ChristianMatch
 


Forum

vreemdgaan
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:44
 
GRACE585 schreef:
Toch nog een vraagje wie bedoel jij dan met alle mannen Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
als je het raar vind als iemand zegt/vraagt 99% Smiley die vol vragen zit
vind het eerlijk gezegd een vreemde stelling van je . Geschokte, onthutste smiley
Hoe kun je als 1pers over alle mannen zoiets weten cq zeggen dan Smiley die vol vragen zit

Waarschijnlijk bedoeld ze 99% van de mannen waarmee ze ervaring heeft opgedaan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:47
 
MOMO697 schreef:
Waarschijnlijk bedoeld ze 99% van de mannen waarmee ze ervaring heeft opgedaan ?

Verraste, verbaasde smiley sex voor het huwelijk???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:47
 
MOMO697 schreef:
Waarschijnlijk bedoeld ze 99% van de mannen waarmee ze ervaring heeft opgedaan ?
Geschokte, onthutste smiley

Zoiets zet je dan toch niet op een openbaar forum Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:49
 
Mijn ervaring is dat het seksleven een afspiegeling is van de relatie.
Een gezapige relatie geeft een gezapig seksleven.
Een intense relatie geeft een intens seksleven.
Een liefdevolle relatie geeft een liefdevol seksleven.

Vreemdgaan is toegeven aan een verleiding.
Verleidingen hebben we elke dag mee te maken.
Wil niet zeggen dat je dr aan toe moet geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:51
 
GRACE585 schreef:
Geschokte, onthutste smiley

Zoiets zet je dan toch niet op een openbaar forum Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ach, de 1 is heel erg open over alles en de ander houdt sommige dingen liever voor zichzelf. Verschil moet er zijn en waarom is dat erg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 12:04
 
[quote=VIJFNUL285]
Je zegt; in de gewone missionarus houding. Is er ook een extreme missionaris houding dan?

Tja, wanneer is iets extreem. Wat voor de 1 extreem is, is voor de ander misschien wel heel gewoon. Of zelfs fijn. Een manier om liefde te uiten naar de ander.

Ik denk dat dat in alles zo is. Alleen is het probleem dat wat jezelf niet kent, je geneigd bent om dat te veroordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:00
 
Wat een ophef.

Met de gewone ... houding, dat is net zo'n uitdrukking als de 'gewone' huisvrouw.

Vaak wordt het 'goed zijn in bed van de vrouw' in moderne bladen ter discussie gesteld.

Wat ik me afvroeg, waarom voelt een vrouw(gewoon een willekeurige vrouw, en ook niet elke vrouw) bij gemeenschap in de gewone ....houding, bij de ene man helemaal niets, en bij een andere man, hetzelfde wat de man voelt, zeg maar...

En verder, is het voor mij helemaal niet relevant en belangrijk. Voor de wereld om me heen wel gezien de bladen en programma's die erover gaan. En dan vooral over het niet goed functioneren van de vrouw in bed.
Vaak bekende mannenbladen; zag net een titel in zo'n blad: "hoe kan je zien dat ze goed is in bed?"
Dan denk ik van de brutaliteit.....

Het was trouwens ook behóórlijk off topic.

Het belangrijkste is dat er liefde is, dat men erover kan communiceren als men dat wil en nodig vind, lijkt me. Ja, dingen gaan vaak niet goed omdat de wereld gebroken is...

En er zijn gelukkigen die een gelukkige relatie hebben, daar ben ik best wel jaloers(in positieve zin) op.


Maar aan de andere kant, ik kán, hoe ik in elkaar zit, helemaal niet tegen een relatie. zou er behoorlijk van in de war raken.
Ik heb goede vrienden nodig, juist geen relatie...En die heb ik gelukkig ook.






en toch mis ik nu en dan de intimiteit en dat er altijd iemand is enzo, maar wat niet kan, kan niet


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 december 2011, 17:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:09
 
GRACE585 schreef:
Geschokte, onthutste smiley

Zoiets zet je dan toch niet op een openbaar forum Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Deze vreemdgaan topic wordt zo langzaam aan een sex topic Gefrustreerde smiley
Als je vreemdgaat heeft dat direct met sex te maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:15
 
MOMO697 schreef:
Mijn ervaring is dat het seksleven een afspiegeling is van de relatie.
Een gezapige relatie geeft een gezapig seksleven.
Een intense relatie geeft een intens seksleven.
Een liefdevolle relatie geeft een liefdevol seksleven.

Vreemdgaan is toegeven aan een verleiding.
Verleidingen hebben we elke dag mee te maken.
Wil niet zeggen dat je dr aan toe moet geven.

Ja, roken is ook een verleiding. Snoepen ook.
En ga zo maar door.

Daarom is het zo belangrijk dicht bij God te blijven. Echt geluk en vrede komt door het geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:16
 
Laten we effe aannemen dat de man niet impotent is en de vrouw niet frigide. Laten we ook aannemen dat niet elke man zomaar belust is op seks met gelijk welke vrouw. Wel, zoals je wel weet, moet er bij een man 'iets' gebeuren waardoor er geslachtsgemeenschap kan zijn. Als dat 'iets' gebeurt moet er ook voor gezorgd worden dat, 'dat iets' overeind blijft. Wel, als de vrouw gewoon op haar rug gaat liggen en zegt: 'doe je ding maar schat, laat me genieten zonder enige verdere 'medewerking' (lees: stimulans) dan is het maar een eenzijdige bedoenig waar de vrouw erg passief is maar wel veel eist. Misschien bedoelen de mannenbladen dat.

Gelukkig zijn we hier allemaal christenen en doet niemand aan enige vorm van seks voor het huwelijk. Het zijn dus problemen voor later...en aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:23
 
Frank: Gelukkig zijn we hier allemaal christenen en doet niemand aan enige vorm van seks voor het huwelijk. Het zijn dus problemen voor later...en aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.

Helemaal mee eens! dit zijn voor ons, christenen 'problemen', die er pas toe doen als, sommigen van ons, ooit een keer getrouwd zullen zijn.

Quote:
Aangezien dat we als christen menslievend zijn en vol begrip voor de kleinheid van de andere zal een slecht seksleven zeker niet tot een breuk leiden.
Ook gevoelsmatig helemaal mee eens!

Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27
 
Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:27
 
Wat mij opvalt, dat de starter van het onderwerp, een keer een reactie plaatst, en dan niets meer van zich laar horen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:36
 
Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.[/quote]

En toch hopen, of hoopte, we op dat ene beetje geluk. Op een stabiele partner en relatie. Daarom kwamen we ook hier, op een datesite, maar naargelang onze teleurstellingen zwakken we ons doel erg af. Zo erg zelfs dat we niet meer geloven in een partner, relatie of intimiteit. Het is ook niet zomaar dat sommige leden verdwenen zijn van de site. Sommige verdwenen omdat ze hun partner vonden (ja, ik weet wel dat er ook zijn die hun partner, huwelijk en misschien een CM-baby hebben, die toch bleven) maar er zijn er ook die verdwenen omdat ze hun grote liefde verkeerd hadden ingeschat en zodanig teleurgesteld zijn dat voor hen een relatie niet meer hoeft. Voor vele is de hoop aan splinters geslagen. Niet aan scherven dus. Een scherf kan men nog lijmen maar splinters lijmen is een onmogelijke taak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:41
 
ANNETTE792 schreef:
Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau.

Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen.
Of de Margriet, ook zoiets....



Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal

Geschokte, onthutste smiley geschokte onhutste smiley's.....

Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:43
 
SHANITA130 schreef:
Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen.
Of de Margriet, ook zoiets....



Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal

Geschokte, onthutste smiley geschokte onhutste smiley's.....

Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel....
Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
 
Het scheelt niet veel of we lezen hier 101 seksideeen....Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
 
ANNETTE792 schreef:
Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau.

En wat bedoel je nu juist, Annette? En kan je het ook uitleggen zonder de algemene termen. Ik bedoel dus kan je specifiek aantonen wat het Libelle nivo is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen.

ongemakkelijk gevoel niet, eerder een goeie lachbui.
Ik heb wel eens uit een geintje gezegt dat ik verwachtte dat ik op cm ooit nog eens ging lezen dat zelfs sex binnen het huwelijk niet mocht. Maar ik geloof dat we nu toch echt hard die kant op gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:47
 
SHANITA130 schreef:
Nou, verlángen naar de Libelle....dat kan ik me niet voorstellen.
Of de Margriet, ook zoiets....



Zeg hier een keertje gewoon een mening, nog naar aanleiding van een andere mening, krijg ik allemaal

Geschokte, onthutste smiley geschokte onhutste smiley's.....

Dat mag wel hoor, maar verbaast me wel....

Ehh een keer je mening Verraste, verbaasde smiley volgens mij geef je die wel vaker Knipoog smiley
Maarre wat ik al eerder schreef vind het een sextopic worden en daar gaat het niet over maar over vreemd gaan en vreemd gaan is niet per defenitie meteen sex!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:48
 
SHANITA130 schreef:
Wat mij opvalt, dat de starter van het onderwerp, een keer een reactie plaatst, en dan niets meer van zich laar horen.....

Helaas is dat geen nieuwigheid...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:50
 
FRANKT627 schreef:
Trouwens de media praat mensen ook graag aan, dat alleen geld en een relatie gelukkig maakt. Echt een grove leugen, vind ik. als je gewoon je leventje op orde hebt, en je hebt een paar vrienden, kan je dusz ook heel erg gelukkig zijn.


En toch hopen, of hoopte, we op dat ene beetje geluk. Op een stabiele partner en relatie. Daarom kwamen we ook hier, op een datesite, maar naargelang onze teleurstellingen zwakken we ons doel erg af. Zo erg zelfs dat we niet meer geloven in een partner, relatie of intimiteit. Het is ook niet zomaar dat sommige leden verdwenen zijn van de site. Sommige verdwenen omdat ze hun partner vonden (ja, ik weet wel dat er ook zijn die hun partner, huwelijk en misschien een CM-baby hebben, die toch bleven) maar er zijn er ook die verdwenen omdat ze hun grote liefde verkeerd hadden ingeschat en zodanig teleurgesteld zijn dat voor hen een relatie niet meer hoeft. Voor vele is de hoop aan splinters geslagen. Niet aan scherven dus. Een scherf kan men nog lijmen maar splinters lijmen is een onmogelijke taak.[/quote]

Ja. Dat kan ik me voorstellen, er kan een hoop pijn mee gepaard zijn.
Ik ken dat.

Leren alleen gelukkig te zijn....Ja, makkelijk gezegd...

Het kan wel...alleen je kan vaak niet dingen meteen met iemand anders delen

Maar ja, er zijn wel mensen die alleen gelukkig kunnen zijn...

Het kan weleens moeilijk zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 16:54
 
CHATULIEM619 schreef:
Sommige dingen moet je niet over schrijven hier, dat geeft een heel ongemakkelijk gevoel bij mensen.

Sommige godsdienstige uitspraken zijn veel erger dan de menselijke dingen die nu worden aangehaald hoor.

Ik stoor me meer aan die ongelovige zweverige zaken dan aan het onderwerp dat nu in de spotlights (sorry, Willemijn, ik weet dat je het forum nog leest en bespreekt met andere ex-CM-leden, voor het Engelse woord) staat, dan aan een natuurlijk verlangen van mensen die een partner hopen te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:05
 
ANNETTE792 schreef:
ongemakkelijk gevoel niet, eerder een goeie lachbui.
Ik heb wel eens uit een geintje gezegt dat ik verwachtte dat ik op cm ooit nog eens ging lezen dat zelfs sex binnen het huwelijk niet mocht. Maar ik geloof dat we nu toch echt hard die kant op gaan.

ik ken ze
die zijn zo op geestelijk nivo dat ze al jaren geen sex meer hebben
jammer he? niet meer genieten van elkaars lichaam ...
ik vind het triest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:08
 
[quote=FRANKT627]Laten we effe aannemen dat de man niet impotent is en de vrouw niet frigide. Laten we ook aannemen dat niet elke man zomaar belust is op seks met gelijk welke vrouw. Wel, zoals je wel weet, moet er bij een man 'iets' gebeuren waardoor er geslachtsgemeenschap kan zijn. Als dat 'iets' gebeurt moet er ook voor gezorgd worden dat, 'dat iets' overeind blijft. Wel, als de vrouw gewoon op haar rug gaat liggen en zegt: 'doe je ding maar schat, laat me genieten zonder enige verdere 'medewerking' (lees: stimulans) dan is het maar een eenzijdige bedoenig waar de vrouw erg passief is maar wel veel eist. Misschien bedoelen de mannenbladen dat.
quote]

Alsof er bij een vrouw niet "iets" moet gebeuren.
Sorry voor het off-topic gehalte


Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 19 december 2011, 17:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:26
 
[quote=MOMO697]

Lees alles eens, aub? En als een vrouw open staat (nee, laat maar...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:30
 
.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 20 december 2011, 08:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:40
 
[quote=FRANKT627]

k heb alles gelezen en wat jij schetst, daar kan ik me niks bij voorstellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:41
 
LEANNE226 schreef:
Hm,zelfs in een topic als vreemdgaan wordt al angstig gezweten als het woord seks langskomt,terwijl dat toch dé reden is van vreemdgaan.........maar zoals Frank al zei;we zijn allen braaf en seksloos .........wat zonde Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex

we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 17:48
 
MOMO697 schreef:
ja ja, we mogen overal van genieten behalve van sex

we vertellen elkaar wat we die avond voor lekkers eten, is ook je lichaam verwennen maar als het over sexualiteit gaat, raken we gelijk in een kramp
Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 4 van 8