ChristianMatch
 


Forum

Profetische beleving
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:28
 
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.

Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:38
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.

Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda



Eh.. je bedoelt vast het gebouw van het leger des heils.
Ik kan mij niet indenken dat het leger des heils het zelf organiseerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:51
 
MARISKA601 schreef:
Eh.. je bedoelt vast het gebouw van het leger des heils.
Ik kan mij niet indenken dat het leger des heils het zelf organiseerd.


Daar gaat zijn verhaal toch niet over? Verraste, verbaasde smiley
Gaat toch om de boodschap niet wie het organiseerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Daar gaat zijn verhaal toch niet over? Verraste, verbaasde smiley
Gaat toch om de boodschap niet wie het organiseerd?

Er zijn meerdere locaties waar deze bijeenkomster georganiseerd worden, zie webside.

Ja willemijn het gaat om de boodschap.

What Else

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:47
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.
Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda

Even over het dikgedrukte gedeelte...
Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft.
In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 15:39
 
JOLAN931 schreef:
Even over het dikgedrukte gedeelte...
Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft.
In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.


Is daar ook geen boek van? Een ongewoon gesprek met God?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is daar ook geen boek van? Een ongewoon gesprek met God?


Klopt, geschreven door Neale Donald Walsch
Maar om eerlijk te zijn heb ik ook daar mijn twijfels bij, als klinkt zelfs dat minder boodschappen-jongen-god-achtig, als bovenstaande tekst.


Beschrijving
De auteur beschrijft in dit boek de goede gesprekken die hij rechtstreeks met God gehad heeft. Ze gaan over de mens, over goed en kwaad, over werk, over liefde, over de zin van het leven. God blijkt een intelligente, kritische en humoristische waarnemer van het leven op aarde. Zijn bemoedigende boodschap is dat de mens vooral de schepper moet zijn van zijn eigen leven. Een ongewoon gesprek met God werd meteen bij verschijnen een bestseller en is dat nog. Het verovert de wereld en verschijnt nu in vijftien landen. Het is een verrassend, oneerbiedig maar absoluut meeslepend boek. Het bevat de wijsheid van alle tijden voor iedereen die wil luisteren. Een ongewoon gesprek met God kan ook uw leven veranderen.



Recensie(s)
NBD|Biblion recensie
De titel geeft het aan: een in diverse opzichten 'ongewoon' onderhoud met God. Menigeen zal niet willen aanvaarden, dat er een gelijkwaardige, confronterende dialoog mogelijk is tussen God en mens. En evenmin dat alle denkbare onderwerpen - relaties, frustaties, goed en kwaad, lijden en verlossing, leven en dood, hemel en duivel - vrijmoedig aan de orde kunnen komen in een alledaags klinkend gesprek. De auteur heeft anders ervaren; hem 'overkwam' de ontmoeting en hij geeft die onomwonden weer. Hij biedt dit eerste deel (van een serie van drie) aan als een geschenk voor iedereen die om de vragen van het leven geeft en antwoorden verlangt, voor iedereen die een zoektocht naar levenswaarden onderneemt, 'oprecht vanuit het hart, verlangend vanuit de ziel, open van geest'. Met als motto: God praat met iedereen. Accenten vallen op de betekenis van gevoelens, gedachten, ervaringen, terwijl woorden gezien worden als 'de minst betrouwbare verspreiders van de waarheid'. Het bombastisch klinkende 'de wereldbesteller! Het boek dat uw leven verandert!' op de kaft en het miljoenensucces in Amerika kunnen van het lezen afhouden; anderen zullen zich graag door Walsch's unieke benaderingswijze laten uitdagen.
(Biblion recensie, Redactie)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:21
 
JOLAN931 schreef:
Even over het dikgedrukte gedeelte...
Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft.
In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.

Jolan,

Zou zeggen ga zelf die ervaring op zo'n avond eens aan.

Heb meer het gevoel dat je wat angstig bent over een direct gesprek.

Ik heb vanavond een bemoedigende, troostende boodschap mogen ontvangen.

God een boodschappenjongen, daar doe je God toch echt te kort Jolan.

Wees voorzichtig in wat je zomaar roept.

Denk daar ook eens over na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:33
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Jolan,

Zou zeggen ga zelf die ervaring op zo'n avond eens aan.

Heb meer het gevoel dat je wat angstig bent over een direct gesprek.

Ik heb vanavond een bemoedigende, troostende boodschap mogen ontvangen.

God een boodschappenjongen, daar doe je God toch echt te kort Jolan.

Wees voorzichtig in wat je zomaar roept.

Denk daar ook eens over na

Dan zijn we het tenminste ergens over eens Knipoog smiley
Je doet God inderdaad enorm te kort als boodschappen jongen.
Maar zo vatte ik je bovenstaande stuk wel op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 20:18
 
JOLAN931 schreef:
Even over het dikgedrukte gedeelte...
Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft.
In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.


Ik wil best wel Gods Boodschappenjongen zijn hoor ... Lachende smiley

Misschien zou elke christen dat moeten zijn ... of is dat niet de Opdracht die Jezus heeft gegeven ...
Matteüs 28:19 Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige Geest, 20 en hun te leren dat ze zich moeten houden aan alles wat ik jullie opgedragen heb. En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 10 oktober 2011, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:14
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik wil best wel Gods Boodschappenjongen zijn hoor ... Lachende smiley

Misschien zou elke christen dat moeten zijn ... of is dat niet de Opdracht die Jezus heeft gegeven ...
Matteüs 28:19 Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige Geest, 20 en hun te leren dat ze zich moeten houden aan alles wat ik jullie opgedragen heb. En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.

..

Ja , maar dat is heel iets anders hè Cross.
Het zou inderdaad mooi zijn als wij allen Gods boodsschappers waren, en eigenlijk denk ik dat dit oorspronkelijk ook ons aller taak is. Al kan dit wel een heel moeilijke taak zijn.

Zo lag ik in het ziekenhuis, en heb veel gesprekken gehad, juist met ongelovigen. Ik mocht vertellen van onze God die de hemel en de aarde gemaakt heeft, en zo een klein beetje boodschapper zijn. Maar wat kan dat verschrikkelijk moeilijk zijn, en wat zijn wij mensen dan nietige vertroosters als een ongelovige in wanhoop troost bij je zoekt. Om dan de woorden te vinden.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:28
 
JOLAN931 schreef:
Ja , maar dat is heel iets anders hè Cross.
Het zou inderdaad mooi zijn als wij allen Gods boodsschappers waren, en eigenlijk denk ik dat dit oorspronkelijk ook ons aller taak is. Al kan dit wel een heel moeilijke taak zijn.

Zo lag ik in het ziekenhuis, en heb veel gesprekken gehad, juist met ongelovigen. Ik mocht vertellen van onze God die de hemel en de aarde gemaakt heeft, en zo een klein beetje boodschapper zijn. Maar wat kan dat verschrikkelijk moeilijk zijn, en wat zijn wij mensen dan nietige vertroosters als een ongelovige in wanhoop troost bij je zoekt. Om dan de woorden te vinden.....

En toch Jolan ... op die momenten mag jij zeggen "ik stel mijn vertrouwen op God" dan zal Hij jou ook de woorden geven die nodig zijn. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:44
 
CROSSROAD317 schreef:
En toch Jolan ... op die momenten mag jij zeggen "ik stel mijn vertrouwen op God" dan zal Hij jou ook de woorden geven die nodig zijn. Lachende smiley

Mooi gezegd...en ik geloof dat ook zeker...
Welk een geweldige getuigenis mag je dan geven...
Duidelijke boodschappers toch???
kWeet zeker dat de woorden je dan in je mond gegeven worden hoor!!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 12 oktober 2011, 00:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 11:42
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.

Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda

Gisterenavond weer een bijzondere avond mogen beleven.

Deze hele avond is de aanwezigheid van God / Jezus zo voelbaar in de woorden die tot ons komen.

Een avond samen met hem zijn, troostend, bemoedigend, inzicht gevend, warm, je als een kind van God voelen.

Kan het van Harte aanbevelen.

Holy Spirit Come Fill This Place

http://www.youtube.com/watch?v=SceRP-EHkKo&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 12:20
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Gisterenavond weer een bijzondere avond mogen beleven.

Deze hele avond is de aanwezigheid van God / Jezus zo voelbaar in de woorden die tot ons komen.

Een avond samen met hem zijn, troostend, bemoedigend, inzicht gevend, warm, je als een kind van God voelen.

Kan het van Harte aanbevelen.

Holy Spirit Come Fill This Place

http://www.youtube.com/watch?v=SceRP-EHkKo&feature=related








http://www.youtube.com/watch?v=SceRP-EHkKo&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 13:54
 
Hallo J L

Geweldig om dit te lezen GOD geeft zeker duidelijke boodschappen door HIJ is geen boodschapper jongen maar een Schepper die nieuw leven wil geven elke dag opnieuw t is maar of je dat wil horen zien en soms voelen de aanwezigheid van de HEERE om te ontvangen .
Als we ons leven leven dan gaat dat niet t is een hart tot hart bemoediging die GOD wil geven .
In onze gemeente hebben we een jaar thema Connected met GOD
De mooise ervaring die ik persoonlijk heb mogen ontvangen en nog veel meer dit jaar GOD spreekt die oren heeft die hore en die het begijpen met heel hun hart, mogen het verstaan zo staat ook geschreven ergens in de bijbel
Je bent een GODS KIND mooi om te lezen
Ik weet HIJ leeft en regeert in een ieder die geloofd .... AMEN

Anita


Laatst aangepast door
ANITA695
op vrijdag 9 december 2011, 13:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 17:33
 
ANITA695 schreef:
Hallo J L

Geweldig om dit te lezen GOD geeft zeker duidelijke boodschappen door HIJ is geen boodschapper jongen maar een Schepper die nieuw leven wil geven elke dag opnieuw t is maar of je dat wil horen zien en soms voelen de aanwezigheid van de HEERE om te ontvangen .
Als we ons leven leven dan gaat dat niet t is een hart tot hart bemoediging die GOD wil geven .
In onze gemeente hebben we een jaar thema Connected met GOD
De mooise ervaring die ik persoonlijk heb mogen ontvangen en nog veel meer dit jaar GOD spreekt die oren heeft die hore en die het begijpen met heel hun hart, mogen het verstaan zo staat ook geschreven ergens in de bijbel
Je bent een GODS KIND mooi om te lezen
Ik weet HIJ leeft en regeert in een ieder die geloofd .... AMEN

Anita


Anita, a.s. zondag weer een profetische avond in Amsterdam.

Het is elke keer weer een avond gevuld met de heilige geest.

In Jezus naam

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 23:25
 
Jammer dat Amsterdam toch wel heel erg ver weg is vanuit Drenthe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 23:34
 
JOLAN931 schreef:
Even over het dikgedrukte gedeelte...
Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft.
In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd.

Ik stel me die zelfde vragen. Willen we profeet zijn voor de anderen? Of willen profeet zijn om ons zelf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 23:43
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Anita, a.s. zondag weer een profetische avond in Amsterdam.

Het is elke keer weer een avond gevuld met de heilige geest.

In Jezus naam

Amen


Maar wat versta je dan concreet onder een profetische avond? Wat doe je dan en wat gebeurd er dan? Of is dit een vreselijk domme vraag? Ook een optie hoor.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar wat versta je dan concreet onder een profetische avond? Wat doe je dan en wat gebeurd er dan? Of is dit een vreselijk domme vraag? Ook een optie hoor.... Knipoog smiley

ik heb ook geen flauw benul, willemijn; ben wel nieuwsgierig hoe dat in zijn werk gaat op zo'n avond!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:36
 
Er is ooit aan iemand van diverse kanten profetische boodschappen doorgegeven.
De mensen zelf denken er nog goed aan te hebben gedaan om die boodschap door te geven.
Degene die de boodschappen ontving werd hierdoor gesterkt in zijn geloof en vond het nodig naar mijn gezin deze profetie door te geven.

Dat deze profetie voor geen meter klopte blijkt onder andere al uit het feit dat wij in dat jaar wel een gezond kind kregen en het blijkt tevens uit het feit dat ik nog in het land der levenden ben.

Mensen weten niet wat een ander voor ellende kan krijgen door die goedbedoelde profetieen, denk es na voor je met je bijdehandte harses je waffel opentrekt!!!
De persoon aan wie een profetie gedaan word, kan ook tot de conclusie komen dat hij/zij zelf God maar ff een handje moet helpen de profetie uit te laten komen.....

Pieter, de afdeling profetieen is naast de afdeling wc-papier. Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 14:02
 
PIETER649 schreef:
Er is ooit aan iemand van diverse kanten profetische boodschappen doorgegeven.
De mensen zelf denken er nog goed aan te hebben gedaan om die boodschap door te geven.
Degene die de boodschappen ontving werd hierdoor gesterkt in zijn geloof en vond het nodig naar mijn gezin deze profetie door te geven.

Dat deze profetie voor geen meter klopte blijkt onder andere al uit het feit dat wij in dat jaar wel een gezond kind kregen en het blijkt tevens uit het feit dat ik nog in het land der levenden ben.

Mensen weten niet wat een ander voor ellende kan krijgen door die goedbedoelde profetieen, denk es na voor je met je bijdehandte harses je waffel opentrekt!!!
De persoon aan wie een profetie gedaan word, kan ook tot de conclusie komen dat hij/zij zelf God maar ff een handje moet helpen de profetie uit te laten komen.....

Pieter, de afdeling profetieen is naast de afdeling wc-papier. Kotsende smiley


En dat hoor je dan op zo'n profetische avond? Wordt je dan uitgekozen of zo? Ik kan me er niets bij voorstellen namelijk, is het een soort kerkdienst? Of een genezingsdienst? Of kwam er zo iemand bij jou met die profetie? en hoe weet je dat het een profetie is?
pff wat een vragen allemaal....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 14:47
 
WILLEMIJN232 schreef:
En dat hoor je dan op zo'n profetische avond? Wordt je dan uitgekozen of zo? Ik kan me er niets bij voorstellen namelijk, is het een soort kerkdienst? Of een genezingsdienst? Of kwam er zo iemand bij jou met die profetie? en hoe weet je dat het een profetie is?
pff wat een vragen allemaal....


Nee, ik meng me niet op dat hellende vlak der profeten... brr.
Iemand werd door zijn medegemeenteleden gesterkt dmv profetien zogenaamd uit naam van God (!) in zijn hoop dat er iets ging gebeuren.
Dit heeft hij gecombineerd met een profetie die hij zelf rechtstreeks van God ontvangen dacht te hebben en deze profetie heeft hij naar mijn gezin gestuurd.
Per email want ook profeten gaan met hun tijd mee...

Wat mij dan zo tegenstaat is dat sommigen puur uit medelijden gecombineerd met hoop iemand troosten dmv een zogenaamde profetie.
Dat komt heul gristelijk over, maar ze weten niet wat je aanrichten!!
Ten eerste word iemand erg teleurgesteld als de profetie niet uitkomt, dit kan schade aanbrengen in het persoonlijke geloofswezen.
Ten tweede kan iemand in wanhoop besluiten dan God maar n handje te helpen....

Uit mijn opmerking in de vorige bijdrage kun je vast wel lezen dat de bedoeling van de profetie was dat ik zou sterven en mn dochter nooit geboren zou worden...

Ga voor mijn part met 4500 man juichend een profetische avond afsluiten met de profetie dat " God een plan heeft voor Nederland!!" of profeteer dat er een geweldige opwekking zal komen, verzin desnoods weer iets nieuws, maar ga geen persoonlijke profetieen uitkramen waar derden het slachtoffer van kunnen worden!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 december 2011, 15:24
 
Die profetische belevingen passen al in het rijtje van de gebedsgenezingen waar verlamde mensen weer plots kunnen lopen...dus in het rijtje van de grote nonsens en andere kwakzalverij.

Die 'profeten' moeten het hebben van de zweverige mensen die het verschil niet meer herkennen tussen de realiteit en een fabel. Die tevens dan ook het slachtoffer zijn ter verrijking van die 'profeten'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:29
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.

Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.

Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.

A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.

Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda

Wij willen ons op deze bijeenkomsten openstellen voor een ontmoeting met Jezus Christus, om door de heilige geest geleid, woorden te ontvangen van,

Troost
Bemoediging
Genezing
Maar bovenal van liefde

Morgenavond 8 januari weer in amsterdam

Voel je welkom bij Jezus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:33
 
FRANKT627 schreef:
Die profetische belevingen passen al in het rijtje van de gebedsgenezingen waar verlamde mensen weer plots kunnen lopen...dus in het rijtje van de grote nonsens en andere kwakzalverij.

Die 'profeten' moeten het hebben van de zweverige mensen die het verschil niet meer herkennen tussen de realiteit en een fabel. Die tevens dan ook het slachtoffer zijn ter verrijking van die 'profeten'.



die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:47
 
PIETER649 schreef:
die RTL presentator, Ogilvie, of hoe-heet-tie is ook al ontmaskert he

Pieter,

Jij bent ook allang ontmaskerd

Je vervuild mijn agenda topic


Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op zaterdag 7 januari 2012, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:49
 
Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven
dat had Hij hun wel vleugels gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:54
 
MARISKA601 schreef:
Zls God had gewild dat mensen konden vliegen/zweven
dat had Hij hun wel vleugels gegeven.

Mariska, ben je wel op het goede topic

Snap er niks van

Vlieg maar lekker door
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3