ChristianMatch
 


Forum

Nog even.....
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:29
 
Nog een dikke twee en een half uur.....
Dan is dit jaar weer voorbij.....
En ik maar denken.....
en peinzen.....
wat ging er nou ook dit jaar weer fout?...
Waarom zit ik ook dit jaar nog steeds alleen?....
Wat had ik beter kunnen doen?....
Waarom deed ik dat dan niet?.....
Een blik naar boven....
Een schreeuw die niemand hoort....
Hier knalt heel de avond al vuurwerk....
Zou God over die vuurpijlen, rotjes en donderslagen heen kijken?
Zal eens, op die grote morgen.....klinken (ander) bazuingeschal?
Wat zal de wereld mooi zijn op die dag!
Goede jaarwisseling iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:10
 
MARRY942 schreef:
Nog een dikke twee en een half uur.....
Dan is dit jaar weer voorbij.....
En ik maar denken.....
en peinzen.....
wat ging er nou ook dit jaar weer fout?...
Waarom zit ik ook dit jaar nog steeds alleen?....
Wat had ik beter kunnen doen?....
Waarom deed ik dat dan niet?.....
Een blik naar boven....
Een schreeuw die niemand hoort....
Hier knalt heel de avond al vuurwerk....
Zou God over die vuurpijlen, rotjes en donderslagen heen kijken?
Zal eens, op die grote morgen.....klinken (ander) bazuingeschal?
Wat zal de wereld mooi zijn op die dag!
Goede jaarwisseling iedereen!


Boze smiley kerst, jaarwisseling, vuurwerk, knallen, oliedinges, wensen. Ik hou er niet van. Ik weet 1 ding: dit is mijn laatste kerst en oudejaar geweest...dit jaar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 13:18
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley kerst, jaarwisseling, vuurwerk, knallen, oliedinges, wensen. Ik hou er niet van. Ik weet 1 ding: dit is mijn laatste kerst en oudejaar geweest...dit jaar...

En nu duurt het nog bijna een heel jaar minus een dikke week dat het weer zover is.....
(als Christus niet eerder terugkomt, natuurlijk! Lachende smiley)

Een nieuw jaar.... wat zal het brengen?
Gelukkig is bekend Wie de touwtjes in Handen heeft Knipoog smiley


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 1 januari 2012, 13:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 17:15
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley kerst, jaarwisseling, vuurwerk, knallen, oliedinges, wensen. Ik hou er niet van. Ik weet 1 ding: dit is mijn laatste kerst en oudejaar geweest...dit jaar...



Ik weet ook één ding.......om vijf uur 's morgens mijn bed instappen is ook niets meer voor mij....... Slapende smiley
Maar ja, gezelligheid kent geen tijd....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:00
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik weet ook één ding.......om vijf uur 's morgens mijn bed instappen is ook niets meer voor mij....... Slapende smiley
Maar ja, gezelligheid kent geen tijd....

Tja das ok geen tijd voor een oma he Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Sorry Willemijn was een mooi inkoppertje kon het niet laten het nieuwe jaar goed te beginnen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:53
 
Blij dat dat gelazer met die feestdagen eindelijk voorbij is.
Vanaf morgen word er weer normaal gewerkt. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:53
 
PIETER649 schreef:
Blij dat dat gelazer met die feestdagen eindelijk voorbij is.
Vanaf morgen word er weer normaal gewerkt. Lachende smiley

Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:56
 
MARRY942 schreef:
Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley die vol vragen zit Nergens last van hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 22:27
 
PIETER649 schreef:
Blij dat dat gelazer met die feestdagen eindelijk voorbij is.
Vanaf morgen word er weer normaal gewerkt. Lachende smiley

Rest nog 1x tig gelazer Smiley die vol vragen zit alle verjaardagen Boze smiley beginnen weer van voren af aan Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 22:45
 
Proost op alle positieve gedachten die dit jaar al weer teweeg heeft gebracht.

Proost Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:10
 
MARRY942 schreef:
Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Januari is juist buzzy....
Volgende week lekker weekje vakantie en druk...druk...weer oliebollen bakken Knipoog smiley en m'n huis met bezemen keren..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:27
 
MARRY942 schreef:
Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley nog eenzamer dan??? Zijn er geen concerten dan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:07
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley nog eenzamer dan??? Zijn er geen concerten dan???

Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:50
 
MARRY942 schreef:
Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he.... Knipoog smiley



Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend?
Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet.....
ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik.....
Maak gewoon van 2012 een positef jaar!


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 2 januari 2012, 12:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:02
 
WILLEMIJN232 schreef:
Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend?
Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet.....
ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik.....
Maak gewoon van 2012 een positef jaar!

Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:13
 
MARRY942 schreef:
Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden. Gefrustreerde smiley

jij weet niets van mijn leven en neem van mij aan: ik ben wel ervaringsdeskundig...
Je wordt er nu boos om maar vergeet niet dat er massa's in dat schuitje zitten.....en ik probeer je alleen maar aan te geven dat het leven -hoe dan ook- altijd zijn positieve kanten heeft en dat je daar zelf voor moet zorgen....
En als je het nu bij die mensen houdt waar je het kwijt kunt zoals je zegt is het toch prima?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 14:39
 
Je kunt het verschillend zien: Mijn glas is al half leeg òf mijn glas is nog half vol...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 15:30
 
WILLEMIJN232 schreef:
jij weet niets van mijn leven en neem van mij aan: ik ben wel ervaringsdeskundig...
Je wordt er nu boos om maar vergeet niet dat er massa's in dat schuitje zitten.....en ik probeer je alleen maar aan te geven dat het leven -hoe dan ook- altijd zijn positieve kanten heeft en dat je daar zelf voor moet zorgen....
En als je het nu bij die mensen houdt waar je het kwijt kunt zoals je zegt is het toch prima?

Gelukkig mag ik volgens het CM regelement nog wel zelf bepalen tegen wie ik praat, en ook als ik iets op het forum kwijt wil...ja toch Smiley die vol vragen zit offe Smiley die vol vragen zit niet Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:38
 
MARRY942 schreef:
Gelukkig mag ik volgens het CM regelement nog wel zelf bepalen tegen wie ik praat, en ook als ik iets op het forum kwijt wil...ja toch Smiley die vol vragen zit offe Smiley die vol vragen zit niet Smiley die vol vragen zit


Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik werkelijk niet snap dat jij overal wat negatiefs inziet.......is het niet over jezelf is het wel over een ander.......zie je alweer hoe je nu reageert, ik bedoel het helemaal niet kwaad....
Maar ja, moet je ook helemaal zelf weten...ik zou zeggen klaag en mopper lekker verder....en inderdaad dat mag op een forum, heb je helemaal gelijk in....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik werkelijk niet snap dat jij overal wat negatiefs inziet.......is het niet over jezelf is het wel over een ander.......zie je alweer hoe je nu reageert, ik bedoel het helemaal niet kwaad....
Maar ja, moet je ook helemaal zelf weten...ik zou zeggen klaag en mopper lekker verder....en inderdaad dat mag op een forum, heb je helemaal gelijk in....



mag ik dan ook es ff klagen? Knipoog smiley

ik word weleens doodmoe van dat eeuwige geklaag hier! het lijkt wel n wedstrijd wie er het minste geld heeft, wie de zwakste gezondheid heeft, wie het ergste door zijn of haar ex is belazerd etc etc etc etc etc etc Kotsende smiley

nou zijn dat woorden op mn laptopscherm die ik kan wegklikken dus ga je goddelijke gang maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wat me nog het meeste irriteerd is dat als er een uitje is, dit altijd gericht moet worden naar de smalste beurs, ik was van plan in januari of februari een stapavondje te houden vooraf gegaan door een etentje in een goed restaurant maar zag er van af omdat ik geen zin had in 28 bijdrages van mensen die niet komen want geen geld of vervoer.
en ik verrot het om weer 100 kilometer te rijden om in een smoezelige pizzeria te eten. Boze smiley

zo... ik heb geklaagd Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:01
 
PIETER649 schreef:
mag ik dan ook es ff klagen? Knipoog smiley

ik word weleens doodmoe van dat eeuwige geklaag hier! het lijkt wel n wedstrijd wie er het minste geld heeft, wie de zwakste gezondheid heeft, wie het ergste door zijn of haar ex is belazerd etc etc etc etc etc etc Kotsende smiley

nou zijn dat woorden op mn laptopscherm die ik kan wegklikken dus ga je goddelijke gang maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wat me nog het meeste irriteerd is dat als er een uitje is, dit altijd gericht moet worden naar de smalste beurs, ik was van plan in januari of februari een stapavondje te houden vooraf gegaan door een etentje in een goed restaurant maar zag er van af omdat ik geen zin had in 28 bijdrages van mensen die niet komen want geen geld of vervoer.
en ik verrot het om weer 100 kilometer te rijden om in een smoezelige pizzeria te eten. Boze smiley

zo... ik heb geklaagd Coole smiley met zonnebril

En ik had nog wel zin in zo'n uitje met jou maar ja mag er niet over klagen dus.'
Maar ben het wel volledig met je eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:10
 
PIETER649 schreef:
mag ik dan ook es ff klagen? Knipoog smiley

ik word weleens doodmoe van dat eeuwige geklaag hier! het lijkt wel n wedstrijd wie er het minste geld heeft, wie de zwakste gezondheid heeft, wie het ergste door zijn of haar ex is belazerd etc etc etc etc etc etc Kotsende smiley

nou zijn dat woorden op mn laptopscherm die ik kan wegklikken dus ga je goddelijke gang maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wat me nog het meeste irriteerd is dat als er een uitje is, dit altijd gericht moet worden naar de smalste beurs, ik was van plan in januari of februari een stapavondje te houden vooraf gegaan door een etentje in een goed restaurant maar zag er van af omdat ik geen zin had in 28 bijdrages van mensen die niet komen want geen geld of vervoer.
en ik verrot het om weer 100 kilometer te rijden om in een smoezelige pizzeria te eten. Boze smiley

zo... ik heb geklaagd Coole smiley met zonnebril



conclusie;
óf men telt het geld neer dat nodig is voor het door jou geplande stapavondje,
óf men gaat niet mee..........that simple........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

en mocht men willen klagen, laat hen lekker en plan wat JIJ in je hoofd hebt..........moet jou lukken, pieter.

overigens is het inderdaad byzonder storend, wanneer je energie investeert om met elkaar een leuke dag te beleven, en voorts drukker te zijn met alle mensen die al weten NIET te komen, of het uitje even willen omzetten in iets wat hen beter zou passen; dat is inderdaad nogal ontmoedigend.
neem daarnaast nog eens alle commentaren van degenen die niet meegaan, of niet afmelden na aangemeld te hebben en je zou de moed al opgeven voor je begonnen bent.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 2 januari 2012, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:24
 
COOTJE711 schreef:
Je kunt het verschillend zien: Mijn glas is al half leeg òf mijn glas is nog half vol...

Dat red mijn glas niet eens Gefrustreerde smiley hij is niet eens leeg, er zit geen bodem in Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:29
 
HANNAH810 schreef:
conclusie;
óf men telt het geld neer dat nodig is voor het door jou geplande stapavondje,
óf men gaat niet mee..........that simple........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

en mocht men willen klagen, laat hen lekker en plan wat JIJ in je hoofd hebt..........moet jou lukken, pieter.

overigens is het inderdaad byzonder storend, wanneer je energie investeert om met elkaar een leuke dag te beleven, en voorts drukker te zijn met alle mensen die al weten NIET te komen, of het uitje even willen omzetten in iets wat hen beter zou passen; dat is inderdaad nogal ontmoedigend.
neem daarnaast nog eens alle commentaren van degenen die niet meegaan, of niet afmelden na aangemeld te hebben en je zou de moed al opgeven voor je begonnen bent.
Dat is een kwestie van verwachtingen toch? Een uitje waar niet over gepraat wordt, komt meestal niet van de grond. Hoe meer reacties, hoe meer interesse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:35
 
ERIKA129 schreef:
En ik had nog wel zin in zo'n uitje met jou maar ja mag er niet over klagen dus.'
Maar ben het wel volledig met je eens!

jammer...jammer...jammer... kon ik hier eindelijk mijn ei eens kwijt.....Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Nu maar hopen dat Sint weer langs komt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(maar daar klaag ik niet over hoor..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:07
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik probeerde alleen maar aan te geven dat ik werkelijk niet snap dat jij overal wat negatiefs inziet.......is het niet over jezelf is het wel over een ander.......zie je alweer hoe je nu reageert, ik bedoel het helemaal niet kwaad....
Maar ja, moet je ook helemaal zelf weten...ik zou zeggen klaag en mopper lekker verder....en inderdaad dat mag op een forum, heb je helemaal gelijk in....

Christian match...zo heten we toch? Hebt uw naast lief als u zelf?...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:15
 
MARRY942 schreef:
Christian match...zo heten we toch? Hebt uw naast lief als u zelf?...


Vaak is er geen match, christian of niet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:26
 
PIETER649 schreef:
Vaak is er geen match, christian of niet Knipoog smiley

ik match ook nie meer zo pietje....maar het veroordelen doet zo zeer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:36
 
PIETER649 schreef:
mag ik dan ook es ff klagen? Knipoog smiley

wat me nog het meeste irriteerd is dat als er een uitje is, dit altijd gericht moet worden naar de smalste beurs, ik was van plan in januari of februari een stapavondje te houden vooraf gegaan door een etentje in een goed restaurant maar zag er van af omdat ik geen zin had in 28 bijdrages van mensen die niet komen want geen geld of vervoer.
en ik verrot het om weer 100 kilometer te rijden om in een smoezelige pizzeria te eten. Boze smiley

zo... ik heb geklaagd Coole smiley met zonnebril

Dat heet rekening houden met elkaars situatie en ik vind dat daar niks mis mee is.
Veel singles hebben een achtergrond die ook financiele konsekwenties heeft gehad of heeft.
Maar voel je vrij om te organiseren wat je wilt.
Ik persoonlijk vind het prima om een eind te reizen want het gaat me namelijk om het gezelschap en niet om de omgeving.
Mocht je een luxe uitje organiseren dan zal ik niet reageren, blijven er nog 27 reacties over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:56
 
MOMO697 schreef:
Dat heet rekening houden met elkaars situatie en ik vind dat daar niks mis mee is.
Veel singles hebben een achtergrond die ook financiele konsekwenties heeft gehad of heeft.
Maar voel je vrij om te organiseren wat je wilt.
Ik persoonlijk vind het prima om een eind te reizen want het gaat me namelijk om het gezelschap en niet om de omgeving.
Mocht je een luxe uitje organiseren dan zal ik niet reageren, blijven er nog 27 reacties over.


mooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2