 schreef:
Je kan ook je instellingen zo aanbrengen dat je alleen je vrienden op het vriendenlijstje toelaat. Als je dan 300 vrienden hebt op dat lijstje blokkeer je er ongeveer 2000.

Maar dan zou je dus heel goed die ene leuke mis kunnen lopen.
Ik vind het wel fair om iemand te mailen van hallo, ik blokkeer jou omdat....

maar zeker geen verplichting. Zeker niet als je iemand vanwege zijn/haar gedrag blokeerd. Je bent die persoon geen verantwoording schuldig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:49
 
JOLAN931 schreef:
Maar dan zou je dus heel goed die ene leuke mis kunnen lopen.
Ik vind het wel fair om iemand te mailen van hallo, ik blokkeer jou omdat....

maar zeker geen verplichting. Zeker niet als je iemand vanwege zijn/haar gedrag blokeerd. Je bent die persoon geen verantwoording schuldig

Dat is inderdaad zo, Jolan. Als je iemand blokkeert weet die persoon meestal wel waarom hij of zij geblokkeerd is. In het verleden heb ik dit ook al eens moeten doen. Wat ik zelf spijtig vond maar het kon even niet anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 18:10
 
FRANKT627 schreef:
Je kan ook je instellingen zo aanbrengen dat je alleen je vrienden op het vriendenlijstje toelaat. Als je dan 300 vrienden hebt op dat lijstje blokkeer je er ongeveer 2000.

300? Yeah right :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 18:46
 
Zelf vind ik dat mensen te gevoelig reageren. Waar maak je je eigenlijk druk om. Als iemand je blokkeert, so what, soi, whatever. Grow up, man. Not every one likes you.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 23 augustus 2011, 18:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 18:54
 
Oke je hebt gelijk . Het is beter een blauwtje Gefrustreerde smiley te lopen dan een groentje te blijven . Maar het gevoel Zieke smiley is er niet minder om denk ik en dat wilde ik maar aangeven en als ze eerst aangeven een vriend te zijn is het niet zo fijn . maar ja dasn't matter beter ten hele gekeerd dan ten halve gedraaid.

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op dinsdag 23 augustus 2011, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 19:26
 
Soms wil je gewoon ff een paar dagen rust, van niemand mail krijgen of prive chatgesprekken moeten voeren ... gewoon ff een paar dagen rust ..
Wel makkelijk dat je dan in je instellingen kunt aangeven dat je geen mail of pv-chatgesprekken wilt hebben ...

Maar ja, als ik dan zelf wel een mail verstuur ... kan die ander dus niet op mijn mail reageren ... hmm, was geen handige zet denk ik achteraf (die mail versturen dus) Verlegen lachende smiley --- Verlegen lachende smiley --- Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1