ChristianMatch
 


Forum

Sucsesverhalen
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:12
 
Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen.
Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat.
Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken.
Bij mij is 2 geen handjevol...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:20
 
PIETER649 schreef:
Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen.
Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat.
Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken.
Bij mij is 2 geen handjevol...

Ja, d'r staan als voor dat je inlogt, 2 verhalen met foto, rechts.

Maar, onderaan, staan erg veel succesverhalen van 2 á 3 zinnen, zonder foto.

In ieder geval het zou mij zelf wel leuk lijken om een succesverhalen topic te hebben. En dan niet pers se alleen verhalen over mensen die gelukkig getrouwd zijn. Dat komt mijn inziens ook niet echt veel voor. Dat zijn de gelukkige uitzonderingen. Dat is mijn mening hoor.

Ik bedoel ook gewoon succesverhalen in het dagelijkse leven. Dat kan van alles zijn, als het maar succes inhoud.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 december 2011, 14:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:24
 
SHANITA130 schreef:
Ja, d'r staan als voor dat je inlogt, 2 verhalen met foto, rechts.

Maar, onderaan, staan erg veel succesverhalen van 2á 3 zinnen, zonder foto.

In ieder geval het zou mij zelf wel leuk lijken om een succesverhalen topic te hebben. En dan niet pers se verhalen over mensen die gelukkig getrouwd zijn. Dat komt mijn inziens ook niet echt veel voor. Dat zijn de gelukkige uitzonderingen. Dat is mijn menig hoor.

Ik bedoel gewoon succesverhalen in het dagelijkse leven. Dat kan van alles zijn, als het maar succes inhoud.

Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.

Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:33
 
FRANKT627 schreef:
Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.

Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden.

Hai Frank,

Ik bedoel gewoon in het dagelijks leven. Met succes bedoel ik, een leven leiden, waar je gelukkig van wordt. Met en zonder partner.

Ik heb een link gevonden, van dingen die je krijgt bij re-integratie buro's. Eigenlijk zijn deze dingen ook bedoeld voor het bedrijfsleven, maar je kan ze ook heel goed toepassen op je eigen leven. 10 geheimen van succes

NB: je moet wel eventjes over en naast de reklame kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:28
 
Mogen faal verhalen ook Smiley die vol vragen zit daar barst ik van Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:33
 
GERRIT084 schreef:
Mogen faal verhalen ook Smiley die vol vragen zit daar barst ik van Woedende smiley

ja hoor, gerrit; jij mág dat, al is het drie pagina's vol......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:38
 
HANNAH810 schreef:
ja hoor, gerrit; jij mág dat, al is het drie pagina's vol......... Knipoog smiley

Kan ik beter een boek schrijven Geschokte, onthutste smiley dan maak ik van het kwaad, nog een deugt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:40
 
GERRIT084 schreef:
Kan ik beter een boek schrijven Geschokte, onthutste smiley dan maak ik van het kwaad, nog een deugt Clown smiley

je MAG hier een voorzetje doen, hoor, gerrit............ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:59
 
succes verhaal kan ook in andere relaties gevonden worden... hoef je niet gelijk te huwen toch.
Ik heb via christian match ook echt vrienden voor het leven gevonden. Waarbij ik zelfs van overtuigd ben dat ik hen niet zomaar heb ontmoet...
...
Maare Pietre... jullie verhaal zou hier op de onderkant van de openingspagina ook wel passen ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 20:30
 
HANNAH810 schreef:
je MAG hier een voorzetje doen, hoor, gerrit............ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laat ik het maar niet doen Zieke smiley anders krijg ik weer een ba. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:53
 
PIETER649 schreef:
Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen.
Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat.
Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken.
Bij mij is 2 geen handjevol...

meer waren er blijkbaar niet.... Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley

of... als je je geroepen voelt; ga je gang.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op dinsdag 13 december 2011, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:57
 
GERRIT084 schreef:
Kan ik beter een boek schrijven Geschokte, onthutste smiley dan maak ik van het kwaad, nog een deugt Clown smiley

en als je het een beetje goed schrijf, komt er ook nog geld in het laatje, betaal je daar je abo weer van Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:35
 
XABIA794 schreef:
succes verhaal kan ook in andere relaties gevonden worden... hoef je niet gelijk te huwen toch.
Ik heb via christian match ook echt vrienden voor het leven gevonden. Waarbij ik zelfs van overtuigd ben dat ik hen niet zomaar heb ontmoet...
...
Maare Pietre... jullie verhaal zou hier op de onderkant van de openingspagina ook wel passen ... Coole smiley met zonnebril


welnee, wij zijn schandvlek van cm, wij hebben eerst gehokt en dus in zonde geleefd voordat we trouwden.
achteraf nog mazzel dat we geen ban kregen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:37
 
PIETER649 schreef:
welnee, wij zijn schandvlek van cm, wij hebben eerst gehokt en dus in zonde geleefd voordat we trouwden.
achteraf nog mazzel dat we geen ban kregen...

zelfkennis is de eerste stap tot verbetering....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 23:36
 
COOTJE711 schreef:
zelfkennis is de eerste stap tot verbetering....

Daarom istie ook getrouwd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:36
 
PIETER649 schreef:
welnee, wij zijn schandvlek van cm, wij hebben eerst gehokt en dus in zonde geleefd voordat we trouwden.
achteraf nog mazzel dat we geen ban kregen...

Als iedereen een ban moest krijgen omdat ze in zonde hebben geleefd (terwijl ze een Bijbelse levenshouding prediken) dan zou het ledenbestand zeker gehalveerd zijn.

Ik vind die 'sucses'verhalen niet. Ik weet dat ik ze ooit eens ergens zag maar ze zijn weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:44
 
FRANKT627 schreef:
Als iedereen een ban moest krijgen omdat ze in zonde hebben geleefd (terwijl ze een Bijbelse levenshouding prediken) dan zou het ledenbestand zeker gehalveerd zijn.

Ik vind die 'sucses'verhalen niet. Ik weet dat ik ze ooit eens ergens zag maar ze zijn weg.


voordat je inlogt op de inlogpagina rechts onderin
of log jij nooit uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:16
 
PIETER649 schreef:
voordat je inlogt op de inlogpagina rechts onderin
of log jij nooit uit?

Volgens mij doelt hij op de langdurige Engeltje smiley en niet op de prille Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 18:49
 
PIETER649 schreef:
Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen.
Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat.
Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken.
Bij mij is 2 geen handjevol...

Jullie zijn toch het grootste succesverhaal Clown smiley
Dus schrijf op dat romantische gebeuren van jullie je schrijft graag dus dat komt vast goed Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 december 2011, 07:26
 
FRANKT627 schreef:
Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.

Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden.

Hai Frank,

Je kan ook succes hebben zonder de Lotto, of een leuke baan etc.

Ik bedoel gewoon gelukkig zijn, ondanks dat je geen partner hebt, geen betaalde leuke baan, geen lotto hebt gewonnen, etc.

Gewoon gelukkig zijn, an sich.
Met de 'kleine' dingen in het leven.

Snap je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 december 2011, 22:34
 
Als je die verhalen zo eens leest.....natuurlijk mooi...
Maar waar ik eigenlijk hartelijk om moet lachen is het gezegde....


""DANKZIJ JULLIE....CM....VOND IK...
(of)
Hartelijk dank....(?????????????)

Ik vind dit echt dom....CM verbind geen mensen aan elkaar hoor!!!

Ik werd hier ook gevonden...in april...maar bedank daar CM echt niet voor hoor!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 12:19
 
ZEELAND736 schreef:
Als je die verhalen zo eens leest.....natuurlijk mooi...
Maar waar ik eigenlijk hartelijk om moet lachen is het gezegde....


""DANKZIJ JULLIE....CM....VOND IK...
(of)
Hartelijk dank....(?????????????)

Ik vind dit echt dom....CM verbind geen mensen aan elkaar hoor!!!

Ik werd hier ook gevonden...in april...maar bedank daar CM echt niet voor hoor!!!!

Hihi...mij vindt geen mens...ben ook al een heel poosje lid hier....Maar ja, ben een "dikke vijftiger" he... Isternogiemand die een oma zoekt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 12:26
 
MARRY942 schreef:
Hihi...mij vindt geen mens...ben ook al een heel poosje lid hier....Maar ja, ben een "dikke vijftiger" he... Isternogiemand die een oma zoekt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
zelfs de oma's laten dr eigen niet vinden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 12:46
 
FRANKT627 schreef:
Als iedereen een ban moest krijgen omdat ze in zonde hebben geleefd (terwijl ze een Bijbelse levenshouding prediken) dan zou het ledenbestand zeker gehalveerd zijn.

Ik vind die 'sucses'verhalen niet. Ik weet dat ik ze ooit eens ergens zag maar ze zijn weg.

Gehalveerd Smiley die vol vragen zit denk gerust groot Geschokte, onthutste smiley Dan was er geen cm geweest Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 12:47
 
DANIEL777 schreef:
zelfs de oma's laten dr eigen niet vinden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou ik ben anders niet verstopt hoor Daan....(misschien wel es een beetje TE nadrukkelijk aanwezig) Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
MARRY942
op zondag 18 december 2011, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 15:25
 
DANIEL777 schreef:
zelfs de oma's laten dr eigen niet vinden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Zou ik niet te hard zeggen Daniel... een paar jaar geleden zat hier ene ELSJE een vrouw van bijna 80 (!!) Verraste, verbaasde smiley
Kort geleden is ze overleden maar ik weet dat zij nog n paar mooie jaren heeft gehad met een cm-lid van die leeftijd Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zondag 18 december 2011, 17:18
 
PIETER649 schreef:
Zou ik niet te hard zeggen Daniel... een paar jaar geleden zat hier ene ELSJE een vrouw van bijna 80 (!!) Verraste, verbaasde smiley
Kort geleden is ze overleden maar ik weet dat zij nog n paar mooie jaren heeft gehad met een cm-lid van die leeftijd Coole smiley met zonnebril

Er is hoop, hoop voor de toekomst.....(is een liedje, ik zing effe) Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 09:30
 
MARRY942 schreef:
Er is hoop, hoop voor de toekomst.....(is een liedje, ik zing effe) Huilende smiley, smiley in tranen

sorry ff een plaagje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 11:50
 
MARRY942 schreef:
Er is hoop, hoop voor de toekomst.....(is een liedje, ik zing effe) Huilende smiley, smiley in tranen

nog 29 jaar... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 12:10
 
COOTJE711 schreef:
nog 29 jaar... Knipoog smiley

Oepssssss dan ben ik 80 (D.V.) Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2